Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Ja da var det veiedag igjen...ned 300gram.....sliter litt i helgene, men i vekene er eg ganske flink...så eg må jobbe litt meir til helga......men eg er på veg ned og er fornøgd med dette.....1,8kg på tre veker...ikkje slike resultat slik som du Kjomsa.....det er bare heilt utroleg ...

 

stå på jenter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:-)

 

Veiedag i dag: -2kg i dag. 9.9kg på 4 uker.

-19 i midje mål. -48cm tilsammen.

Kjempeglad....

 

Hei :rolleyes:

 

Wov så flink du er , 9,9 kg på 4 uker, helt utrolig.

 

 

Lykke til videre:)

 

Klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Rina

 

Jobber som faa.... Hihi

Det jeg gjør er å spise mange små måltider om dagen. Jeg må innrømme selv om det er fysj her inne at jeg ikke forholder meg helt til kalorimengder heller. Vet dette ikke blir anbefalt. Men for meg å spise 1600kcal pr dag da går det for sakte eller ingenting. Små måltider og mye trim som spinning,turer fungerer greit. Stopper vekta opp tar jeg gjerne en kosedag i uken....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja du kan godt spør kor eg er......

har ikkje vore her inne på fleire månader....no er det altso jul, og eg starta denne tråden i mai...og eg må desverre innrømme at eg framleis er på startstreken....har ikkje rikka meg eitt gram...

 

kan skrive opp tusen unnskyldninger..men det nyttar lite....

eg synst du er kjempe flink og du burde være kjempestolt...(det reknar eg med du er) du har gjort det eg drøymer om å klare, og som eg bare må klare snart....

 

eg skal komme meg igang igjen.....men finn ikkje motivasjonen......hadde vore utruleg deilig å komt igang før jul, så kva med imåra.....

 

ok kjomsa...eg skal kome igang imåra.....på mandag skal eg ha gått ned nokre gram.....vent på ein rapport da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan godt spør kor eg er......

har ikkje vore her inne på fleire månader....no er det altso jul' date=' og eg starta denne tråden i mai...og eg må desverre innrømme at eg framleis er på startstreken....har ikkje rikka meg eitt gram...

 

kan skrive opp tusen unnskyldninger..men det nyttar lite....

eg synst du er kjempe flink og du burde være kjempestolt...(det reknar eg med du er) du har gjort det eg drøymer om å klare, og som eg bare må klare snart....

 

eg skal komme meg igang igjen.....men finn ikkje motivasjonen......hadde vore utruleg deilig å komt igang før jul, så kva med imåra.....

 

ok kjomsa...eg skal kome igang imåra.....på mandag skal eg ha gått ned nokre

gram.....vent på ein rapport da......[/quote']

 

Hei twinmama!

Du begynner i morgen, det er helt klart!!!

Det er tungt i begynnelsen, men vær streng så går suget over.

Og motivasjonen kommer med hver kilo som går av....

Du klarer det det er jeg helt sikker på..

 

Jeg bruker klær som en motivasjonsfaktor, har hengt opp en ny lilla ullkåpe, som var alt for trang, fremme på soverommet. Kjøpte den for liten, prøver den hver uke.He he

I dag kjøpte jeg meg en kjole på Hm i str 44, som passet. Det var deilig det.....

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da skulle jeg være godt igang....får en litt vanskeleg start...var til legen idag fordi eg ikkje har vore heilt i form...så eg begynne med bronkitt= penicillinkur= ingen trening på ei stond....

 

men eg snakka og litt om mitt LILLE vektproblem og kor hardt det er å slutte å ete all den gode usunne dritten......så eg måtte vege og måle blodtrykk og skal inn fastande på mandag og sjekke om eg har fått diabetes...også vil ho gjerne at eg kjem inn med faste mellomrom og veg meg...ho virka oppriktig intressert i at eg skal slanke meg, og ho vil hjelpe så godt ho kan...

 

og når legen ser behovet, da er det liksom ganske ekte...så nå skal eg inn 10....så da må eg bevise at dette vil eg, og eg vil ha hjelp.......

 

takk for oppmuntringa Kjomsa...den treng eg.......du er iallefall en motivator med din braksuksess...og 44 på HM er jo kjempe bra....det er jo en liten 44 det...kjempe bra jobba......

 

twinmama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter snart tre måneder er jeg her igjen... Har hatt en GR pause, men det har da ligger der i bakhodet.. Har rett og slett ikke hatt tid til å gå inn her om dagene, alt har gått i ett sett.. Litt roligere nå, men fortsatt litt hektisk. Så siden jeg var her inne sist den 18/9 har jeg gått fra 88,4 til 90,6 kilo og det liker jeg ikke. Så nå er pausen over, og hverdagen tilbake.

 

Grunnen til pausen er at jeg har startet eget firma og vært utrolig masse i Oslo for å utdanne meg, samt en liten tur til Bergen for julebord. De gangene jeg er i Oslo må nok ta skylden for en del av kiloene, da dagene består av frokost, masse jobb uten pause, lunsj, masse jobb igjen og middag på kvelden. Og når det blir slike turen er det jo godt med et glass øl når vi sitter der samlet, og middagne er heller ikke det man kan kalle sunne.. ;) Men det er godt å slippe å tenke kalorier i slike stunder.. Lunsjene vi får servert er heller ikke av det sunne slaget, heller stikk motsatt... Og for ikke snakke om det herlige julebrødet som er kommet i butikkene nå da, er nok en kilo bare der tenker jeg... åååååå julebrød med smør (og ikke noe fem gram der nei.... :) ) og herlig brunost.. Så at kiloene er kommet er ikke det spor rart..

 

I denne utdannelsen min ligger det også en modul med kosthold og ernæring,. så vi hadde en kostholdsterapaut som foreleste i dette, og han sa mye interesant, men også mye som fikk meg til å være ganske uening med ham. Og her skriver jeg i vei om dette så har jeg ikke sagt hva jeg utdanner meg til................... jeg skal blir............ spaterapaut... :) Og det er bare så morro. Så nå har jeg kommet så langt at jeg har åpnet mitt eget lille spa, og skal i dag sette meg ned å bygge opp menyer til personer som ønsker en slankebehandling. Man blir ikke tynn av slike behandlinger, men de hjelper litt på og så er de kjempefine for å holde bedre både strammheten i huden. For ikke snakke om hvor gode de er... :) Jeg kommer nok til å bygge på egne erfaringer mye, og legge inn en del av de oppskriftene jeg har laget ette at jeg startet GR (dvs variasjoner av mine gamle oppskrifter).

 

Vel ble litt mye dette her, og nå må jeg inn og oppdatere internettsidene mine... Så vi snakkes senere, skal være mye flinkere å skrive nå fremover.. Men jeg skal bake julmanner i dag, og de skal jeg unne meg litt av. Og de blir de eneste julekakene jeg skal bake i år... Kunne virkelig tenke meg flere, men jeg spiser dem bare alle selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har gått ned 1.5 kg i dag, tilsammen 24.4kg. Veier nå 83.3 kg.

 

Veldig fornøyd med å ha gått ned etter heller fuktig lørdag

 

2.2kg igjen for å nå julemålet mitt.

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter snart tre måneder er jeg her igjen... Har hatt en GR pause' date=' men det har da ligger der i bakhodet.. Har rett og slett ikke hatt tid til å gå inn her om dagene, alt har gått i ett sett.. Litt roligere nå, men fortsatt litt hektisk. Så siden jeg var her inne sist den 18/9 har jeg gått fra 88,4 til 90,6 kilo og det liker jeg ikke. Så nå er pausen over, og hverdagen tilbake.

 

Grunnen til pausen er at jeg har startet eget firma og vært utrolig masse i Oslo for å utdanne meg, samt en liten tur til Bergen for julebord. De gangene jeg er i Oslo må nok ta skylden for en del av kiloene, da dagene består av frokost, masse jobb uten pause, lunsj, masse jobb igjen og middag på kvelden. Og når det blir slike turen er det jo godt med et glass øl når vi sitter der samlet, og middagne er heller ikke det man kan kalle sunne.. :D Men det er godt å slippe å tenke kalorier i slike stunder.. Lunsjene vi får servert er heller ikke av det sunne slaget, heller stikk motsatt... Og for ikke snakke om det herlige julebrødet som er kommet i butikkene nå da, er nok en kilo bare der tenker jeg... åååååå julebrød med smør (og ikke noe fem gram der nei.... :) ) og herlig brunost.. Så at kiloene er kommet er ikke det spor rart..

 

I denne utdannelsen min ligger det også en modul med kosthold og ernæring,. så vi hadde en kostholdsterapaut som foreleste i dette, og han sa mye interesant, men også mye som fikk meg til å være ganske uening med ham. Og her skriver jeg i vei om dette så har jeg ikke sagt hva jeg utdanner meg til................... jeg skal blir............ spaterapaut... :) Og det er bare så morro. Så nå har jeg kommet så langt at jeg har åpnet mitt eget lille spa, og skal i dag sette meg ned å bygge opp menyer til personer som ønsker en slankebehandling. Man blir ikke tynn av slike behandlinger, men de hjelper litt på og så er de kjempefine for å holde bedre både strammheten i huden. For ikke snakke om hvor gode de er... :) Jeg kommer nok til å bygge på egne erfaringer mye, og legge inn en del av de oppskriftene jeg har laget ette at jeg startet GR (dvs variasjoner av mine gamle oppskrifter).

 

Vel ble litt mye dette her, og nå må jeg inn og oppdatere internettsidene mine... Så vi snakkes senere, skal være mye flinkere å skrive nå fremover.. Men jeg skal bake julmanner i dag, og de skal jeg unne meg litt av. Og de blir de eneste julekakene jeg skal bake i år... Kunne virkelig tenke meg flere, men jeg spiser dem bare alle selv...[/quote']

 

Hei

 

Jeg bryter inn litt her jeg, hvor finner jeg informasjon om det du skal starte opp og hvor skal du starte? Molde/ Fræna ?

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har gått ned 1.5 kg i dag' date=' tilsammen 24.4kg. Veier nå 83.3 kg.

 

Veldig fornøyd med å ha gått ned etter heller fuktig lørdag

 

2.2kg igjen for å nå julemålet mitt.

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

Så fint Kjomsa:D Hvor mye har du tenkt til å gå ned totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint Kjomsa:D Hvor mye har du tenkt til å gå ned totalt?

 

Hei:-)

 

Litt usikker på hva jeg klarer å veie. Skal jo leve litt også, ikke gå konstant på diett. Jeg er 160cm høy, tenker at jeg egentlig bør ligge mellom 60-65kg må se det ann etterhvert.

Hva med deg?

 

Klem Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...