Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Hei, nå har jeg tatt en stor og puhhh viktig avgjørelse. I morgen begynner jeg på kurs. Det er ittno som kjem ta seg sjøl, har jeg opplevd. Dette er en desperat krampetrekning, jeg må ha noen som passer på meg og følger opp.

Så jenter, puh og atter puh, i morgen begynner jeg enda en gang.

Prøver å holde fast på bildet av en slankere meg som svinser i bygatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Har vært på trening i dag! Har tenkt å begynne å gå tur et par dager i uka også. Det er jo vår, og nydelig sol om dagen!

Ha en fin kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Ha en fin dag alle sammen!

Jeg hadde nytt tall på vekta i dag, og er kjempeglad og vil at alle skal ha det like bra som meg! :) Hipp hurra og snart er det 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jaja, så er jeg i gang da. Hos meg er det enten eller, noen melloomting går ikke. Full aksese eller full frotsing. Askesen har nå fått meg ned fire kilo.

Og nå er jeg på vei til trening. Puh! Er det meg?

Hei då, og god tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kilo ned, Snuppelure! Jeg tar av meg hatten!!

 

Gratulerer med nytt tall, Kristepine:-)

 

Har trent i dag. Føler meg så treig i kroppen, men det går vel bedre når det blir varmere i været, kanskje. Jeg fryser og fryser. Pakker meg inn i ullpledd om kveldene. Lengter etter å få tint meg opp.

 

Ja, ja det blir vel sommer om ei stund:)

 

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker som en koselig tråd :) Kan jeg være få være med på ferden videre? Jeg vil ned 10-15kg til. Startvekt var 75 juli 08, nå er vekten 65,6 :) 160cm. Har en herlig datter på 14 måneder, så er ganske aktiv til vanlig i tillegg til jeg prøver å få 12-14 tp hver uke.

 

Skal få i meg minst 1500 kalorier per dag

 

veiedagen min er fredag :) Og denne fredagen skal jeg i bursdagsfeiring, lenge siden sist jeg har vært på fest. Gleder meg :)

 

J21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei j18, velkommen til oss:)

 

Torsdag, og gråvær, men pytt sann. Det blir å kle seg godt, og ta en tur ut i verden!

 

Ha en fin dag, alle som en!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag, og snart helg. Har vært hos frisøren, klipp og farging; ekstrem forvandling. Deilig, deilig, deilig. Nå gjenstår å få kjøpt seg noe klær. Trenger det meste, men har lite dukater på konto. Kanskje "ting&tøy" eller vårsalg??

Må ut å orientere meg, snart..................

 

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei queen! Her har sola skint i dag, jeg har fått ørlite sol i ansiktet, satt en time ute etter at jeg var ferdig på jobb. Tredagersjobb som ble så bra.

Og så har jeg stått imot alle fristelser. (De sto rett framfor nesa mi, og de nibød meg, men... nei! Fire kilo ned, kanskje fire og et halvt i dagmorges.

Johoooooo.

Stor god tanke til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 mai, og gråvær. Spiste 1 is i går, sandwich med pistasj. Det smakte vidunderlig:)

 

Det går bra med treninga, men jeg strever med å telle kcal gitt. Litt lite motivert for tiden, men motivasjonen kommer vel tilbake, eller hur?

 

Jeg spiser ganske fornuftig, og har som mål å holde den vekta jeg har nå, fram til ferien rett og slett. Det må jeg da kunne klare!!

 

Kommer innom og rapporterer i ny og ne! Lykke til alle som en!

 

PS Snuppelure, du er kjempelur som går på kurs:) All mulig hell og lykke!!

 

klem fra queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei, da er jeg tilbake etter en uke på farten igjen! Er nå gått ned fem kilo fra kurset starta. Greide meg lykkelig gjennom alle fristelser denne gangen.

Må ikke gi opp nå!

Stor god tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Snuppelure, kjempestolt av deg!!! Dette klarer du helt fint:)

 

Har vært på trening i dag. Sykla en time og så på tv shop'n samtidig. Ganske interessant. Det var det ene produktet etter det andre som var på tilbud. Pilates dvd'er, treningsmatter og krakker. Og de var så overbevisende, at jeg følte jeg kunne trengt alt sammen for å lykkes:)

 

Hadde det bare vært så enkelt! Men vi kan jo "oppskrifta", det gjelder bare å bruke den, og ikke tilsette "mel til passe deig", ikke sant? :)

God lørdagsskveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søndag formiddag, sol, og jeg kjente et snev av motivasjon som feide innover meg. Derfor har jeg notert frokosten min:) Vurderer sterkt om jeg skal notere matinntaket noen dager, for å se om jeg holder kursen.

 

Ellers har jeg fått en splitter ny trimsykkel i gave av en god venn:) Den har masse tekniske finesser, så nå tenker jeg at jeg tar meg en tur...hei då, som Snuppelure pleier å si:)

 

Ha en nydelig dag, alle som en!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Formiddagen var sol ute sol inne, jeg nytte sola ute. Mine hvite og bleke ben fikk bli klappa av sola. Nå vil jeg bli lekker :-)). Er nå gått ned seks kilo fra start, og jeg er helt nøyaktig med maten, ikke en eneste utskeilese på fire uker. DET er utrolig til meg å være. Men det nytter altså!!!

Heldige deg med sykkelen hjemme. Trø i vei og syng!!!

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kilo, Snuppelure! Her går det unna!!!

 

Jeg blir motivert av deg! Har veid og notert alt i dag. Sykla 1/2 time, og gått tur 1 time. Nå blir det nok andre boller her også:)

 

God kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for en strålande morgon! Sola skinner, og jeg er klar for en ny dag!

 

Motivasjonen er på plass, deilig!!

 

Ha en fin dag, alle damer og ev. herrer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å for en strålande morgon! Sola skinner' date=' og jeg er klar for en ny dag!

 

Motivasjonen er på plass, deilig!!

 

Ha en fin dag, alle damer og ev. herrer:)[/quote']

 

 

Motivasjonen har vore litt laber her i det siste, til og med litt sløv med å gå inn her. (fy og fy) Men no må eg berre ta tak før alt går rett vest. Så det blir å notere og passe inntaket frå no av.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fjellgeita,

Jeg kjenner meg igjen der. Men tror vi trenger ei pause i blant. Så får vi tenkt oss om, og er "back in business" ikke sant! Og du vet, vi kan ikke la Snuppelure ta hele showet alene :)

 

Vi høres:)

 

Natti, natti:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du vet' date=' vi kan ikke la Snuppelure ta hele showet alene :)

 

Vi høres:)

 

Natti, natti:)[/quote']

 

 

Nei, vi kan ikkje la ho få heile showet, men det noken eg unner kilotap så er det no Snuppa vår. Ho er kjempeflink, og eg kjenner faktisk at eg blir inspirert når eg skriv dette. Stå på Snuppa du er berre heilt rå for tida :)Skal på kveldstur med kallen no, så er det rett i seng etterpå.

 

Snakkes

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...