Gå til innhold

dagbok 2007 kurs 1


Gjest bella

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det ikke typisk det med bikinier er dritt lei det greiene der får håpe du finner deg en du liker ettervært :D

Grattis med ny sveis :) Er så deilig å få av seg litt hår når varmen setter inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Jeg har mer eller mindre ventet på det men det er surt!! Jeg hadde gått opp 1oog siden jeg veide meg men jeg har forsatt 3 dager igjen til veiing så mye kan skje på di dagene der :D Nå dro den eldste ut på badetur med tantene sine så hun var i fyr og flamme kan dere tro!

Dere skal gjøre i dag da???

Til tirsdag så legger jeg ut ny tråd for da begynner kurs 2 :)

 

Ha en sol fylt dag alle sammen!!!!

 

Bella!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klart det store :D tok ryggen min i sta å da blir det dårlig med trening huff.... Da er valpekassa i hus så nå kan valpene melde sin ankomst :) så det skal bli spennende å se :) bare dem ikke kommer mitt på natta så jeg må ha natt våke å det hadde vært tragisk, nei jeg har bestilt dem på dag tid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ryggen tar snart livet av meg å jeg som skal være avleine med jentene i 5 dager :`( for gubben må til frankrike for å hente hunden vår. Men det er godt at den eldste er i barnehage så jeg håper hun på 8 mnd er snill jente hehe men det er hun jo da!!! Hvor har det blitt av dere jenter??? Har vel ikke sviktet meg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hei bella. Neida - har ikke sviktet deg. Har bare hatt en travel utendørshelg, og nesten ikke vært bortpå pc-en.

 

Høres vondt ut med ryggen din. Håper du snart blir bedre!

 

Skriver mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Har registrert helgens aktiviteter, og oppdager plutselig at det er bare ett eple igjen på treet som ikke har skiftet farge til gull. Motiverende.

 

(Jaja, Bella - dette er sikkert "hverdagskost" for deg som er så flink å sanke trimpoeng, men for meg er det første gangen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagskost og hverdagskost fru blom jeg har bare vært utrolig heldig med fødselsperm og fint vær hehe fyllt to trær på første kurset. Men det ser dårlig ut med meg å trim nå gitt :) men jeg får bare ta tiden til hjelp tror jeg, men jeg går vel litt ned når jeg ikke trimmer å får jeg håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har gubben dratt til frankrike for å hente hunden vår så nå blir jeg alene med jentene men vi skal kose oss :D Måtte ta en paralgin forte for ryggen i dag for å kunne klare å ordne med lillemor på 8 mnd men men det går vel bra for jeg håpe. I morgen begynner det nye kurset da så det skal bli spennende å se om jeg har gått ned litt. Jeg føler på meg at jeg ikke har gått ned stort men det overlever jeg. Så i morgen blir det ny tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på nett igjen. Jar vært en hektisk helg. Har heller ikke veid mat eller telt kcal. Sommerfest på fredag, Tapas - nam nam. Mye fisk, så d er jo bra. Men også noe vin... :D Og på lørdag var d pappas 50 års dag. Spiste å drakk mer enn jeg burde. Men jammen løp jeg opp og ned trapper også - så litt trim i tillegg ble det!

 

Nå er d en ny uke, og gudskjellov ikke noe mer helgeplaner med mat og drikke før et bryllup i slutten av juli. Så nå kan je konsentrere meg om slanking også i helgene. Det ser jeg frem til, for det har gått alt for mye opp og ned disse ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

God morgen, jenter. Ja, så går vi i gang med ny uke, og jeg har veiedag i morgen. Er veldig spent på den. Har jo ikke vært på kursledervekta siden 4. juni, så vi får se hva som har skjedd på to uker.

 

Tror nok jeg har gått ned, men ikke veldig mye. Drister meg til å håpe på ett kilo... (huff, skummelt å skrive det!) Merker at det ikke lenger "renner av" slik det gjorde de første i ukene, og det er nok helt normalt.

 

bella - håper du ikke overanstrenger en kranglete rygg nå som du er alene med ungene. Har du ikke noen i nærheten som kan være sammen med deg? Har selv hatt et par raptus med ryggen mens ungene var små, og mannen min har vært ille plaget i mange år. Er skeptisk til å utsette ryggen for påkjenninger som tåles fordi man har tatt sterke smertestillende. Vær forsiktig!

 

Det blir jo veldig spennende å få hund i huset, da. Høres koselig ut. Og et ekstra påskudd for mosjon!

 

Vekt76 - jeg skjønner akkurat hva du mener når du sukker over festligheter som lager krøll i programmet.

Jeg kan også bli ganske stresset av alle mulige "spise-anledninger". Er blitt veldig god til å drikke kopp etter kopp med kaffe, og få et kakestykke til å vare leeenge. Og klamrer meg til vannglass og grønnsaker når jeg er buden bort på middag.

Samtidig er jo dette helt normale innslag i livet, så for meg er det viktig å takke ja og bli med på ting som normalt. Og jeg har innsett: Det er strengt tatt ingen som er særlig opptatt av hva jeg spiser/ikke spiser (eller drikker), så jeg kan trygt følge mitt eget løp.

Det hjelper veldig hvis jeg vet på forhånd hva som skal serveres, for da kan jeg legge en plan, og gjerne legge maten inn i dagboken før jeg spiser. Er litt beroligende.

 

Dette er siste uka på jobb før ferie. De neste ukene blir det i hvert fall rikelig med tid til mosjon. Har sykkelen min på reparasjon (vet ikke om dere husker mine sju mil på nest tyngste gir for et par uker siden?), og gleder meg til å få den tilbake. Men det var lang ventetid hos sykkelreparatøren!

 

Vi får brette opp ermene og holde oss på den kalorismale sti i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullfres takk for omtanken jeg prøver å ta det rolig hun minste hun sover mye ennå så det er jo et pluss for man jo si. Jeg har veiie dag i morgen jeg å men gruer meg! Det skal bli spennede å se hvor mye du har gått ned da siden du ikke fikk kommet til vektkontroll forje uke :D Jeg krysser fingrene for deg jeg :)

 

Vekt76: Jeg veit hvordan det greiene der er har vært tilstellninger jeg å men jeg har spist litt av dems mat så har jeg tatt med min egen mat. Men du kommer fort inn i det igjen å det skal vi sørge for;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

I forrige uke oppdaget jentene mine små pakker med ferdigsmurte knekkebrød i butikken, som de selvfølgelig hadde lyst å teste. Jeg smakte også, og syns de var sånn passe gode.

 

Nå har jeg laget min egen variant: Fiberrik solsikke (små fiberknekkebrød) med skinke-magerost. Legger to fiberrik sammen, med magerost mellom. Kjempegodt mellommåltid som gir 79 kcal.

 

Mye bedre og MYE billigere enn de vakumpakkede knekkebrødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på nettet og booket meg på spinning i kveld! 60 min med svette og høy musikk - gleder meg! Det er trening som virkelig gir effekt! Jeg trente spinning 2 ganger i uka (+ Bodypump og step 1-2 x i uka) for ca 1 år siden. Så ble jeg lei spinning, men nå syns jeg d er morsomt igjen. Og jammen er beina blitt slappe! Sist uke jeg var i veien (første gang på 6 mnd) var jeg helt utslitt, og klarte nesten ikke skru noe på motstandsknappen:( Men det skal endre seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Hjertelige gratulasjoner til deg, bella, for vel gjennomført Kurs 1.

Du er utrolig fokusert og systematisk!

Vi sees i ny tråd etter morgendagens veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...