Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

har dere noen gode råd til meg?

jeg klarer ikke å få til alle måltidene som jeg trenger hver dag. får liksom ikke tid ellers så glemmer jeg rett å slett å spise fordi jeg ikke er sulten. klokka bare flyr i fra meg. spiser bare frokost middag og kvelds, alt annet bare koker bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar

Sett på alarmen på mobiltlf hver gang du spiser - 3 timer frem..

Ha alltid noe mellommåltid i veska, frukt, youhurt, energibarer etc..

Jeg sliter med å følge klokken - og dette hjalp meg i stor grad..

 

 

 

 

 

 

 

Kopierte dette innlegget fra nyttige tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på alarmen på mobiltlf hver gang du spiser - 3 timer frem..

Ha alltid noe mellommåltid i veska' date=' frukt, youhurt, energibarer etc..

Jeg sliter med å følge klokken - og dette hjalp meg i stor grad..QUOTE']

 

takk for rådet emdaju

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en liten glipp her jeg, etter den 4 dagers ferien i sverige så har jeg lissom ikke fått kommet i gang igjen. men nå er jeg klar. hvordan har det gått med dere da? jeg har gått opp en kg men den skal vekk igjen uansett nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Jeg forstår deg veldig godt!

 

Er det et kurs du skal gå eller bare en diett du skal følge?

 

Tror jeg tar en pause fra alt untatt trimmen.

Er så utrolig lei når det går så sent ned.

Skal begynne på kurs i slutten av denne mnd' date='så da håper jeg det går litt bedre!

 

Lykke til alle sammen,jeg kommer inn igjen når jeg har startet på kurset[/quote']

 

Hei!

 

Er uten internett for tiden. Kommer tilbake senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn te å gi seg pga motbakker, folkens ;-)

 

Her e det slak nedoverbakke for tiden, men e kjempefornøyd med 6 kilo på 8 uker !!

Starter på kurs 2 onsdag, så da blir det minimum 5 kilo te de neste 8 ukene.

Har krympa 9 cm rundt midjen, men der e det mye å ta av, gitt ;-)

 

Stafettpinnen ; du starta denne tråden, så du må få oss imål oxo ;-)

Og Emdaju; det går jo nedover - grattis !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Ingen grunn te å gi seg pga motbakker' date=' folkens ;-)

 

Her e det slak nedoverbakke for tiden, men e kjempefornøyd med 6 kilo på 8 uker !!

Starter på kurs 2 onsdag, så da blir det minimum 5 kilo te de neste 8 ukene.

Har krympa 9 cm rundt midjen, men der e det mye å ta av, gitt ;-)

 

Stafettpinnen ; du starta denne tråden, så du må få oss imål oxo ;-)

Og Emdaju; det går jo nedover - grattis !![/quote']

 

Jeg synes du er kjempe flink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest stafettpinnen

Endelig har jeg fått internett tilbake!! Håper bare dere også kommer tilbake :-)

Vi var jo så godt i gang med å oppmuntre og støtte hverandre. Hvordan går det med dere, jenter?

 

Selv er jeg klar for å begynne å spise ca. 1600 ckal igjen. Starter i morra. Når jeg ser tilbake på de siste ukene har jeg ikke vært i så god form og godt humør som jeg var i de to første ukene jeg startet på dette opplegget. God nok grunn det for å fortsette der jeg slapp...så får det heller ta den tiden det tar. Dette er et opplegg jeg vet er sunt og godt for kroppen. Mye å ta tak i når det er så mange dårlige vaner som skal byttes ut med gode vaner. Men jeg får bare begynne i en ende... :-)

 

 

MÅL FOR UKA SOM KOMMER:

1. Spise:

1600 ckal daglig

2. Trening:

Styrketrening - 1 gang

Kondisjonstrening - 1 gang

Gå tur 30 - 2 ganger

 

 

Veiedag i morra :-)

 

Er spent på høre hvordan der går med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Dagens vekt er 91,2 kg.

 

Det er ihvertfall mindre enn da jeg begynte 9. juli. Da veide jeg 94.0 kg.

(For et halvt år siden veide jeg over 98 kg)

 

Gleder meg til jeg er ferdig med 90-tallet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du e tilbake på nett, Stafettpinnen ! Har virkelig savna dæ og de andre her inne, så no håpe æ vi kommer igang med skrivinga igjen ;-)

 

Æ for min del har stått stille på vekta denne uken - har trøstespist endel, så det e ikke så rart. Men tilsammen har æ kvitta mæ med 6.6 kilo og 10 cm rundt midjen og føle at æ e godt igang med storprosjektet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her har det gått litt i motbakke den siste tiden.

 

97 kilo er tydeligvis en sånn fysisk og psykisk "hump" i veien mot ett lettere liv for mæ :-D

Æ har stått litt fast og vekta har gått opp og ned mellom 98.5 og 97 kilo de to siste ukene.

 

Av erfaring veit æ det e normalt og at man opplever slike vektstopper flere ganger i løpet av en storslanking.

Men "humper" er til å krype over - he,he...

I dag så æ 96-tallet for første gang i slankingen - yeahh !!

Så no e det bare å ta sæ sjøl litt i nakken ang kost og trim - og håpe neste ukeveeing onsdag blir lystigere enn de siste har vært :-D

 

Spent på kordan det går med dæ på kurs, Emdaju ?

Æ går på kurs nr 2 og er begynt på uke 5. Ser ikke ut til at æ klare å nå 5 kilos målet mitt for dette kurset, men æ har heldigvis menge kurs til. Kommer ikke til å gi mæ før minst 30 kilo e borte vekk ! Moro hvis vi kan backe hverandre opp ;-)

 

Og trådstarteren vår - Stafettpinnen ! Kordan går det med dæ ?

Nærme du dæ 90 no ? Tenk, du har allerede kvitta dæ med 7 kilo !!

Det e 14 margarinpakker !! :-D

 

Stå på jenter - det ska æ og prøve på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

I dag var jeg under 90-tallet :-) 89,9 kg.

Kjempe deilig! Kanskje det hjelper på motivasjonen min.

 

Har ikke kommet igang med treningen i det hele tatt. Ikke skrivingen her heller...som dere ser. Men det går heldigvis nedover med vekta :-) Det gjør det jo med deg også...så da gjør vi i hvertfall noe riktig!

 

Vi skal stå på videre vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Selv om jeg ikke har vært så aktiv på disse sidene i det siste så lurer jeg på hvordan det går med deg også :-)

 

Var det greit å begynne på nytt kurs?

 

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med at jeg ser 80-tallet nå. Selv om det er 89,9 :-)

 

Har ikke kommet igang med treninga ennå, men har planer denne helga om å trene. Så da er det bare å ikke la det bli med planen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

... og jeg har tatt av 4,5 kg.

 

Vekta stoppet på 89,5 kg i dag :-) Ett tall jeg ikke har sett på mange år.

 

30 kg på 10 mnd? Da skulle jeg jo ha klart 6 kg på disse to mnd... har jo hatt en del sprekker... men jeg har ikke gitt opp. Det er det aller viktigste! Jeg skal komme i mål denne gangen, enten det blir 9.mai eller noen mnd senere.

 

Det er fortsatt mulig å klare 30 kg på 10 mnd :-) Det hadde jo vært knall gøy da!

 

98,3 -89,5 =8,8 totalt siden feb. i år.

Nærmer seg -10 kg :-) totalt.

 

Det er jo nesten 18 pakker margarin, det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e dyktig imponert over dokker - Emdaju og Stafettpinnen ! Flink e dokker !!

 

Æ går litt opp og ned - heldigvis ned denne uken, men totalt bare 0.8 kilo på 4 uker. Det ekke mye å skryte av :-/

No streike kroppen og kjempe som bare det mot vektnedgangen. Æ frys som en hund etter måltidene, så kroppen e i skikkelig sparemodus.

Men æ gir mæ ikke - sier te mæ sjøl at e det nokka æ har mye av, så e det tid ! Og med tålmodighet skal kampen vinnes ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Ja da var jeg her ijen:)

Nå på tor er min 2 veiedag hos grete roede!

Jeg tok av 1 kg den første uka og veide 79' date='6.

Kjempe fornøyd med det:)

Blir spennende på torsdag:)[/quote']

 

Så flink du er som har kommet under 80-tallet. Skulle ønske det var meg :-)

 

I dag er det torsdag... har du gått ned ennå mer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Æ e dyktig imponert over dokker - Emdaju og Stafettpinnen ! Flink e dokker !!

 

Æ går litt opp og ned - heldigvis ned denne uken' date=' men totalt bare 0.8 kilo på 4 uker. Det ekke mye å skryte av :-/

No streike kroppen og kjempe som bare det mot vektnedgangen. Æ frys som en hund etter måltidene, så kroppen e i skikkelig sparemodus.

Men æ gir mæ ikke - sier te mæ sjøl at e det nokka æ har mye av, så e det tid ! Og med tålmodighet skal kampen vinnes ;-D[/quote']

 

Jeg synes du er ekstra flink som klarer å ikke spekke helt når det går så pass sent...og du ikke er helt i form heller. Kanskje du må spise litt mer? Men det får du nok gode råd om på kurset du går på.

 

Skjønner at dette er ei dame som kommer til å nå målet sitt :-)

 

Det går heldigvis nedover for oss :-)

 

Så lenge det går nedover og jeg ser ett tall jeg ikke har sett på veldig, veldig lenge blir jeg i kjempe godt humør. Når det er så gøy å gå ned litt...hvor fantastisk må det føles å nå målet?.... ÅÅÅÅ som jeg gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er ekstra flink som klarer å ikke spekke helt når det går så pass sent...

 

Det e jo sant - æ e faktisk flink, for æ har ikke hatt noen storsprekker en eneste dag siden æ begynte.

Tusen takk for den, Stafettpinnen - no løftet motet seg ett hakk her oppe i nord

;-)

 

Kurslederen mente også at æ burde være forsiktig med å spise mindre iallefall. Men det e jo automatisk det man tenker når vekta står stille - ikke sant ?

 

Ha ei fin uke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... denne torsdagen hadde jeg gått opp 200g...men jeg var ikke helt smart denne torsdagen...

Spiste en feit habbis til lunsj og komle til middag 1,5 time før veing.

J..... smart.

Så tror det var en del vomm fyll i magen den dagen...

Men men ,ska ikke spise sånn mat før veing ijen!

Hadde en kose kveld med masse is og litt sjokolade i går,men fortsetter som vanlig i dag.

Vil jo ned ganske mange kilo til,og synes det blir tøffere og tøffere og holde motivasjonen oppe.

Ikke er jeg flink å drikke lenger helller,tror også jeg har enormt mye vann i kroppen nå,gifte ringen sitter som støpt så da regner jeg med at det er mye vann i kroppen?

mangler det lille puffet for å komme i gang ijen med tur gåing og trim.

er ikke flink til dette i det hele tatt lenger.

Holder kosten sånn jeg skal,men trening og vann er på trynet!

Er litt utafor og for tiden så kan jo være det som gjør meg litt oppgitt..

Mannen har 3 uker ferie for å skifte tak og ha på ny kledning,så da blir det mer husarbeid og unger på meg også i helgene,så kjenner at jeg ikke har hele gudsen til å stå på så veldig..

Drit og egentlig,for det er ikke noe annet jeg mer vil enn å komme i form!

Håper og venter på at trening lysten kommer tilbake snart.

 

 

Rubina du har vært kjempeflink!

Du også stafettpinnen!

Kjekt at vi er 3 ijen her da.

Skal vi lage ny tråd?

legge bak oss det gamle at vi datt litt ut og heller lage en positiv tråd med liv og røre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Jeg hadde ikke tenkt å gi opp denne tråden før jeg er i mål :-)

 

Det vil komme vanskelige tider igjen, og igjen. Noen ganger går vekta ned. Noen ganger går vekta opp. Noen ganger står vekta stille. Det er en del av "løpet". Det viktigste er å ikke gi opp! Da vil vi komme i mål til slutt. Og denne gangen er jeg mer på rett vei enn jeg noen gang har vært før :-)

 

Er nok ikke like ivrig på å skrive nå som jeg var i starten, men jeg synes det er greit å ha en plass som denne alikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...