Gå til innhold

Begynte i går...


Gjest Snuppelure

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!

 

Så flott Snuppelure at du klarer å stå i mot fristelser til å spise søtsaker!

 

Jeg prøver å finne ut av dette med dagsrasjoner, hadde havregrøt til frokost , og det synes jeg er så godt!

 

Målte midjen med en gang jeg var stått opp i morges, og den var 88,5 cm, jeg startet på 93 cm mandag for 10 dager siden, så da har jeg altså tatt av en del. Hadde også tatt av en halv cm på lårene.

 

Stå på jenter, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Kjempeflott Janneci!!!

Ja, dette klarer vi.

Nå er det ny dag, og lørdag! Og vi kan lage det til en kjemefin dag.

Dagen er vel begynt.

Det er den trimmen jeg sliter med. Greier ikke komme meg til noen ting.

Har som plan i dag i alle fall å gå meg en tur. Det er da noe!

Ellers så er jeg optimist!

hei til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempeflink snuppelure som fant andre alternativer, jeg spiste litt dumle og popcorn.

Nå lager jeg lunsj pasta og skinke salat... gleder meg for det er kjempegodt.

 

Janecki er enig med deg veldig vanskelig dette med dagsrasjoner,men f.eks til frokost har jeg to sk. brød el. kn. brød med pålegg om dette blir litt lite tar jeg et eple,gulrot el. annet for å få nok kcal.

 

Har ikke veid meg enda ......er veldig spent til tirsdag.... håper at jeg har gått ned om ikke mye men ned.

 

Forsatt god helg .... Glad i dere .... Klemmer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jammen har det gått bra i dag også!!! Jippi. Har til og med tatt en liten tur. Ikke akkurat noen jogging eller fjellklatring, men til meg å være så var det nå litt.

Det med akkurat kalorier nok er ikke helt lett. Jeg tror jeg har lagt litt under kalorimengden de siste to dagene, er så livredd for å spise for mye. Og når jeg hiver inn på sunne ting så blir jeg jo godt mett også.

Har lett og lett i butikkene etter den der option sjokoladedrikken, men har ikke funnet den ennå.

Nå skal jeg snart ha middag. Min kjære står for maten. Kyllinfilet med grønnsaker. Det er jo kjempegodt og ikke noe å være redd for så lenge jeg spiser med måte.

Så er det kvelden. Og jeg har igjen rigga meg til med yougurt (ikke lett i dag, det er lørdag :-), og epler og en banan. Så jeg skal ikke lide noen nød når min kjære gasser seg med godiser. Han er helt hekta og avhengig, men han trener fast så han holder formen uansett.Jeg merker at det hjelper meg så enormt at jeg har dere der et sted bak skjermen.

Hei då og god lørdagskveld til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget en fantastisk middag i dag. Ovnsbakt torsk med sennepssaus (med ost og 2 ss fløte) og pasta og ovnsbakte tomater. Overstrødd med vårløk. Det er det beste jeg har spist på lenge. Pastaen river jo på kaloriregnskapet, middagen kom på ca. 750 kcal til sammen, av det 100 g pasta på 350 kcal. Men jeg kom ut på ca 1600 kcal totalt i dag, så da så.

 

Har ikke trimmet noe i det hele tatt i dag, men jeg svømte jo i går, så det får gå. Pleier ellers å i hvert fall gå en tur på 15 minutter hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Fikk vann i munnen av å lese om middagen din Jannecki!

Nå måtte jeg bare inn å skrive fordi søtlysten holdt på å ta overhånd.

Men jeg gir ikke etter. Nei, nei, nei!

I morgen har jeg greidd en hel uke, så jeg lar det ikke gå skeis nå.Tirsdag er det veiing.

Jeg greier det.

Yess!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste fiskegryte i dag, og tunfisksalat til kvelds.

 

Kjøleskapet er fullt av farger, mye grønnsaker og litt forskjellig som jeg ikke har til vanlig. Det er bra å legge om kostholdet på denne måten. så blir jeg inspirert til å lage litt ny mat også, enn det jeg pleier. Føler meg bra i kroppen også, pga den sunne maten. Men det jeg har problemer med er å få nok trim-poeng. Det blir så tidlig mørkt og, så det er ikke så lett å komme seg ut i denne mørke årstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Det nærmer seg tirsdag, og ennå synes jeg det går greitt.

Jeg spiste en litt vel stor middag i dag, men ikke usunn. En wookgryte, så alle ingrediensene var bra. Bare at jeg kanskje proppa for mye i meg da :-))

Men spist er spist, og jeg går videre.

Prøver hele tida å se for meg resultatet jeg ønsker. De høye brune støvlettene, den trange olabuksa. Joda, jeg skal gå kilo for kilo i minus mot målet.

Trim ja... Hm, der ligger jeg dårlig an.

Håper dere har det flott.

hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var den helgen over gikk egentlig veldig bra, kosemerkene fikk bein å gå på men det er vel derfor en har dem.

Snuppelure du er jo kjempeflink som ikke har spist no søtt på en uke....Ser opp til deg der ja for det hadde ikke jeg greid.

 

I morgen er det ny veiedag...... RÅSPENT..... for åssen det har gått .

Denne uka blir det heldigvis no trening,og det trenger jeg for søster har bursdag i morgen med mat og kaker...... liten bit kan en unne seg.... eller???

 

Eller får dere ha en fortsatt god dag med positive slanketanker.

 

Kos og klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Mandag, og enda går det fint!

Visst kan du unne deg et kakestykke i bursdag, men bare ett!!!!!!!! Det er det som er vanskelig for meg. Tar jeg ett så blir det lett to og tre, det er derfor jeg stanhaftig står imot. Ikke noe godt på over en uke nå, og det er en prestasjon for en søtmons som meg. Forresten, jeg har spist mye godt. Gode middager, god frukt, yougurt. Men i dag skal jeg ut og jakte på den der sjokoladedrikken. Jeg har en ukes kosemerker til gode. Men jeg tror jeg venter til etter i morgen med å drikke den :-)).

Først veiing, så kosemerkene :-))

Stå på jenter. Dette er en ny dag, en ny uke, en ny begynnelse, alt er mulig!

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

vel nå er vi gang igjen med en ny uke. dette kommer tl å gå så bra så. vel jepp veiedag imorgen.....er spent....men tror ikke at jeg har gått noe ned da......men man kommer ihvertfall i rutinen. har ikke vært så flink i helgen.....men så skal jeg ta igjen i denne uken.......idag skal jeg på trening etterpå gleder meg......

jeg prøver nå å spise flere små måltider....men ofte......det sies jo at hjelper....med vekt reduksjonen......

 

dere får stå på alle sammen. dette skal vi klare ja.......

ja snuppelure jeg skal også idag kjøpe den sjokolade drinken.....høres så godt ut. .......men jeg skal idag kjøpe youghurt, frukt og salat......fordi ellers så er det fort gjort å spise noe annet hjemme......hehe

 

Vel lykke til...alle sammen....

;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Var på byn og spiste biffmiddag med min kjære i dag. Kjenner den ligger som murstein i magen. Skrapte av sausen, og spiste bare litt porteter. Det trenger ikke være så ille :-)). Men jeg bare tenker på i morgen. Jeg synes jeg har vært så flink.

Fant ikke den sjokoladedrikken. Hvilken butikk har dere vært i for å få tak i den, hvilken kjede????

Ellers er jeg fremdeles full av pågangmot og positiv vilje.

Så i en brosjyre i dag en stilig sommertopp. Kanskje jeg kommer i en slik og ser lekker ut når sommeren kommer :-))

Hei då jenter, dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel hei igjen. snuppelure jeg var på meny idag og kjøpte den sjokolade drikken. du mener den options ik sant. den får man kjøpt på meny. Idag har jeg vært veldig sunn når det gjelder mat.....og jeg har også trent i en time idag....så jeg er fornøyd...........

snx imorgen alle sammen...........veiedag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blei jeg kjempeglad for vekta viste 77,7 kg og det er en nedgang på 1 hel kilo. Så det nytter å være bevisst på hva en putter i munn.

Er veldig spent på åssen det har gått med dere andre...håper det har gått like bra....for det gir en ny glød.

 

Fikk kjøpt den yougherten med jordbær og mango den var veldig god spesielt jordbær.

Skal se om jeg kan finne den sjokoladedrikken for å ha et alternativ til vanlig kakao.

 

Lykke til alle sammen,det går sakte men sikkert nedover...snx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jabbadabbadooo! Jeg er gått ned fra 87,4 til 85,0 kg fra jeg begynte sist søndag. Det er jo helt utrolig.

Det viser at det nytter, det nytter. Jeg får tilbake i mangfold for alle fristelsene jeg ikke tok. Gjett om jeg er kjempemotivert til å fortsette.

Stå på jenter. Gi dere selv sunne gleder i massevis så det blir gøy!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet for jeg har gått opp1.1 kg siden forrige uke, og veier 88,7. Men jeg har tatt av på cm målene! Er 88 cm rundt midjen mot 93 cm da jeg startet på kurset. Det er litt rart, men det er visst mulig. Jeg har i hvert fall spist mye sunn mat, og det må jo være det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ikke mist motet Jannicki!!!! Det svinger, men biter vi oss fast så går det rette veien!

Jeg tror at det har hjelpt meg at jeg har laga en lek av det. Funnet sunne ting å putte i munnen, lekt meg med å drømme om kærne jeg skal gå i. Sett for meg drømmebildet av meg selv, og gledd meg til jeg kommer dit.

For det må ikke bli ork, da går det ikke.

Hold fast, stå på. Og en smal midje er da flott!!!!!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringen Snuppelure, den trengte jeg! Det viktigste er å ikke gi opp, så går det rette veien!

 

Jeg hadde så lyst på sjokolade i går, men klarte å styre meg. Det er lett å gi f... når det ikke går rette veien. Men jeg er spent på å høre hva kursleder sier, for dette med cm. målene må jo også bety noe!

 

Nå er jeg spent på å høre hva resultater dere andre har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen

 

vel jeg hadde ikke gått noe ned jeg også.....jeg veier det samme som forrige uke.... : 81.....men det tar nok litt tid....også var jeg heller ikke veldig flink forrige uke.....men jeg får satse mer nå.................ble litt skuffet.......men får bare satse mer nå..........så bra at dere andre hadde gått litt ned da....

Janecki......du får også stå på....det kommer til å gå bra vettu....det går bare litt tregt i begynnelsen.........men det går bra til slutt........vi får alle bare stå på

 

ha en fin kveld da.....snx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Var så glad i dagmorges etter vekta, og nå gjelder det å holde ut. Har hatt en veldig krevende dag på jobb. Mye tungt. Det gjør snopelysten og matlysten kjempeenorm hos meg. Men jeg skal ikke gi etter.

Hver dag er en ny dag og en ny mulighet.

Vi skal greie dette sammen. I kveld skal jeg kose meg med en god bok, sette på fin musikk, spise frukt og jougurt og sette meg ved peisen. Være god mot meg selv uten kalorier.

Jeg holder drømmene mine opp framfor meg. Leste engang et kinesisk dikt som handla om å henge en stjerne over vogna si. Jeg henger drømmer framfor meg, om det jeg ønsker skal bli. Og det er jo mulig. jeg ønsker meg ikke umulige ting.

Hei då til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Må liksom bare inn her før jeg legger meg for å si at det har jo gått så bra i dag også.

Sender dere en god hilsen.

I morgen er en ny dag, helt ny og full av muligheter.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg holder drømmene mine opp framfor meg. Leste engang et kinesisk dikt som handla om å henge en stjerne over vogna si. Jeg henger drømmer framfor meg' date=' om det jeg ønsker skal bli. Og det er jo mulig. jeg ønsker meg ikke umulige ting.

Hei då til dere alle![/quote']

 

Synes det var en fin tanke det der med å henge en stjerne eller en drøm over vogna si... Noe å se framimot eller å strekke seg etter!

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Våkna litt tung i dag, ikke bare av kiloer :-))

Da er det ekstra viktig å ha noe kjekt, noe godt noe flott å tenke på!

Jeg tenker på dere og at dette skal vi greie. Ha det gode liv uten å dra på ørten mursteiner på kroppen.

Jeg vil, jeg kan. Og skal lage en god dag.

Hei då til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig å gå opp men du har jo tatt av noen cm det er det som teller vil jeg tru, så stå på janecki. Både du og rimip kommer sterkt tilbake til neste uke.

 

Var i bursdag i går tok et lite marsipankake og et gl. brus ellers så sliter jeg med å få i meg nok mat.Vanninntaket er der det skal være da jeg drikker ca. 1.5 l på jobb og noe mindre hjemme.

 

Gikk forresten opp til evaluering på trening , fikk min første sorte stripe av tre og litt nærmere til det gule belte,super kult.

 

Ha en fortsatt god dag og tenk gode tanker som snuppelure er inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...