Gå til innhold

På an igjen.. Sommermål!!


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Tror jeg melder meg på her å jeg...:-) Er med i tråden bare litt til, men det er så stille.

 

Jeg er 35 år, 164 og veier i dag 73,8. Mitt mål er egentlig 68,5 der var jeg veldig fornøyd i februar i fjor. Men bare å komme under 70 gjør meg glad.

 

Hadde veie dag i dag og nedgang på 400 g og 0,5 cm så jeg jubler litt i dag.

 

Særlig med tanke på at det ble 3 kake stykker i går på jobb og litt snop på mandag.....

 

En ny dag i dag. Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar

velkommen til dere alle sammen ceb, nickie og ainae. Koselig at deree henger dere på!

 

Og Linda, så super flink du er!! kan tenke meg at det er en motivator ja, ned er alltid bra! Men ikke for mye av gangen da.. :) Men går nok bra!

Nå ser det jo ut som de fleste er på god vei mot sommermålet sitt. Det er supert!

 

HA en fortsatt fin dag alle sammen! Får lese litt igjen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dokke nye, kjekt at dokke blir med oss! :)

 

kjempeflott nedgang, Linda! har inntrykk av at du jobber for det også, så det er jammen fortjent!! :)

 

her er det kjempefint ver, sol og skyfri himmel! skal på tur med barnehagen i dag, det skal bli kjekt! ha en super dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for velkomsten, alle dere!

...kun for å få meg opp å gå... følger dere alle en GRkurs for tiden eller er dette her helt uavhengig? Har sett resultatene deres - imponerende! Kommer til å legge inn mine også, da få vi se etter hvert. Klarte å sløyfe sukkeret på havregryn idag morges og er alerede stolt på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har gått ned 1,1 kilo første uka:) Kjempefornøyd med det,spesielt siden Tante Rød er rett rundt hjørnet,og da går jeg bestandig litt opp i vekt.Så nå veier jeg under 69 kilo(deilig å bli kvitt 70-tallet,det er når jeg ser det at jeg begynner å skjønne at det er på tide å gjøre noe med sjokoladespisinga;) ),og mitt neste mål er å veie under 68 kilo neste onsdag..

Ønsker også velkommen til alle dere nye ! og Nickie,nei jeg går ikke på Grete Roede-kurs og har aldri gjort det,men er inne på sidene her og motiverer meg og legger ett lite press på meg selv, i og med at jeg rapporterer her hvordan det går med nedgangen.Synes det fungerer bra ! Kos dere idag jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de tolv timene jeg ikke har vært inne på vektklubben, har sannelig mye skjedd!!!! :)

 

Gratulerer med nedgang Linda, ainae og Tupp 1! Fytte rakker'n det er fart på nedgangen om dagen! Juhuuuuuuu!!!!

 

Og velkommen til ceb, nickie og ainae - håper dere finner motivasjonen med oss! Tenk så flotte vi blir til sommeren! :)

 

Nickie: Tror de fleste av oss er på egenhånd nå. Jeg har selv gått på to kurs i bygda, og ett på internett, men har vært på egenhånd siden i høst. Litt godt det også, å se at man klarer hvis man vil. Og den gjengen her har virkelig hjulpet meg i vinter, en hæææærlig gjeng som gir masse inspirasjon! Takk folkens!

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat svettet 4 trimpoeng i regnet. Gå/jogge - deilig! Mine første trimpoeng denne uka, hvis man ikke får trimpoeng for å stresse hit og dit, hehe.. Herlig å være ute i duskregnet - harmoni for sjelen min!

 

Har mange kalorier igjen i dag, så nå bllir det smoothie til dessert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trilletralletulla

Her var det masse oppdateringer ja!! Godt at jeg ikke er den eneste nye lenger... Det er så mange av dere som er så flinke til å rapportere :), skal forsøke å engasjere meg litt mer..

 

TP -- Huff,dette grå-været tar virkelig knekken på "treningslysten" min. :) Har 3,3 tp hittil denne uka, men kan ikke fatte hvordan jeg skal komme meg opp på 10... Får så dårlig samvittighet for gubben som blir alene med legging hver kveld og. Får meg ikke til å si at jeg vil stikke av for å trene i KVELD også.. Hva synes dere? Bør man kunne forvente at man kan overlate unger og det som følger med kveld etter hveld hver uke???:confused:

 

GRkurs -- Har gått på kurs for et par år siden. Men, denne gangen SKAL jeg klare jobben på egenhånd!! For min del hjelper det MASSE bare å veie maten og telle kcal, bli bevisst inntak og forbruk...

 

Har veeeeldig lyst til å stikke på flow....tror jeg nesten må det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sjølv slite veldig med den biten, å ta seg tid til trening, og ikkje minst seg sjølv!

mitt tips er å avtale med mannen din korleis dokke legg opp veka. at du får tid til deg sjølv, kanskje på ettermiddag nokre dagar, så rekk du likevel å legge ungane, eller på kvelden andre dagar, så får du ettermiddagane ilag med ungane.

 

har MANGE venninner som, og var sjølv sånn, at dei alltid nedprioriterer seg sjølv. ei venninne skal for eksempel alltid vere med meg på svømming, men mystisk nok så må mannen akkurat då gjere noko i garasjen, eller jobbe ekstra. men planlegg du at du skal på en aktivitet, så skal du gjere det!!!!!!!!!!!!! forklar mannen kor viktig det er for deg, så kan han heilt sikkert fire litt på krava han også...

 

min avtale med mannen er at eg har faste treningsdager tirsdag og fredag, og så prøver eg ellers å "lure meg til" nokre ykter når det passer sånn for oss begge... heldigvis har det passa seg slik at eg har fått til i snitt tre dager på senter, pluss at eg bruker litt trimsykkelen heime :) kommunikasjon er stikkordet, er det ok for han, så gjer eg det, og er han misfornøgd, så får han seie frå eller ha det så godt.

 

lykke til, håper du får det til slik at du blir fornøgd! spør mannen din du... har han dårlig samvittigheit når DU må legge unger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneKatt

her er det moro å stikke innom , dere er så flinke til å skrive å rapportere, skal prøve å skjerpe meg der jeg også, men må nok innrømme att noen ganger er jeg kjempe engasjert og skriver masse.... andre ganger er jeg bare innom og leser

( for jeg er jo inne her hver dag...... minst en gang )

Gratulerer til alle som har hatt en flott nedgang denne uken :)

Jeg har ikke fått ett eneste trimpoeng denne uken og ikke blir det noen i dag eller ... gremm.... :)

men jeg har ellers vært flink med maten denne uken, så jeg håper jo på en liten nedgang på fredag likevel, er faktisk fornøyd med - 0,1 kg denne gangen for da ser jeg 68 tallet.

Jeg har ett spørsmål er det noen av dere som tar CLA ved siden av slankingen

har hørt så mye positivt om de pillene......

 

ps : så moro å se att det var så mange nye her , VELKOMMEN skal dere være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

2,9 ble det i dag. deiligt å komme seg ut i regnet... :)

 

TID til trim er ett stort problem her også...

 

trimen min er for det meste turgåing, og nå når det er lyst lenge er det håp...

jeg får meg en time ute etter ungene er lagt seg..

 

ellers så bytter jeg og mannen min... hver sin kveld å ta kveldsstellet

og det fungerer igrunn veldig godt

 

husk å prioritere dere selv jenter!!

er ikke spesielt flink selv, men 7 tp er i grunn nok

 

vi skal leve og fungere i kvardagen- sammen med familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å skryte av, men ble litt da.. Selv om jeg har lest på dagen og jobbet på kvelden.. Men har fått sneket inn litt gåing til og fra..

 

Hører fra meg igjen imorgen! :)

(Håper dere ikke blir lei av innleggene mine... Er her stadig og skriver litt, ikke alt er like interessant akkurat.. Må bare få det ut liksom..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trilletralletulla

kastet meg rundt og fikk eldstemann i seng, og kom meg da på trening:D

2,6 tp tilsammen idag da. Er superfornøyd når jeg bare har fått trent. Veldig bra den timen i dag også!:)

 

Det hadde jo egentlig fungert helt greit hadde jeg bare kommet meg ut på dagen...men så var det detta været:( Skulle ønske jeg klarte å tenke som deg Linda; at det var deilig å komme seg ut i regnet...

 

Vi har forsøkt annenhver dag vi også men,det sklir for ut. Og så er det plutselig andre ting som skjer på kveldene også, og da bruker jo liksom jeg opp dagene mine på møter e.l.

 

Målet mitt nå skal være å bruke tiden bedre!! Kanskje jeg kan få i pose og sekk hvis jeg bare tar meg sammen:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kunne trene idag, 13 timer på jobb... (er heldigvis et unntak...) Det jeg er veldig fornøyed med er at jeg tross alt ikke skjeiet ut idag, spiste 1500kcal. Har ellers hatt litt tendens å unne meg "noe godt" når jeg sitter og jobber sånn. Har hatt 1,4 tp igår og håper jeg klarer også noe imorgen.

Det er virkelig godt å lese hvordan dere håndterer de samme problemene som jeg også har...Har også det store problem at jeg alltid nedprioriterer treningen, mannen reiser vekk annenhver uke og da er jeg helt alene med ungene. Han prøver å hjelpe til så godt han kann når han er hjemme, men jeg føler tross alt at jeg kommer for kort... Må bare tvinge meg å sette meg selv litt i fokus... :)

Natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører fra meg igjen imorgen! :)

(Håper dere ikke blir lei av innleggene mine... Er her stadig og skriver litt' date=' ikke alt er like interessant akkurat.. Må bare få det ut liksom..)[/quote']

 

 

hehe, slapp av - det er flere av oss som er innom støtt og stadig og hiver inn innlegg etter innlegg. Er det ikke det tråden er for da? At vi faktisk KAN skrive inn ting MANGE ganger om dagen? Hallo, det er ikke lett å gå ned i vekt, og jeg syns vi kan skrive det vi vil når vi vil hvis det kan hjelpe oss til å nå målene våre. Mulig jeg tar feil, men jeg tror nok at de fleste ser på innleggene som inspirasjon i stedet for mas-mas-mas... Så bare fortsett du, så skal jeg også fortsette med god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre Juhuu, er jo så greit å komme her og bare skrike ut om alt og ingenting.. Er ikke like festlig å plage samboer'n med alt.. Får holde med at kjeksen og sjokoladen midt i uka er forsvunnet... :) Og det er bra, både for han og for meg! :)

 

Har hatt et sinnsykt søt sug de siste dagene, grusomt! Formen er ikke på topp, begynner å bli forkjølet.. Og har ikke klart å styre meg hver dag heller.. Men har ikke blitt så alt for ille sånn kalorimessig, men er jo ikke bra å bytte ut knekkebrød med sjokoladekake akkurat... Men er sånn det ble da..

Og lesingen nå før eksamen gjør det jo ikke akkurat bedre.. Blir liksom litt lei når man holder på, og ikke ser no ende på det.. Og da er det VELDIG fristende å kjøpe seg en sjokolade eller no annet søtt.

 

Men i dag er jeg fast bestemt på at ikke skal bli en reprise på i går! I dag står det masse frukt på min "spiseplan"...

 

HA en fortsatt fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamesnstress og sjokolade på lesesalen...? jepp, kjenner til det... Spiseplan er lurt. Jeg har med meg noen gulrøtter i dag, perfekt å ta seg en fem-minutters pause i frisk luft for å spise en gulrot og koble av lesinga... Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle.

 

Har vært stille fra meg noen dager nå. På tirsdags morgen fant jeg nemlig ut at jeg har blitt gravid... En skikkelig ut-av-kroppen-opplevelse. Vi har prøvd i ett år nå, så dette er veldig spennende. Og litt skummelt. Foreløpig er det skrekkelig nytt alt sammen, og mye kan jo skje i løpet av de første månedene, så jeg prøver å ligge litt lavt i terrenget og vente å se. Men merker at fokuset er flyttet og at jeg ikke klarer å følge opp her inne på samme måte som før. Derfor innvilger jeg meg en liten pause. Vi får håpe den varer i ni måneder, men om ikke så kommer jeg kanskje luskende tilbake og satser på ny frisk.

 

Jeg skal fortsette å spise sunt og trene som tidligere, men jeg kjenner at lysten på en slank sommerkropp i veldig stor grad er erstattet med ønsket om å bære frem et levende lite menneske til juletider. Vel, vel. Mulig jeg stikker innom i ny og ne for å se hvordan det går med dere. Ønsker dere alle lykke til videre på veien mot en sunn og sprek sommer!

 

Stor klem: Teo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med en liten spire i magen ! :) Skjønner veldig godt at du forandrer fokus nå ! Ønsker deg lykke til med svangerskapet !

Jeg ser det er snakk om å rapportere inn trimpoeng..der har ikke jeg vært noe flink,men så trimmer jeg ikke på noen annen måte enn å gå meg raske turer noen dager i uka.Det blir jo litt trimpoeng av det og da,men ikke så mye å skryte av synes jeg :) Men stå på dere andre,og skriv så mange innlegg dere ønsker,det er jo artig med litt liv i tråden ! Ha en fin dag jenter !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider... nyt tiden og kom tilbake sterkere når tiden er moden for det... Håper alt går bra....Vær litt forsiktig med hopping og spretting om du er nervøs om at det kommer til å vare. Her i norge er man ofte litt for bestemt om at det er så naturlig å være gravid at man passer litt for lite på seg selv i denne tiden. (Jeg er ikke norsk, så jeg har kanskje lov å si det :) Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trilletralletulla

Kos deg masse i tiden som kommer!!

Selv om man ikke kan ta det som en selvfølge at alt går bra, kan man jo ikke gå rundt og frykte det verste heller!

Ta godt vare på deg selv,og forsøk så godt du klarer å nyte istedet for å engste deg;)

Skjønner forresten godt at visjonen om slank sommer-kropp ikke ble det rette området å fokusere på,nei. Men,det skader jo ikke hverken for deg eller baby`n at du spiser sunt heller...Litt færre kalorier å kvitte seg med etter svangerskapet oxo:rolleyes:

 

Håper vi hører fra deg innimellom allikevel. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra! Og at du fåre en flott tid fremover! Og så kan du gå med struttende mage i sommer;) Og bli brun og fin! :)

Håper du kommertil å være innom her litt av og til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennande med baby, og sikkert heilt fantastisk, spes. viss dokke har prøvd så lenge.... du har ei fin tid i vente, nyt den og ta vare på deg sjølv! :)

 

håper du stikk innom oss av og til så vi får høyre korleis det går! lykke til!!!

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneKatt

gratulerer så mye til deg teo, så koselig å høre :)

kos deg masse i tiden som kommer og jeg skjønner veldig godt att du vil takke for deg for denne gang... men kom tilbake etter jul kanskje vi er her enda ......he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...