Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Gjest SofaQueen

Synes dere er veldig flinke som driver gård med hester og dyr. Jeg ser litt på farmen hvis jeg trenger noe å hvile øynene på - og jeg tror nettopp vitsen er at de skal være uerfarne og klossete. Ellers hadde det ikke blitt god TV! Vidt forskjellige folk som braker sammen i konflikter når de skal utføre oppgaver de ikke kan! Når de ikke har noe å lage program om, konstrueres det historier.

o055.gif

Jeg for min del liker dyr opp til 55 kg. Hester blir litt stort og voldsomt - er nok litt for urban for det. Har faktisk ridd noen ganger, men føler ikke at jeg er bekvem med det. Hunder er best for meg - er veldig interessert i hunder egentlig - har til og med vært på språkkurs (med Lars Monsen før han ble kjent) og lært hundespråk! (Ikke med munnen og lyder, men med kroppen!)

e035.gif

Fint du har tatt tak i det med parfymen, det er sikkert ikke bare deg det generer!

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Det er jo kjempebra om kjerringrokk- teen virker. Har ett annet gammelt råd også, men jeg må forhøre meg om div. metoder og inngredienser først.

 

Glemte å fortelle at jeg har gått ned 200gram..... :D

 

Jeg trimmer ikke sammen med parfymedama nå lenger, hun går heldigvis før jeg kommer.... håper jeg, hvis hun ikke forandrer tidspunkt da. Men det kan jo komme andre tilgode at jeg sa ifra c015.gif

 

Kjøpte meg torskerogn i dag igjen, det skal jeg ha til kveld.... ferskt brød med rogn og majones (vita)....NAMME...... (har ikke blitt skremt av hyfsans magasjau) ikke så veldig slankende dag i dag altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang!

 

Jeg gleder meg også til å få inn veiingsrutinen igjen. Jeg har unngått badevekta i laaaang tid, parallellt med økt inntak av mat og kaker. Nå blir det andre boller, eller helst INGEN boller... Godt å se at du fortsatt holder koken, du er en av mine store motivatorer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gærn`t blir det vel ikke at jeg forsvinner.... ja også har jeg tre uker på baken uten en snev av potetgull i nærheten. Det må vel være ny rekord tror jeg.

 

Ja Ellie, det er utrolig greit å komme inn hit og lese rundt omkring på trådene for å få motivasjon. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg har aldri greid å holde ut så lenge uten dere her inne. Tror ikke jeg greier å holde vekta stabil heller enda uten støtte og motivasjon fra dere. Du klarer nok å komme skikkelig i gang igjen du også Ellie. Men det er utrolig så raskt man faller tilbake til gamle synder, og utrolig som man må jobbe med seg selv for å komme inn på den smale sti igjen. Det erfarte ihvertfall jeg i jula.

 

 

Nå har vi fått grønnsaker med dip på jobben i matpausen. Veldig som de fokuserer på trim og kosthold for tiden. Mulig det har med at vi har fått ny sjef, kvinnelig sådan og hun har selv gått ned nesten 20 kilo. Tror nok at hun er litt mere opptatt av helse enn gammelsjefen for han er ganske rund...mildt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke på natt enda, det blir i uke 9...... men du har rett i at jeg har hatt skjønnhetsøvnen min. Har vært så trøtt i det siste, onsdagen var jeg helt bortreist. Er ikke vant til å jobbe 100%. Har jo vært delvis sykemeldt siden juli i fjor.

 

Anyway.... i dag var det lettvintmiddag... jeg kjøpte en lørdagsgrandis. Det er faktisk første gangen i mitt liv at jeg har grandis til middag. Det blir siste gang også, det er jo 1000 kalorier i to pizza-stykker....1000 kalorier herregud...... vet at det blir pølse med brød neste gang det skal være lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke på natt enda' date=' det blir i uke 9...... men du har rett i at jeg har hatt skjønnhetsøvnen min. Har vært så trøtt i det siste, onsdagen var jeg helt bortreist. Er ikke vant til å jobbe 100%. Har jo vært delvis sykemeldt siden juli i fjor.

 

Anyway.... i dag var det lettvintmiddag... jeg kjøpte en lørdagsgrandis. Det er faktisk første gangen i mitt liv at jeg har grandis til middag. Det blir siste gang også, det er jo 1000 kalorier i to pizza-stykker....1000 kalorier herregud...... vet at det blir pølse med brød neste gang det skal være lettvint.[/quote']

 

 

Mange kalorier det. Hadde det no vore ein mettande middag så skulle eg ikkje sagt noke, men av 2 stk. er jo ein sulten etter ei lita stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble helt inni margen sjokkert over hvor mange kalorier det er i pizza! I 1 stk Grandiosa med kjøttdeig er det over 500 kalorier. 2 stk ble 1230 ca kcal, og for en som går på meny 1 er det jo da bare rom for en yoghurt mild & lett før hele dagens rasjon er spist opp. Det er helt utrolig! Det var da jeg oppdaget kcal-innholdet i pizza jeg helt og holdent sluttet å spise DET. Geez....

 

Kanskje pølser er et alternativ?

Hva slags pølser kjøper man da, Magan?

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg ble helt inni margen sjokkert over hvor mange kalorier det er i pizza! I 1 stk Grandiosa med kjøttdeig er det over 500 kalorier. 2 stk ble 1230 ca kcal, og for en som går på meny 1 er det jo da bare rom for en yoghurt mild & lett før hele dagens rasjon er spist opp. Det er helt utrolig! Det var da jeg oppdaget kcal-innholdet i pizza jeg helt og holdent sluttet å spise DET. Geez....

 

Kanskje pølser er et alternativ?

Hva slags pølser kjøper man da, Magan?

 

anto[/quote']

 

 

Trur eg ville kjøpt kalkunpølser for å vere på den sikre sida.Eller kva ville du Magan??

 

Nei, Magan neste gang du skal vere letvint lag deg grønnsaksuppe då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten mager gildepølse eller kylling/kalkunpølse med grovt brød. ...

 

Har bakoversveis enda etter det kalorisjokket i sta, tror nok det blir grønnsaksuppe til kvelds for det er ikke rom for mye utskjeielse.... hm utskeielse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kylling/kalkunpølser med ost (mager ost, faktisk). Løk, ketchup og bodsennep. Det er ikke ofte jeg skeier ut slik, men hele utskeielsen kommer faktisk bare på litt over 400 kcal. Og det er min anbefalte middagsmengde uansett.

 

Digg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et nytt blad i dag. Det heter "Ute og hjemme". Kari Jaqueson hadde noen sider der med slanketips. Du kan faktisk slanke deg på pizza og pølse.... jippi.... Hvis man bytter til magrere alternativer, kan man spise det man er vant til og har gjort hele tiden, og gå ned 20 kilo på ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig. Men det gjelder nok ikke meg... jeg må kjøre knallhardt kosthold - hvis ikke jeg vil føle meg halvsyk og uvel og oppblåst og svellete, da. men det vil jeg jo ikke, så da blir det en utskeielse en gang imellom, og ellers et strikst liv hva mat angår.

 

Hmm.. kanskje min neste utskeielse skal være mager Pizza á la Kari?

 

Høres godt ut.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig. Men det gjelder nok ikke meg... jeg må kjøre knallhardt kosthold - hvis ikke jeg vil føle meg halvsyk og uvel og oppblåst og svellete' date=' da. men det vil jeg jo ikke, så da blir det en utskeielse en gang imellom, og ellers et strikst liv hva mat angår.

 

Hmm.. kanskje min neste utskeielse skal være mager Pizza á la Kari?

 

Høres godt ut.

 

;)[/quote']

 

Speltmel grønnsaker salat og kyllingkjøttdeig synes jeg å huske at du tåler, gjør du ikke det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg ut på tur igjen, gikk en times tid i solskinn og vårluft. Fuglene kvitret og alt var helt toppers. Gruer meg til det blir snev av vinter igjen, og det blir det helt sikkert før det blir skikkelig vår her.

 

Riktig husmoderlig har jeg vært i dag også. Støvsuget, hengt ut klær og laget kjøttkaker med masse gulrot og broccoli attåt...... Innimellom har jeg sett sport på tv, så dette har blitt en lang dag synes jeg. Nei nå skal jeg feire morsdagen med en sjokkis (mørk)

d025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speltmel grønnsaker salat og kyllingkjøttdeig synes jeg å huske at du tåler' date=' gjør du ikke det da?[/quote']

 

Jeg kan spise litt spelt, ikke mye, men litt. Så det kunne vel la seg gjøre med et slikt stykke pizza eller to.... Høres digg ut!

 

Jeg tåler kyllingkjøttdeig, så vidt jeg vet. Salat og grønnsaker også. Og mozarella-ost. Joa, det går fint an å lage mager pizza, det ser jeg jo nå. Ellers går det også an å variere med den magre svine-kjøttdeigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du pizzaen i boks.... en vaniljekesam med frukt, så er desserten berga også.

Må forresten huske på å kjøpe meg en i morgen, den gamle var muglet i kjøleskapet, så geipen datt litt nedpå brystkassen tidligere i dag. Tok en mørk sjokolade i steden for og feiret morsdag. Godt nok det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...