Gå til innhold

100kg nå, 65kg til jul.....noen som er med?


Gjest twinmama

Anbefalte innlegg

Gjest sandia

Jeg er fortsatt uten data, så jeg er ikke innom så ofte lenger. Men jeg holder nå på med mitt, er nede i 87.8 kg nå. Det har blitt mye god mat fordi jeg har sommergjester og vekta svinger fra dag til dag. Totalt har jeg gått ned 13.3 kg.

 

Ønsker dere lykke til videre, kommer innom av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 356
  • Created
  • Siste svar

Hei

 

Det er kjempebra at du har klart det du har. Selv sliter jeg litt med å gå ned. Står på det samme som forrige fredag og tapt hele 1cm. Det er vel ikke verst? Skal jobbe hele denne helg så noe fri blir det ikke før neste lørdag da jeg reiser på ferie.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nofret

Hei, beklager at jeg ikke har gitt lyd fra meg på en stund. Gikk ned til 105 kg uka etter at jeg skrev her, men så ble jeg fryktelig demotivert av veieresultat 106,5 kg uka etter der. Hadde egentlig gitt opp alt, igjen, som vanlig... men ble så lei av meg selv at jeg fortsetter der jeg slapp. Nå skal jeg ikke gi opp!!! Er litt småsjuk, så matlysten er deretter. Men håper på en sunn og frisk sommer, og snart tosifra vekt!

 

Min vekt i dag, 6.juli: 104 kg.

Livvidde: 101 cm.

 

 

Nofret

....evig nybegynner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Jeg ser at vi sliter litt i sommer omtrent alle sammen......jeg sliter med for lite men feil mat...holder vekta stabil, men dette er ikke godt nok...jeg drar på ferie neste uke....gruer meg litt...tror det blir sjelden og feil mat...skal være borte i hele 12 dager....men jeg tenkte å ta med meg boka og føre så godt det lar seg gjøre.har faktisk spart boka til ferien..og brukt arbeidsbok på internett..vi er to som prøver å gå ned som reiser ilag....vi er flinke å hjelpe hverandre til tider...men begge er like gla i søtt, så vi kan fint klare å lure oss til en unnskyldning til å kjøpe noe søtt ..men vi har planlagt at vi skal ha en dag iløpet av turen der vi har lov å spise det vi vil...så vi får velge dag med omhu...........er lenge til 27 aug og nytt kurs...hadde planer om 5 kg til da, men da må jeg jammen sette inn støtet....

 

jeg melder inn på mandag.....men etter det kommer det til å gå to uker før dere hører fra meg..om jeg da ikke finner en data på vegen....

 

lykke til med helgen jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...

 

Hvordan går det med dere? Ser at alle sliter litt slik som twinmamma sier, men dette skal vi klare jenter.... stå på.... :)

 

I går gikk jeg Atlanterhavsløpet (12,5km over Altlanterhavsveien), og det er det mange år siden jeg har orket. Så det er en stor seier i seg selv. Men det er et minus at den kun går på asfalt, så det merker jeg skikkelig i ryggen i dag, men det går over etter en tur i skog og mark. Men gud så stiv jeg er dag da dere, ååå lenge siden kroppen har kjent disse musklene slik ja.... :) Og i morgen blir det vel enda litt stølere tenker jeg, så vekten hopper vel i taket.

 

Har også blitt litt for mange utskeielser denne uken, men jeg har virkelig nytt dem også. Det er bare så herlig med sommer og sol, har til og med badet i havet. Og for dere som mener dette ikke er en stor greie skulle dere kjent tempraturen i havet her ute, det er isekaldt som min sønn sier. :D

 

Vel det var alt for denne gang, håper dere alle har hatt en fin uke, og lykke til med den neste. Ikke gi opp, nyt livet og vær stolt av deg selv. Resultatene kommer skal dere se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...

 

Hvordan går det med dere? Ser at alle sliter litt slik som twinmamma sier' date=' men dette skal vi klare jenter.... stå på.... :)

 

I går gikk jeg Atlanterhavsløpet (12,5km over Altlanterhavsveien), og det er det mange år siden jeg har orket. Så det er en stor seier i seg selv. Men det er et minus at den kun går på asfalt, så det merker jeg skikkelig i ryggen i dag, men det går over etter en tur i skog og mark. Men gud så stiv jeg er dag da dere, ååå lenge siden kroppen har kjent disse musklene slik ja.... :) Og i morgen blir det vel enda litt stølere tenker jeg, så vekten hopper vel i taket.

 

Har også blitt litt for mange utskeielser denne uken, men jeg har virkelig nytt dem også. Det er bare så herlig med sommer og sol, har til og med badet i havet. Og for dere som mener dette ikke er en stor greie skulle dere kjent tempraturen i havet her ute, det er isekaldt som min sønn sier. :D

 

Vel det var alt for denne gang, håper dere alle har hatt en fin uke, og lykke til med den neste. Ikke gi opp, nyt livet og vær stolt av deg selv. Resultatene kommer skal dere se... :)[/quote']

 

Hei

 

Så flink du har vært som har gått Atlanterhavsløpet da, var vell en kjempe fin opplevesle i går det kan jeg tenke meg.

 

Ha en flott sommer

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner jeg internettkurs nr 2! Det første gikk så fort og greit så nå håper jeg at jeg klarer å fortsette i samme duren. Tok av nesten sju kg på kurs en og håper vel egentlig at jeg klarer sju kg til. Men klarer jeg fem skal jeg vel egentlig si meg fornøyd.

 

Det er vanskelig med ferietid, men vi har ikke tatt noe ferie enda så det har ikke vært et veldig stort problem hittil. Jeg har en sur unge gående hjemme - det er en større utfordring for meg... Han har vært sur i over en uke, alt er feil, han vil bare se på tv (og vi har ikke godvær - det regner og regner). Sukk. Hadde håpet at vi skulle få en bedre uke men denne dagen startet også med et hyl, gitt.

 

Bick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da har jeg vært på vekten, og det er ingenting å rapportere... Dvs alt stod helt stille, ikke en liten bevegelse en gang.... Er fortsatt litt stiv og støl så det ligger nok litt væske i kroppen håper jeg... Vi får se til neste mandag..

 

Men nå for tiden er jeg fornøyd så lenge jeg ikke går opp, det er liksom det som teller... :D Og alt som går ned er en kjempestor bonus.. :)

 

Vel det var alt for i dag, skal ut å gi hønene litt godt, det er drittvær i dag så de er nok inne i huset sitt og sturer.. Skal gi dem litt mais tenker jeg, da blir det nok noe glede.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne helgen har jeg virkelig jobbet. Med bryllup lørdag og koldtbord søndag ble det en slitsom helg. Bryllupet gikk bra og de var fornøyd med maten og oppholdet her. Det er mye å gjøre når man er alene om alt ansvaret. Tror ikke jeg skal ta på meg mer enn en ting neste gang. Det dumme er med slike helger er at slankinga sklir helt ut. Klarer ikke å følge ordentlig med å få i meg riktig mat og til riktig tid.

Heldigvis er ferien om bare 5 dager. Reiser lørdag morgen 7.30. Det er noe jeg virkelig ser frem til. Skal prøve å skjerpe meg på ferie også, men jeg orker ikke å tenke på det hele tiden.

Nå skal jeg lage et nytt koldtbord til en minnestund så nå må jeg reagere.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twinmama

Ja da var det veiedag igjen...ned 600g.....men jeg har ikke vært noe flink...men nedgang er nedgang..og ikke har jeg trimmet i det hele tatt...har reist litt hit og dit....

 

nå drar jeg på ferie...og er uten data i to uker...så da kommer eg sannsyligvis ikke til å skrive så mye...men har jeg en data for handen så skriver jeg selvsagt.....

 

kjempe lykke til jenter....jeg skal virkelig PRØVE nå når jeg er på ferie.....målet mitt er å kose meg og ikke gå opp...det orker jeg ikke.....jeg har bare tatt av 3,1 kg siden jeg startet 30april...men det er ned og jeg skal mye lenger ned enn dette....kom igjen jenter....dette klarer vi virkelig......

 

hang in there

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kylvika81

Ned 1 kg og 4 cm på 1 uke.Min første uke,er fornøyd med 4 cm da!!og trening er deilig!(trodde ikke jeg skulle si det)hehe

gruer meg til de 3 ukene vi er på ferie...det blir ikke mye trening..men jeg må få til gåturer da.Jeg er jo så godt igang og motivasjonen er på topp..og jegt har ikke tenkt å gi meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Joda, veiedag på mandag, og etter en uke på festival var det vel ikke annet å vente enn 0,2 opp, men har allerede gått en god nedgang denne uken, så det går nok fint:) Jeg er inspirert, folkens! Syns dere er kjempeflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For andre gang på rad en halv kilo opp. Men det er som forventet , etter masse selskapeligheter de siste to ukene. Jeg har 3 dager igjen av kurset og motivasjonen er ikke helt til stede. Men jeg har da meldt meg på nytt kurs, begynner i september. Ønsker alle sammen lykke til denne uka.

 

startvekt 101.1 kg

nå 89.5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ja nå er siste dag før ferien avsluttet. I morgen tidlig settes kursen til nordnorge og Skarsvåg på Nordkapp. Drøyer nok noen dager før vi er fremme der. Prøver å moblisere tankene på at jeg skal være flink, men det er ikke lett når man er på ferie.

Denne uken hadde jeg gått ned 400 g. Ikke mye men ned er ned. Neste gang jeg går på vekta er 10 august.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin sommer.

 

Masse sommerklemmer fra kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kylvika81

hei jenter...har sååå lyst på noe godt...stressa hverdag=godtesug...noe salt helst..grrr..men skal ikke gi etter.buuuhuu..det er ikke lett dette.men håper på å se nedgang på vekta mandag..så jeg får bare holde ut.Hva gjør dere når dere blir sugen på noe???Jeg drikker masse vann...men det hjelper ikke akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Jeg spiser ofte litt ananas (gjerne fersk!) eller lager meg en smoothie, eventuelt tar et eple eller en banan.

 

 

(oppskriften på smoothien jeg lager er omtrent sånn:

100 g frosne jordbær

halv banan

halvt beger mild og lett naturell yoghurt

et lite glass eplejuice)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen..

 

Er desverre ikke så mye på de siste dagene, tiden har rett og slett ikke strukket til. Men i dag er det veiedag, og da må jeg inn. Det er liksom et krav jeg har til meg selv det, må rapportere til noen, hvis ikke blir det så enkelt å slurve ekstra unna.

 

Og først vil jeg si at ang søthunger så har jeg en rute med mørk sjokolade (mørkeste du liker) hver dag. Denne er ca 25-50 kcal, og den har jeg hele dagen. Tar bare en bit til kaffekoppen, og siden den er mørk trenger du ikke så mye i munnen for å få den herlige søte og gode smaken jeg blir så innmari lyst på. :)

 

Videre må jeg si at vekten i dag var usedvanlig snill med meg, tror faktisk dette er det meste jeg har gått ned på en uke jeg... 1,6 kilo :) Helt herlig fenomenalt... Og så gikk jeg inn en cm i midjen også...

 

Start 106 kilo den 4 januar i år, midje 122 cm

Nå 89,1 kilo og 94cm i midjen..... Jipppiiiiii Jeg er under 90.... ;) Nå er det tid for belønning... Og i stedet for en serie på dvd har jeg endret det til en ny utdanning...

 

Ja dere leste rett, jeg vil utdanne meg til noe annet... Det er liksom en totalbelønning det da, istedet for sydentur, kielfergetur og nye vesker... Nå vil jeg blir spa-behandler... :) Vet ikke som det er ledige kurs nå, men har i alle fall sendt forespørsel ut, så da får vi se. Er dette noe mange av dere kunne tenke dere å benytte dere av. Dere som bor litt i utkanten (jeg vil starte opp hjemme, her langt uti huttiheita), er dette noe dere kunne tenke dere tilgang på?

 

Vel masse spørsmål og greier her nå... håper det er greit...

 

Ønsker dere alle en flott uke, men jazz (Molde-jazz starter i dag) sol og sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mitt totale mål er ned 36 kilo, altså 70 kilo vil jeg være. Så om 1,1 kilo så er jeg halvveis.. :) Men nå kan det jo være at jeg finner trivselsvekten før den tid, men det hadde vært herlig å nå det målet da.. Kanskje til neste sommer..., men jeg håper jo på litt før da.. :)

 

Men nå er det snart ferie... bare to uker til vi reiser bort en uke, så da skal jeg ikke telle noen kalorier, så da går det vel noe opp tenker jeg... Men for å si det rett ut... det driter jeg i..... :) Nå vet jeg at jeg kan ta meg i akt, og livsstilendringen min er i gang... dessuten er det bare en uke jeg skal være på ferie, og det er de andre som teller for en varig nedgang.. .;)

 

Vel vel vi snakkes igjen.. nå skal jeg ut å mate hønene og så skal jeg lage nudlesuppe til middag.... Det er jo bare så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min faste veiing i dag, opp hundre gram. Jeg er fornøyd, for jeg har ikke fulgt opplegget de siste ukene. Tar det ikke så tungt. Det er jo sommer og mye som skjer, ny jobb, sommergjester og flytting. Ikke så lett å ha oversikten heller, uten data som jo ble stjålet. Men nå skal jeg føre inn hver dag, har vært litt sløv må jeg innrømme. Har liksom mistet fokuset.

 

Dere andre er jo kjempeflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Endelig har jeg kommet til et sted som har internett. Hittil i ferien har jeg kjørt ca 230 mil. Er nå på et hotellrom i Lakselv langt nord. I morgen starter turen videre mot målet som er Skarsvåg på Nordkapp. 19,3 mil herfra. Det går heller dårlig med slankingen, selv om jeg prøver å skjerpe meg med godterier og.l. Det blir vin hver kveld og det er vel ikke så bra.

Ellers ønsker jeg dere lykke til mot kiloene.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Javel, jenter, veiedag igjen, og denne uken har det gått veldig bra!

 

Har gått ned en del i centimeter, men har også gått ned 0,9 kilo, som lander meg på 4,7 totalt etter sju uker på kurs. Ganske mellomfornøyd med det, ja, kunne vært så mye bedre. Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel i motsetning til deg Siggen så gikk jeg desverre opp denne uken... Litt surt siden jeg hadde en slik fin nedgang forrige uke, men får vel skjerpe meg igjen.. .Sommer er ikke den beste årstiden ang slanking, alt blir liksom så mye mer vanskelig når man er ute og nyter sommer og sol med familie og venner. Og når min mann kom hjem også nå denne uken blir det ekstra med kos.. Så det er egentlig et under at jeg ikke gikk opp mer.

 

Opp 0,8 kilo..... cm målte jeg ikke... Neste måling blir på søndag før jeg drar på ferie (eller når jeg kommer hjem hvis det blir glemt).

 

Denne uken har jeg skeiet ut med, ost og kjeks (og ikke magre typer heller), masse smågodt, nøtter festblanding, ute og spiste fiskesuppe i går med masse brød til(og den suppen var garantert en base av fløte.. :) ), bursdagsselskap med masse kaker på fredag og masse masse annet som jeg ikke kommer på nå... (softis, kroneis osv... osv.... )

 

Så dere skjønner vel like godt som meg at de 800 grammene ikke har hoppet på kroppen min av seg selv...

 

Vel vel. Etter uke 31 er det full skjerp igjen, frem til da er jeg litt slakk.. Starter heldigvis et nytt kurs i uke 32, og tror virkelig jeg trenger det nå etter denne sommeren.. Min trøst er at hadde det ikke vært for GR hadde det vært et enda større inntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...