Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Så flinke dere har vært :) Jeg har veiedag i morgen, og kommer med rapport da. Det er min siste dag på kurset i morgen, men har meldt meg på nytt kurs som starter neste uke.....så jeg fortsetter uten opphold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Det er kjempebra jobbet alle sammen.....Jeg har veiedag idag, men siden jeg sitter paa andre siden av jordkloden har jeg ikke vekten med meg. Men maalebandet blir flittig brukt hver morgen.......Og det har heldigvis staat stille til naa. Det er ikke lett aa vaere ute i den store verden og slanke seg. Men jeg prover, og maalet mitt er aa ikke gaa opp, alle gram ned er bonus. Ha en god uke alle sammen.....Vi er paa rett veg.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått ned 0,6 kg denne uken, og er godt fornøyd med det :)

Veier nå 98 kg, og har gått ned totalt 8 kg på dette kurset. Nytt kurs starter neste uke igjen, så jeg fortsetter med godt mot. Lykke til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellina

Startvekt: 97,5

Vekt nå: 96,6

 

Er kjempefornøyd med 0,9 kg ned. Har ikke kommet skikkelig igang med trening og har bare fått ca 3 trimpoeng. Har nå fått ergometersykkel i hus håpaneerv det blir en god vane. Det passer meg bra med flere ti minutters økter gjennom dagen, enn en lang økt. Nå lysner det her Nord og temperaturen ligger på 6-10 grader, så det begynner å bli fristende med mer uteaktivitet også. Denne uka satser jeg på minst ett trimpoeng pr dag. Så har jeg planer om å registrere kroppsmålene mine (har vært litt tiltak), for å se at det minker der og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvert på vinterferie med barna...hvorpå den minste legger seg ned å blir syk med 40 i feber og ellers alt bare trasi. så æ va veldi spent på ka vekta viste når æ kom hjem. Sitt å les kor flink dokker andre har hvert... stå på alle sammen....

men...hihi... æ veie ikkje lenger 100 kg... æ e så stolt av mæ sjøl...vekta viste 99,2 kg, dvs si 1,2 kg ned den siste uka... DETTE E SISTE GANG VEKTA SKAL LYSE MED TRE SIFFER NÅR Æ TRØR PÅ DEN...håpe og ønske e så strekt at æ trur det skal gå greit. Mannen min e kjempestolt av mæ... å æ å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indiana
Nå har eg utsett dette lenge nok. Imåra starter jeg opp kampen mot kiloene' date=' er det noen der ute som er like seriøse som meg og klar for at dette blir det siste året som overvektig.........10 mnd til jul......35 kg.....det er 3,5 kg i månaden....det burde gå..........sommer får være sommer........blir aldri fornøgd til sommeren.....men eg kan ikke gå meir opp nå........og heller ikke stå stille...jeg vil ned...og da trenger jeg noen som er med meg, det blir tøft, men alt er mulig.......

 

heng dere på.......[/quote']

heisan!!!

Jeg henger gjerne på . har gått tre kurs, og gikk ned i begynnelsen, i senere tid har jeg gått på kurs uten motivasjon men for å holde vekten. Startvekt i august var 105 (startet litt på egenhånd) . Nå er den 95.5, og jeg begynner å bli veldig utålmodig...Så nå fremover skal kiloene renne av, deilig med det som er borte men har nå minimum 15 kg som mål til juni juli, helst 20...Det tar lang tid for kroppen som har vært tung lenge å være med på ny vekt, hadde jeg ikke gått på kurs hadde jeg kanskje vært 110 nå. Den vekta jeg hadde er det meste jeg noen gang har veid, og syntes engan 85 var litt av ei dundre...men vi mennesker tilpasser oss utrolig.NÅ vil jeg tilpasse meg en slank og opplagt utgave av meg selv. Begynte på kurs 4 nå sist mandag, og har f...ikke tenkt å gi meg før match vekta er på 62 ! Og vil denne gang gå på hold vekten...det tar foresten hjernen over et år å akseptere ny vekt så man må være rustet også for å holde vekta.

Stå på - dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indiana

Ja her er vi mange i samme båt.. vi får satse på at det blir en light utgave til sommeren. jeg skal selv ned ca 35 kg, regner med å nå det målet innen 1- 1 1/2 år , har nå vekt 95,5 vil ned til 80 før juni/juli, helst 75 da jubler jeg!!

stå på dette klarer vi... Ikke gi opp, hvem bestemmer du eller maten?det er snakk om langvarig viljestyrke og å tørre å være slank. selv om fettet irriterer kan det være en beskyttelse, og et panser. Men vi kvinner er sterke nok i oss selv og har uanede krefter i det skjulte.

Kom igjen vi skal motivere hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita
Nå har eg utsett dette lenge nok. Imåra starter jeg opp kampen mot kiloene' date=' er det noen der ute som er like seriøse som meg og klar for at dette blir det siste året som overvektig.........10 mnd til jul......35 kg.....det er 3,5 kg i månaden....det burde gå..........sommer får være sommer........blir aldri fornøgd til sommeren.....men eg kan ikke gå meir opp nå........og heller ikke stå stille...jeg vil ned...og da trenger jeg noen som er med meg, det blir tøft, men alt er mulig.......

 

heng dere på.......[/quote']

Jeg har også utsatt dette lenge nok ! Trives ikke med mine 100kg, men tror at70 ville være greit. Jeg er med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 0,2 kilo denne gangen, og er kjempefornøyd med det.. :)

 

 

Startvekt 106 kilo

Etter 1 uke 104,4 kilo

Etter 7 uker 99,2 kilo, slutt på kurs 1

Etter 10 uker 98,1 kilo, start kurs 2

 

Totalt har jeg tatt av 7,9 kilo siden jeg startet med GR................

 

I cm har jeg gått inn følgende totalt uke for uke

Etter 1 uke -11 cm totalt

Etter 7 uker -52 cm totalt, slutt på kurs 1

Etter 10 uker -56,5 cm totalt, start kurs 2

 

Vel det var alt for nå.. lykke til all andre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelly76

Jeg er med jeg.

Jeg begynnte på GR kurs 5 mars. Da stoppet nålen på 111,4 kilo

I dag stoppet den på 108,3 kilo.

Så dette vil jeg gjerne være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Hei damer, jeg tok meg den frihet å lage en liten oversikt over oss og hvordan det har gått så langt.

 

Vi er 11 stk og alle ligger omtrent likt på vekt. Det tror jeg er med på å motivere oss.

 

Her er alle med startvekt og nåværende vekt.....Litt gøy og se alt i sammenheng, vi har mange inlegg etter hvert......

 

Twinmama

start 101,3 kg

Nå 99,6kg

ned - 1,7kg

 

Vivax

start 106kg

nå 98,1kg

ned -7,9kg

 

Indiana

start 105kg

nå 95,5kg

ned -9,5kg

 

Runda

start 101,2kg

nå 99,2kg

ned -2kg

 

Bellina

start 97,5kg

nå 96,6kg

ned -0,9kg

 

Milka

start 106kg

nå 98kg

ned -8kg

 

Fillefjonka

start 106,8kg

nå 97,3kg

ned -9,5 kg

 

Nelly 76

start 111,4kg

nå 108,3

ned -3,1kg

 

Racheleha

start 90,6kg

 

Tattoogl

start 92kg

 

Seniorita

start 100kg

 

 

 

 

da håper jeg at jeg ikke har glemt noen eller fått med gale opplysninget om noen......det er kjempe bra jobbet, stå på....sommeren nærmer seg med stormskritt.....men vi går mot lysere tider og da er det lettere å komme seg ut å trene........god uke til dere alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over denne listen......alle er jo så flinke:-) Veldig hyggelig med så mange i samme båt. Jeg startet kurs 3 i dag. Har hatt en ukes opphold mellom forrige kurs, og av en eller annen grunn har jeg gått ned akkurat 2 kilo denne uken. Totalt 23 kilo siden jeg startet i november. Fantastisk motiverende start på det nye kurset, men det betyr nok også at jeg ikke kan regne med noe slående resultat neste uke. Vekten viser i dag 96 kilo, og jeg er bare sååååå lykkelig. :-)Lykke til videre til mine medslankere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei damer !

Så flinke vi er !

Det er godt å være igang selv om målet er langt frem.

Jeg har en drøm om å komme inn i bunaden min igjen neste vår, da skal nemlig min eldste konfirmeres.

Stå på jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her inne å leser....den lista var kjempegenial....fint å se alle gode resultater. Vi e flink..alle sammen. Har hatt ei tung uka...har gått opp 5-600 gram...sjøl om æ har trent...7 trimpoeng på 3 daga...det å sjekke vekta e blitt en mani...trør sikker på vekta ti ganger for dagen...det eneste æ tenke på e alt det dumme æ putte i munnen...men gjør det uansett...vil så gjerne la vær, men e liksom ikkje i modus til å la vær...æ e vel nede i en sånn daaaaaaaaaal...men syns den e mekti laaaaannng akkurat i dag...med andre ord...æ treng et spark bak tel å begynne klatringa opp i fra deinna daaaaaalen...hehe... høres veldig dystert ut men akkurat sånn føles d...

 

Uansett...stå på alle sammen...TTT....for min del TTJLT....i dag i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Etter regn kommer sol. Det ville være utopi å tro at dette skal være lett.

Du har jo vært flink til å trimme ! Prøv og ikke gå så ofte på vekta, da kan man fort miste motet.

Stå på. Dette klarer vi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Jeg kjenner meg igjen RUNDA.......Jeg har faktisk klart å begrense meg til å bare stige på vekta morgen og kveld...ikke iløpet av dagen, for den stemmer aldri uansatt...tar det gjerne om kvelden før jeg legger meg....eller om morgonen før jeg spiser noe...føler vekta er mer "stabil" på disse to tidspunktene....vi har alle vår uker...kom deg gjennom denne så blir neste uke så mye lettere......lykke til....dette klarer du...prøv å ikke tenk så mye på mat.......gjør ekstra husarbeid om nødvendig...bare for å glemme maten.....heng opp et bilde eller ett plagg her og der så du vet hvorfor du ikke skal spise........STÅ PÅ.......vi jobber alle mot ett felles mål....

 

Betty80....velkommen i gjengen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jeg vil også være med her altså! Det er en deilig tanke å være 65 til jul, og det beste med den tanken er at den ikke er uoppnåelig!!!!

 

Jeg går ikke på kurs, men registerer alt her inne da.

7/3 100,0

14/3 ?

.

.

.

.

.

24/12 65 kg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Jo fordi:

- hater å se meg i speilet

- blir kvalm av å kjøpe klær, må se på hva som passer - ikke hva som er fint

- orker ikke være med barna mine i svømmehallen eller på badestranda

- ikkeno moro å pynte seg

- får dårlig selvbilde av å mislike utseende mitt

- har ikke lyst til å reise på klassejubileumer hvor ingen har sett meg på mange år (for 30kg siden). De kjenner meg trolig ikke igjen

- flaut å være tjukk

- vil ikke ha flere megetsigende blikk("herregud så tjukk hun er"-blikkket)

- slitsomt med fysiske aktiviteter (tomatrød i fjeset av kun små anstrengelser)

- vil ikke ha flere spørsmål om jeg er gravid(er jo bare bilringer)

 

Sånn ja ! Det var deilig å få ut alt gruffet !

 

Ellers har jeg det riktig så bra som gift tobarnsmor.

Men vekta mi gir meg virkelig komplekser. Og hvem kan så gjøre noe med det ?

Joda det er jeg og bare jeg. Ikke finnes det noen snarvei heller.

 

I kveld har jeg vært to timer på dans ,så svetten rant. Da jeg kom hjem koste jeg meg med deilige nybakte grove rundstykker fra Grete Roede-boka mi. Det smakte helt fortreffelig.Anbefales !

 

Kom igjen jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Det triste med den lista di Senorita, er at jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det du skriver. Det er ikke godt å ha det sånn. Og som du sier, hvem andre enn vi selv kan gjøre noe med dette???

 

Og vet du hva det beste med lista di er???? At til jul vil alle punktene der være borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen RUNDA.......Jeg har faktisk klart å begrense meg til å bare stige på vekta morgen og kveld...ikke iløpet av dagen' date=' for den stemmer aldri uansatt...tar det gjerne om kvelden før jeg legger meg....eller om morgonen før jeg spiser noe...føler vekta er mer "stabil" på disse to tidspunktene....vi har alle vår uker...kom deg gjennom denne så blir neste uke så mye lettere......lykke til....dette klarer du...prøv å ikke tenk så mye på mat.......gjør ekstra husarbeid om nødvendig...bare for å glemme maten.....heng opp et bilde eller ett plagg her og der så du vet hvorfor du ikke skal spise........STÅ PÅ.......vi jobber alle mot ett felles mål....

 

Betty80....velkommen i gjengen.......[/quote']

 

 

Takk for for svar...godt å høre at noen ser meg ;) å galskapen min hehe.

Til dere andre...klarer dere virkelig å bare gå på vekta en gang i uka?!?!?! E d bare æ som har en sånn uoverkommelig mani me å sjekke at d går riktig vei!!

 

Runda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Jeg har selv hatt den manien du beskriver, gått på vekta i hytt og pine og jeg har funnet ut at det overhodet ikke motiverer meg. Vekta svinger så til de grader, går den opp så er veien desverre veldig kort til snop og andre utskeielser. Derfor går jeg nå kun på vekta en gang i uka, for å få et mer riktig tall rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...