Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Hei:-)

 

Litt usikker på hva jeg klarer å veie. Skal jo leve litt også' date=' ikke gå konstant på diett. Jeg er 160cm høy, tenker at jeg egentlig bør ligge mellom 60-65kg må se det ann etterhvert.

Hva med deg?

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

Er 3,5 cm høyere enn deg;) Men tenker vel på ca 65 kilo kanskje opp mot 70. Som du sier man skal leve også litt. Drømmen er vel str 40, så får jeg til det er jeg fornøyd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Hei, jeg er helt ny her, ser at jeg har vært innom i 2005,husker ikke det engang.

Ihverfall begynner jeg på kurs 7.januar 08. Har store forventninger til kurset og meg selv. Etter å ha lest innleggene har gleder jeg meg og begynner allerede i kveld med å legge om kosten. så blir det kalkun nyttårsaften.

veier sikkert 105 kg nå og skal ned til 66-67 så jeg har nok å jobbe med.

Nå skal gubben og jeg gå en liten kveldstur så jeg begynner jo bra. Gleder meg til fortsettelsen, skal prøve å gå ned litt før 7.jan-

GODT NYTTÅR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

 

Jeg starter på Internettkurs 14. januar. Jeg gleder meg!! Vektnåla viser 98 kg nå etter jul:-( Målet er 62 kg. Der har jeg vært før!! Jeg synes i alle fall det er inspirerende å være inne på denne nettsia,men jeg må være helt grønn, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal registrere hva jeg spiser og hvor mye jeg trimmer:-( Kan noen hjelpe meg?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest 2011 - Starten på et nytt liv
Er 3' date='5 cm høyere enn deg;) Men tenker vel på ca 65 kilo kanskje opp mot 70. Som du sier man skal leve også litt. Drømmen er vel str 40, så får jeg til det er jeg fornøyd:D[/quote']

 

 

jeg er ny i denne tråden her. Dere er jo noen super slankere her, spes du kjomsa. Du er jo helt super! :D Skulle ønske det var meg. Jeg har samme mål som dere. Jeg er ca 164 og vil veie rundt 65 -70 kg. Min drømme str er også 40. Det hadde vært noe det. Håper det går bra hvis jeg henger meg på her.

 

Jeg har også min egen tråd på gifteplaner. Skal stå brud sommeren 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fullriggeren

Hei hei.

Jeg hiver meg gjerne på her. Begynte på kurs 8.1.08 Da stoppa vekta på 101.6 kilo. Jeg er bare 161 cm høy, så det er ganske formidabelt. Ønsker å veie ca 65-70 kilo, men jeg har en tendens til å gi opp før jeg er i mål. Denne gang skal jeg IKKE det.

 

Idag var jeg på veiing. 3.6 kilo ned på 2 uker. Hipp hurra:)

 

Dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

eg starta denne tråden for lenge sida.....og da måtte eg bare gi meg....men nå er eg tilbake i gamet.......begynte for fullt for ei veke sida...har gått ned 3,3kg denne veka...med litt hjelp av eit par dagar der eg var litt uggen og ikkje spiste så mykje.....men det er godt å være igang igjen........så no er målet 65 kg til jul.....det skal holde hardt.....men om eg så er 80kg til jul så er det mykje mindre enn der eg er nå...for 100kg ei jul til, DET orker eg ikkje......

 

stå på alle sammen....og eg håper og jobber for å være like flink som mange av dere her inne er...dere er til stor inspirasjon (og noen ganger irritasjon....men det har eg bare godt av, for det er jo bare meg sjølv eg er irritert på....). stå på jenter...snart bikinisesong igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...