Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Hei,

Har gått tur i 2 timer i dag. Det var deilig. Oppholdsvær, men varmen fra i går har forsvunnet. Det blir nok en tidlig kveld, så natti, natti, etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Har vært på trening i kveld. Stiv i kroppen, det må være den kulda, eller fravær av sol? Eller kanskje etter turen i går. Uansett, godt å trene.

 

Natt, natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har eg vore på tur, det er jammen lenge sidan. Kondisen var ikkje så verst likevel, har jo egentlig gått ein del her heime men ikkje i bakkar. Må nemlig begynne å bevege meg ellers........, matmessig har det gått fint idag heilt til kallen kom med Walters Mandel som han hadde kjøpt inn te kaffien :) Det blei vel sånn ca 50 gram , he,he.

 

Her er det surt og kaldt, godt ein har ved i bua. Meldingane for pinsen er supre, så vi får håpe at det blir som dei lovar. (for då er det tjangs for å svi litt "flesk" :)..

 

 

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har begynt med turer igjen. Ja, kondisen din tar seg fort opp. Du har jo så godt grunnlag fra før. Walters har jeg ikke smakt, men kanskje i pinsa:)

 

Har gått fint med maten her også, og 6 trimpoeng så langt denne uka. Det er jo ikke verst.:) Får ta meg en tur på Elixia igjen på lørdag formiddag. I morgen jobber jeg seint, og jeg orker rett og slett ikke stress. Det slår seg på magen..

Natti, natti:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk vær, og vekta er redusert med 1.4 kilo. Endelig! Det hjelper å stramme grepet. Nå skal jeg på trening, og etterpå...uteliv hele dagen:D

 

Nyt livet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, nydelig vær:) I går var en så fantastisk deilig dag. Jeg var ute i timesvis, grilla og hadde det helt topp:)

Får virkelig igjen trua på at det blir sommer nå etterhvert..

 

Kos dere, alle som en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny strålende solskinnsdag! Går det virkelig an å ha det bedre? Føler at jeg har blomstra opp denne pinsen. Fått ny energi. Skulle egentlig bodd et sted der det er vinter 2 måneder og sommer 10, istedenfor omvendt føler jeg. Gå barbeint ut i gresset. Henge ut tøy, og ta det inn soltørket og velduftende samme dag. Noe så herlig!!!

 

Ja, nå drar jeg på Elixia og trener, så får jeg se hva resten av dagen vil bringe!!

 

Hiv o hoi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner i dag også, deilig!

I kveld skal jeg på trening på Elixia, og i dag får jeg bag'n. Har vært med i utfordringen; tren 25 ganger på 90 dager. I dag når jeg det målet:) Jeg har brukt 60 dager:) Er ikke det bra da...;)

 

Ha en strålende fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Her var det jo bare sol og lutter smil og glede! Livet på denne fronten har hatt en tendens til å bevege seg veldig over i kose-mose modus i finværet med fridager og alt, men jeg står sånn ca stille alt i alt. Hadde en skrekkopplevelse i går med 2,5 kilo opp siden lørdag! Da havnet jeg skremmende fort i kjelleren og glemte alt jeg egentlig vet om naturlige vektsvingninger. Jeg var kun få millimeter unna å sluke den store Walters mandler som ligger i kjøleskapet, for jeg følte alt var over og at jeg likevel måtte begynne på nytt. Jeg var feit og ferdig. Jeg sto i mot, heldigvis. Er veldig stolt av det i dag. I dag viste vekten to kilo ned i forhold og så kom mensen... Aha, tenkte jeg da. ;)

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har ingen Walters i kjøleskapet. Det er nok best slik. Men jeg har noe annet som jeg spiser en sjelden gang. Det er bananchips. Innmari godt. Kan ikke ha det ofte i skapet, men alt med måte, ikke sant? Noe må man unne seg, spesielt for å unngå store sprekker.

 

Jeg har vært på trening. Ikke den helt store futten i kroppen i kveld. Jeg var der på mandag, kanskje litt kort tid siden... Uansett, nå er det snart strikking og tv. Skal jeg fyre i ovnen tro, huskaldt brrrrr..

 

Men Fjellgeita, hvor har du blitt av??? Og Magan, var ikke du innom her i uka som gikk??? Snuppelure er vel på jobbreise, med stangselleri og gulrot i bagen;) Svever bortover, lett og fin i kroppen!! Snuppe, jeg virkelig gleder meg på dine vegne!!

 

see ya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg har ingen Walters i kjøleskapet. Det er nok best slik. Men jeg har noe annet som jeg spiser en sjelden gang. Det er bananchips. Innmari godt. Kan ikke ha det ofte i skapet, men alt med måte, ikke sant? Noe må man unne seg, spesielt for å unngå store sprekker.

 

Jeg har vært på trening. Ikke den helt store futten i kroppen i kveld. Jeg var der på mandag, kanskje litt kort tid siden... Uansett, nå er det snart strikking og tv. Skal jeg fyre i ovnen tro, huskaldt brrrrr..

 

Men Fjellgeita, hvor har du blitt av??? Og Magan, var ikke du innom her i uka som gikk??? Snuppelure er vel på jobbreise, med stangselleri og gulrot i bagen;) Svever bortover, lett og fin i kroppen!! Snuppe, jeg virkelig gleder meg på dine vegne!!

 

see ya[/quote']

 

Eg er her, skal stikke innom seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag for middag. Noe sol, og mange skyer. Huskaldt, men har ikke lyst til å bruke opp de siste vedkubbene mine nå. Vet jo aldri hvor kaldt det blir i dette landet, så godt å ha litt i beredskap. Strøm er uaktuelt. Her skal det spares:) Jeg har da klær, så ei ekstra jakke og ullabber gjør susen.

 

Jeg har satt sett over økonomien, og satt opp budsjett. Det skal følges.

Har sett på luksusfellen, og må si jeg undrer meg over hvordan folk kom komme opp i et slikt uføre. Det skal ikke jeg.

 

Men det er DYRT å være enslig i dette landet. Penga er udrøye. Faste utgifter er like fastspikra, om man er enslig eller gift. Er det riktig da???

 

Uansett, har jeg funnet ut at jeg skal si opp mitt abonnement på Elixia til høsten. Jeg har fått en flott trimsykkel i stua, som står der for meg. I tillegg har jeg supert turterreng rett utenfor døra. Jeg vil ikke si at månedene på Elixia har vært bortkastet, langtifra. Jeg har hatt stor glede av å gå der, og lagt meg til gode treningsvaner. Men ved å trene hjemme sparer jeg 500 kr pr mnd/ 6000 i året.

 

Jeg har også kvitta meg med noen andre utgifter, så summa sumarum vil det hjelpe mye:)

Jeg har begynt å lage julegaver:) strikker og tover.

 

Men nå skal jeg til fjells. God lørdag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei, jeg er vel tilbake etter to uker på reise, og johooo, jeg har greid meg. Ned enda to kilo. Nå har jeg vært stanhaftig, men tenker mat døgnet rundt og det er knallhardt!!!! Men fy søren. Åtte kilo ned siden jeg starta for alvor!!!

Men jammen var det mye å ta av, er ikke blitt sylfide av det nei :-))

Godt at dere er her når en farende fant dukker påå igjen.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo, og 8 kilo lettere, gratulerer!!! Råbra.

 

Jeg har ikke gått ned noe denne uka. Nå har jeg vært på Elixia. Gikk 1 time på tredemølla, og trente litt styrke.

 

Nå skal jeg lage speltpizza, nam, nam:)

 

Ha en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Å, jeg gleder meg til jeg våger spise litt pizza igjen, nå er jeg helt til de grader forsiktig. Det høres godt ut.

I dag har jeg surra rundt og gjort litt sånn småarbeid som ikke har blitt gjort på lenge. Og vekta var enda et halvt kilo ned i dagmorges, men det kan jo være tilfeldig. Men nå er det faktisk ni kilo ned, neeeesten :-)).

Det høres så koslig ut at du lager julepresanger, strikker og tover. Det er noe så lunt og godt med slikt arbeid. Hjemlig.

Jeg er begynt på et lappeteppe og blir vel ferdig om ti år, slik er mine håndarbeidevner. Men det kan være mye kos på veien om det tar lang tid.

Ha en flott kveld.

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Lappeteppe høres også koselig ut å lage. Og hva gjør det om det tar tid. Prosessen er det viktigste. At en koser seg med det.

Ja, nå renner kiloene av deg. Skal du ta hold vekten når de er i mål? Det kan være lurt.

 

Jeg venter på sol og varme. Går med fleecejakke, og snart er det midten av juni. Nei, nå må sola komme!

 

God kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kor er sommaren Queen, her går eg i ullskjorte enno. Nummert før eg må fyre i ovnen. Men det får vente idag skal eg sy litt og vurdere å ryddel litt i sy-styret mitt. He, he det kan no ta litt tid det.

 

Det er ikkje noke som er så koselig å få julepresangar som er heimelaga, hadde dei visst kor mykje tid og arbeid som ligge bakom slikt. Ikkje dumt å begynne så tidlig. Kan du røpe kva du held på med Queen? Kunne kanskje få ein ìde eller to.:o

 

Du Snuppelure er grådig flink no, kan du ikkje sende litt inspirasjon over fjellet?

 

Snakkes jenter.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, sveisann!

Fjellgeita er på plass, koselig:)

Jeg står klar til å stikke på Elixia, for å svi av noen kcal og bygge muskler:D

 

Jeg strikker sjal, votter og sokker, og skal tove sitteplater, Fjellgeita. Så dessuten ei nydelig heklebok, med masse ideer, så kanskje, kanskje:)

 

I kveld er det bursdagsselkap til tantungen min. Da blir det vel marsipankake tenker jeg. Er forresten ikke så gira på kaker for tida, men potetgull har plutselig rykket inn i livet mitt igjen. HvOrFoR???

 

Ha en strålende dag!

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann' date=' sveisann!

Fjellgeita er på plass, koselig:)

Jeg står klar til å stikke på Elixia, for å svi av noen kcal og bygge muskler:D

 

Jeg strikker sjal, votter og sokker, og skal tove sitteplater, Fjellgeita. Så dessuten ei nydelig heklebok, med masse ideer, så kanskje, kanskje:)

 

I kveld er det bursdagsselkap til tantungen min. Da blir det vel marsipankake tenker jeg. Er forresten ikke så gira på kaker for tida, men potetgull har plutselig rykket inn i livet mitt igjen. HvOrFoR???

 

Ha en strålende dag!

Klem:)[/quote']

 

Eg er på plass ja, men har vore litt slapp med å gå inn her.

 

Heklebok?? Hm,Hm kva heiter den? Er veldig glad i å hekle men det går i sånn rykk og napp. Hekla opp mykje hekletråd her i høst, så det blei ein heil del med grytelappar + at eg hekla litt "hengeluer" til fleire jenter. Det er ikkje noke som er så kjekt å få enn heimestrikka labba(sokka) og votta, visst vi ikkje lærer opp ungdommen til å strikke slikt så kjem det til å gå i gløymeboka. Men skal innrømme at eg ikkje har vore flinkt til å lære opp mine "håpefulle".

 

Det blir ein fjelltur her seinare idag, men det får bli i 18 tida tenkjer eg.

 

Du får finne noke som er sunt og litt saltsmak på så kankje du ikkje blir sp frista av den hersens potetgullen. Eg er egentlig ikkje så veldig begeistra for potetgull, men visst eg først smaker så går neven automatisk nedatt i posen. Kvifor veit eg ikkje.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...