Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Gjest hilkall

Ser at jeg ikke la inn resultatet sist uke, gikk bare ned 0,1 kg, MEN denne uka ble resultatet 1,1 kg så det jamner seg ut.

 

Så resultatet mitt er:

Start 101,5 kg

Nå 95,5 kg

Ned 6 kg

 

 

Altså på god vei mot 65 kg........ ;):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar
Gjest seniorita

Godt jobbbet.

Du er kjempeflink. Gratulerer med bra resultat !

SKal veie meg etter første uka i morgen. Både gleder og gruer meg.

Håper at mine 100,7kg har krøpet ned på et tosifret tall også.

 

Stå på jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Har vært på veiing i dag - 0,8kg. Hadde håpet på mer siden dette var første uka.

Skal prøve å bli flinkere til å trimme og drikke vann i uka som kommer. Mine 100,7kg har iallefall blitt til 99,9. Er i det minste på rett side av 100 tallet igjen. Helst vil jeg bli slank over natta, men vet godt at dette tar tid.

Bunaden skal sitte på min slanke kropp i mai 2008 !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Rett side av 100- tallet er jo et stort mål i seg selv da!!! Du vet jo hva du må gjøre for å kanskje bedre nedgangen, men rundt en kg i uka er jo knall bra da! Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Så koselig at det jeg skriver kan hjelpe deg :) Det går greit med meg, jeg hadde gått ned 0,9 kg første uka og hadde minket 5 cm rundt livet *sjokk* Jeg sliter litt med å få i meg nok mat rett og slett, så jeg ligger på 1300 kcal og burde noke ligge rundt 1500. Ha ei riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Ja da er det helg damer. Jeg sliter litt denne uken, så denne helgen blir nok tøff for meg. Har ikke komt meg tilbake i hverdagen etter turen til USA, men jeg drikker mye vann for å prøve å ikke småspise, og jeg tror det hjelper.

 

Dessuten har jeg funnet fram et bilde fra julen 2005, for da veide jeg bare 75 kg....så jeg gikk altså opp 26 kg i 2006. Og du kan tro det er surt. Men uansett så ser jeg dette bilde hver gang jeg ser på maskinen min, det er bakgrunnsbildet mitt. Og jeg tror det er lurt å minne seg på hva som er resultatet av dette slitet vi går gjennom nå. Tenk om jeg kan finne fram den samme kjolen denne julen, da er jeg fornøyd for iår. Men veien er lang og smertefull.

 

Jeg synst dere alle er flinke, og det er utrolig godt for meg å gå inn på denne linken og lese hva dere alle skriver. Jeg tror vi alle har de samme tankene, følelsene og målene. Så det hadde vert utrolig gøy om vi alle holder sammen fram mot jul, tenk for en herlig jul det blir da.....

 

Hold fokus damer, og tenk for en herlig følelse det er å gå på vekta neste uke å ha gått ned, samme om det er 100g eller 2 kg...og er det ikke kg så er det sikkert cm....

 

STÅ PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellina

Start: 97,7

Vekt nå: 94,2

Vekttap denne uka: 2,4

Vekttap totalt: 3,5

 

Kanskje litt for stort vekttap på 1,5 uke (flytta veiedag til fredag- passer bedre), men "yess", jeg er fornøyd:-)

Denne uka føler jeg at jeg har kommet skikkelig igang med trimmen og har ti trimpoeng så langt. Går stort sett i å gå tur og ergometersykket. Målet nå er å bli aktiv på helsestudio, der jeg har vært "støttemedlem" i et halvår:-) Stå på videre, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei jenter!

Min vekt etter første kursuke; 99,9 - altså 0,8kg ned.

Utrolig godt å være igang. Gleder meg til neste veiing på torsdag.

Kom igjen alle sammen. HEIA HEIA !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med!! Startvekt 137(på 186cm), alt for mye!! Forrige mandag hadde jeg tatt av meg 2,3 kg. Målet er hvertfall å gå nedover å ikke oppover! Veiing på mandager... Gruer meg litt til veiinga på mandag :/

 

MrsX..

KJEMPE BRA MED SÅ MANGE POSITIVE INNLEGG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 105 kg, har bynt på grete roede internett kurs den 12/03-07 så har nå i morra gått der en uke, gleder meg til og se resultate i morra tilig, målet mitt er 70-75 kg en gang men regner med jeg må jobbe hardt får og komme din, men er vertfall på veg..

 

dere har jo vert så flinke, skikklig morro å lese=) lkke til alle sammen vidre også....=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Joda her er det plass til de som vil......Vi har litt forskjellige veiedager, men det gjør ingenting......Det er jo godt å lese om andres suksesser mens man selv er midt i uka.....Jeg kommer til å lage en oppsummering i ny og ne. Det er litt gøy å se alle samlet......alle har vert kjempeflinke til nå da.......og slik har vi vel alle tenkt å fortsette....

 

så velkommen i gjengen mrsX og lenem, og lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det gikk kjempebra=))

morro og se at det går nedover..

 

startsvekt 105 kg

nå -2,4 kg

-5 cm midje

totalt -10 cm

 

er såå fornøyd, enderlig sker det noe=)))

ha en go dag allle sammen, klemm=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først.. kjemebra jobbet lenem...

 

Min vekt idag viste -1,3 kilo....er bare så herlig å se slike tall.. :)

 

Så nå kan jeg legge inn denne fremgangen til dere

 

Startvekt 106 kilo

Etter 1 uke 104,4 kilo og -11 cm totalt

Etter 7 uker 99,2 kilo og -52 cm totalt, slutt på kurs 1

Etter 10 uker 98,1 kilo og -56,5 cm totalt, start kurs 2

Etter 11 uker 96,8 kilo og -59,5 cm totalt

 

Totalt har jeg tatt av 9,2 kilo siden jeg startet med GR................

 

 

Dette er en herlig følelse dere, å se at det virkelig fungerer.. Jeg trengte denne nedgangen nå, da det føltes som om jeg begynte å butte en del imot veggen, men det virker det virker... Livsstilen er i endring.. .endelig... jippiii...

 

Lykke til alle dere andre også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillefjonka

Hei, i dag var det veiing igjen. Vekta viste -0,8 kg. Deilig. Nå stoppet vektnåla på 96,5! Neste mål blir under 95. Hadde bursdagsselskap for junior i går, var veldig flink syntes jeg, spiste kun en kokosbolle! Mot normalt ett av hver slag (kanskje 5 forskjellige kaker...)

 

Håper alle har hatt en fin uke, og nyter våren som har kommet! Merker energien komme også når sola titter frem!

 

Ha en fin uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Ja da var nok ei uke gått.....og her er mine resultat.....

 

 

 

startvekt: 101,3 kg

vekt idag: 98,6kg

ned denne uka: -1kg

ned totalt: - 2,7kg

 

Så dette har vert ei grei uka, har bare 3,5 trimpoeng, men dette skal forbedrest denne uka.....Jeg har ikke vert så veldig flink, så er litt irritert over at jeg går ned så mye når jeg ikke er flink....men jeg skal skjerpe meg og håper å klare like mye neste uke....stå på folkens.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krapylia

hei jenter!

håper det går greit om jeg henger meg på?

 

jeg er ei jente på 22. 164 høy og 106, 6 bred. det sistnevnte skal jeg forresten gjøre noe med!:) Ønsker i første omgang ned til under 80 kg. og hvis slankebasillen har bitt meg, så er håpet rundt 65. men jeg er fornøyd bare det går nedover! :)

 

 

er det forresten noen som vet hvor mange kcal jeg burder ligge på til dagen?

 

-K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

håper det går greit om jeg henger meg på?

 

jeg er ei jente på 22. 164 høy og 106' date=' 6 bred. det sistnevnte skal jeg forresten gjøre noe med!:) Ønsker i første omgang ned til under 80 kg. og hvis slankebasillen har bitt meg, så er håpet rundt 65. men jeg er fornøyd bare det går nedover! :)

 

 

er det forresten noen som vet hvor mange kcal jeg burder ligge på til dagen?

 

-K[/quote']

 

Hei og velkommen...

 

Formelen finner du i tråden 2007, uke 11 (tror jeg i alle fall, hvis ikke er det uke 12) Prøvde å kopiere den inn hit, men maskinen vil ikke jobbe med meg i dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen,

da er første uke av kurs 3 over for min del. Har utrolig nok gått ned selv om det har vært en ikke-helt-riktig-GR uke, hverken når det gjelder mat eller trim.

 

startvekt nov-06: 119 kg

vekt idag: 95 kg

ned denne uka: -1kg

totalt: - 24 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Jeg er utrolig imponert over hva du har klart. Gratulerer !

Det er utrolig motiverende å se at det går an. Jeg er inne i min andre uke på Grete Roede-kurs. Startet på 100,7kg og veide 99,9 på andre veiing. Gleder meg til neste veiing på torsdag !

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig imponert over hva du har klart. Gratulerer !

Det er utrolig motiverende å se at det går an. Jeg er inne i min andre uke på Grete Roede-kurs. Startet på 100' date='7kg og veide 99,9 på andre veiing. Gleder meg til neste veiing på torsdag !

Lykke til videre :-)[/quote']

 

Tusen takk for det :) Har hatt noen vanskelige dager iblant, spesielt når vekten ikke rikker seg. Men stort sett har det gått ganske greit. Og har ikke tenkt å gi meg med det første. Lykke til videre du også :) Dette klarer vi nok, skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilkall

Har vært på kurs i kveld og veid meg. Gått ned 0,6 kg og er fornøyd med det, tatt i betraktning at kosemerkene nok er spist flere ganger. :)

Har nå totalt tatt av 6,6 kg og begynner å få komentarer på at jeg blir mindre. DET er veldig motiverende.

Det er jammen mange flinke her i denne linken. Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei jenter !

Har vært på kurskveld nr.3 i kveld.

Ned 0,8kg, samme som forrige uke.

Det skulle vel bli 1,6 på to uker det. Kunne gjerne ha tenkt meg at dette gikk litt fortere. Men det er vel tidlig å bli utålmodig....

Får vel bare bite tenna sammen og stå på.

Kom igjen dette klarer vi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellina

Ned 0,2 kg denne uka og vekta står da på 94 kg. Jeg har kommet igang på treningsstudio og har hatt min første mrl time på leeenge:-) Det var litt dårlig med motivasjonen sist helg og litt ut i uka. "Strandet" litt i gammel helgemodus, men skal møte denne helga mer forberedt og motivert. Et alt i elt fornøyd med resultatet og håper på større vekttap neste uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...