Gå til innhold

Begynte i går...


Gjest Snuppelure

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppelure

Fint å være mange. Fint å kunne støtte hverandre!!!! Veldig fint. Og for meg en utrolig styrke.

Det er ny dag. Og her hos meg skinner sola.

Jeg vet at jeg går inn i en dag med fristelser, så jeg tenker på dere jenter og hvor flotte vi er og hvor vanvittig flotte vi skal bli!

Lykke til med søndagen!

PS. Hvor er du RIMIP? Savner deg!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,9k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue
Det er to dager til veiing.

Dere er vel med?

I morgen er første dagen i ei ny uke.

Det kan bli en flott uke. Vi kan bestemme oss for det.

Hei då og take care!

 

Det blir helt klart en flott uke!!! For vi skal danse sammen vi, ikke sant? I morgen blir det egentrening for da er jeg ute og farter hele dagen, men kanskje vi skal lage en avtale tirsdagsmorgen kl ti? Hva sier du snuppelure?

 

Klem fra nyforlovet og superlykkelig dansefrøken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei dansesfrøken! Du flotte jente!

Jeg drar også på jobb grytidlig i morgen, men tirsdag klokka ti er avtale. Da danser vi!

Skal prøve å surre meg til en dans i morgen. Minst 15 min.

For det er jo så utrolig godt når det blir!

En dag er snart slutt. For deg en nydelig dag, for meg en litt depp. Men uansett er hver ny dag ny og full av muligheter.

hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to dager til veiing.

Dere er vel med?

I morgen er første dagen i ei ny uke.

Det kan bli en flott uke. Vi kan bestemme oss for det.

Hei då og take care!

Jeg er med! Rapporterer torsdag, da har jeg veiedag på kurset og det blir litt surr om jeg skal veie meg hjemme, for de to vektene viser litt forskjell + at jeg også veier meg når jeg er hos kjæresten, og den viser et tredje tall + at jeg alltid veier meg uten en tråd hjemme, og med klær på på kurset, så jeg har en masse tall å forholde meg til, hehe. Burde jo gjøre det enkelt og bare veie meg på en eneste vekt. Skal se hva jeg får til.

 

I dag har jeg vært barnevakt og hun ville spise på McDonalds, så da gjorde vi det. Gjett om jeg følte meg flink når jeg satt der og spiste salat med kyllingbryst i pommes frites-osen :-) Men etterpå ble det dessert, og tok da en fruktpai, som neppe godkjennes som "frukt"... derfor gikk vinninga opp i spinninga. Ikke nok med det, men når barnet skulle leveres stilte mor med nystekte vafler, og dermed bar det utfor igjen. Denne helga ble en stor kontrast til forrige med to lange turer og null godis, har gått nesten ingen skritt og spist usunt nå, men men.

 

Jeg bestemmer meg som Snuppelure for at det blir en flott uke fra i morgen. Spist er spist.

Har booket tre treningsdater med min kjære - så da har jeg forbrenningsplaner klare. Ellers er det svømmebasseng på hotellet vi skal på med jobben, men jeg føler meg absolutt ikke komfortabel med å vise meg i badedrakt foran mine kolleger. Så det bassenget får stå der og blomstre.

 

Ha en fin uke alle sammen, og så høres vi tirsdag. Spent på å høre hvordan det har gått på vekta. Og jeg setter utrolig stor pris på dette forumet! Det er så godt å snakke med dere om ting jeg ikke så lett snakker med vennene mine om.

 

Nattaklem fra Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo folkens.....

 

først vil jeg si velkommen ellie......så koselig at du også blir med....dette blir bare bedre og bedre....jo fler vi er.......

 

vel jeg har vært litt opptatt i helgen....har derfor ikke fått sjekket noe her i forumet....men når er det i gang igjen....

jeg skal starte på gr kurs...om noen uker....gleder meg .... ;).....

nå skal det gå bra....

 

oja sant det...veiedag imorgen ja....gruer meg litt.........men det får bare gå som det går.....nå er det bare å stå på.....

 

lykke til med en nye uke dere....dette skal vi klare....

 

klemzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Åuh, endelig hjemme. Måtte jo rett inn her og se etter dere :-))

I dag har ikke problemet vært å spise for mye, men at jeg ikke har funnet tid til å spise. Kjenner det på hodeverken nå.

See you later, når jeg har fått spist litt. Og nå må jeg spise LITT da, enda jeg er SKRUBBSULTEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hellu!

 

Da er jeg ferdig med danseøkta. Den ble ikke like effektiv som den forrige for jeg måtte gjøre ting mens jeg danset.. Det var deilig uansett. 20 min med god musikk!!!

 

Du da? Og Nique?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Sitter her varm og glad og nydansa :-))

Deilig.

Var på vekta i dagmorges også, og veide 84,9 mot 87,4 da jeg starta.

Og ute skinner sola.

Det må da bli en flott dag!!!!

Takk for dansen, og god tanke til dere andre også.

Jeg er så fornøyd med alt.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann alle sammen .... vært veldig opptatt i helga... men har vært på vekta og den viste 77kg...en nedgang på 700gr.....kjempedeilig.

 

Velkommen til deg froeken og kjempekult med dansedag.....er det bare på tirsdag el. flere dager i uka?

 

Grattis janecki det er så moro å se at vekta kan gå nedover og da føler en seg noe bedre til sinns og får en giv.

Spent på åssen det har gått for dere andre....stå på ...

 

Ser du er nyforlovet froeknen skal dere girte dere til sommer el.?

 

Dere får ha en god dag videre...klemz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Hei sann alle sammen .... vært veldig opptatt i helga... men har vært på vekta og den viste 77kg...en nedgang på 700gr.....kjempedeilig.

 

Velkommen til deg froeken og kjempekult med dansedag.....er det bare på tirsdag el. flere dager i uka?

 

Grattis janecki det er så moro å se at vekta kan gå nedover og da føler en seg noe bedre til sinns og får en giv.

Spent på åssen det har gått for dere andre....stå på ...

 

Ser du er nyforlovet froeknen skal dere girte dere til sommer el.?

 

Dere får ha en god dag videre...klemz.

 

Nei jeg blir vinternbrud 2008 ;) Bryter med trenden her hjemme nå (ikke et vondt ord om sommerbryllupp altså!!) for alle gifter seg i alle sommerukene i vennneflokken vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forlovet selv etter 17 år sammen og skal gifte oss til sommeren i Paris.For oss blir det bare en formalitet og mer lettvint i enkelte ting.Pluss at dattera vår syntes det kjempemoro å få være brudepike.

 

Er så heldige at foreldra mine skal spandere på oss og ti andre pluss at forlover til sambo skal være med. Vi blir femten personer tilsammen.Gleder meg veldig.

 

Fortsatt god dag videre..klemz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Snuppelure, du har jo tatt av 2,5 kilo totalt, det viser jo bare at det nytter!

Jeg har tatt av bare snaut ett kilo på disse tre ukene, men det utgjør faktisk 13 cm mindre totalt på målingene, hvorav 6 cm mindre rundt midjen. Så det viser jo at det er lurt å bruke målebåndet.

 

I dag har jeg fri fra slanking. Jeg fikk en veldig trist melding i går om at en slektning er død. Så i dag kjøpte jeg meg en nybakt fyrstekake til trøst. Den hadde jeg lovet meg selv for lenge siden som premie for at jeg har stått over å spise kaker, så jeg tok ut den i dag.

 

I morgen fortsetter jeg med slankingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

God tanke til deg Janecki!

Jeg hadde også inmari behov for noe godt i dag, en fering :-)). Farlig farlig.

Men jeg holder på å steke boller etter oppskrift fra GR. Jeg har spart nok kalorier til å ta to boller til filmen vi har leid i kveld.

Mmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo folkens

 

vel idag har jg veid meg og det viste 80,5 da har jg gått ned halv kilo siden siste uken........ååå jeg er veldig sliten assa....har akkurat kommet fra treningen .....trente step idag....hehe.....

 

stå på folkens......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg synes vi er kjempeflinke alle sammen jeg.

Vi står på, jobber, er fornuftige (og litt ufornuftige) og holder fast på gleden og humoren. Og vi skal greie nå målene våre, det bare er jeg sikker på.

Det får ta den tiden det må, men vi gir oss ikke!

Og så er det så gøy å ha hverandre!

Ha flott kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det valentinsdagen, tenkte å lage no spesielt til middag for sambo kommer hjem men trur ikke jeg rekker det.

Det er jo koselig å pynte bordet og tenne stearinlys ikke så ofte jeg gjør det lissom ikke tid til det.Skal prøve få gjort noe....høre med dattera om hun vil hjelpe meg der....Sambo trur vel jeg har detti og slått meg .....men det er ikke så ofte en er romantisk.....

 

Trist å høre når det er såå dårlige nyheter kos deg litt ekstra med kaka.

 

Stå på jenter vi skal klare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre, Janecki. Håper det går bra med deg! Iblant må man tillate seg å endre fokus, og hvis det hjalp litt å spise den kaken, så var det veldig verdt det :-)

 

Har savnet dere mens jeg har vært borte på kurs! Det var to intense dager, og med masse mat selvfølgelig... ikke så lett å være flink med alt det som frister på buffeten. Men ganske flink var jeg i alle fall, og rørte ikke kakene og isn på dessertbordet, men spiste fruktsalat istedet (ok, med litt vaniljesaus da..)

 

Men jeg veide meg mandag morgen hjemme før jeg dro, og i dag morges også - var gått opp 700 gram, hjeeeelp! Men jeg prøver å bli flink til å holde meg til veiedagen torsdag. Jeg prøver i morgen. Ikke mer på vekta før det! hehe.

 

Så flinke dere har vært som har gått ned! Det går rett vei!

 

Kos dere på valentinsdagen :-) Jeg og kjæresten skal feire i treningsrommet, snakk om romantikk! Så tenkte vi å prøve ut den tre retters valentinmenyen fra Grete Roede som det står om her inne, på lørdag. Den ser fristende ut, og om det finnes noe så fantastisk som en kalorifattig pannacotta, ja da blir jeg lykkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Gjort er gjort og spist er spist sier de i Hakkebakkeskogen. Men fra nå av :-))

Jeg synes du var flink Elle til å være på hotell med alle fristelsene.

Og så rett i trimmen... Flinka!

Jeg har fått et fælt kink i ryggen og går bøygd og stønnende :-)), så i dag blir det ingen dans.

Men jeg teller kalorier, og det går ikke så verst altså.

Dere får visst mer romantikk enn meg :-)).

Forresten, jeg har en kjempemann, får frokost på senga hver morgen. han er morgenfugl, jeg er treg og sakte. Så våkner jeg med tekoppen og brødskiva og en god prat og er i hummør til jeg står opp.

Men valentinsgreier skjønner hans eg ikke på.

Pytt, hverdagen er vitkigst.

Hei då jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Enda en god dag!!!! Har ikke fått trimma pga ryggen (greitt å ha noe å¨skylde på :-)), men har greidd holde kaloriene. Har spart kalorier til å spise et lite kakestykke med min kjære til kaffien nå. Han liker kaffi med noe til litt utpå kvelden. Og siden det er valentinsdag, så unner jeg meg kos sjøl også. Men ETT stykke altså .-))

Og kom ikke min kjære hjem med en rose til meg da. Ble kjempelykkelig!

Koslig å bli satt pris på.

Sender dere masse gode tanker.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du var flink Elle til å være på hotell med alle fristelsene.

Og så rett i trimmen... Flinka!

Jeg har fått et fælt kink i ryggen og går bøygd og stønnende :-))' date=' så i dag blir det ingen dans. [/quote']

Uff, det hørtes ikke noe godt ut! Hva skjedde?!? Håper det ikke blir langvarig og plagsomt, det er jo kjedelig nå som du er så godt igang med dansinga. Du får få din kjære til å ta frem massasjeoljen og pleie deg litt.

 

Jeg var kanskje flink på hotellet, men vi droppet treningen i går... var slitne og umotiverte begge to. Kjæresten var fysen etter middag og smurte seg rugbrød med peanøttsmør, han fant et glass innerst i kjøleskapet mitt som jeg hadde glemt å kaste. Så da tok jeg et par biter, ikke store men likevel.

 

Veldig dårlig samvittighet i dag, både for at jeg droppet trening og at jeg spiste det svineriet, men jeg biter tennene sammen og ser videre framover!

De hadde hatt kake på jobb i går, men jeg var på et møte et annet sted og gikk "heldigvis" glipp av den.

Er generelt litt umotivert denne uka, men vi prøver oss på nytt i morgen med trening, og jeg skal prøve å gå en tur før GR-kurset i kveld. Opp på vekta med seg og la det stå til.

 

Så koselig med rose på Valentindagen! Uansett anledning er det hyggelig med oppmerksomhet. Jeg har det forresten på samme måte om morningen, han spretter opp og har frokosten klar til meg når jeg står opp. To brødskiver, et glass juice og en kopp kaffe. I går fikk jeg roastbiff siden det er mitt favorittpålegg, og med et fint kort til. Ble så glad. Det er herlig med kjærlighet!

Jeg vil gjerne bli slankere og flottere for ham :-) Han har alltid gitt meg komplimenter for kroppen, så det står ikke på det, men jeg vil føle meg mer vel om jeg krymper litt. Komme inn i fine klær og ikke gjemme meg i store gensere.

 

Snuppelure drømmer om trang olabukse og brune støvletter, det har fått meg til å gruble på hva som er MIN drøm i klesveien. Jeg har en nydelig blåmønstrete kjole fra ZARA som jeg kjøpte på ferie i fjor høst, da jeg begynte å slanke meg så smått. Den var for trang, og det var knapper over brystet som spratt opp når jeg satte meg ned. Men jeg bestemte meg for å kjøpe den likevel, som en motivasjon for å gå ned i vekt. Jeg kaller den for min premiekjole, og jeg skal bruke den i vår. Jeg har prøvd den en gang for et par uker siden, og jeg merker at den går lettere på, men det er enda litt igjen før den sitter pent.

Åh, kjenner at motivasjonen stiger bare ved å skrive dette! Dette forumet er virkelig gull verdt.

Vi skal bli flotte og sexy alle sammen!

God dag til dere alle, kommer tilbake i kveld etter veiinga, som jeg gruer meg litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...