Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

Gjest bellamilia

lykke til med ministepperen smelly! tror jeg skal ta fram min igjen også ;) har tenkt å prøve den med strikk til armene da for å se om det gir mer effekt. når jeg kjøpte meg den så laget jeg meg en pakt om at jeg ikke fikk se hotel cæsar om jeg ikke steppet samtidig. lyst til å være med på lignenede opplegg? så må vi jo rapportere også, he he ;)

 

strålende kveld til dere alle. nå blir det bytur på meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar

Bellamilia, jeg har kjempelyst til å være med på en sånn utfordring. Har egentlig mange utfordringer denne uka. Flere dager blir ødelagt av møter på kveldstid. Kjenner at jeg må få på plass de siste endringene i livet nå, må komme igjang men vekttap igjen. Målet om 85 kg til 15 september gikk til pises. Men Nå er jeg klar for fullt fokus og nytt mål. Målet er 80 kg til jul. Kommer til å slite som en makk i jula, må sikkert begynne å forberede meg mentalt allerede nå. Denne jula kommer det ikke til å bli frotsing- denne jula vil bli fornuftig. Nok mas- må komme i gang med dagen min. Snakkes alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

aldri mer alkohol! sier jeg i dag men lysten kommer vel tilbake når neste helg nærmer seg... ble vertfall en hard kveld i går. og gikk ikke helt bra når jeg kom hjem, så har skrubba badet i dag for å si det sånn. merker at jeg tåler mindre alkohol nå enn før og det er vel naturlig med det vekttapet, også tror jeg at det kanskje ikke går helt bra sammen med blodtrykksmedisinene. røyka som en svamp i går også, men i morgen er det slutt. nå har jeg bestemt meg for å slutte, men må bare ha dagen på meg til å røyke meg skikkelig kvalm slik at det blir lettere ;) kan ikke love at jeg kutter ut festrøyken da.

 

sjelden jeg er veldig fysen men nå skriker kroppen min etter macDonalds. Led meg ikke inn i fristelse! det frister mer med burger i dag enn grovbrød og gulrøtter altså. er det lov jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du bestemmer deg for hva som er lov eller ikke lov, så tenk på hva du vil føle når dagen er over, og du skal tenke/regner over hva du har spist ;)

 

Jeg har veiedag idag, søndag, minus 1,7 og minus 1 cm ;)

 

Vi står på videre, sammen er vi sterke :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake i sofaen igjen etter en utrolig hyggelig helg! Vennene mine ble gift og vi feiret tre dager med mat, drikke, kaker og det som hører med. Har sikkert kvittet meg med en kilo saltvann (ble "litt" rørt...), men har fylt opp med sukker og div mat. Jeg har ikke gått helt amok, men noen utskeielser var ikke til å unngå. Bryllupskake, drinker (med sukkerbrus...fantes ikke annet faktisk), noe brødmat og snacks ble det. Og pizza med gjengen i dag. Jaja, det var årets største fest og eneste bryllup. Jeg trøster meg med at det kunne gått verre, og fortsetter selvfølgelig mitt nye, sunne kosthold i morgen. Gleder meg faktisk til det! Kjenner kroppen er rar etter helga, og det er ikke bare vanlig dagen-derpå rar liksom ;)

 

Artig å lese om dere når en har vært borte et par dager! Mini-stepper høres gøy ut :D Jeg tar frem treningsstrikkene mine denne uka. Skal stramme opp armer! Ulempen med bryllup og sånt er jo at det blir tatt FRYKTELIG mye bilder. Og jeg synes overarmene mine kom litt vel godt frem på en del for å si det sånn... Og dobbelhaka. Huff huff.

 

Bellamilia; Jeg slutta å røyke for to år siden. Røyker nå kun på fest, og det funker fint. Sett en fast dato for slutten og forbered deg godt. Huset fullt av pastiller er f.eks alfa og omega! Hører flere som anbefaler boka "Endelig ikke-røyker", så den kan jo være verdt og lese?? Tenk også på alle fordelene ved å slutte. Bedre helse, penere hud, penere tenner er noen. I tillegg lukter du bedre (;)), og du slipper tjaset og maset med å skulle røyke før, etter og under alt mulig. Også sparer du penger. Selv hadde jeg motivasjonen og lysten, så for meg var det enkelt. Men kan godt forstå at det er vanskelig å slutte. Tror nok det er en stor fordel å ha lyst, og ikke bare gjøre det fordi man "må".... Hvis du bestemmer deg for å slutte skal jeg i allefall heie og motivere så godt jeg kan.

 

Målet mitt om 75 kilo til bryllupet gikk også skeis, Smelly. Så nå må jeg sette et nytt mål. Må være litt mer realistisk denne gangen, så jeg satser på et snitt på ca 500 gram ned i uka tenker jeg. Da burde jeg klare å nå 75 kilo til jul i allefall!

 

Hei hei til lettogblid! Velkommen hit!

 

Og så må dere alle sammen ha en fin søndagskveld. Jeg skal krølle meg sammen på sofaen og drikke litersvis med light-brus, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.... jeg skulle gjerne hatt noen treningsvenner... jeg tør ikke å veie å måle mer på en stund da jeg bare går oppover og oppover alle veier... Så nå skal jeg til legen den 1/10 for å sjekke stoffskiftet mitt. Jeg håper egentlig på en måte at det er noe i veien med det, for da finner jeg ihvertfall forklaringen på hvorfor jeg øker i vekt til tross for trening. men jeg får ta det som det kommer.. I dag har jeg da vært og svømt, og denne uken hadde jeg 7,0 i trim-poeng... det var ganske gøy, faktisk det meste jeg har hatt siden jeg begynte å slanke meg. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en yntur innom, har en altfor altfor travel dag i dag. Veide meg, 2 kg opp!!!!! Svarte pokker altså. Møte på møte i kveld- og nesten hee uka. Jeg får bare gire opp på vann og trene det jeg klarer. Gnisten er supertent igjen.

Stå på folkens- så snakkes vi i kveld ;) Har noen hørt fra Camkir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kjapt besøk her også! Vært på visning på hus. Spennende ;) Ikke turt å gå på vekta etter helga, så da blir det først veiing fredag. Tror nok jeg og har gått opp Smelly, så da får vi skjerpe oss sammen ;)

 

Snakkes mer i morgen. Travel uke dette her, så får prøve å stikke innom ofte og raskt istedet for sjeldent og lenge. Dere må ha masse lykke til denne uka alle sammen! Vi er klare for å bli kvitt litt fett nå, ikke sant?!?

 

Heia heia :D

 

Vi snakkes da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått unnagjort mye, og nå er jeg sliten. Men vurderer å pakke opp ministepperen. 2 kg OPP atså... Har sikkert spist litt lite i dag, og drukket ca 2 liter vann. Blir ikke orden på spisinga før torsdag tenker jeg. Men så lenge det er sunt er det ok- tenker jeg. Bare 4 dager igjen til HØSTFERIE ;) Det er storm og vannvittige regnbyger ute, så heldigvis (hehe) har jeg ikke tid til tur før torsdag.

 

Så bra at det var et flott bryllup Gwenpa. Veier meg igjen fredag jeg også tenker jeg. To ganger i uka er passe.

Hvordan går det med ministepperen din Bellamilia? Står den og samler støv? Send meg krefter til å åpne min.... ;)

Lettogblid, Jamba og Nina27, hvordan har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen mye og lese igjennom når jeg først kom inn her ja! Det har gått så unna den siste uka, med mormor, jobb, nytt bosted, ja det ene har tatt det andre... og jeg er likssom sykmeldt og skal slappe av! hehe ;)

 

Kan jo oppdatere dere litt.

Vekta er gått opp en kilo, det har blitt altfor mye rar spising til alle døgnets tider denne uka.

Og absolutt ingen trening ;)

 

Jeg fikk jobben, men lønna jeg ble tilbud var over 2000 kr mindre i mnd enn hva jeg har nå og det er ikke så interessant. Men han ville gjerne at jeg skulle begynne der , så de skulle ha ledermøte på torsdag og han skulle ta opp om jeg kunne få mer lønn.. hehe... så da får vi se!

 

Jeg må være ute av leiligheten til 1 november, og jeg har funnet meg ett hus på en gård til samme pris som ett ettroms jeg bor på nå!

Nå får vi jammen stoooooor plass!! Jeg gleder meg så!

 

Mormor er dårlig, men jammen klarte hun seg over den verste krisen for denne gangen. Hun er ikke bra, men stabil. Har vært mange netter og dager der nede!

 

Denne uken blir heldigvis mer normal med både trening og spising, så da håper jeg at jeg er tilbake til vekta jeg var for 2 uker siden :D

 

jeg stikker innom mer i kveld og skriver mer, skal rekke trening kl. 9 :)

godt og være tilbake!!

 

God dag til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bra til her, mat og trim går som planlagt. Nå vil det bli lite av den planlagte trimmen resten av uka, men maten vil bli som vanlig.

 

Skal flytte til lørdag, eller trodde jeg skulle det. Men mye tyder på at svigersønnen min kommer med lastebilen til torsdag i stedenfor, hjeeeeeeelp ;)

 

Det vil gå bra, da blir det bare litt anderledes trim, men garantert ikke mye tid i sofaen ;)

 

Stå på dere også, opplegget må følges :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra dere Camkir og Jamba ;) Spennende du lever om dagen Camkir- jobb og flytting osv. Skjønner godt at fokus ikke er tilstede sånn absolutt hele tida. Jeg har så sinnsykt travle dager for tida, med jobb og fritidsaktiviteter for snuppa. Men det er vel bare å venneseg til det først som sist. Har vært flink til å spise sunt- om enn sjeldent i dag, og har et ok vanninntak. Kommer til å øke på nå som det blir litt mer ro. Gleder meg til greys i kveld- det er bare ukas høydepunkt i livet for tida. Håper alle har hatt en strålende dag. ;)

 

Ps: Skal i bryllup om litt over en uke. Noen som tilfeldigvis har peil på en liten minimirakelkikckoffkur????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

Hei alle sammen! Et lite livstegn fra meg på morgenkvisten. Ting har sklidd litt ut her om dagen. Vanskelig å spise regelmessig og sunt når man er sykemeldt. Blir ikke akkurat sundt det man putter i seg heller, så nå er det opp 1,5 kilo. De skal av igjen NÅ! Hjelper ikke akkurat med kosekvelder med sussebassen heller men nå har jeg gått til innkjøp av gulerøtter, epler og pærer så nå er det ikke mer sjokolade og ulumskheter midt i uka. Har skikkelig lyst til å trene i dag. Treningssenteret åpner klokken 7, men første gruppetrening er ikke før kl 18.00. Det er lenge å vente, så jeg lurer på om jeg skal dra og trene styrke eller noe. Er bare litt usikker på hva slags utslag det gjør på blodtrykket. Ministepperen støver ned i boden Smelly, men den skal fram igjen nå. Kanskje greit å prøve den et par dager før jeg kaster meg på trening igjen så kan jeg måle blodtrykk før og etter.

 

Dagens mål; vaske hus og leilighet, rydde ordentlig og ordne papirer, rydde boden og få ut stepperen, gå på stepperen 2X15 minutter i løpet av dagen, drikke minimum 2 liter vann. Og fortsette å lese "Endelig røykfri". Og når kvelden kommer skal jeg hoppe i badekar og skrubbe og shine. Typen(eller hva han er) sa han trodde han skulle hjem til seg selv etter jobben, så da passer det bra å ta en egenpleie dag. Vi er jo sammen hver kveld så jeg rekker ingen ting, men det er jo egentlig et luksusproblem da;)

 

Camkir; krysser fingrene for styremøtet i morgen. Måtte de ta til fornuften og gi deg bedre lønn så du kan starte der! Uansett hva det blir til så gir det vel et lite kick? Man har fått bekreftelse på at man er attraktiv for andre arbeidsgivere også;)

 

Smelly; mirakelkur er gladpack og slankekrem. Vask og skrubb kroppen først, smøre det inn med en oppstrammende krem og rull'n ut(gladpacken altså). Pleier å resultere i noen cm inn. Lykke til!

 

Ha en fin dag alle sammen. Rapportere nok innom her i kveld for å få litt press til å klare dagens mål. Tyder på at formen min er litt på vei tilbake også, når jeg i det hele tatt lager meg dagsmål. Det virker lovende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynner formen å ta seg opp etter helga. Merker at en begynner å bli eldre når en real fest henger i kroppen opp til 3 dager etterpå!!

 

Nå er jeg knallmotivert for å gå ned mer. Blir jo det av å lese det dere andre skriver! Fin gjeng dere ja ;)

 

I dag skal jeg drikke MYE vann. Må få siste rest av helgas utskeielser ut av kroppen. I tillegg skal jeg spise mye grønt, og ikke noe sukkerfritt snacks (blitt litt av det i det siste, og det gjør at kroppen blir litt "rar"). Etter jobb skal jeg vaske kåken, så det får bli dagens trim.

 

Håper det ordner seg med den nye jobben Camcir!

 

Bellamilia; Godt å høre at formen begynner å bli bedre :D

 

Smelly; Jeg holder også en knapp på gladpack og krem. Og så må du drikke mye vann og holde deg unna saltmat. Har oppskrift på noen "mirakelkurer" også, men vet ikke om de er å anbefale, da de oftest resulterer i dårlig form + at alt du går ned kommer tilbake med tillegg etterpå.. Husk, dette er bare en kveld. Viktigere at du ser sunn og opplagt ut, enn "innskrumpet" (pga vanntap) og slapp ;)

 

Jamba: Flytting er fantastisk trim!! Lykke til :)

 

Nå må jeg stikke! Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt SOL i dag. Tenk, SOL. Har nesten ikke sett den sia begynnelsen av juni. Deilig, masse ute på jobben, og ute hele ettermiddagen på høstfest med jobben. Grillte pølser og bare kos.

Og jeg har plutselig forstått hvor de 2 kgene kom fra, fikk nemlig mensen i dag. Så det! Har fått den forbanna snørrgørra som alle har nå for tida. Er ikke syk, bare litt uopplagt og nesten uten stemme. Men ikke i treningsform i kveld. Prøver igjen i morgen.

 

Hvordan gikk det med treninga i dag Bellamilia? Jeg syns det er så tungt å komme i gang. Skummelt, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

Smelly; gikk ikke så skrekkelig bra med treningen i dag. Kom meg aldri avgårde liksom. Men jeg har rydda og vaska i absolutt hele dag, vært tusen ganger ute i pappconteineren og tusen ganger nedi boden i kjelleren. Trappen har jeg også tatt noen ganger, dvs 7 etasjer 4 ganger tror jeg. Så jeg tror jeg har fått brukt kroppen litt allikevel, kjenner vertfall at jeg er go' sliten :)

 

Vært ganske flink med spisingen også, ikke noe usunt og masse gulrøtter og et par epler. Vann har det vært så som så med, går mest i vann når jeg er på jobb mens jeg drikker skrekkelig mye cola light hjemme. Men colaen er foreløpig hellig. Kan ikke slanke meg, slutte å røyke og slutte med cola light på en gang :rolleyes: Begynner å bli halvveis ferdig med leiligheten, så nå tenkte jeg at jeg skulle kose meg med kveldsmat og så se tv resten av kvelden. Nesten litt luksus å være hjemme alene, men jeg merker at jeg savner sussebass når han ikke er her også. Huff det er hardt å være forelsket :)

 

Dere får ha en fin kveld jenter så prates vi nok i morgen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høst-slappheten har virkelig meldt sin ankomst nå altså.. Jeg burde hatt et skikkelig spark bak, slik at jeg kommer meg ut av sofa-dvalen og ut i frisk-luft. Er liksom bare sliten hele tida, og gidder ikke å gjøre mer enn jeg MÅ. Heldigvis skal jeg på hytta i helga og bære MASSE rask og rot. Det blir nok fort 20 turer opp og ned fra hytta i allefall. Om ikke det dobbelte. Gruer meg egentlig. Men trøster meg med at det blir fantastisk trim! Både for kondis og muskler :)

 

På jobben blir vi aldri ferdig med varetelling.. Herregud så mye feil og rot det er! Men nå får vi heldigvis rettet opp ALT da. Liker å ha orden i ting. Kanskje får vi ny eier av bedriften snart også, så da må jeg jo vise at vi har kontroll på sakene :rolleyes:

 

Neste uke burde vi kanskje satt oss et konkret mål som alle kan jobbe med? Hva tror dere om det? Jeg synes det er veldig motiverende å måtte jobbe med noe spesielt SAMMEN med andre :) Det forplikter også mer enn bare å skulle gjennomføre selv. Merker jeg er dårlig på det for tiden. Desverre.

 

Ha en fin dag da jenter! Jeg stikker nok innom senere i dag :D Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg i regnet, Gwenpa. Herregud som jeg nyter sola. Henger ut klær til tørk og sitter ute på trappa og nyter en sigg og det fine været.

 

Jeg er helt enig i at vi bør jobbe mot samme mål. Neste uke har jeg en forholdsvis rolig uke også, har jo ferie. Da har jeg hvertfall tid til trening. Jeg vet at jeg liker det når jeg først kommer i gang.

 

Må ut igjen i sola. Vi snakkes i kveld :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig skinner sola på oss her oppe i trøndelagen også! Deilig!!! Gradestokken viser null, så det er ganske kaldt. Men heller litt kaldt og sol enn mildt og regn.

 

Grattis med nytt påbegynt tre Smelly!! :) Hadde glemt dette med epler og slikt jeg.. Kanskje det er en ide å gå litt tilbake til "starten" igjen og sanke trimpoeng..? Kan ha som mål å klare x antall trimpoeng uka som kommer? Slik vi gjorde i mai/juni. Det er jo et mål alle kan være med på?

 

Vekta viste en halv kilo opp denne uka. Ikke så rart med tanke på bryllup med masse utskeielser og NULL trim. Men den halve kiloen skal av kjapt! Satser på at den pluss en halv til er borte neste fredag :)

 

Jeg drar på hytta i dag og blir borte hele helga. Så dette blir siste livstegn fra meg på et par-tre dager. Dere må kose dere mens jeg er borte da jenter! Ha en flott helg i det gode været, og sank masse offisielle og uoffisielle poeng. Jeg skal sanke MANGE poeng på hytta. Tipper nok at det blir et eple i løpet av helga faktisk.

 

GOD HELG!!!!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på å samle trimpoeng neste uke. Eller fra lørdag til fredag. Skal vi konkurrere? Jeg står på 87 igjen, mye bedre enn 89 som på mandag. Er ohså klar for å ta av 7 kg til jul, altså under 80 til 24 desember. Vet at det blir en tøff måned, det gjelder å forberede seg godt. Grøt i lunsjen i dag, og fårikål til middag (høstens høydepunkt). Klar for vann i kveld. Og tilbaketil hverdagen i morgen :rolleyes:

 

Camkir, Bellamilia, dere andre, klar for ukesutfordring denne uka???

God helg, jeg dumper nok innom igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for en ny dag med rykende varm kaffe i koppen, og vektklubben på data :rolleyes: Er så klar som jeg kan få blitt. Steppemaskinen min er pakket ut, men den skal få vente til i kveld. Det var med strikk til å trene armene med- gleder meg til å ta den i bruk nå.

 

Men det blir i kveld, skal passe to småtroll i dag, det blir vel aktivitet nok tenker jeg. Vi gleder oss til det. Ellers blir det husarbeid innimellomom jeg får tid. Har orden på alt untatt kontoret nå- der flyter det over. Fullt fra gulv til tak- faktisk.

 

Ha en strålende flott dag alle medslankere :) og drikk mye vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg veid meg, samme som sist, 87 kg. Ferie nå, klar for en aktiv ferie med mye gåing og MYE vanndrikking. Bønner til frokost, nam nam. KLar for ny sunn uke. Tenkte jeg skulle sjekke frukten på Kiwi, om den er mye billigere eller bare litt billigere enn andre steder. Det er sånn passe dødt her inne nå. Kom igjen folkens!!!!

 

Jeg har fremdeles mange kg og gå ned, og trenger nok støtte i minst 1/2 år til. DEt er plass til mange flere slankevenner her også. Vi er en liten, men drivende dyktig gjeng :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...