Gå til innhold

smelyflower søker venner


thebomb

Anbefalte innlegg

Her er det imponerende og inspirerende lesing, virkelig :)

 

Holder på for meg selv, gikk gr kurs for 30 år siden. Bruker det jeg husker fra kurstiden og det jeg har snappet opp via innlegg. Så takket være alt dette går det rett vei for meg også :)

 

Dette vil vi klare :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar
Gjest bellamilia

Hei! Beklager at jeg har vært litt fraværende i det siste, men nå er jeg tilbake altså. Synd å høre om mormor Camkir, ta vare på deg selv også! Skjønner at du ofså har det litt tøft Smelly, men jeg er også her for hjelp og støtte og lover å komme innom oftere. Har bare vært litt vanskelig å sitte foran pc'en når man har besøk stort sett hver kveld :) og på jobben er det så mye å gjøre at jeg rekker ikke innom her i lunsjpausen.

 

Jeg har holdt vekten jeg hadde siden jeg dro på ferie, selv om jeg ikke har vært veldig flink. Men jeg begynner med nytt mot fra mandag.

 

Har ikke vært i form siden jeg kom fra ferie og på fredag måtte jeg få akuttime hos legen. Har blodtrykk på 160/100 og det er slettes ikke bra. Så jeg har skaffet blodtrykksmåler og skal måle nå morgen og kveld i 3 dager uten medisiner. Så begynner jeg med medisiner på mandag for å se om trykket går ned. Legen tok masse blodprøver men ikke fått svar enda. Tror ikke det skyldes kosthold for jeg spiser relativt fettfattig mat, lite salt, masse grovt og masse grønt(selv om jeg har hatt utskjeielser nå). Mye mulig det skyldes stress på jobben, det har vært helt umenneskelig press de siste 3 ukene. Er sykemeldt ut neste uke og skal til legen på ny da, men jeg må jo si at jeg er ganske lei meg. Syntes det er trist siden jeg er så ung :)

 

Dere får ha en god helg videre! Det er sofa og film på meg. "Typen"(eller hva han nå er) er på byen så jeg kan vel ikke helt se bort i fra at noen ringer på i natt, men da får jeg ta det når det kommer :) Han har fri til uka og da kan vi vel ligge på hver vår sofa og glo på kassa! Mye action blir det vertfall ikke pga hodepinen min :)

 

Nei nå skravla jeg meg bort igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gwenpa og bellamilia!! Jeg er veldig glad i mormoren min og hun er den eneste jeg har igjen av besteforeldre så det er ikke så lett. Tilstanden hennes akkurat nå er stabil, men med ett fryktelig dårlig hjerte, to hjerteklaffer som ikke fungerer, 3 hjerteinfark, kols og ja... lista er lang og .... må si det er veldig koselig !! Takk!

 

Ellers så har dagen i dag vært elendig.. jeg har vært ordentlig lat i dag og ikke gjort så mye fornuftig og det er 3. gang jeg spiser pizza denne uka... usj usj usj da :) vi var bedt bort på middag i dag, og da måtte man jo spise litt da!! Ble bare litt over 6000 skritt i dag, mååååå gjøre det bedre i morra.. :)

Lurer på om jeg skal ta med snuppa på ett lekeland! Morro for oss begge:)

 

Jeg var jo på jobbintervju på tirsdag og de ringte på fredag og lurte på om jeg ville komme til en ny prat... Spennende!!!

 

Så trist og høre at formen din ikke er helt bra om dagen bellamilia, jeg håper virkelig at formen blir bedre utover uka! Det er verken godt eller alright og gå sann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille, gitt.. Fornøyd med det, men nå gir jeg gass i uka som kommer. Var i konfirmasjon i går, det var koldtbord, og det gikk heldigvis greit. En ørliten smak av en kake, ellers spiste jeg en del kylling og salater og annet godis. Mann og mosjon... Er med på hvilket som helst forslag til ukesmål, Gwenpa. ;)

 

Lykke til på intervju, camkir :)

 

Så godt å "se" deg, Bellamilia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jo vært litt aktivitet siden fredag ser jeg!

 

Jeg har gått ned 600 gram til. Hurra hurra! Og nå begynner jeg virkelig å merke det på klærne. Plagg jeg håpefullt prøvde for 2 uker siden, og som da var for små, sitter nå bra! Spørs om det ikke var akkurat de to kiloene som skulle til?? Rart egentlig at så lite kan ha en såpass effekt på fasongen.. Men veldig gøy da! Så nå kan jeg endelig bruke noen av favorittplaggene mine igjen. Bare å bruke de mye og, for om noen uker er de forhåpentligvis blitt for løse.. ;)

 

Camcir; Huff, jeg gruer meg til jeg kommer i din situasjon angående mormor. Hun er min eneste besteforelder også, og egentlig den eneste jeg har hatt noe kontakt med.. Tror jeg kan sette meg litt inn i hvordan dette føles for deg. Selv om man kanskje aldri egentlig vet før man er oppe i situasjonen. Synes du er flink til å gå jeg! Jeg er jo latskapen selv for tida.. Sikkert under 1000 skritt i går, hihi. En sofasøndag av de sjeldne! Lykke til på andregangsintervju! Spennende! Krysser fingrene for deg!

 

Bellamilia; Høres ut som om det blir mye stress på jobben..? Ettersom du spiser sunt og er i aktivitet kan det jo tyde på at du må ta det roligere? Men det har sikkert legen noen teorier om :) Leit at du sliter med formen i allefall! Du må ta det med ro denne uka, og slappe godt av. Hvile er viktig! Og til tider undervurdert.. Av og til merker man ikke at man er på vei mot en "smell" før den plutselig kommer. Så det er bedre å sette ned tempoet før ting sklir ut og man blir syk. (Føler meg som ei gammel tante med pekefingeren oppe nå. Ikke meningen å høres slik ut altså!)

 

Smelly; Håper du har hatt en fin helg, og at humør og energi er på vei opp :) Hvordan gikk det i konfirmasjon?

 

Jamba; Hei hei! Her er det bare å henge seg på hvis du vil. Jeg hadde aldri greid å holde ut så lenge hadde det ikke vært for jentene her inne. Har gått ned 7 kilo på 17 uker, så det har ikke akkurat gått raskt nedover. Men i og med at det er så koselig og oppmuntrende her inne, holder jeg ut, uke etter uke! Sammen klarer vi dette!

 

Jeg skal begynne med sit-ups og armhevinger denne uka. Overarmer og mageparti skriker etter litt oppstramming. Så nå skal musklene til pers i kveld, onsdag og fredag. 3 * 15 sit ups, 2 * 10 armhevinger og 2 * "planken" (statisk magetrening). Et sted må man begynne, og dette blir ukemålet mitt. Skal se om jeg ikke får ruslet til jobb et par dager og. Da blir det bra :)

 

Men nå MÅÅÅ jeg fyke. Herregud som jeg somler og glemmer tiden.. Snakkes da jenter! Og lykke til med veiing!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

God dag til alle motivasjonsparnerne mine!

 

Har sovet sånn ca til nå. Hadde vært deilig om det ikke var for at telefonen ringte i ett sett. Er desverre slik at når butikkene ringer inn på kontornummeret mitt og jeg ikke tar telefonen, så kobler den seg videre til mobilen min. Det skal gå ann å slå av denne funksjonen men det er det ingen på kontoret som har klart enda. Jeg har vært ganske flink da, tok bare en av fem telefoner da jeg regnet med at det var den samme som hadde ringt flere ganger. Også har jeg sjekket jobbmailen en gang i dag og da tror jeg at jeg skal logge av jobbserveren. Takk for omtanketn Gwenpa! Neida du er ikke en "gammel tante". Jeg har vel følt at den berømmelige veggen nærmet seg og for en gang skyld gikk jeg til legen i tide(har en tendens til først å gå til legen når jeg er på bedringens vei). Heldigvis tok sjefen min det veldig pent men jeg får allikevel litt "dårlig samvittighet" ved å være borte. Jeg er jo vandt med tempo og jobb døgnet rundt nesten, og føler meg skikkelig teit når jeg er borte. Forstå det den som kan jeg vet jo at jobben går rundt uten meg. Men så har jeg en lei tendens til å tenke på jobbmengden som bare hoper seg opp mens jeg er borte, også blir jeg stresset av det også er vi igang igjen ;)

 

Tenkte jeg skulle avgi en liten rapport. Vekta i dag viste 78,1 og det er 1,5 kilo mindre enn når jeg kom tilbake fra ferie. Det er riktignok 3 uker siden så fort har det ikke gått, men etter laber innsats siden jeg dro på ferie så er jeg kjempefornøyd. Totalt siden jeg begynte i midten av juni har jeg da gått ned 9,4 kilo og tatt av 18 cm rundt navelen. Veldig fornøyd med det :) Og den hvite dressen min som i str 40 bukse og m jakke som jeg maste om før ferien sitter ganske så fint nå. Jakken er ikke helt pen når jeg knapper igjen, men jeg er ikke så sikker på om jeg noen gang har knappet den igjen, er jo penest med dressjakker oppe syntes jeg. Har lyst til å gå ned ca 5 kilo til, men kommer til å konsentrere meg mest om å bli frisk nå og holde vekten. Klarer jeg å gå ned i tillegg er dette bare en bonus :)

 

Nå tenker jeg at jeg skal være flink og ta sykkelen til butikken istedet for bilen, det er jo kjempevær ute. Er ikke så sikker på at jeg klarer å sykle hele veien, men da får jeg jo heller trille. Viktig at jeg kommer meg litt ut, for mistenker på formen at jeg kommer til å være ganske så sofagris denne uken...

 

Ha en god dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å lese om dere :) Jeg kjenner at motivasjonen kommer susende nå. Har rimelig hektiske dager både på jobb og på privaten, men har en plan. Filofaxen blir min trofaste venn, der komer mange planer til å stå. Uten planer ser jeg at ting renner litt ut i sanden... Må få struktur på hverdagen, på de tingene som går litt galt, uke etter uke.

 

I dag ble det salat til middag- litt stolt av det ;)

 

Stakkar deg Bellamilia, det er ikke ok ¨å ha det sånn på jobben. Et lite tips til deg: Gå deg en tur hver dag. Å være ute og få litt frisk luft og litt dagslys uansett vær (nesten, da) synes jeg hjelper både for stress og frustrasjoner. Får liksom rydda litt i hodet da. Håper du finner tilbake til formen og tar vare på deg selv.

 

Jeg er med på ukesmålene Gwenpa. Det henger og slenger hos meg også. Mulig jeg trener med ball igjen. Det likte jeg, men har liksom manglet overskudd i det siste.

 

Hvordan går det med deg Camkir?

 

 

Kommer innom før jeg legger meg og rapporterer skritt. I går fikk jeg ikke målt. Gikk i ettersittende kjole, og det var ikke noe sted å henge skrittelleren. Har ikke blitt så mange som jeg hadde tenkt i dag heller, skulle gå tur mens snuppa var på turn. Men jeg måtte være med den første gangen, så den turen får vente til neste uke. Det kommer nok flere sjanser..

 

Ha en god kveld til alle dere og alle som titter innom. Og Jamba, kom gjerne innom her igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

ble ikke noe sykling i dag gitt. dagens trim var å gå 7 etasjer ned til bilen og kjøre avgårde på butikken. fikk handlet meg litt nye klær. sklei inni 31 tommer på skinny olabukse og str 38 i penbukse og m i cardigan ;) moro og inspirasjon til å klare de neste 5 kiloene!

 

ha en fin kveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare supert. Tviler på om jeg noen gang blir så slank- er bygget som en middels sumo-bryter er jeg redd ;)

Jeg er så glad på dine vegne, det gir selvtillitten et aldri så lite kick-ikke sant?

 

Det må bære deilig å føle seg litt fresh nå som du har fått type og allting. Drømte forresten om en mann i natt.Merkelig oppførsel til meg og være. Hjernen min spiller meg sånne små puss av og til :)

 

5172 skritt i dag- håper på dobbelt så mye i morgen. Natta alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, jeg er visst helt sløv for tida. GLEMTE faktisk å begynne på ukesmålet i går.. Så da må jeg begynne i dag i stedet. Da blir det sit-ups og armhevinger i dag, torsdag og lørdag (rett før jeg skal i bryllup...!).

 

Så flott Bellamilia!! Herlig med mindre størrelser! Er nok lenge til jeg kommer inn i str 31 i dongeri ja. Tviler egentlig på at det noen gang skjer ;) Skal være såre fornøyd om jeg kommer inn i 32. Nå er jeg en 33 på en god dag, og en ikke eksisterende størrelse (på hm i allefall) på en dårlig. I hvertfall hvis vi regner tomme-størrelser. Dessuten er det svært få bukser som passer kroppen min. Jeg er større over magen enn over hofter og rumpe, og det er sjelden jeg finner bukser som er sydd slik.. Ofte blir de for trange oppi og hengete i rumpa. Og jeg vil jo ikke ha hengerumpe da?! Men er ikke så fint med valke-tyt heller..

 

Smelly; Jeg er også helt avhengig av planer. Hvis ikke blir det ikke noe av noe. Blir ofte litt "ertet" for mitt behov til å skrive ned alt, lage lister osv, hihi! Tar det ikke tungt da, for jeg VET at det stemmer. Men jeg synes det er godt å sortere alt som skal gjøres og skrive det ned. Da slipper det å ligge å surre i hodet som en evig stress-faktor :)

 

Må stikke nå. Skal til skomakeren å hente 3 par støvletter, samt levere favorittparet som bare MÅ bli ferdig til jeg skal i bryllup i helga. Gleder meg veldig til å pynte meg og å bo på hotell!! Og foresten så passer kjolene mine nå, så nå har jeg et dillemma om hvilken jeg skal ha på?! Det er jo selvfølgelig et "behagelig" problem da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Jeg gruer meg virkelig til i dag, det er 10000 tanker og spørsmål i hodet mitt akkurat nå, og det er ikke bare og bare og bytte jobb heller. Man vet hva man har, men ikke hva man får.

 

Ellers har jeg de siste dagene vært flink og fått gått masse og trent endel, men i dag tok jeg meg fri gitt ;)

Vekta viste det samme i går som forrige uke så da er jeg egentlig fornøyd, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske at det gikk litt fortere... men men!

Har satt meg som mål og være der jeg vil være til jul, så får vi se! Det burde jeg absolutt klare syntes jeg!!! Her gjelder det og stå på ja!!

 

Dere har jo vært så flinke alle sammen her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

Hei!

Synes alle er så flinke om dagen. Får skikkelig kick av å komme innom :)

 

Gwenpa, litt av et luksusproblem med alle kjolene som passer, men herregud så deilig følelse! Håper du får det supert i brylupp. Et lite tips til jeans; ta deg en tur på B-Young. De har faktisk jeans til de fleste kroppsfasonger, billig og god kvalitet er de også. Jeg jobbet der for noen år siden og jeg klarer faktisk ikke å slite ut de buksene, det gjør jeg derimot med dyre bukser som feks Diesel...

 

Camkir, du må holde oss oppdatert på jobbfronten da. Alltid skummelt å bytte jobb, men deilig med litt forandring også. Jeg måtte bytte jobb i fjor pga masseoppsigelse på min gamle jobb, men jeg er ikke akkurat lei for det i dag selv om det er mye å gjøre på den nye jobben min. Det at man syntes det er litt skummelt med jobbytte er bare et sunnhetstegn. Vitner om at du tar jobben seriøst og ikke bare hopper over på noe nytt.

 

Smelly; kanskje drømmen din var et tegn på at du skal møte noen? Andre en gamle menn i butikkø mener jeg ;) Vi kan jo vertfall håpe, eller er du kanskje fornøyd med å bare være deg og snuppa di? Du virker nå som et flott menneske som fortjener en snill mann :)

 

Jeg får forresten middagsbesøk i kveld. Så her skal det skrubbes og kures og sparkles. Og på med nytt tøy. Da føler jeg meg nok så fin så.

 

Ha en fin kveld, jeg hopper vel ikke innom før i morgen tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke til å bruke skritteller, det er ikke jeg. Men jeg får nå samlet ca 3 poeng hver dag med div. former for trim, og det føles som en liten seier hver dag når dagen er gjennomført sånn nogenlunde både med mat og trim. Hver kveld sender jeg en sms til en venninne, måtte ha et rapporteringsopplegg siden jeg ikke følger noe kurs. Kan jo ikke være bekjent av ikke å sende noen sms, for da kommer det bare spørsmål om hvorfor :)

 

Begynner å bli skikkelig gøy også, når det nå går nedover ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte samboern skrape is av bilvinduet i morrest, mens jeg fremdeles lå under dyna. Fikk ikke mye lyst til å stå opp da altså! Kaldt! Og jeg er skikkelig frossenpinn. Hater at gradestokken viser under null....

 

Jamba; Hvis du klarer 3 trimpoeng hver dag er det kjempeimponerende!! Veldig bra :) Du kommer nok til å merke det raskt på vekt og fasong tenker jeg! Har du mange kilo å stri med eller..?

 

Bellamilia; Takk for tipset! Fant faktisk en jeans-fasong jeg likte på hm i går. Squin tror jeg den het.. Så da kjøpte jeg to. En blå og en sort :) Billige var de også! Vil ikke bruke så mye penger på hvert plagg nå, ettersom jeg har som mål å gå ned 5-8 kilo til. Håper du hadde en koselig kveld med typen i går foresten!

 

Smelly; Hvordan går det?

 

Camcir; Hvordan gikk det??

 

Å! Jeg har foresten gått ned en str på HM. Wiiiiiii!! :) Men bare i overdeler da. Jaja, underkroppen kommer vel etter ;)

 

Ha en fin dag da dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er 59 kg, det er nok min trivselsvekt. Gikk ned til det da jeg gikk på kurs for 30 år siden, og holdt meg der lenge, og trivdes veldig godt med det :)

 

Men du vet, noen gram nå og noen gram da, med bare + imellom, blir til ganske mye etterhvert.

 

Startet opp tidlig i august, og her inne med mat og trim 13. august, og var godt igang da jeg fikk skaffet meg vekt, så satte startvekta til 2 kg mer (dvs 90) enn da jeg veide meg første gang. Har søndag som veiedag, og hadde sist søndag gått ned 5,4 kg og minket 9 cm i livet :)

 

Merker det på alt, kondis, humør og ikke minst klær. Har bilder fra i sommer, skrekk og gru, og buksa som passet akkurat da, med skikkelig bilring rundt livet, faller snart av, må tenke på å bruke belte, og bilringen er omtrent borte, jobber nå iherdig med magen

 

Er skikkelig gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5870 skritt i går. Skulle på tur etter middag- men fikk plutselig en hastetelefon om et bursdagsselskap som var i går som jeg hadde glemt (Uuuuups...) så det ble ingen tur, på en måte. Det ble 2 kakestykker i stedet. Men men. Ellers lever jeg sunt for tida, og leser boka "Endelig slank" av Anne Lyngstad. Spennende. Det er litt fedon aktig. Veldig interessant.

 

Hjemme med sykt barn ut uka. Det skal bli godt, faktisk. Komme til ro litt. Vi trenger nok å samle litt krefter begge to. Så selv om jeg er hjemme kommer jeg ikke til å være innaktiv.

 

Is på ruta???? Æsj- vinteren nærmer seg med stormskritt. Fikk liksom ikke sommer i år, så jeg er ikke klar. Får finne fram ullstilongsen snart, tenker jeg.

 

Så flink du er Jamba, og så koselig at du henger litt her inne sammen med oss.

 

Kommer nok til å være masse her inne framover, vi snakkes senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg må stå opp klokka 6 i morgen for å rekke fly til Sandefjord (bryllup) veide jeg meg i dag i stedet. Litt dumt ettersom jeg veide mandag sist, men følte for å veie en gang før helga og en gang etter nå og. Har gått ned 600 gram siden mandag da! Det er 200 gram dagen det :) Men nå skal jeg som sagt i bryllup i helga, så vi får se hvordan det går mandag... Jeg er max motivert til å holde meg unna søtsaker i helga da, så jeg tror det skal gå bra. Men vanskelig å si. Blir jo servert mat i bryllupet, så jeg HÅPER virkelig det er en del jeg kan spise. Kaker får jeg bare holde meg unna.. Får ha med noen sukkerfri drops i veska som jeg kan spise i smug ;) Litt uhøflig kanskje, men jeg vil ikke "velte" opplegget mitt ved å være høflig og spise kake heller da?! Jeg har faktisk ikke spist et gram sukker på 7 uker nå, og er kvitt alt søtsug.. Kroppen fungerer bedre og huden er mye finere. En utrolig motivasjon til å holde seg unna!

 

Høres godt ut å være hjemme og inne. Jeg er IKKE glad i vinter og kulde, og jeg merker godt at den er i anmarsj.. Fordele med at det er blitt kaldere, er at det ikke regner da. Sola skinner, og DET er i allefall en hyggelig avveksling etter tre uker regn :)

 

Flink du er Jamba! Høres ut som om du er motivert og godt på gli!

 

Nå må jeg dra på jobb. Holder på med en evvigvarende varetelling.. Sååå kjeeedelig... Argh.. Men så blir det tre dager fri og to netter på hotell! Så jeg skal nbok holde ut :) Hvis jeg ikke rekker meg innom senere må dere ha god helg.

 

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra, og er skikkelig motivert. Må jo bli det også, med alle de flotte innleggene her, og alt det positive som strømmer på ;)

 

Merker at jeg har en annen holdning nå enn jeg har hatt tidligere, for nå går det virkelig på livsstilsendring. Har aldri sagt nei til sjokolade, for all del, men har ikke hatt dille på det heller, så snop behov er ikke noe jeg må kjempe med. Sukkerinntaket mitt har vært lavt i mange år. Det at kiloene har kommet på, har vært for mye mat for få ganger pr dag, og for lite trim. Enkelt og greit. Maten har vært sunn, har vært vant til gjønnsaker fra jeg var liten, så føler at noe mangler hvis jeg ikke får middag med grønnsaker, og jeg er veldig glad i potet, blir lekkersulten hvis det går et par dager uten at jeg får potet. Så har nok spist for mye potet også, der har jeg kuttet, også kuttet ut saus og lignende, og lagt inn flere måltider. Trives med den maten jeg spiser nå, så føler ikke at jeg ofrer noe. Siden jeg startet opp i august, har jeg kun brukt kosemerker en gang, og da var jeg i famlie90årsdag, og spiste en napoleonskake. Kremkaker er min store lidenskap, så der må jeg være på vakt, og finne alternativer. Det vil klart bli mer bruk av kosemerker etterhvert, men så lenge jeg ikke har behov for det, lar jeg det være. Jeg har heller ikke hatt mensen på lenge, minst et år, så den er vel over for godt, håper det :D Husker jo at jeg ble lekkersulten og bare måtte ha noe ekstra når mensen kom. Fordeler ved alt :)

 

Dette vil vi klare, vi er flinke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tung og ekkel i kroppen, spiste brownies i går. Har blitt syk også- sukk. Dagen i dag blir stille og forholdsvis rolig. Kommer til å spise en del suppe og salat, er ikke så mye som frister. Trim blir det lite av- men har kjøpt meg mini-stepper, så jeg kommer sterkere tilbake.

 

Hei lettogblid! Her er alle velkommen, bare p slenge deg på- Gleder meg til å bli Bedre kjent med deg. Ha en flott fredag alle sammen. Snakkes senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettogblid

God Bedring til deg Smelyflower. Det er neddtur å bli syk. Her hos oss i Molde regner - noe det har gjort den siste måneden...... Og vi har blitt værsyke. Men det kan lett kureres med enten litt shopping eller en film eller lign. Kryp under et pledd og sett på P4- det hjelper meg. Ha en strålende dag og en super helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bellamilia

Velkommen lettogblid, og velkommen til deg også jamba. Har vel sett at du er her inne men har ikke "hilst" skikkelig. Har vært noen innlegg å lese gjennom etter at jeg kom fra ferie, så noe har vel sklidd litt ut ;) Her er det i alle fall en fin gjeng jenter som bidrar til å holde min motivasjon oppe på en regntung dag!

 

Kjipt at du har blitt syk smelly, men ikke tenk på den brownien da. Kroppen trenger noe ekstra innimellom, men det er klart det ikke er noe moro hvis det koster mer enn det smaker om du skjønner. Sliter enormt med matlysten selv om dagen, sikkert fordi jeg ikke har vært i form. Er jeg heldig så får jeg i meg 2 måltider per dag og de er ikke spesielt sunne heller. Men blodtrykket mitt er på vei ned så det er da noe positivt. Skal til legen på mandag så får vi se hva som skjer. Jeg er ikke akkurat typen som "skulker" jobb, men nå er jeg faktisk så sliten at jeg kunne tenke meg en uke til i ro og fred. Men det er det jo ikke jeg som bestemmer, legen får vel gjøre det.

 

Trenger hjelp til å slutte å røyke og jeg. Noen som har noen gode råd? Syntes det har vært relativt greit å gå ned i vekt, men jeg tror det blir værre med røyken. Jeg hadde lyst til å bli slankere men jeg har ikke lyst til å slutte å røyke. Men pga blodtrykket så bør jeg jo slutte og man skulle tro det var inspirasjon i seg selv men nei da ;) Tips mottas.

 

Gwenpa, håper du har det supert i brylup!

Camkir, hvor er du? Går alt bra?

Smelly, god bedring!

 

Ha en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gjett hvem som har kjøpt seg ministepper i dag????? ;) Forkjølelsen var som blåst bort med en gang. Jupp. Gleder meg som en liten unge til å prøve den- endelig. Er møkklei av ergometersykkelen min, må jo sykle i evigjeter for å forbrenne noe.

 

Min j...kjipe x, som forøvrig har fått seg ny dame, har 1 kg igjen til si trivselsvekt. Og han elsker å rakke ned på meg med kommentarer av typen. du kommer aldri til å få deg noen mann, du er jo feit som en gris, osv. Jeg skal vise den kødden!!!!!. Nemlig. Og dama- som by the way sikkert er super grei. Får ikke møte henne, for jeg har ikke noe med hans privatliv. Herregud for en fjott- er overlykkelig over at jeg pakka og stakk for 5 år siden.

 

Ups, dette ble visst en liten utblåsning. Men det jeg egentlig ville var å ønske alle ei riktig god og sunn helg. Ikke glem vannet, da, folkens. Jeg gleder meg til å svette bort noen kg på rappen nå, kjenner jeg. I dag har jeg vaska nesten hele huset, i morgen blir det steppings for alle penga. Og strenge strenge sunne livet.

 

Kos og klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...