Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Nå har eg utsett dette lenge nok. Imåra starter jeg opp kampen mot kiloene, er det noen der ute som er like seriøse som meg og klar for at dette blir det siste året som overvektig.........10 mnd til jul......35 kg.....det er 3,5 kg i månaden....det burde gå..........sommer får være sommer........blir aldri fornøgd til sommeren.....men eg kan ikke gå meir opp nå........og heller ikke stå stille...jeg vil ned...og da trenger jeg noen som er med meg, det blir tøft, men alt er mulig.......

 

heng dere på.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Jeg henger meg gjerne på denne :-) Jeg var 100,6 på tirsdag, men selv om jeg har gjort som jeg skal, så ser det ikke ut som jeg vil nå under 100 på tirsdag igjen. Men men, enda et par dager til å jobbe iherdig, så jeg håper jo på et to-sifret tall da. Jeg vet ikke sikkert hvor langt ned jeg må komme for å bli fornøyd....kanskje noe høyere enn 65. Men det vet jeg jo ikke sikkert før jeg nærmer meg, så jeg blir med..... La oss bare stå på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på 106 kilo i uke 1 (se innom 2007- klubben der jeg har skrevet en del i de ulike trådene), og målet mitt er 70-75 kilo. Vet ikke om jeg klarer det dette året, har brukt de siste 16 årene på å få disse kiloene, så jeg treger sikkert litt lenger tid til å endre mine vaner helt. Men vil gjerne slenge meg litt med for det, for håpet om å komme ned raskere har jeg jo. Var på min veiing sist torsdag 100,6 kilo så jeg er i alle fall godt igang. Regner med å komme i en skikkelig vektplatå snart, så da får vi se hvor lenge det varer.

 

Lykke til og hold oss oppdatert.. :)

 

Linda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går va æ 101.2 fordelt på 170 cm å har tatt av 2.2 kilo de siste tre ukene...men trur nok ikkje æ skal helt ned til 65...veit faktisk ikkje.....70-75 i første omgang....da får vi se om æ får den etterlengta operasjonen med bukplastikk....æ skal i allefall gjøre mitt... stå på jente....vi klare dettan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg utsett dette lenge nok. Imåra starter jeg opp kampen mot kiloene' date=' er det noen der ute som er like seriøse som meg og klar for at dette blir det siste året som overvektig.........10 mnd til jul......35 kg.....det er 3,5 kg i månaden....det burde gå..........sommer får være sommer........blir aldri fornøgd til sommeren.....men eg kan ikke gå meir opp nå........og heller ikke stå stille...jeg vil ned...og da trenger jeg noen som er med meg, det blir tøft, men alt er mulig.......

 

heng dere på.......[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Vile bare innom for å ønske deg lykke til med å nå målet ditt, dette tror jeg du klarer.

 

Men det er viktig at du setter deg små dele mål på noen kilo i gangen, ønsker deg i alle fall lykke til.

 

Jeg fører blogg her i vektklubben, hadde vært gøy om du tok turen innom der så kunne jeg ha hjulpet og motivrert deg så godt jeg kunne.

 

Jeg begyte på 141,9 kilo for 1 år siden, og er nå 121 kilo, her har det gått litt opp og ned den siste tiden, men er nå på vei nedover igjen.

 

Ta deg en tur innom bloggen min så kan vi hjelpes åt, er så koselig det.

 

jeg skal påveiing i kveld og skal da skrive blogg etterpå

 

Skrives vi?

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi igang jenter.....jeg har veiedag mandager, så da rapporterer jeg vekt og cm.......også må vi jo seie litt om hvordan uka har vert, og hva som var utfordringen og slikt. Dette er den første dagen i den nye og lettere hverdagen vår.....stå på alle sammen...og er der noen flere der ute som vil henge seg på så tar vi imot dere med opne armer.............

 

God uke til alle sammen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har veiedag tirsdag, så da begynner jeg alt i dag, jeg :-) Hadde kun gått ned 200 g denne uken, og totalt 3 cm. Er nå altså 100,4 kg. Syns ikke akkurat at 200 g var noe eksepsjonelt resultat ;-), men har jo holdt på noen mnd, så da må jeg vel bare regne med å være i en liten stillestående periode nå. Jeg satser på å komme tilbake med et mye bedre tall å skryte av neste uke :-) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært på vekta... 99,2 kilo her i dag. Det er en nedgang på 1,4 kilo siden sist uke, og totalt 6,8 kilo... Så jeg er ganske fornøyd kan jeg si.. (dere kan lese mer på tråden 2007, uke 8)

 

Så nå har jeg gjort meg fortjent til min første belønning som er en ny veske... den gleder jeg meg til å finne og kjøpe, jeg elsker vesker.. :)

 

Denne uken har jeg som mål å ikke gå opp... håpe jeg greier å holde det..

Lykke til til alle dere andre også.. sammen er vi sterke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra jobbet jenter. Nå nærmer vi oss helga, og det er en kjempeutfordring for meg. Men nå har jeg vore fink og skrevet ned alt jeg har spist hele uka, så gjør jeg det i helgen skal det gå bra......God helg alle sammen.....Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag og min veiedag.

 

Startvekt: 101,3kg

Vekt idag: 100,1kg

Veknedgang denne veka: 1,2kg

Vektnedgang totalt: 1,2kg

Midje: -3cm

 

 

Ja da var første veka mi over. Er ikke helt fornøyd, men jeg har ikke fått trimmet så mye som jeg ville. Jeg har en kjempeutfordring nå framover. Skal ut å reise, og da er det ikke lett å finne sunn mat som metter hele tiden. Men jeg skal gjøre mitt beste...Kommer til å vege meg torsdag siden jeg ikke har vekt mandag. Også skal jeg prøve å registrere langs med. Lykke til denne uka jenter....stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen,

da er det veiedag for meg igjen, og denne gangen var gliset større :) Ned 1,8 kg. Men det må jo også sies at nedgangen var mye mindre forrige uke. Den siste tiden har det vært litt slik....lite nedgang eller litt oppgang en uke, for så å gå ned minst 1,5 kg den påfølgende uken. Har også gått inn totalt 5 cm denne siste uken. Så nå viser vekten 98,6, og jeg kommer inn i klær som i årevis har vært for små :) Herlig! Har en uke igjen av dette kurset, men har meldt meg på et kurs til. Lykke til dere andre også!!

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag og min veiedag.

 

Startvekt: 101' date='3kg

Vekt idag: 100,1kg

Veknedgang denne veka: 1,2kg

Vektnedgang totalt: 1,2kg

Midje: -3cm

 

 

Ja da var første veka mi over. Er ikke helt fornøyd, men jeg har ikke fått trimmet så mye som jeg ville. Jeg har en kjempeutfordring nå framover. Skal ut å reise, og da er det ikke lett å finne sunn mat som metter hele tiden. Men jeg skal gjøre mitt beste...Kommer til å vege meg torsdag siden jeg ikke har vekt mandag. Også skal jeg prøve å registrere langs med. Lykke til denne uka jenter....stå på[/quote']

 

Syns nedgang på 1,2 kg er kjempeflott, og absolutt noe å være stolt av :-) Stå på videre, så fortsetter nok den gode trenden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare inn å skryte litt av dere... dere er jo kjempeflinke...:) :) Håper det går like bra for meg på torsdag, men tviler stertkt. Var ferdig med kurs torsdag, og skal nå prøve litt alene før neste kurs den 15/3, skal bli morro og se hvordag det går. Har som mål og ikke gå opp disse ukene, men håper på en nedgang på 0,5 kilo i snitt pr uke.. Vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært noe.. Blir med her jeg:-) Veier i dag 97,5 kg. Da jeg begynte på første GR kurs veide jeg litt over 104 kg. Går ikke kurs her jeg bor nå, så da forsøker jeg å holde fokus her inne. Jeg er 36 år, 156 cm og målet mitt er 60-65 kg. Må bare fortelle- da jeg fant denne tråden var min første tanke at det var urealistisk med såpass mange kg ned på den tiden. Men det blir "bare" en kg eller så i uka! Da fikk jeg motet tilbake og skimtet målet i det fjerne:-) Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Ville bare si en liten ting, slik som Bellina sier, det kan bli tøft å nå målet på 65 til jul, jeg skal nok ikke lenger ned enn 70-75 kilo totalt.. Men det er morro å ha et mål og jobbe mot. Og om jeg ikke klarer mine 70-75 til jul, så er det jo altids en jul til.. For av skal de. Tror ikke det er realistisk for meg å klare en kilo i snitt i uken, men jeg håper på 0,5 i snitt totalt jeg da.. :)

 

Bare noen tanker her en onsdagsmorgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Jeg begynte på kurs i oktober, veide da 106,8. Gikk ned ca. 4 kg på det kurset. Går ikke på kurs nå, men venninnen min er kursleder, så jeg ber henne pushe meg når det går tregt. Har etter endt kurs gått ned ytterligere kilo. Pr idag veier jeg 97,6. Målet er ca. 75 kg til neste sommer!!! Kan jo hende jeg klarer det før, men da er det bare ett pluss!

 

Stå på alle sammen. Dette klarer vi sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Ja da er vi midveis i uka. Kjekt at så mange er med. Jeg vet at målet er litt vanskelig å nå, men det er jo bare et mål i det fjerne. Jeg tar en dag av gangen, kan ikke gjøre noe annet. Og ned skal vi jo alle. Og jeg vet ikke om jeg stopper på 75 eller 65 eller midt i mellom. Men ned må jeg jo uansett......

 

Jeg har veid meg idag, for å få det på trykk før jeg drar bort i 10 dager...dette blir 10 tøffe dager. Men jeg har med meg målebandet. Og om jeg fokuserer så kan det jo bli ekstra kjekt når jeg kommer hjem. Bruker alltid legge på meg noen kg når jeg reiser, kanskje jeg kan snu den trenden......Lykke til med resten av uka jenter.....

 

mine resultat halvegs i uka mi:

 

Startvekt: 101,3kg

Vekt idag: 99,4

Veknedgang denne veka: -0,7kg

Vektnedgang totalt: -1,9kg

Midje: -2cm (tot: -3cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha

Heia...

 

Jeg hører vist hjemme i denne i gruppen også ser jeg! :(

 

Blir gjerne med hvis jeg får lov.

 

Alder: 35

Høyde: 169

Vekt: 90,6

Mål: 65

 

Begynner nå mandag 5 mars jeg. Benytter tiden til å være syk, lese og lære fram til da. Mye bra tips å plukke opp her!

So long

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har jeg vært på vekta igjen... Hadde gått ned 300gram denne uken.. Noe som begynner å vise seg å være en regel nå.. Litt over en kilo en uke, og neste noen hundre gram.. Men til sammen så blir det en del.. :(

 

Er nå 98,9, gått ned tot 7,1 kilo

I cm har jeg gått inn totalt 54cm over det hele.. Jeg har derimot skiftet min veiedag til mandag, og vil gå på vekten da igjen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilkall

Ser meg selv som 65 kg til jul.....DET hadde vært noe det, og egentlig oppnåelig dersom jeg ikke gir opp i motgangstid. Med motgangstid mener jeg selvfølgelig når vekta står stille, kosemerkene er spist flere ganger og alt er bare pyton. Slike dager finnes, det har jeg erfart.

Er nettopp ferdig med kurs 1 og har tatt av 4,8 kg og er passe fornøyd med det. Noen på kurset gikke ned mye mindre og andre en god del mer, slik er det bare. På tirsdag begynner jeg på maxikurs for det er langt igjen til 65 kg..... men så er det jammen lenge til jul også. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachelha

He he.....lenge til jul!!

Må ta en dag i gangen så lenge vel?

 

Og ned 10 kg før bryllup i August.....

Veldig mange flotte innlegg og bra tips på disse sidene da!

 

Lykke til med en ny og innholdsrik uke, alle sammen!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilkall

Lagde bringebærkyss fra kursbok 1 til søndagsdessert.

Brukte biola sin lettyougurt med markjordbær og hadde litt kesam med vanilje oppi. Kjørte det hele sammen med bringebær i foodprosessor og vips så hadde vi en luftig, sunn og særdeles velsmakende dessert. Kan virkelig anbefales! :(;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tusen takk for tipset Hilkall, hørtest herlig ut.. Kanskje jeg tester den en dag.. :(

 

Videre har jeg nå skiftet veiedag til mandag, og det begynner i alle fall herlig. På torsdag var jeg 98,9 kilo og i dag 98,3. Det er 0,6 kilo på fire dager... Så tror dere jeg sitter med et kjempeglis eller.. ;):(

 

Min mandagsveiing begynte i alle fall godt.. Lykke til med en ny uke alle sammen, og håper dere alle har samme gode følelse som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...