Gå til innhold

Endelig slank!


Gjest anto

Anbefalte innlegg

Gjest flettemette

Gratulerer med nye klær! stilig! du er så flink og det motiverer andre også!;)

20 000 skritt, wow! det meste jeg noen gang har hatt er 16 700...bra til å være meg da!

Nyt den fine aprilsøndagen!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Haha - det er det verste jeg har vært med på. jeg skal IKKE gjøre det til en vane å gå 20 000 skritt. Jeg lover. Det var overhodet igen fornøyelse, og jeg fant ingen skinnjakke heller.

 

Det gjorde jeg derimot igår, og da måtte jeg gå LANGT færre skritt for å få tak i den. Landet rundt 11 000 skritt, og det er jo også ca 3 000 mer enn normalt. Jeg burde lete etter noe jeg ønsker meg men ikke kan finne oftere, da ville jeg fått dratt opp skrittene tenker jeg. Jeg HATER nemlig å gå tur. Det er det verste jeg vet!

 

Jeg synes dere andre er flinke, jeg.

Jeg prøver å lese de trådene der forlk får det til for tiden, for nå trenger jeg litt motivasjon. Deilig å lese om de som lykkes da. :-)

 

Ha en fin uke.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anto!

Nå er jeg her igjen, jeg er et ekte "jo-jo-vektklubb-medlem".. men jeg har gått noen runder med meg selv og funnet ut hva jeg ønsker å endre i livet mitt. Og det har ikke bare med mat og trening å gjøre!

 

Satser på å få mye god inspirasjon her framover! Og BLI HER! (Yepp, har nettopp lest gjennom skilpadde-tråden :-) ) Jeg har faktisk tenkt mye på dere selv om jeg ikke har vist meg.

 

Vi får ta en kafè-tur snart igjen, ser at Amathea også er på plass!

 

Klem, Ellie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellieeeeeeeeeeeeeeee

Jeg har savnet deg!!!!!!

Så utrolig koselig å se deg tilbake ;)

 

Cafétur må til, og en kjempeklem skal du også få.

 

Har du fortsatt mobilnummeret mitt?

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en herlig homecoming-hilsen! he he.

 

Jeg har nummeret ditt, ja. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært her, når jeg føler meg så hjemme når jeg er her. Men, det har vel med å gjøre at jeg ikke har følt meg motivert til å slanke meg, og da er det lettere å stikke av og spise en bolle, liksom... og slippe å forholde seg til livsstilendring... men dette er et supert sted å være uansett!

 

Leste forresten en sånn lettlest bok mens jeg var på ferie, om en jente som bare shopper og shopper, overtrekker kontoen og pælmer regningene brevene fra banken i søpla, helt til det går over styr. Jeg kunne faktisk trekke noen paralleller til mitt eget forhold til mat. Litt sånn stikke hodet i sanden og la det dure og gå! Så da meldingen fra Frøken kom samme dag som jeg ikke fikk på meg et plagg i prøverommet, var veien hit kort!

 

Jeg har kuttet ut godterier og gått tur og føler meg allerede mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig! :)

frøken du er en knupp!

Så flott at du fant Ellie og fikk henne tilbake.

 

Nå mangler vi bare snuppelure, minimeinme, rina, flua osv osv osv............... hvor ER de? Har de hodet i sanden? Vi får holde trådene varme, så kommer de nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Ellie og Anto, tar dere meg en i stor vektklasse på kafe også :-)).

Størresle 38 til meg, det blir nok i mitt neste liv :-)). Eller....

Kanskje sola og våren kan motivere meg.... Jeg har rett og slett ikke krefter for tida til å ta tak. Men kafe.... He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil kan bli med på café.

 

Og jeg er ikke str 38 riktig enda :) bare tenker at det er dit jeg vil som et delmål på veien. Men da må jeg kunne trene igjen snart. Trening er alfa og omega for meg, det er sikkert og visst.

 

Og selvfølgelig å begrense stivelse og sukker.

Og drikke masse vann.

Men det kan jeg gjøre på café også ;)

 

Når passer det?

Å gå på café altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært trøtt, tung og sliten ganske lenge nå. Så begynte jeg å ta D-vitaminer. Og da ble det fart på sakene! Akkurat det jeg trengte. Så nå tenker jeg at jeg skal begynne å trene neste uke. Eller kanskje allerede på fredag. Fredag er jo ofte en god dag for trening. Da legger man et visst grunnlag for å ikke sprekke med noe i helgen.

 

Dessuten har jeg vært og kjøpt siste iForm. Det er sjelden jeg kjøper et blad jeg kan holde i hånden, nesten alt jeg foretar meg er jo på nett, men dette var faktisk veldig hyggelig. En kopp kaffe og mange gode tips om hva man skal gjøre var faktisk veldig herlig.

 

Ha en fin kveld alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi får finne en kafèdato snart, ja. Kan kanskje kombineres med at Magan er i byen? Det er vel i slutten av mai om jeg husker rett.

 

Skjønner at du gleder deg til å begynne å trene igjen, Anto! Må være kjedelig å vente på en dum ankel :-)

 

Jeg abonnerer på I FORM, og det står veldig mye bra der. Det er ikke et blad som hives til gjenvinning akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ute og nyter våren, fotograferer og koser meg i hagen - som nå skal få et ansiktsløft av dimensjoner. Mye trim i dum hage... :-)

 

Ha en super helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi får finne en kafèdato snart' date=' ja. Kan kanskje kombineres med at Magan er i byen? Det er vel i slutten av mai om jeg husker rett.

 

Skjønner at du gleder deg til å begynne å trene igjen, Anto! Må være kjedelig å vente på en dum ankel :-)

 

Jeg abonnerer på I FORM, og det står veldig mye bra der. Det er ikke et blad som hives til gjenvinning akkurat![/quote']

 

Magan er i byen 24-25 mai, rekker vel ikke så mye 24, men kanskje 25.... da skal det ikke foregå noe annet en å sjekke ut av hotellet og vente på bussen til Gardemoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anto, Har du det bra?

 

Det er vel nydelige soldager "sør for Oslo" også:(

 

Jeg nyter utelivet, går turer på kveldene, og føler at jeg er i aktivitet på en helt annen måte enn for noen uker siden. Det er deilig.

 

Er inne i andre kursuke, og stortrives. Du nevnte at du går på "hold vekten kurs". Er det på nett? Gleder meg til å begynne på det, men det gjenstår endel før jeg er der.

 

Men hvorfor stresse. Jeg når ikke målet fortere om jeg haster i vei. Jeg vil henge med mentalt også:D

 

Ha en fin kveld!

 

Klem fra queen

 

k040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia queen og dere andre.

 

Her skinner sola for fullt, fuglene kvitrer, det blir grønt og verden våkner til nytt liv. Det er utrolig herlig. Jeg er gjennom en veldig stor omveltning i livet mitt, og det kan jeg forsikre at er en effektiv slankekur rett der. Jeg har rast ned 2 kg på under en uke, og det ser ikke ut som det skal stoppe med det første. Selvsagt er det ikke sunt, men foreløpig er det det eneste som kjennes virkelig bra.

 

Med svelling av kneet og hele pakka, gikk jeg opp nesten 3 kg, men de er nesten av igjen. Svellinga er vekk. Formen tilbakevendende. Så jeg regner ikke med å legge på meg veldig mye igjen, ikke egentlig. Jeg driver og fikser hagen, rydder hus, pusser opp. Det er trim i det også. Og så går jeg jo mye mer om sommeren. Tar meg i ønske meg sommer hele året, det hadde vært deilig. Jeg er ikke noe vintermenneske.

 

Jeg begynte på Hold-vekten-kurs for å stabilisere og finne en terskel før jeg ville ned mer. Ville bli vant til denne vekten. Det kan man jo si var et bomskudd, ihvertfall akkurat nå. Dersom jeg glir langsomt ned noen kg mens jeg går på dette kurset, så er det helt ok.

 

Håper du har det bra queen, og håper alle dere andre også har det bra.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest SofaQueen

Har lest meg igjennom siste siden her nå og føler en gryende optimisme kommer krypende. Plutselig orket jeg ikke å skrive noe særlig her mer fordi det ikke er noen bra resultater og meddele. Synes liksom alle andre er så flinke - da var det befriende å lese her - det er jo nettopp det som er kluet tror jeg, å ha noen å snakke med når det ikke går så bra.

 

Jeg har ekstremt mye å gjøre for tiden, og da klarer jeg ikke å være så strukturert. Jeg klarer ikke å få tid og overskudd til å trene, men er ikke så verst med maten. Men jeg forstår jo at trening er nøkkel til en sunn livsstil - både kroppen og humøret reagerer av mangel på dette.

 

Nå er jeg snart ferdig med noen prosjekter som hussalg etc. og da håper jeg å få mer tid til meg selv.

 

Det var så hyggelig å komme inn og lese her og bli inspirert.

 

Stå på alle sammen!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Er innom for å si hei til dere alle og ønske god helg.

 

Kommer sterkere tilbake om en uke eller to...(savner dere)

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Å så gøy å se deg igjen, Reid.

Her humper det og går, for min del har det ikke vært så veldig sprekt på leeenge bortsett frad enne uka her da jeg skulle ta igjen alt :-))

Men er her!!!!

See you later...

Dere andre også, heng med!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Hei Reid! Virkelig bra å se deg igjen.

 

Jeg har vært borte en stund, livet har vært litt tøft, men fordelen er vel at jeg da har deisa ned relativt mange gram. For ikke å si kilo. Henger i stroppen, har mye å gjøre, ny kjæreste, nytt liv. Sånn kan det gå...

 

:-) Håper dere alle har det aldeles strålende.

Jeg gleder meg nå til sommeren, og nyter livet mitt imellom sorg og glede. Det føles utrolig levende! :(

 

Aktivitetsnivået er jo også en del høyere på denne tiden av året. Har kjøpt blades og suser avgårde på en rad med hjul. Skal kjøpe sykkel, har sett ut en som er innmari fin og ikke altfor dyr. Nå venter jeg bare på feriepengene så jeg kan kjøpe den. Ellers blir det veldig mye gåing, jeg elsker jo å gå. SATS får vente til høsten, jeg nyter sola!

 

Ha en strålende uke alle sammen.

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...