Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

Gjest litjpia

Heui da er det veie dag.

 

9 juli:

 

Startvekt: 100kg

Midje: 119cm

 

16juli:

Vekt:98,5kg

Midje: 117cm

 

D vil da si at jeg har gått ned 1,5kg, og 2cm i midja. Dette er bra, for har ikke gjort stort egentli for å gå ned i vekt. Har blitt for det meste bare husarbeid på meg, men en tur i ny og ned ble det, men altfor lite.

 

Denne uka skal jeg gå mere samt ha med skritt teller, å da bli den også brukt inne ikke bare ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar
Gjest stafettpinnen
hei og hå:)

 

9 juli

Høyde 160

vekt 82' date='5

 

16juli

 

vekt 81,6

 

 

 

- 0,9 kg[/quote']

 

Det er jo kjempe bra med nesten 1 kg :-) Etter som jeg forsto har du holdt på en stund, så det er ikke bare vann. For meg er nok en del av de 2 kg vann, siden jeg nettopp har begynt.

 

Du har i hvertfall vært kjempe flink denne uka. Det er bare å fortsette... Dette klarer vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
gratulerer med vektnedgang.. jeg har ikke vert så flink' date=' har spist så mye at jeg ble kvalm i helgen, så da vet jeg det til neste gang at jeg ikke skal spise masse bare fordi det er "lørdag" men har gått ned da=/ såvidt!!

 

jeg startet ordentlig sammen med dere så da blir det.

 

startsvekt 9 juli: 99,5 kg

midje:117 cm

 

16 juli: 99,4 kg

midje: 115 cm

 

-100 gram

-2 cm[/quote']

 

Ja, du har jo gått ned :-) Så litt flink har du nok vært. Men det er jo kjedelig at en dag skal ødelegge for hele uka. Men du må ikke gi opp :-) Du er jo så fint igang ellers.

 

Hva med å kose seg litt på lørdagen, men planlegg på forhånd hva du skal ha. Tror det er viktig å øve seg på å ha kontroll. Det er i hvertfall noe jeg føler at jeg har manglet, som jeg jobber med for tiden.

 

Jeg kjenner meg veldig igjen. Har vært flink en hel dag ...vips..på 10 min har jeg trøkt i meg MANGE kcal. og føler at alt jeg har vært flink med hele dagen var bortkastet.

 

Du har jo gått ned 2 cm. Det er jo veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,6 kilo denne uka - tilsammen 3 kilo og 7 cm i midjemål på 4 uker.

11.6 trimpoeng (tilsammen 46.8 på 4 uker).

 

Har spist både is og sjokolade denne uka, men ser ikke på det som sprekk.

Skal jo leve sånn her i 1 år, og da må det være rom for slikt også ;-)

"Kluet" e å holde sæ innafor kalorigrensa pr dag.

Etterpå skal man jo holde vekta, så æ trur det e viktig at æ også lære mæ å spise søtsaker på en annen måte enn det æ e vant til.

Nemlig ikke hver dag og i små kvanta ;-)

 

Stå på, jenter !! Det her klare vi lett - med tålmodighet !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Ned 0' date='6 kilo denne uka - tilsammen 3 kilo og 7 cm i midjemål på 4 uker.

11.6 trimpoeng (tilsammen 46.8 på 4 uker).

 

Har spist både is og sjokolade denne uka, men ser ikke på det som sprekk.

Skal jo leve sånn her i 1 år, og da må det være rom for slikt også ;-)

"Kluet" e å holde sæ innafor kalorigrensa pr dag.

Etterpå skal man jo holde vekta, så æ trur det e viktig at æ også lære mæ å spise søtsaker på en annen måte enn det æ e vant til.

Nemlig ikke hver dag og i små kvanta ;-)

 

Stå på, jenter !! Det her klare vi lett - med tålmodighet !![/quote']

 

Helt enig! Det er rette innstillinga. Det var som jeg skulle sagt det selv :-)

 

Så bra du har gjort det på 4 uker. Du har virkelig vært ivrig på trim siden :-) Kan tenke meg du begynner å merke det på buksene dine nå. Virker mye med 7 cm på så kort tid. Har i hvertfall ikke jeg klart før.

 

Blir fint å ha deg med her :-) Vi skal klare det, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Heui da er det veie dag.

 

9 juli:

 

Startvekt: 100kg

Midje: 119cm

 

16juli:

Vekt:98' date='5kg

Midje: 117cm

 

D vil da si at jeg har gått ned 1,5kg, og 2cm i midja. Dette er bra, for har ikke gjort stort egentli for å gå ned i vekt. Har blitt for det meste bare husarbeid på meg, men en tur i ny og ned ble det, men altfor lite.

 

Denne uka skal jeg gå mere samt ha med skritt teller, å da bli den også brukt inne ikke bare ute.[/quote']

 

Dette er jo kjempe bra! Du som ikke var motivert for ei uke siden.

Virker som du er motivert nå :-)

 

Jeg har på skritt-telleren hele dagen. Skremmende å se hvor få skritt det kan bli hvis en er bare hjemme og slapper av en dag. På søndag hadde jeg så vidt 1000 skritt... skritt-telleren har absolutt vært med på å motivere meg til å gå litt ekstra.

 

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia
Dette er jo kjempe bra! Du som ikke var motivert for ei uke siden.

Virker som du er motivert nå :-)

 

Jeg har på skritt-telleren hele dagen. Skremmende å se hvor få skritt det kan bli hvis en er bare hjemme og slapper av en dag. På søndag hadde jeg så vidt 1000 skritt... skritt-telleren har absolutt vært med på å motivere meg til å gå litt ekstra.

 

Lykke til videre :-)

 

 

Ja er liksom litt mer motivert nå ja. Forrige uke hadde jeg også 18,6 trimpoeng også. Men nå skal d til pers med mer mosjon i ukene framover. regner med at d er mye vann som forsvinner først, for så å miste litt mer av fett og greier.

 

Men skal visst samboer'n dra meg med ut igjen på fiske, så må bare stikke igjen jeg. Får omtrent ikke lov å sitte når han er hjemme lenger, så nå er det bare å sparke på seg joggeskoene å komme seg opp på fote å ut med seg. Hehe....

 

Dette ser jeg mer positivt på nå enn jeg har gjort på lenge ja. Skal klare 70 kg til neste sommer.

 

Hiv og hoi nå skal vi ut å gå ja!!!!!!

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Skal se på film i kveld. Men først ut å gå. Kan ikke sitte inne med god samvittighet når skritt-telleren bare viser 3000 :-) Det regner til og med litt. Ingen unskyldning det :-)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra med nesten 1 kg :-) Etter som jeg forsto har du holdt på en stund' date=' så det er ikke bare vann. For meg er nok en del av de 2 kg vann, siden jeg nettopp har begynt.

 

Du har i hvertfall vært kjempe flink denne uka. Det er bare å fortsette... Dette klarer vi :-)[/quote']

 

 

Ja er fornøyd med d,men må ta meg kraftig sammen ang å få opp kcal inntaket!

I dag har jeg hatt 1617 kcal!

Første gang på lenge jeg har hatt så mye kcal.

Fordelt på 6 måltider.

 

Tror jeg påen måte har sultet meg litt denne uka...

ligget på 1000-1200 kcal ...

Litt overraska at jeg hadde gått ned så mye egentlig.

jeg har ikke målebånn så jeg får ikke målt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på film i kveld. Men først ut å gå. Kan ikke sitte inne med god samvittighet når skritt-telleren bare viser 3000 :-) Det regner til og med litt. Ingen unskyldning det :-)

 

Ha en fin kveld!

 

 

 

hvor bor du?

kan jeg være med deg å gå? hehe

Neida bare tuller,jeg har gått i dag,men glemmer bare tlf så jeg får ikke telt skrtt hver gang!

men går ca

40 -60min så noen skritt må d jo bli:)

 

Kos deg med film i kveld:)

Stoooor klem til alle!

Utrolig motivert gjeng!

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så bra du har gjort det på 4 uker. Du har virkelig vært ivrig på trim siden :-) Kan tenke meg du begynner å merke det på buksene dine nå. Virker mye med 7 cm på så kort tid. Har i hvertfall ikke jeg klart før.

 

3 kilo på 4 uker e sånn litt over middels tenke æ, men så har æ satt mæ snille mål - 5 kilo pr G.R-kurs (7 uker). Skal gå 6 kurs, så da blir det 30 kilo - og forhåpentligvis litt mer ;-)

 

7 cm rundt midjen merkes godt :-D

Grunnen te det e nok at det e der æ har lagra de siste års kilo, og derfor no mister først der (heldigvis !!).

Hadde ett fælt midjemål ved start ; 130 cm !!!

Det e nesten så æ må lukke øya , når æ skriv det......det e en halvmeter til det anbefalte :-/

Vel,vel det minker no iallefall...he,he....

 

Æ går laaange turer med barnevogna, og så har vi noen skikkelig stygger bakker her på øya. så der samle æ fort opp trimpoeng ;-D

 

Skikkelig trivelig og positivt på denne tråden, forresten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor stå ikke startvekta på det jeg veide når jeg begynte å slanke meg?

her står start vekta på 81' date='6...

starta på87,8 kg...[/quote']

 

 

 

 

Nå fant jeg utav d hehe.

5 gull epler har visst jeg fått.

Men så starta jeg 24.4 da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt deprimerende, vekta sto på 104, nøyaktig det samme som da jeg startet.

Gudskjelov kan jeg forstå det, sprakk totalt i helga. Har vært på bygdedager med mye vafler og lite mat. I tillegg ble det altfor mye godis og lite vann. Får prøve å ta seg sammen igjen, det er jo det som er trikset. Skal jobbe kjempemye denne uka, så må prøve å putte inn trim der det går, i går syklet jeg til og fra jobb 20 min hver vei. Det er da det det er..

 

Skal prøve å bruke dere som inspirasjon, gøy å lese om pågangsmot og gode resultater!

 

Jeg forstår ikke gullepler????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Gulle eplene får du på framsiden din. når du logger på , du får det når du har oppnådd så og så mye trimpoeng. Bare se på det treet som står på siden din så ser du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia
Nå fant jeg utav d hehe.

5 gull epler har visst jeg fått.

Men så starta jeg 24.4 da..

 

Jeg har fått tre iløpet av bare litt over ei uke, ikke verst d da. Stolt over meg sjøl ja.

 

Men må gå inn for å gå ned i vekt ja. Dette går ikke lenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Litt deprimerende' date=' vekta sto på 104, nøyaktig det samme som da jeg startet.

Gudskjelov kan jeg forstå det, sprakk totalt i helga. Har vært på bygdedager med mye vafler og lite mat. I tillegg ble det altfor mye godis og lite vann. Får prøve å ta seg sammen igjen, det er jo det som er trikset. Skal jobbe kjempemye denne uka, så må prøve å putte inn trim der det går, i går syklet jeg til og fra jobb 20 min hver vei. Det er da det det er..

 

Skal prøve å bruke dere som inspirasjon, gøy å lese om pågangsmot og gode resultater!

 

Jeg forstår ikke gullepler????[/quote']

 

Så heldig du er som kan sykle til jobb :-) Hold på med det en stund, så vil du helt sikkert få positive resultater.

 

Ta en dag av gangen. Vær kjempe fornøyd med alt det du klarer. Hvis du har en sprekk...ok, så ble det litt for mye...men ikke gi opp. Ikke la det bli en kjempe sprekk! Store sprekker ødelegger mye mer en små sprekker :-)

 

Sleit litt i går selv, men det var ikke så rart. Ikke hadde jeg vært flink til å drikke vann, spise grønnsaker eller nøtter. Så i dag er det bare å fylle på med godsaker som er sunne :-)

 

Neste mandag går det sikker mye bedre! Er spent på å høre hvordan det går med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord! Idag regnet det så fælt at sykkelen står igjen hjemme, men i kveld skal jeg ut og lete etter hester på beite, så får vel brukt litt energi da tenker jeg. De har en tendens til å være lengst unna, øverst oppi skogen!! Men i dag skal jeg tenke på det som noe positivt da det betyr at jeg får mye gratis trim!!

Dere har så rett, ingen vits i å gi opp etter en sprekk, da blir det jo ikke noe bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia
Tusen takk for oppmuntrende ord! Idag regnet det så fælt at sykkelen står igjen hjemme' date=' men i kveld skal jeg ut og lete etter hester på beite, så får vel brukt litt energi da tenker jeg. De har en tendens til å være lengst unna, øverst oppi skogen!! Men i dag skal jeg tenke på det som noe positivt da det betyr at jeg får mye gratis trim!!

Dere har så rett, ingen vits i å gi opp etter en sprekk, da blir det jo ikke noe bedre![/quote']

 

 

Ja det er den rette innstillingen vett. Stå på jente. dette skal vi klare sammen. Gratis trim er bedre enn ingen trim i d hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord! Idag regnet det så fælt at sykkelen står igjen hjemme' date=' men i kveld skal jeg ut og lete etter hester på beite, så får vel brukt litt energi da tenker jeg. De har en tendens til å være lengst unna, øverst oppi skogen!! Men i dag skal jeg tenke på det som noe positivt da det betyr at jeg får mye gratis trim!!

Dere har så rett, ingen vits i å gi opp etter en sprekk, da blir det jo ikke noe bedre![/quote']

 

 

 

har du hest?

Jeg har ei islandshoppe som er 14 år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom den første kjempe sprekken min!

off en hel pakke gjende kjeks på a 5 min....

håper jeg ikke sklir helt ut nå.

det er som regel det som skjer når jeg først har en kjempe sprekk.

Føler meg litt lei i kveld,vanskelig dette synes jeg.

Vil jo så gjerne ned i vekt,men synes det er utrolig vanskelig.

Er en trøste spiser og over spiser,da er det ikke lett å snu tanke gangen

også er jeg så sliten av å gå turer og trene

gruer meg til mrl i mårå,har fått ny instruktør og hun er grusom

 

 

uff dette blei et sytete innleg ......

Har det ikke så bra:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...