Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

fra meg!

 

Ikke bra queen,- håper det går seg til!

 

Og lykke til med hold vekten kurs! Så fantastisk bra at du har kommet dit! En herlig følelse å være fornøyd med kroppen sin!!!

 

Er på fjellet (igjen). Svømte 400 m før frokost + en god skitur på 16,2 km! Solen har skint i hele dag fra knall blå himmel,- temperaturen har vært på rundt +5, og jeg er "litt" solbrent, eller egentlig er jeg vel "litt" hummer. Vov har holdt tritt i hele dag, også i nedoverbakkene, så han snorker som en gammel mann, hehehe,- kos i grunne. Kroppen føles fin og påsken er foran oss ... herlig....

 

Ønsker deg queen, og alle dine lesere, en riktig god og aktiv påske.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Kristepine

God bedring, Queen! Det er ikke greit når magen slår seg vrang.

Heldigvis er det mye positivt også. Våren er kommet og solen skinner!

I dag har vi sittet på verandaen med årets første ute-pils etter en god gåtur i sola. Leiligheten har gjennomgått en total overhaling i helgen, inkludert vinduer. Herlig med god samvittighet! ;) (Prøver å sende masse gode følelser og vibber til Queen)

Hilsen Kristepine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode hilsner. Heldigvis går det mye bedre nå, så det er nok over for denne gang. Pleier ikke å ha slike magegreier så lenge.

 

Så deilig å sitte ute i sola, Kristepine:) og godt å få shina opp leiligheten!

 

Jeg er ikke ferdislanka, Korsa. Har jeg skrevet det her, har jeg ikke vært ved mine "fulle fem". Men jeg skal ta holdvekten kurs, når jeg har nådd målet,--engang i framtida:D

 

Enig i det med fristelser, Snuppelure. Det kryr av dem overalt. Ikke lett å holde tunga rett i munnen, når en vandrer mellom butikkhyllene, nei.

 

Hvordan går det med deg da, Fjellgeita? Har du smerter?

 

Her regner det så det spruter ute. Leit for påsketuristene, men det tærer ihverfall på snøen, Bra synes jeg, som holder meg ved teltet.

 

Fortsatt god påske, alle som en:)

 

d005.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg spøker ikke, her snør det tett. Og nå som våren var her... I går svinsa jeg i kort skjørt og høye støvler i byen og det var sol og varmt. Da jeg kom hjem satt jeg på verandaen, og fuglene sang og jeg kjente våren. Og så snør det! Igjen.

Nei, nå er det nok vinter. Nå vil jeg ha solksinn og sang og bekkeklang...

Og så gikk jeg på vekta i dag, haddde ikke tenkt å gjøre det, men... Jeg har ikke lagt på meg et gram, tvert om, noen gram ned :-)). Og jeg som har tatt påskeslankefri.

jeg kan ikke si annet enn at det var frydefullt!!!! Og jeg som feira slankefri i går med å kjøpe brødskive med hvitost UTEN GRESS OG PYNT på stamkaffeen min.

Hehe, det går visst an å ha et godt liv, også gressfritt!!! (Hater alle de der grønne sunne tinga!!!)

Nå venter jeg besøk av dattera mi og gleder meg vilt!

hei då. Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på trening. Sykla en time og så styrketrening etterpå. Det var deilig! Jeg er frisk igjen, heldigvis. Men jeg teller ikke kcal i påska. Ikke etter denne magegreia. Jeg tar meg en sjokolade når jeg har lyst, men det har ikke blitt mye godteri, naturlig nok.

 

Jeg håper de siste påskedagene skal by på litt sol, men hvis ikke får jeg skape litt innendørs.

 

Fortsatt god påske, alle som en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening i dag også. Begynner å komme i god treningsmodus igjen:D

Ganske utrolig. For 1/2 år siden var ikke treningssenter noe for meg, men nå har det blitt et "must", ha, ha.. Ja, ja, viktig å oppmuntre seg selv også

 

 

Og som en ekstra bonus i dag, skinner nå sola fra alle kanter. Deilig.

 

Nyt dagen, nyt livet, folkens.

 

a040.gif

 

 

De fleste bagateller blir aldri store problemer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turgåing er bra, Snuppelure!!!

 

Jeg har trent på Elixia i 1.5 time i dag. Jeg er så rastløs, så noe må jeg finne på.

Har for mye å tenke på, rett og slett. Min mor er syk, og jeg har vært hos henne en god del i påsken.

Det er akkurat som om jeg ikke greier å slappe av....

 

Men trening er bra.

 

Natti, natti. Får vel prøve å sove snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Snuppelure.

 

"Måtte" på trening i dag også. 1 time på sykkel, og 1/2 time styrke. Etterpå, massasjestol. Nydelig.

 

Nå får jeg logge meg ut av data'n, og logge meg på husarbeide. Sola skinner, men jeg er rastløs, og må finne på noe. Kan ikke "bare" sitte i solveggen, kjenner jeg. Og husarbeide er det nok av i dag.

 

Ha en fin dag, alle som en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Nå har jeg vært på Elixia og trent, kommet hjem, og helgefreden har senket seg.

Godt med et par fridager nå. Vi har hatt strålende sol i dag, og snøen smelter i rekordtempo.

Det blir nok bart til 1. mai i år også:)

 

Ellers går livet sin vante gang. Vekta holder seg stabil, hverken opp eller ned. Det er vel det berømte platået som har inntrådt virker det som.

Men jeg er ved godt mot og tenker, løsner det ikke nå, er det bare å holde kursen, så vinner jeg tilslutt:)

 

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

 

Klem fra queen

 

e100.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, Snuppelure.

 

Hvordan går det med deg Fjellgeita? Savner deg:)

 

Det ble 20.4 trimpoeng i uka som gikk, og det er bra. Nå gjelder det å få vekta til å bevege seg igjen...

 

Men merker jo at klærne blir romsligere, selvom vekta står pal på samme nivå.

 

Uansett, ha en fin dag, alle som en. Her blir det sol:D tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk' date=' takk, Snuppelure.

 

Hvordan går det med deg Fjellgeita? Savner deg:)

 

Det ble 20.4 trimpoeng i uka som gikk, og det er bra. Nå gjelder det å få vekta til å bevege seg igjen...

 

Men merker jo at klærne blir romsligere, selvom vekta står pal på samme nivå.

 

Uansett, ha en fin dag, alle som en. Her blir det sol:D tror jeg![/quote']

 

Hm, du deler vel trimpoenga med meg no som eg ikkje kjem meg på tur:D

Trur vekta bevegar seg her og men i feil retning trur eg. Det viser seg i morgon.

Men når alt kjem tilbake til normalen så skal eg nok få skikk på sakene.

 

Ha ein fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

I dag har vi nydelig sol her på Østlandet. Jeg stod opp i 8 tida;) litt lat i dag. Vel har vært lat i det siste, eller utrolig sliten. Men i dag føler jeg energien nesten boble i meg, og dette tror jeg blir en super dag.

 

Jeg har hatt det så travelt, med sykdom i familien, og alt som hører til med det, så det har vært lite "queen-tid". Nå går alt så mye bedre, "bank i bordet, både over og under", som de gamle sier..

 

Vekta har gått opp, ingen tvil om det. Er det ikke merkelig, at når det går i motbakke, slakker en av på krava, hiver innpå noe, og vips, har vekta økt 2-3 kilo igjen. På tide å snu, og ta fram blokk og blyant og skrive opp igjen. Da blir jeg straks mere bevistt igjen også.

 

Jeg har vært flink til å trene i det siste, det må jeg si. Men det har på en måte vært "redningen" for meg... Høres ganske dramatisk ut dette her ser jeg...

 

Uansett, nå har jeg pakka bagen, og drar på Elixia. Gleder meg!!!

 

Ha en fiiin dag, alle som en:)

 

a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Hallo hallo! Hvor er du? Løfter tråden din litt, jeg. Savner en frisk god morgen hilsen fra deg. Håper alt er bra... Selv står jeg på stedet hvil om dagen. Har sett samme tallet i seks uker. Blæh! Men det er helt min egen feil, selvfølgelig. Været er flott og våren er kommet så nå er det ut i skogen og opp i trærne! Håper du har en fin dag der du er, Queen! Og selvfølgelig ønsker om en fin dag til alle andre som leser dette!

Klem fra Kristepine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg er tilbake etter to uker på reise, og nå må ikke du queen bli borte altså .-)).

Jeg har hatt det fantastisk. Spennende jobber, flott folk, er helt overfylt av gode opplevelser.

Og så er det godt å komm hjem også. Må lande litt nå, gå litt sakte for å hente meg inn,

Hei då!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

-her er jeg:) Koselig å være savnet da. Dere er nå så gode.:)

 

Ja, 2.mai i dag, og ikke lenge til 17. mai. Mitt 17. mai mål ble vel opptimistisk, men kanskje jeg mente 17. mai neste år, ha, ha. JA, det var jo det jeg gjorde, tror dere ikke.

 

Treninga går fint, og spisinga går veldig fint. Ikke noe problem med å få i meg mat altså. Men litt store mengder for tiden. Det kan jeg jo innrømme for meg selv ihvertfall.

 

Uansett, ting kan endres på. Jeg er her nå, og jeg kommer igjen i morgen. Innpå her, altså. Så da ses vi!

 

God natt, etterhvert.

 

g015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...