Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Tusen takk for hilsner og meldinger. Jeg beklager så mye at jeg ikke har svart, det har vært en rar tid. Skal svare så fort jeg får satt meg ned og konsentrert meg litt bedre.

 

:-) Stor klem til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen.

 

Tusen takk for den flotte støtten og alle de koselige hilsnene. Her går det i 190 om dagen, har ikke hatt så mye på agendaen de siste 7 årene, og jeg nyter livet i fulle åndedrag. Det er deilig å være så aktiv og sosial, ikke minst, det er lenge siden.

 

Vekta står bom stille, og det er helt etter planen, så det er jeg veldig fornøyd med.

 

Håper dere får en kjempefin helg alle sammen.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske dere alle sammen en superfin dag! ;)

 

Og nå må jeg løpe på jobben. Den kaller veldig..... Har ikke så utrolig mye å gjøre, og det er deilig å ha det litt slakkere akkurat nå. MEn jeg har et møte på morgenen og det er det best jeg rekker, tenker jeg.

 

Kos dere hvor dere enn er og hva dere enn gjør ;)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei anto,

Håper du har det fint i sommer. Jeg har akkurat starta ferien. Ingen spesielle planer, får se hva som byr seg.

 

Ønsker deg en god sommer.

 

klem, queen

k040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei alle sammen!

 

Sommerferien min består stort sett i å pusse opp hus. Det er kjempekult, det blir så fint. Nå forsvinner endelig 70-tallet ut av barndomshjemmet mitt, som ingen har giddet å gjøre noe med. Men nå har jeg kjøpt det, og her skal pusses opp!

 

Moren min er dødsimponert, og synes det blir flott. Tenk, det var ikke farlig å fornye seg litt i det hele tatt. Koselig å se at skepsisen hennes vendes til smil og glede. Hun får sin egen leilighet her, den blir lys og fin og lettvint for henne. Det er så hyggelig å kunne gjøre dette og samtidig få det så fint selv. Herlig :)

 

Ellers bruker jeg noen soldager på stranda og koser meg, suger D-vitamin ut av sola og hører på musikk, leser, bælmer vann og svømmer lange tak. Fin trim, det. Går på rulleskøyter til og fra og får litt trim på den måten.

 

Ellers er jeg ikke mye på PCen om dagen, men nå som jeg er her ønsker jeg dere alle sammen en superfin sommer. Kos dere og nyt livet og sola og noen velfortjente dager fri, dersom dere er så heldige å ha det.

 

Stor klem fra meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerreka

fantastisk mann, ikke sant?! Jeg slutta å røyke med boka hans for 3 1/2 år siden og det er jeg veldig glad for.

Jeg tror faktisk han har skrevet slankebok også jeg, hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Det må jeg sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg lurer meg inn på tråden din, for jeg har det for meg at du har god peiling på mange ting angående fysiologiske prosesser i kroppen. Har luska litt på trådene her inne selv om jeg bor inne på Ned 20-30 kilo og føler meg mest hjemme der :P.

 

Går det an å drikke for mye vann? Ja, jeg vet jo at det går an å drikke for mye og at det kan være farlig dersom man faktisk drikker for mye. Men hva er for mye? Jeg drikker nemlig mye vann og er ofte tørst. Har ikke målt blodsukkeret mitt på ei god stund, men tror ikke jeg har diabetes. Jeg spiser nesten ikke ferdigmat og tror jeg salter maten relativt fornuftig. Men jeg har vent meg til å drikke mye etter at jeg begynte i GR-livet mitt. Jeg ender fort opp med 4 liter vann om dagen.

 

Jeg har lest litt om vannforgiftning på nettet og vet det skal veldig mye til før det blir farlig, så jeg innser at jeg er langt unna dette nivået. Spørsmålet er kanskje heller om jeg burde ta tilskudd som feks magnesium for å sikre at elektrolyttbalansen blir riktig. Jeg liker nemlig veldig godt å drikke vann! Eller kanskje jeg bare er unødig bekymra.

 

Ellers ser jeg at du driver å pusser opp hus. Moro når det blir så fint! Lykke til med det.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Hei alle sammen.

 

Tusen takk til alle dere som har sendt meg sms'er og meldinger og sier dere har savnet meg og vil ha meg tilbake. Det er virkelig hyggelig, og jeg er kjempelei meg for at jeg bare ble borte sånn. Jeg fikk helt overdose, men er her, holder meg stort sett i skinnet, veier stort sett det samme og livet går sin skjeve gang her.

 

Savner dere også, men nå skal jeg prøve å svinge innom litt oftere.

 

Har dere det bra, alle sammen?

 

Sender dere alle en god varm klem.

Tenker kjempemye på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Tusen takk til alle dere som har sendt meg sms'er og meldinger og sier dere har savnet meg og vil ha meg tilbake. Det er virkelig hyggelig' date=' og jeg er kjempelei meg for at jeg bare ble borte sånn. Jeg fikk helt overdose, men er her, holder meg stort sett i skinnet, veier stort sett det samme og livet går sin skjeve gang her.

 

Savner dere også, men nå skal jeg prøve å svinge innom litt oftere.

 

Har dere det bra, alle sammen?

 

Sender dere alle en god varm klem.

Tenker kjempemye på dere.[/quote']

 

 

Kjempeflott at du stakk innom igjen, og du er savna.

 

 

 

Bamseklem

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...