Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Tenker masse på deg Frøken Frue.

Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor mange synes det er så fint å gå gravid. De tre første månedene var jeg evig trøtt, de tre neste gikk forsåvidt greit, men de siste tre månedene var fylt med evige kynnere og dårlig nattesøvn. Jeg ble gravid allerede da førstemann var 11 mndr så det andre svangerskapet ble nok ekstra tøft pga.det. Så jeg føler med deg:)

Resultatet er uansett verdt slitet :)

 

I dag gikk jeg overende på sykkelen. Den ene pedalen gikk av(jada det var jeg som "trodde" jeg hadde skrudd den fast). Fikk den ikke på igjen og måtte gå hjem og dusje og så kjøre til jobb. Må ringe sykkelverksted og høre om de kan fikse gjengene i pedalarmen for meg. Fikk meg en solid trøkk i ene armen, men det går bra så i morgen sykler jeg igjen. Men da på andre sykkelen, og da skal jeg sjekke at både pedaler og bremser virker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Får melde meg igjen jeg da. Har ikke sluttet å være i aktivitet, men følte at det var bare jeg som rapporterte her en stund.

Har 19 poeng denne uken så langt. Syklet til jobb med omvei to dager denne uken. I tillegg har jeg padlet, rodd og svømt litt. Masse aktivitet med ungene de to dagene vi har vært på båttur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest froeken frue

Stbs, du er bare suveren altså! Jeg har null epler å skryte av de siste mnd, me jeg er i akltiviet i heimen hele tida. Sitter ikke mye stille, men har snekret og laget barnerom og pusset opp og vært flink.

 

Må dessuten skjerpe inn maten da jeg har fåt beskjed om at jeg er i fare for å få svangerskapsforgiftning. Håper alt er bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alt er bra med meg. Jeg har det bedre enn på lenge. Minstemann er blitt skolegutt, litt vemodig men veldig deilig. Nå har vi plutselig masser av tid når barna kan leke alene ute.

Jeg trener fremdeles men ikek like mye som før.

Følger med deg og håper at alt går bra. Og husk litt aktivitet er bedre enn ingen aktivitet.

Ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det var skikkelig motiverende å lese om prestasjonenederes! Jeg er i gang med 4. uke av mitt første nettkurs, 1 uke hadde jeg 7 trimpoeng, 2. uka 15 og 3. uka 11 trimpoeng. Jeg skal i de neste par ukene jobbe mot 15, men gjerne 20 trimpoeng.

Jeg jobber som nattevakt, så det varierer hvor opplagt jeg er, men ca 15 poeng burde jeg klare. Gleder meg til å fylle opp mitt første epletre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest froeken frue
Fyttirakkern du er sååå sprek! Gleder meg til gutten er ute og lange trilleturer med skritteller og pulsklokke:D Da må du hjelpe meg altså :P

 

Og je ghar vært flink og gått korte turer :( Nok itl at jeg kjenner det i bekken og pust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern du er sååå sprek! Gleder meg til gutten er ute og lange trilleturer med skritteller og pulsklokke:D Da må du hjelpe meg altså :D

 

Du slipper ikke unna meg;-)

Såvidt jeg husker var du en racer til å trimme da du hadde permisjon sist. Du var rå på trimpoeng da. Klarer du å la være å falle tilbake til gamle uvaner med spising denne gangen er du snart sylslank. Det forsvinner sikkert 10 kg med en gang du har født og da er det ikke så mange kilo igjen:) Lettere å gå ned når det er færre kilo å ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...