Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er med. begynte på kurs i går. 107kg. må ned til 65-68. Dette blir en jobb' date=' men er super motivert. Dette skal vi klare sammen.

 

Klem Kjomsa[/quote']

 

 

Kjempegreier... Gleder meg til å høre masse mer fra deg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Hei igjen!

 

Dette er min 3 dag, på diett. Føler at spisingen går helt greit, men sliter med å få trimmet. Er lat rett og slett. Kommer liksom ikke i gang. Noen som har noen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så flink selv, men mye bedre enn jeg var før jeg startet.. Nå har jeg tatt på meg en skittteller.. Og målet er å stige med 500 skritt for dagen frem til jeg kommer til 10000, og la meg si det slik det er ikke denne uken.. :)

 

Jeg liker selv best spasering, men om en stund får jeg muligheten til å trenge med vekter. Det gleder jeg meg til.. Ellers så skulle jeg ønske det fantest mulighet for å spille squash her i rund.. for noe mer morro finner du ikke.. Så har du mulighet til det så slå til med en gang.. .Du vil bli hektet..

 

Lykke til med å finne din trim.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Jeg hadde skrevet for lenge siden og har vært mye bort med sommerferien og med tanke på slanking......MEN!!!!

 

Det var DA og nå er jeg klar til å kjempe videre! Min startvekt var 103,8 og jeg hadde gått kurs før sommerferien. Hadde gått ned 5,9 kilo in denne kurset men desverre ble det litt for mye mat og pils inimellom....:-)

 

Begynte på kurs på torsdag og jeg hadde gått opp to kilo, men egentlig var jeg ikke deppet av det, bare mer motivert! Jeg sitter og faktisk leser ganske mye i de kursbokene og finner mye inspirasjon i dem!

 

Til å få en 'sunn' BMI, må jeg ned til 70 kilo.....hmf....OKAY, HERE WE GO!!!

 

Er dokker med? ;.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med. Maten går veldig bra, men nå har jeg blitt veldig forkjølet så jeg kommer ikke igang med trening. Har første veiedag i morgen håper jeg har gått ned litt. Trenger det for å holde motivasjonen... Det som jeg synes er vanskligst er faktisk å slutte med å drikke pepsi max. Har drukket mengder med det tidligere og det skal det bli slutt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med. Maten går veldig bra' date=' men nå har jeg blitt veldig forkjølet så jeg kommer ikke igang med trening. Har første veiedag i morgen håper jeg har gått ned litt. Trenger det for å holde motivasjonen... Det som jeg synes er vanskligst er faktisk å slutte med å drikke pepsi max. Har drukket mengder med det tidligere og det skal det bli slutt på[/quote']

 

 

Hei! Jeg har også drukket en del Pepsi Max, er det så dårlig det? Den er jo sukkerfri? På dagtid så drikke jeg vann, kaffe og jus til frokost. Jeg unne meg litt Pepsi Max på kveldstid hvis jeg har lyst på det. Er det noe din instruktør har sagt eller?

 

Jeg skulle også forklarer min siste post. Det var over sommeren at jeg hadde lagt på meg to kilo. Min vekt er nå 99,7 med nye veiedag på torsdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg drikker en del lettbrus, det er det som gjør at jeg ikke spiser alt det andre på kveldene ... Det er kosen min det...

 

Skal skrive mer i morgen etter veiing, nå skal jeg sitte under pleddet og kose meg inne med fyr i peisen.. ute er det drittvær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg drakk veldig mye pepsi max, ikke bare som kos om kvelden, men hele tiden. Mange liter om dagen. Og man vet jo at det ikke er sunt med så mye kunstig søtningsmidler, og det er jo kcal i den også... Prøver å starte å leve sunt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brus skal jo være kos, ikke hovedveskekilden din... Jeg drikker ikke brus hvis jeg ikke har drukket mine 2 liter med vann for dagen, for de må ned.. :( Men da er det et glass brus for kos sammen med et godt program på tv, eller litt surfing på nettet...

 

Og for mye av stoffet er jo som å drepe tennene sine da, det må vi ikke glemme. Så der burde jeg kanskje tenkt litt mer når jeg fyller glasset...

 

Vel vel nå skal jeg avsted og skylle ut noe farge fra håret mitt... ååå håper det ikke ble blått slik som det så ut da jeg smurte det inn... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var eg igang igjen med kurs etter sommaren.......var og veide meg idag...99,7kg.....omtrent like mye som da jeg liksom startet i mai....men men d er nytt kurs og nye muligheter....så det er bare å hoppe idet.....veier meg igjen på mandag...så da håper eg at eg ser resultater.....stå på jenter.....misunner dere som er langt på veg..men det er jo bare eg som kan gjer noko med det...og ein kg er ein kg..sånn er det bare......god veke til dåke alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Vært på 2 veiedag:

Ned 4.3 kg

Midje -7

 

Jeg er kjempeglad' date=' nå er jeg i gang. Nå gjelder det bare å fortsatt være flink. Dette klarer vi.....[/quote']

 

Hæ! 4.3 kilo på en gang?! Jøss! ;-)

 

Har selv veiedag på torsdag og forventer en bra resultat, men ikke riktig så mye. Gratulerer Kjomsa!

 

Og twinmama, det ser ut som vi veier like mye, selv er jeg 170 lang, du da?

 

Kanskje vi kan støtte hverandre og konkurrere litt hvis det hjelper motivasjonen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag for meg igjen, og ned 0,1 kilo... Og jeg er kjempefornøyd jeg... Alt som ikke er pluss på vekta er et stort smil på mine lepper.. :D

 

Gikk også inn 2,5 cm, men ikke en av dem i midjen, denne gangen var det rompa og låret som mistet noen cm.. .Lover godt siden jeg har tenkt å finne meg en ny bukse snart..

 

Vel det var alt for meg denne morgene, nå skal jeg ha meg en kopp kaffe, og se om min kjære sønn vil ha litt frokost...

 

Og utrolig bra jobbet alle sammen, og Kjomsa -4,3... må bare si WOW :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!!

 

Første veiing for meg, er nok endel vann, men jeg merker at buksene har blitt litt løsere. Men må si at jeg har vært veldig streng med meg selv. Nå er det bare å fortsette. Alt ned er bra, noen dager går man ned mye, andre mindre, sånn er det.

 

Vi er flinke!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... for i morgen tidlig reiser jeg til Oslo, og kommer ikke hjem før mandagskvelden.. Så da blir det en del dager uten å være innom her.. Så jeg ville ønske dere alle en litt tidlig god helg, og stå på og nyt livet.. :(

 

Vi "snakkes" sikkert neste tirsdag.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ! 4.3 kilo på en gang?! Jøss! ;-)

 

Har selv veiedag på torsdag og forventer en bra resultat' date=' men ikke riktig så mye. Gratulerer Kjomsa!

 

Og twinmama, det ser ut som vi veier like mye, selv er jeg 170 lang, du da?

 

Kanskje vi kan støtte hverandre og konkurrere litt hvis det hjelper motivasjonen? :-)[/quote']

 

 

Ja kjomsa...eg er mektig imponert.......ein sånn pangstart trengst....

 

ja tex, eg er 167......dette klarer vi sammen.....eg bare må få det til nå...snart sommer igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI HEI!

 

Har vært på kurs i kveld og hadde gått ned1,6 kilo! Mitt startvekt denne kursen var 99,9. I cm hadde jeg gått ned 5,7 cm.....!

 

Vekt nå: 98,3

midje: 105

 

Jeg jobber i barnehage og har så lyst på Bergans bukser men pga veken min har jeg aldri kjøpt dem. NÅR jeg når 90 kilo, så skal jeg kjøp dem! Kjempebra motivasjon!

 

VI ER FLINKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!!!

Snart blir det Bergans bukser på deg :-)

 

I dag har jeg vært veldig flink synes jeg. Har fått 3 trim poeng. Vært ute å godt lange raske turer. Veldig deilig å komme i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...

 

Ja da har eg gått 1 veke på kurs.....resulterte med ned 0,7kg.....er ikkje heilt fornøgd med det...men eg må skjerpe meg.....passe på å trimme og holde meg unna fristelser...litt mange bursdager nå for tida.....men stå på jenter...

 

Planen min er å gå ned 10 kg til jul...det er ca 0,7 i uka....det bør gå...noen som er med på det eller....da er vi godt igang.......

 

ha ei god uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra jobba kjomsa...er jo heilt fantastisk...

 

Eg har da gått ned 0,8kg denne uka.....1,5kg på to uker...er ok det da....er jo riktig veg...så nå må eg bare stå på vidare....

 

stå på jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt uten nett i det siste, men her er jeg i alle fall.. Har hatt litt oppgang disse ukene, men det har sine grunner.. Har desverre ikke tid å skrive så mye nå heller, må stikke ut dørene om 2 minutter. Men jeg skal komme tilbake snart...

 

Dere er kjempeflinke alle sammen, stå på så skal vi kjempe bort kilo for kilo.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...