Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Joa, selvsagt ser du 60-tallet igjen. Bare du tror på det. Og beholder kontrollen.

 

Jeg skrev mye mer som jeg bare slettet... du vet jo alt dette.

Bare behold kontrollen og ikke begynn med å synes synd på deg selv.

Så går det bra.

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, så koselig, da :D Takk, Magan.

 

Jo, det er nokså travelt for tiden, både med jobb og ting som skjer hjemme. Moren min er syk og det faller en del på meg, da. Og det er greit, men det blir lite tid til andre ting. Og så må jeg organisere en del ekstra i forhold til at jeg reiser lille julaften. Men det går bra. Jeg gleder meg, og er klar sbart.

Julegavene er kjøpt og skal pakkes i helgen. Julemat skal vi ha minimalt av siden ingen er hjemme likevel. Det blir litt til de som holder fortet, og litt til de som skal være her i nyttårshelgen. Ellers er jeg faktisk helt ferdig. Har igjen å pakke klærne mine og reise.

 

:-) Og gjøre meg ferdig med alle mulige og umulige greier på jobben.

 

har dere det greit i julestria?

Går det en kule varmt her og der?

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

 

Stillstand på vekta idag, og det er jeg vel egentlig fornøyd med.

Målene hadde gått noen millimeter inn, og det er sikkert diverse pilates på stuegulvet som har sørget for det. Etter jul skal jeg begynne på aikido/pilates igjen, da tror jeg ankelen min er god nok til det. Jeg håper ihvertfall det. Dette har vært langvarig.

 

Ellers har jeg en rolig morgen. Det er siste uka før jul, og nesten alt er i boks. Jeg skal handle inn litt mat til "barna" som skal være hjemme, og hjelpe moren min med de siste tingene som må på plass for henne før jeg reiser. Og så setter jeg meg på flyet til over there :D

 

Det blir en veldig stille og rolig jul med kjæresten og familien, og det gleder jeg meg faktisk til. Alle mine her er godt ivaretatt, så jeg kan lene meg tilbake og slappe av vel vitende om at alle har en god jul :-) Det føles bra.

 

Det blir lange turer langs strandpromenaden i lav vintersol, se båtene som kommer oppover detroitelven, lastet med all verdens. Jeg har alltid lurt på hva de er lastet med... litt nysgjerrig, jeg.. sitte på en benk med en varm kaffe fra Tim Hortons og nyte de bleike vinterstrålene. Kanskje blir det en lett joggetur i litt sno, friske røde kinn og lange late morgener med kaffe på senga. Jeg er så utrolig klar for ferie nå at jeg får helt tårer i øynene.

 

OK, jenter, skal vi gjøre en siste kjempeinnsats denne uken? En innsats det står skikkelig respekt av for i år? Virkelig legge grunnlaget for et godt og sunt 2008? Er dere med eller? Veie all mat, ikke-no nei-mat unntatt kosemerkene (de er ALLTID tillatt), MYE vann, den trimmen vi klarer å presse inn i et ellers tett program? Er dere med?

 

:-) Ønsker dere en superfin uke.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle har sitt å drive med nå før jul..og det er jo ekstra viktig å vise litt omsorg for de som trenger det. Det høres vidunderlig ut med ferien din, kan liksom se det etter beskrivelsen! Vi reiser også bort noen dager 3 dager til England fra 23.12. - godt å stikke fra alt mas og koble av. Og komme tilbake med ny energi.

a042.gif

Ønsker deg en skikklelig koselig og avslappende ferie!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssda.. her er ikke mye utskeielse ihvertfall. Skal bare bake julebrød, det må jeg ha første juledag. Ellers ingen julekaker eller annet før lillejulaften. Da vet jeg ikke helt, men det blir som sagt ganske magert inntak hos meg, for jeg har tenkt å komme meg under 70 igjen. Trimstudioet er stengt noen dager i jula, men jeg har tenkt meg dit de dagene de holder åpent. Ja skal selvfølgelig på trening denne siste uka før jul også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockeringen kom idag.

Jeg testa'n.

Jeg har fortsatt peiling, rocker så det suser.

Fettet fikk knadd seg skikkelig, den er jo så ruglete inni...lol.

 

Men det funker, det er skikkelig digg trim.

 

Jeg rocka noen minutter, men det var seint. Nå skal jeg sove. Rocker mer imårra. Hvordan går det med rockinga deres jenter?

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Barna" har juleferie og sover. Men jeg visste råd. Propper i ørene. Queen på full speaker. Rockeringen og frokost-tv med tekst. Haha. Morgenrocken!

 

I'm burning through the skies Yeah!

Two hundred degrees

That's why they call me Mister Fahrenheit

I'm trav'ling at the speed of light

I wanna make a supersonic woman out of you (me, så klart)

 

YAY!!!

 

c045.gif

 

Dette er ordentlig moro, en skikkelig bra investering.

Nå skal jeg bare kvitte meg med ergometersykkelen og kjøpe en ellipsemaskin isteden, så begynner jeg å få dreisen på et lite trimrom her. Har noen manualer, rockeringen, en sånn fottråkker som jeg ikke vet navnet på, og nå rockeringen. Dette er utrolig morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rocka tre ganger idag.

 

Hvor lenge er det bra å rocke av gangen til å begynne med?

Den rockeringen er jo bulkete inni, og det er faktisk ganske vondt!

Jeg har en blå hofte. Men det går kanskje over når man blir litt mer herda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-3 minutter er overkommelig.

Ser på esken at det er en del øvelser man kan gjøre... danse mens man rocker, gå over gulvet osv. Prøvde litt sånn boogie-dance mens jeg rocka, og det gikk fint. Merker godt at dette er noe jeg har vært god til før. Det er skikkelig morsomt, og definitivt god trim.

 

Lurer på om jeg skal ta den med til Canada eller om den veier opp for mye av tillatt vekt i kofferten. Lurer på om de selger noe lignende der borte?

 

Jeg kjøpte den som er 3 pund - det skulle jo egentlig være bare ca halvannen kg, det... Lurer på om 1 kg gummi veier mer eller mindre enn 1 kg fett... haha!

3 lb for folk under 65 kg. Det skulle sette farta i meg til å pusle meg under 65. Neida, ikke fort, jeg er jo tross alt direktør i skilpaddeforeningen, og det krever et visst måtehold når det gjelder å gå ned. Men jeg trenger å gå ned litt mer nå. Har stått stille kjempelenge. Faktisk har jeg stått stille i 4 - 5 måneder, når jeg tenker meg om.

 

I 2008 har jeg tenkt meg ned 3 - 5 kg til. Da begynner jeg å nærme meg normalvekt med stormskritt. Jeg har brukt hele 2007 på å gå ned nesten 8 kg. Det er jeg meget godt fornøyd med. Særlig fornøyd er jeg fordi jeg har holdt den vekta jeg landet på så lenge. Men nå er jeg klar for å gå ned litt til, kjenner jeg.

 

Det var en eller annen som spurte meg om jeg ikke mistet motet eller ble deppa av å stå stille så lenge. Men jeg tror det er sunt å stå stille en stund, jeg. For det første kjenner kroppen på et nytt vektplatå, blir vant til det og faller til ro der. For det andre: når jeg endelig en dag når trivselsvekta, er det viktig at kroppen er vant til å stabilisere seg og falle til ro på EN vekt og ikke hoppe opp og ned som den berømte haren - som tilslutt sovnet på et særdeles lite strategisk tidspunkt.

Når vi når trivselsvekta skal vi jo stå stille lenge... helst uten å bli deppa eller miste motet. :D

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir ein fin gjeng når vi starter opp rockeklubben etter jul.

Eg kjøpte den på 4 lb. Tenkte eg skulle fått rocka litt idag, men så starta ikkje dataen der borte opp og då var eg musikklaus. Men skal få det opp å gå igjen.

Har og stått stille i lenger tid, dvs eg går litt opp og ned. Har sikkert ikkje rett fokus alltid. Så det er jo egentlig ris til egen ræv så. Skal ned til 65 før eg begynner på hold vekten. Om eg går ned litt til tek eg som ein bonus.

 

 

Klem

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjøpte den som er 3 pund - det skulle jo egentlig være bare ca halvannen kg, det... Lurer på om 1 kg gummi veier mer eller mindre enn 1 kg fett... haha!

 

KLEM[/quote

 

1 kg fett veier MER enn 1 kg gummi fordi verdien av luften i gummien..... HA HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er veldig flink jeg Antonia, ikke minst inspirerer du oss andre mye. Jeg har gått ned nærmere 6 kg på et år og er kjempefornøyd med det! Har gått ned like mye på få uker tidligere, men da går det raskt opp igjen. Jeg har begynt på SATS nå og tror dette skal få fart på noen flere kg neste år. Er fornøyd med å "holde" vekten i jula!

 

Ha en riktig fin jul og god tur til Canada!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Imorgen tidlig - lille julaften - reiser jeg for å feire jul med kjæresten min, og jeg gleder meg noe så innmari!

 

a030.gif

 

Med i bagasjen har jeg rockeringen, og det spørs om ikke jeg skal la den ligge igjen der og kjøpe en ny jeg kan ha hjemme. Jeg har lett høyt og lavt for å finne en sånn rockering der borte, men det er som å lete etter en nål i en høystakk. Nå er Canada ganske gammeldags og de ligger en del etter oss med mange ting, men en rockering - eller hula-hoop som de kaller det - DET trodde jeg de hadde i mer moderne versjoner enn den gamle plastikkringen. Men, nei.

 

Den veier jo bare halvannen kg, så den tar ikke opp så mye av vekta, og i deler kan den dyttes innimellom alle de andre tingene, så dette blir kult. De lurer sikkert på hva det er i sikekrhetskontrollen, men jeg får klippe ut bildet av den og legge på toppen av kofferten, så ordner det seg nok. Jeg har en lei tendens til å få kofferten min åpnet og gjennomgått hver eneste gang, og så ligger det en lapp der om at hvis noe er ødelagt så kan jeg ringe ditt og datt nummer. Fordelen med det, er at jeg får en grønn tag på kofferten så jeg kan vandre gjennom på grønt uten å lure på om jeg blir stoppet DENNE gangen. De kaster bare et blikk på taggen, og lar blikket vandre til neste mann på vei ut.

 

Så er det jul. Igår hadde vi en liten julaften her, sønnen min, kjæresten hans og jeg. Moren min er vel avgårde med brodern. De tok alt julestresset med seg og forsvant i en snøsky bortover langs parkeringsplassen og ut på veien. Vi andre sank sammen foran TVen, luktet på ribba som ble god og mør i ovnen, så på cartoons på TV og spiste mandariner og sjokolade. Skikkeig deilig.

 

 

 

Så spiste vi ribbe, julepølse, medisterkaker og poteter med verdens beste saus. Nam nam. Dette ble min eneste julemiddag av den typen, for i Canada spiser vi turkey. Vi så idolfinalen og vegeterte i stua med stearinlys og mer digg, og det var utrolig deilig. Jeg telte ikke en eneste kalori. Og det er første dagen siden 15. januar at jeg ikke har gjort det. herlig med en "fridag" :D

 

Ta dere en fridag, jenter, men la det være med EN. Det er så utrolig deilig! Jeg fråtset ikke, men tenkte ikke noe særlig på hva jeg dyttet i munnen heller. Men idag var det vanlig frokost, frukt og nøtter og vann og krom osv. Ikke noe julemat og usunt fett idag.

 

Kos dere med jula.

Stor juleklem til dere alle

fra anto

 

a068.gifk050.gif

 

MERRY CHRISTMAS and A HAPPY NEW YEAR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

God jul Kjære Antonia!

 

Så deilig å få være hos sin kjære i jula og s deilig at du fikk kost deg med skikkelig god julemat :D

 

Ta godt vare på deg selv!

 

God klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...