Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke turt å gå på vekta denne uka... Skal oppå på fredag, koste hva det koste vil. Inntil da lever jeg i en verden der vekta ikke fins.. Kun sunt kosthold og masse vann :D

 

Jeg er så enig med deg Smelly.. Forbanna vekt altså! Jaja, vi får bare holde ut med den så lenge vi må! Tenk når vi er i mål og kan hoppe oppå en gang i uka og være GLAD for å stå stille. Det blir tider det :)

 

Jeg skal legge meg nå. Sove sove... Er så trøtt atte!

 

Vi snakkes da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar

Klar for ny dag? Det er jeg! I dag skal jeg spise masse frukt og grønnsaker. Må prøve å få skikk på disse "fem om dagen" igjen nå. Knaskerøtter, epler og brokkoli skal handles inn. Og vannflaska skal fylles opp :)

 

Kanskje får jeg lurt inn noen sit-ups i kveld og.. Før Greys :D

 

Ha en fin dag da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt 88,5 grrrrrr! Stille og rolig, men krevende dag. er glad for at det snart er helg, kan man si. Bare to dager igjen på jobben. Blir full rulle denne uka, med stillesittende arbeid, men det kommer seg neste uke. Overspiste middag i dag, blir grønnsaker til kvelds. Hvordan går det med alle? Jeg SAVNER dere!!!!!Ikke gi opp,vi er ikke i mål enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er litt "toten hosen" for tia.

 

Synes alt bare henger og slenger, og så er det mørkt og jeg er trøtt.. Men spiser sånn noenlunde ok fordi da :D Skal veie fredag, så da får vi se hvor skjevt jeg har kommet ut.

 

Ble overaskelsesinvitert med på restaurant i går. Veldig hyggelig, men det endte desverre i en liten mat-orgie avrundet med tiramisu.. Merker at jeg ikke har den samme viljestyrken som jeg hadde for noen uker tilbake..

 

Men jeg vil ned noen kilo før jul, så jeg skal ikke gi opp Smelly :)

 

Skal sjekke ut den nye tråden foresten!

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har blitt allergisk mot meg selv eller noe.. Nyser og nyser, hovne øyne og kløe. Isj og usj!

 

Nå har jeg funnet meg et passende mål å jobbe med. Jeg skal spise hver tredje time, og prøve å gjøre det slavisk. Skal fylle opp veska med gulerøtter og epler, og ha sunn mat let tilgjengelig. Vet at det vil gjøre underverker for opplagtheten, og forhåpentligvis vil det vises på vekta også. Og så MÅÅÅÅÅ jeg skjerpe meg på vann. Drikker ca en halv-en liter dagen nå + en halv liter cola light. ALT for lite!

 

Tror jeg må gå tilbake til daglige rapporter her inne. Kanskje jeg skal skrive ned hva jeg spiser også. Får se om jeg tar meg tid til det. Kan i allefall gjøre en totalvurdering av dagens inntak.

 

I går så det slik ut;

 

Vann: under en liter :-(

Trim: ingenting :-/

Mat: for stor lunsj, og kun tre måltider :-/

Opplagthet: egentlig ganske ok, helt til jeg sløvet av foran pc'en på kvelden :-/

 

Så der! Da skal jeg prøve å sette av 10 min dagen til å skrive inn dette i allefall. Da må jeg jo kjempe litt for å avgi gode rapporter :D

 

Ha en fin dag! Ambisiøs hilsen fra Gwenpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg vært på vekta..

 

Har gått opp 2,4 kilo siden jeg var på det laveste her for noen uker siden. Det er overhodet ikke bra, men det kunne også vært verre. Så nå er da altså vekta på 84,9 og jeg har 6 kilo å gå ned før jul. Er faktisk ok fornøyd hvis jeg klarer fem også, og det må da være gjennomførbart..?? Bare jeg ser 70-tallet!! Da skal jeg nok greie å holde motivasjonen oppe over jul også, slik at jeg kan ta fatt på de siste 5 kiloene i 2008. Kommer som sagt til å være fornøyd med ei vekt på 75 kilo, til tross for at "ekspertene" påstår at jeg burde ligget nærmere 70. Drit i det! Jeg vet når jeg føler meg vel, og 74-75 kilo er ypperlig for meg :)

 

I går så dagen slik ut:

 

Vann: Under en liter... Vanskelig å drikke når jeg ikke er tørst.. Tips noen??

Trim: Husarbeid i to timer, og mye opp og ned trapper på jobb.

Mat: Ok. Spiste ca hver tredje time og relativt sunne måltider. Blir alt for lite grønt desverre.. Og så må jeg tilstå at det det ble en håndfull drops og nachochips i løpet av dagen.. Huff huff..

Opplagthet: Ok. Hadde bra energi gjenom dagen, og ble trøtt først om kvelden når jeg skulle legge meg :)

 

Så der, det var dagens rapport.

 

Savner alle her inne! Hvor har dere tatt veien? Vet at jeg har vært fraværende selv også, men jeg merker nå at det er ok å skrive et sted, også når man er frustrert over at vekta øker.. Jeg lover at jeg ikke skal mase på noen :D

 

Nå drar jeg på hytta i helga, så jeg kommer nok ikke inn igjen før mandag.

Skal prøve å holde et godt kosthold til da, og gå tur hvis været ikke blir helt for jævlig.

 

God helg da dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk på rævva! Dvs planene om ei sunn og aktiv helg. Har spist MYE snop, og rørt meg veldig lite. Tror kanskje jeg holder på å bli syk også, for det verker i hele kroppen. Ellers er det sukkersjokk..???? Buhu...

 

Men satser friskt på ny start i morgen! SKAL klare dette! SKAL SKAL SKAL, VIL VIL VIL!!!! :)

 

I kjøleskapet står yoghurt og grønne epler klart for morgendagen. Gleder meg til å "rense" kroppen for sukker og andre uhumskheter den har fått for mye av i helga.

 

Hvordan har helga vært for dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er det det andre. Hei og hallo alle sammen. Datamaskina mi tok kvelden i forrige uke, men nå har jeg fått fiksa det. :)

at har jeg kontroll på. Føler meg bra og føler at jeg ser bra ut. Tror også jeg har fått meg noen beundrere, hehe...

Vekta i dag viste 88 kg, og det betyr at den forhåpentligvis vil vise 86 på fredag. Fikk nemmlig mensen i dag. Nå må du bare passe deg Gwenpa, jeg freser kanskje forbi deg snart????

 

Syns ikke det var ille med litt over 2 kg opp jeg, og det gleder meg at du er klar igjen. Må få kasta innpå litt middag nå, kommmer tilbake i kveld. Ha en sunn ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg det... Føles sånn i allefall. Har et godissug som ikke ligner grisen for tia. Lyst på godis konstant! Lurer på om jeg skal investere i krom...? Noen som har erfaring med det?

 

De to første dagene uka her har vært så som så. Drikker alt for lite vann, og kostholdet er ikke som det skal, desverre. Var på besøk hos mormor på mandag, og hun stapper meg (eh.. evt jeg stapper meg) med kaker og vafler og andre godsaker. Trim har det heller ikke blitt mye av. Har rett og slett ikke hatt tid. Sånn er det noen dager :) Ikke noe vits å deppe over det!

 

Smelly; Nå vekker du konkurranseinstinktet i meg :) Og det er jammen bra! Har bestemt meg for å kjøre på nå, og frese ned til under 80. Men jeg må si at jeg er overstadig imponert over hvordan du holder ut og fortsetter nedover.. Så gøy med beundrere!! Er det noen du har et godt øye til og eller??

 

Camcir: Godt å se at det er liv i deg! Har lest litt på den andre tråden din, og sett at du sliter litt du også. Hvordan går det nå?

 

Jeg skal skjerpe meg max nå, slik at jeg kan nå målet mitt til jul. Kjenner at bilringen tyter litt mer enn i september også, og det er motivasjon i seg selv. Pluss at ansiktet ser rundere ut igjen... Hmm. Ikke så mye vekt som skal til før det merkes hverken ene eller andre veien.

 

Nå vil jeg at det skal merkes den rette veien!

 

Full skjerpings og full fres! Er redd for veiing fredag, men det får bli som det blir. Neste fredag derimot, skal det være nedgang!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jammen helt dødt for tia.. Jeg glemte å veie i dag. Kanskje like greit... Har ikke vært så flink som jeg burde. Men nå er det som sagt skjerpings. Neste uke skal jeg på vekta!!

 

Dere må ha god helg da jenter! Håper alt er bra med dere?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gwenpa og smellyflower og alle dere andre!!

Ja her var det jammen ikke mye liv om dagen???

Hvordan går det med dere alle sammen??? Jeg har vært så opptatt med og flytte den siste uka at hver kveld har gått med til pakking, rydding, vasking, bæring osv... Men tror jammen det blir bra!!

 

I dag venter IKEA ;)

Gjett om jeg skal handle, lønna tikka inn i går, så det er bare og handle alt jeg trenger, noe som egentlig er ganske så mye!

Spising og trening har gått så som så i det siste, men ser ut som om vekta heldigvis står på samme sted.. det vil mandagen vise!

 

Ha en flott dag dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et livstegn :) Så gøy med flytting! Kjempeartig å innrede nytt. Noe av det morsomste jeg vet faktisk. Hyggelig at du får det som du vil på det nye stedet da Camcir!

 

Jeg har ikke turt å veie på lenge. Kjenner at jeg har lagt på meg igjen :)

Prøver å finne motivasjon til å fortsette/begynne på igjen, men det er himla vanskelig..

 

MYE som skjer på jobb for tida. Firmaet holder på å skifte eiere, og det er ganske arbeidssomt for meg som er daglig leder! Må jo imponere de nye eierene litt også.. Men det er bare gøy da :) Kjenner jeg blir sliten og at det er 100 ting å tenke på, men at det samtidig er innmari moro og at jeg gleder meg til dette kommer i boks. Det vil bli en ny epoke i bedriftens historie, og jeg tror det blir utrolig gøy og spennende å være med fremover nå.

 

Vi får prøve å holde litt kontakt innimellom da dere, slik at det ikke dør helt ut her inne. Ingen som trenger å skrive hver dag, men kanskje en gang i blant..?

 

Fin dag ønskes alle fra meg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den hersens datamaskina da. De hadde ikke reparert den, men NÅ er den endelig i orden. Jeg veier nå 88 kg, og er klar for videre nedgang. Det går skikkelig dårlig når jeg ikke er her og rapporterer, merker jeg.

 

Har et rimelig hektisk liv for tida, men hvem har ikke det? Det er bare i gi på igjen. Har begynt å trene 5 min på steppemaskina mi hver dag, bare for å prøve å lage meg en rutine på det. Drikker litt lite vann om dagen, men er flink å drikke te. Så kjekt å lese om dere folkens. Står vi på videre sammen eller? Jeg vil ha resultater NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med her jeg vettu :)

Har ikke skjedd så store nedgangen for meg heller, men noen 100 gram ned er jammen ned!

Så det er bare og bite tenna sammen og fortsette!

Nå har jeg fått trapper både opp og ned i huset, så det blir litt trim der også.. haha.... :)

 

Godt du er tilbake smellyflower, det er ordentlig kjedelig når dataen ikke fungerer. Jeg merker at jeg er helt avhengig av dere her inne....!!

 

Da får jeg vel jobbe litt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere???

Jeg har fundert på og gå fra digital til analog vekt, den gir ikke kjempesvingninger i vekt.... blir litt demotivert av det ser jeg. Så da får vi se om jeg ikke går til innkjøp av enda en vekt.... :) Egentlig burde jeg kaste hele vekta og spise sunt og riktig og gjøre som jeg skal.. men du verden så vanskelig det er innimellom!

Jeg får mensen, og i går dytta jeg innpå en marsipansjokolade før jeg fikk sagt kake.... ;) Tror den smakte noe... hmmmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det supermye å gjøre om dagen, og kostholdet og trimmen har gått helt til h... Klarer ikke å forholde meg til det akkurat nå kjenner jeg. Så jeg har faktisk ikke veid på et par uker... FYFYFYFY!!

 

Jeg er kjempestressa fordi arbeidsplassen min holder på å bli kjøpt opp. Den nåværende eieren er også veldig stressa, og spør om alt mulig HELE tiden, og selv får jeg ikke svar på noe. Jeg vet faktisk ikke om jeg har jobb videre etterpå en gang.. Jeg tror det, men alt er så usikkert. Huff, jeg tror jeg blir GAAAAAAL! I tillegg er juleplanlegginga i gang for fullt, så det er mye som skjer.. Så det blir mye jobb, og lite tid til å tenke på noe annet egentlig..

 

Sitter mye foran dataen, og spiser mye usunn lunsj fra kiosken ved siden av, så jeg regner med at det har trillet på en kilo eller to.. ÆSJ ÆSJ!

 

Vel, det var en oppsummering fra meg. Ikke mye positiv lesing, men det blir nok bedre snart!

 

Stå på jenter! Jeg kommer straks etter :)

 

Ikke heng deg opp i 100-grammene Camcir. Det er så deprimerende når det blir så detaljert synes jeg.. ;)

 

Og Smelly; bra at du har fått skikk på den ekle pc'en!

 

Tror jeg vil kjøpe meg et treningsapparat til jul. Noen som har prøvd noe som er bra??? Ikke ministepper; får så vondt i knærne!

 

Snakkes senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall ønske meg/kjøpe meg en eclipsemaskin til jul! Noe så supert treningsverktøy!! Er absolutt blitt min favoritt! Og nå har jeg plass til den også!! ;)

 

Disse dagene har gått alt annet enn bra, har dyttet i meg 4 store sjokolader på 3 dager.. fatter ikke at jeg får det til, så veiingen på mandag utgår!! Har vært ekstremt godtesjuk. Har tatt 4 kromtabletter hver dag siden mandag, men allikvel er lysten like stor... så vi får håpe det bare er mensen, for her skal det jo gå nedover!! ikke aktuellt og legge på seg igjen nå nei!!

 

Lunsjtid!

God helg dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen veiing på meg i dag tidlig, etter uka som har gått hadde jeg rett og slett ikke lyst til og gå på vekta..... så jeg drøyer den til neste mandag.

 

Men jeg må finne på noe, stå på viljen og lysta kommer og går altfor fort... nå er jeg der jeg var før jeg begynte her inne.. Jeg dytter innpå det jeg har lyst på og merker det på meg.... merker det også på humøret mitt.. Jeg vet jo så inderlig godt at jeg absolutt IKKE burde gjøre det!!!

 

Hvordan går det med deg Gwenpa?

Går dagene bra??

 

Og smellyflower?? Streiker pc en din enda?? Eller nettet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

hei!

her er endelig et lite livstegn fra meg.

har hatt masse å gjøre på jobb i det siste og blodtrykket mitt er fortsatt alt for høyt slik at jeg blir veldig fort sliten. prøver i tillegg å ikke ha på pc en på kvelden, det blir nok i løpet av en dag på kvelden. så derfor har jeg vært borte så lenge.

sliter fortsatt med motivasjonen. har gått opp 3 kilo men har bestemt meg for at jeg skal ned til 78 før jul, altså ned 3 kilo på 5 uker. jeg tror det skal gå bra. jeg må bare sparke meg selv i baken :)

håper det går bra med dere her inne selv om jeg ser at det ikke så mye aktivitet som før.

jeg skal vertfall hoppe innom igjen. begynner å veie meg og maten på mandag igjen og må vel inn for å rapportere.

ha en fin kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vekta mi har tatt ferie jeg :) den har gitt fra seg et skikkelig vektløft fra fredag og til i dag tidlig! Gikk på vekta på fredag og veide 70,3 og mamma sin analoge viste ca 70 på lørdag, og i dag tidlig bestemte min seg for og vise 71,4... Det er jo bare ikke mulig... Så jeg tar en ny tur på vekta onsdag morgen, bare for å dobbeltsjekke...!! Hvordan går det med dere?

Hvordan har helga deres gått??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mer stille enn jeg liker om dagen... Hvor er dere alle sammen???? Jeg gikk på vekta i dag tidlig... 70,7 tror jeg det sto der... Har store planer om at neste mandag kan det kanskje stå 70 blank??? det er lov og håpe, men jeg trenger støtte fortsatt jeg dere... så kom tilbake!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er jeg her(for godt????). Har siden sist hold vekta (under over alle under), fått ordna data helt, nesten mista jobben, klart å beholde jobben og blitt utbrent som følge av at jeg nesten mista jobben. Hardt liv, hehe. Nå blir jeg mest sannsynlig sykemeldt en måned eller to. Hva er vel bedre da enn å benytte muligheten til å fokusere litt på egen kropp og eget sinn?

 

Har ingen struktur på måltider eller trening lenger. Skal vi lage en felles plan sammen, dere? Har gått opp i cm noen steder, så jeg er forberedt på å gå litt opp i vekt når jeg begynner å trene. Det får våge seg- har mye sinne og skuffelse som nok må jobbes ut av kroppen. Jeg er så glad for at dere fremdeles er her, selv om jeg har svikta litt, jenter ;) Har lyst å klemme dere. kommer til å klekke ut en plan for den neste uka, tar i mot bidrag med takk. kan ikke leve på bananer, kaffi og røyk i lengden :)

Kommer tilbake i morgen, jeg :)

 

Natta, snupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...