Gå til innhold

En ny slankedagbok


Gjest HelleDudena

Anbefalte innlegg

Det går nedover! Minus 400 gram på meg denne uken, ikke all verden å hoppe så høyt for kanskje, men det går nedover. Og midjemålet krymper heldigvis også!

 

Resultat denne uken:

vekt : 85 kg (-0,4)

midjemål: 98 (-2 cm)

 

Kjenner følelsen av oppblåsthet, ikke akkurat den beste følelsen når man samtidig er så flink med kostholdet. Ja ja, håper du holder deg på nedover-kurven fortsatt.

 

Jeg synes det er ganske godt med grønn salat (bytter på hva slags type) blandet med sukkererter og rød løk. Og så kan du spe på med kikerter eller andre bønner hvis du liker det. Sper du på med fetaost (av den lette varianten) eller tunfisk eller kylling eller egg eller det du liker best - så kan det bli en super lunsj også. Mais er forresten også godt - og oliven. Les litt i kokebøker så får du sikkert mange mye bedre forslag.

 

Ellers er jeg hekta på nektariner for tida - nam nam! Og så kan jeg anbefale en nydelig frokost/kvelds: skjær 1 banan og 1 kiwi i biter, hell over et beger med naturell yougurt, strø over hakkede valnøtter (de får du kjøpt ferdig avskallet). Nam nam! Skal bruke tipset ditt om Kesam på blåbær. Og tips om gulerøtter: skrell dem og legg dem i kaldt vann i kjøleskapet så smaker de så friskt og godt hver gang du får lyst på en.

 

Så flott at jentene dine har det så fint sammen! Ser at min lille gutt på 7 uker nå smiler til storesøster på 2,5, og hun koser ivrig med ham (når det ikke blir for hardt da). Moro med søsken!

 

Sist jeg fikk barn var jeg nede i 82 etter ca 5 mnd - ser ut som jeg ligger godt ann i forhold til det nå. Denne uken har jeg satt meg som mål å trene litt mer inne. Som sagt har jeg enda problemer med bekkenet så jeg må ta det litt rolig med de lange gåturene enda. Men skal til fysioterapeut snart og da håper jeg at jeg blir fort mye bedre. Vurderere å kjøpe meg sånne treningsstrikk og en dvd med et program. Har sett at det finnes en med Kari Jackeson. ALdri prøvd sånne trim-dvd er før, men det virker smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 260
  • Created
  • Siste svar
Gjest HelleDudena

Nesten en halv kilo ned er jo supert når du ikke teller eller veier så nøye! Viser at du har god kontroll:-)

 

Jeg må bli flinkere til å kjøpe salat, og tipset med gulerøtter skal jeg virkelig følge. Bare svare deg her nå, så skal jeg løpe på kjøkkenet og skrelle.

 

Endelig sover jentene samtidig, har gått i ett hele dagen. Vi har hatt besøk av venninna mi og sønnen hennes som er 3 mnd yngre enn storesøster, og i dag har de lekt skikkelig bra sammen. Men store ble overtrøtt og sovnet ikke før nærmere to. Da måtte jeg ut og trille, med lille i bæresele. Joda, det er da trim, men blir jo mest tungt for ryggen og orker ikke å lange ut.

 

Jeg har en trilledate i morgen med to av de som var på "mammagruppa" (sammensatt av noen av oss som gikk på fødselsforberedende kurs sammen, noen fra mor og barn trening og noen fra barselgruppa til de igjen). Tre av seks av oss som fikk barn sept/okt/nov -05 har nemlig fått nr 2. Blir vel mest bæring på meg, men får det litt sosialt iallefall og trimpoeng blir det jo også.

 

Er fortsatt ganske flink med maten, men håper denne samle vann følelsen forsvinner innen onsdag. Uansett det er jo ikke anbefalt å gå ned så raskt når man fullammer, så jeg må smøre meg med litt tålmodighet. Så får jeg heller ta igjen når jeg ikke fullammer lenger. Men da blir det vel samtidig litt vanskeligere. Har uansett ikke mer et par kilo før jeg er nede i vekta jeg hadde da jeg ble gravid i fjor på denne tida:-) Så da er det bare å gå løs på det som var igjen etter forrige svangerskap.

 

Forresten bringebær med vaniljekesam er også veldig godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

I dag har jeg vært og trillet sammen med to fra "mammagruppa", vi gikk i over en time og det var bratt oppover. Skravla gikk, men plutselig ble det veldig stille siden alle tre hadde mer enn nok med å puste og dytte vogn.

 

Alt i alt endte jeg på ca 8 trimpoeng denne uka, og det er ikke overdrevet iallefall. Jeg må få nytt batteri i pulsklokka mi..... Målet for uka som kommer er minst 9 trimpoeng, må jo øke litt uke for uke:-)

 

Veldig spent på veiingen i morgen. Snittet mitt kcal-messig denne uka er 2200 kcal, og det er jeg veldig fornøyd med. Tror likevel jeg må begynne å spise litt større frokoster slik at jeg ikke sitter igjen med så mange kcal å spise opp på kvelden.

 

Nesten så jeg har lyst til å legge meg nå så jeg kan få resultatet litt "fortere":-) Veldig spent på målene også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

300 gram ned..... En halv kg på 14 dager. Begrenset hvor lenge jeg orker å holde motivasjonen oppe når resultatene er så dårlige. Tror jeg gikk ned 3 kg på 2 uker da jeg begynte å slanke meg etter å ha fått storesøster.

 

Skuffet og sur.... Og typisk at lillejenta våknet 5 i dag og ikke ville sove igjen. Trøtt og sur mamma her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Hadde gått inn en cm i midjen og 6 cm totalt. Jeg får bare bite tennene ekstremt hardt sammen og fortsette. Men kommer jeg ikke under 80 kg neste uke (80,6 kg nå), så går jeg ned et par hundre kcal om dagen. Etter at jeg eldste jenta mi veide jeg ca 10 kg mer da jeg begynte på kurs, trimmet dobbelt så mye og lå nok på meny 3. Og gikk ned 0,5-1 kg i uka. En uke til.....Med mindre kurslederen sier at jeg skal gjøre det allerede nå.

 

Sa til sambo at han kommer til å ha en tjukk kjæreste for alltid.... Fikk til svar at han synes jeg er fin. Det hjalp litt. To smilende jenter som synes mamma er den beste i verden sammen med pappa hjelper mye!!

 

Nå skal jeg prøve å la vekt være vekt, lykken mun skal neimen ikke avhenge av noen dumme tall. Fokusere på at jeg spiser sunn og god mat og trimmer meg i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som du sier er jo en sunn livsstil det aller viktigste! Og det går jo nedover :-)

 

De siste kiloene sitter nok litt ekstra godt, så bare stå på med trening så kommer du sikkert fram til ditt første mål. Sikkert deilig at livvidden minsker også - det synes hvertfall jeg er en oppmuntrer. Synes du er flink jeg, og det virker som du har en sunn nnstilling.

 

Må innrømme at jeg enda ikke har begynt med treningen denne uken - skammer meg litt. Kanskje jeg klarer å gjøre noe med det i kveld? Lite gåing har det blitt også, bare en mindre tur i dag. Men i morgen MÅ jeg gå tur for da skal jeg besøke jobben min. Det blir bra. Vet du hvor mange trimpoeng GR anbefaler i uka? Er det egne for oss ammende?

 

Ellers er jeg opptatt med flytting for tida - skal flytte fra leilighet til hus neste lørdag - og da er det så mange småting som må ordnes. Hjelper på søtsuget, men ikke på trimmingen. Har forresten ikke spist godteri siden lørdag for nesten 2 uker siden! Bare litt kake og is innimellom, men veldig lite. Det er jeg stolt av.

 

Oy nå kommer far og storesøster hjem - da må det lekes! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Tror jeg... Trillet iallefall til barnehagen med store i dag og hjem igjen, en tur på ca 5 km tilsammen. Ble mye bæring av lille på veien hjem, så ryggen fikk kjørt seg. Litt over 2 trimpoeng. Og da brukte jeg energiforbruket for rask gange. Kursleder har sagt at trilling kan sammenlignes med å klippe plen, så jeg fikk vel egentlig enda litt mer. Men jeg må få nytt batteri i pulsklokka, så vet jeg litt mer eksakt.

 

I morgen kommer et par av jentene fra "mammagruppa", så da blir det trilletur igjen. Håper på fint vær da også.

 

Det er anbefalt at man får minst 7 trimpoeng, for min del gir 25 min rask gange et trimpoeng. Så ut og gå en halvtime om dagen. Det er ingen egne anbefalinger for oss som ammer. Jeg vil alikvel tro at vi må være ekstra nøye med å drikke nok. Samt ta det litt med ro ift trening som krever store bevegelser i leddene siden disse fortsatt er litt ustabile.

 

Jeg har vel mer eller mindre kommet over den dumme vekta. En times gange i sola med snille jenter var godt for humøret. Dessuten, jeg ser jo at skrukketrollet (les: magen) blir mindre. Jeg føler meg bedre. Og jammen er jeg ikke litt stolt over at jeg holder meg til kosemerkene mine. Mummy, du er jo superflink da som ikke har spist godteri på et par uker. Jeg spiste litt i helga, og kommer til å spise litt til helga også. Jeg må ha litt ellers så går jeg på en smell.....

 

Jeg sovnet forresten klokka ni i går kveld, så derfor ingen dagsoppsummering i går. Skulle bare legge lille, men sovnet selv.Ble heller ingen trening med strikk, men det må jeg prøve å få til i kveld og kanskje en liten jogge/gåtur i litt høyere tempo. Har en runde som tar ca 20 minutter, så jeg tror jeg tar den i kveld hvis lille er snill etter at store har lagt seg.

 

Spiste som jeg skal i går også. Kursleder er forresten enig med meg, og jeg prøver denne uka også på meny4. Masse deilig mat! Og nå er det lunch-tid:-) Iallefall for meg som står opp tidlig.

 

Ha en strålende dag med litt trim:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Trilletur, rask gåtur og litt trenig med strikk! Ligger godt an til å klare målet mitt på 9 tp, har allerede over 5 på to dager. Og trilledate igjen i morgen.

 

Nå skal jeg sette meg ned med et velfortjent glass kald solo etter en travel dag. Faktisk så viser stegtelleren min over 12.000 steg i dag:-)

 

Og Mummy, takk for tipset om gulerøtter, nå knaskes det "dagen lang".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Siden onsdag har jeg trimmet meg til 7,5 trimpoeng! Det er jeg superfornøyd med, mot 8 på hele forrige kursuke. Maten er jeg som "vanlig" flink med, ligger rundt mine 2300 kcal og krysser fingrene for at jeg ser 7-tallet først på vekta på onsdag. Da blir iallefall jeg veldig glad, men akkurat nå virker målet mitt om å være nede i 79 kg til 1. september litt langt unna. Men men..... Så lenge jeg vet at jeg gjør det "riktig" så får bare kroppen min være sta og egen. Selv om jeg går ned til 2000 kcal hvis jeg ikke får resultater denne uka heller.

 

I morgen tidlig reiser vi på hytta, så da må jeg bare huske å pakke med gramvekt. Blir ingen dagbok før på søndag kveld, og heller ingen smugveiing, noe som er litt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du trimmer så bra. Jeg har ikke holdt målet mitt i det hele tatt denne uken. Merker at jeg prioriterer soving for tida - får litt lite søvn om natten. Men jeg skal klare å snu det. Tror jeg må kjøåe den strikk-dvd´en jeg har lest om. Tror det kan være noe for meg. Denne helgen skal vi pakke ned hele leiligheten i pappesker, så det blir en del bevegelse. Får altså komme sterkere tilbake på trimfronten. Inspirerende å lese om dine fine dager uansett. Og takk for info om poeng.

 

Går fremdeles bra å spise ganske sunt. Har spist 2 after eight og litt super chips i kveld. Og i går prøvde jeg ditt forslag med vanilje kesam på både blåbær og bringebær. Hele familien koste seg - så takk for den ideen.

 

Til sist må jeg fortelle at snik-veiing ikke alltid er så motiverende. Veide meg torsdag morgen og ble kjempeglad - ned 1 kg. Så veide jeg meg i dag tidlig på nytt - opp igjen 600 gr. Ikke til å bli klok på - må prøve å slutte med den snik-veiinga.

 

Ha en fin helg på hyttetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander meg egentlig inn i din dagbok jeg, men tenkte det var lettese måten kunne lese om hverandres framgang og frustrasjoner på, samt støtte hverandre. Håper det er ok.

 

I dag pakker vi ned vekta siden vi skal flytte om 6 dager. Altså ble det søndagsveiing denne gangen (1 dag for tidlig).

 

Resultat:

Vekt: 84,4 (ned 600 gr)

Midjemål: 96 cm (ned 2 cm)

 

Ganske fornøyd siden trimmingen har vært veldig laber. Heldigvis inne i en god flyt med sunn mat og godt humør!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Synes du skal være veldig godt fornøyd med resultatet jeg:-)

 

Helga har vært litt tung for min del, våknet lørdag morgen med feber og begynnende brystbetennelse. Dvs våknet på natta. Med to unger hjelper det lite å være halvslapp, så har kommet meg gjennom dagene på hytta. Ble dessverre lite trim, en times tur i går med lille i bæresele og med store i bæremeis på ryggen til sambo.

 

Ikke har jeg skrevet eller veid mat i helga heller, men med unntak av en liten eplekakebit (100 kcal ifl varedeklarasjonen) har jeg ikke spist noe feil. Bare jeg som føler at jeg mister litt kontrollen når jeg ikke har gramvekta mi.

 

Generelt veldig sliten i dag, så den planlagte trimturen ble avlyst til fordel for sofaen. Begge jentene sovnet rundt halv åtte, og nå tror jeg jammen jeg skal finne senga snart også. I morgen er det 3 mnd kontroll og vaksine på lille. I tillegg skal jeg til frisøren. En ting som er veldig godt er at i morgen skal sambo levere store i barnehagen, som regel gjør jeg det. Dvs så og si alltid siden sambo har over en times kjøring til jobben og begynner kl 7. Litt mindre stress når man får litt hjelp om morgenen.

 

Bare "bland" deg inn i dagboktråden du, og det gjelder alle andre også:-) Synes det er koselig jeg.

 

Håper du får ei rolig natt! Skjønner godt at du prioriterer søvn foran trim til tider. Jeg har hatt mine perioder som "søvnjunkie" jeg også, hvor det eneste hjernen min har fokusert på er når jeg får sove neste gang. Lille her får som regel bare mat en gang mellom ti og seks, så jeg synes jeg er heldig. Store ammet jeg ca annenhver time døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Joda, pga vondt i ene brystet har belastingen på det andre blitt stor noe som sammen med bitingen til lille har ført til blødende sår. Blæh! Går og småhangler med litt feber og sår hals i tillegg. Store har vært litt slapp de siste dagene også. I går hadde de måttet vekke henne etter to timer i barnehagen. Det går vannkopper i barnehagen, så jeg krysser fingrene for at store ikke blir smittet. Oppe i alt dette blir spising, trim osv litt borte.

 

Skrev ikke i helga, og i går ble det litt lite mat. Har 8,8 tp til nå, mot målet på 9, så får vi se om jeg klarer å få til litt trim i kveld.

 

Heldigvis jobber sambo litt nærmere hjemme denne uka, så han reiser ikke før sju. Da rekker han å hjelpe meg med morgenstellet. Det er luksus det. I dag var store så flink og lekte med lego i tre kvarter:-) Og dokka da selvfølgelig, som nå må være med i senga. Synes selvfølgelig jeg har verdens fineste jenter;-)

 

Lille var på 3 mnd kontroll i går. Fikk to sprøyter, men sa nesten ingenting. De siste ni dagene har hun gått opp nesten 300 gram, mot 400 gram på en mnd før det. Nå veier hun 6425 gram og er 63 lang. Lang og slank. Det samme er store, hun var i en periode litt for slank pga mye infeksjoner. Håper virkelig jentene slipper å slite med vekta slik jeg har gjort helt siden jeg var 11-12 år. Det værste er jo at da jeg syntes jeg var tjukk som 15 åring var jeg ei normal, slank jente. Da jeg ble sammen med sambo som 16-åring hadde jeg allerede klart å utvikle spiseforstyrrelser. Heldigvis var jeg ærlig ovenfor han om det, og han hjalp meg ut av det i første omgang. Så har det kommet tilbake igjen i litt tøffe perioder i livet, og da har jeg "klart" å skjule det for han. Noe som er ekstremt dumt!! Nok om det og tilbake til jentene mine, de skal slippe å ha ei mor som stadig slanker seg, så dette er siste gangen. Jeg skal heller ikke ha flere barn, så da slipper jeg flere svangerskapskilo.

 

Jeg er veldig spent på vekta i morgen, håper virkelig at jeg ser 7-tallet først. Da skal jeg ta en liten krigsdans! Men jeg ser at målene mine er litt vanskelige å nå, så når jeg ser vekta på lørdag (1. september, så skal jeg justere målene litt ift det).

 

Nå må jeg gjøre litt husarbeid før lille og jeg skal på shopping;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Og de passet jammen meg.... Jo, skulle jo nesten bare mangle, den begge er kjøpt mens jeg veide mer enn jeg gjør nå etter at jeg hadde fått store.

 

Nå mangler jeg bare den lekre brunfargen, cellulittefrie lår, strekkmerkefri mage og sånn ca 10 kg mindre, så er jeg egentlig ganske perfekt. Ti hi.... Får man kjøpt det på flaske??

 

Årsaken til bikiniprøvingen er at i morgen begynner vi på babysvømming igjen. skal ha med begge jentene. Blir så kos det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Denne uka har gått fort. Og med det også litt mer trøbbel med å følge meny 4. Jeg har vært ganske flink, tror snittet ligger på 2100 kcal....

 

Ble ingen trim i dag, får starte med ny frisk igjen i morgen. Store har hanglet litt de siste dagene, så hun skal få slappe av hjemme sammen med lille og meg i morgen. Så da får jeg prøve å trille en liten tur med begge jentene. I tillegg roper kroppen min etter litt styrketrening. Men da må iallefall store sove.

 

Vi skal på babysvømming i morgen for første gang for lille. Det blir koselig. Store har gått to kurs tidligere, men elsker vann så hun kommer nok til å storkose seg hun også. Og jeg skal i bikini ja....

 

Nå krysser jeg fingrene for at vekta er snill i morgen. Og målebåndet også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er to flotte jenter. Deilig, ikke sant, oppi all dette vektgreiene. Flott at kroppene våre har klart å lage to barn, blir ganske stolt når jeg tenker på det. Selvsagt er det fint å føle seg flott, men igrunn så føler jeg meg ganske kvinnelig og sterk om enn noen kilo for tung. Tipper kjærestene våre er temmelig stolt av hva vi og kroppene våre har fått til også!

 

Lykke til i morgen med veiing. Og håper du føler deg bedre. Jeg er midt oppi i flytting og bruker liten tid på å tenke på trim. Vært hos fysioterapeut i dag og fått øvelse som forhåpentligvis kan hjelpe bekkenet mitt. Klarer enda ikke å trimme-gå, og det savner jeg.

 

Synes du har vært kjempeflink med trimpoengene denne uken!!! GO GIRL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Ble en stor krigsdans på badet i dag tidlig gitt!! 79,3 kg!! 1,3 kg ned og 2 cm rundt midjen! Dette skal feires med å reise på sykehuset og ta blodprøver;-)

 

Mummy, jeg sa til samboeren min da jeg veide over 90 kg etter å ha fått storesøster at uansett om kroppen min forblir slik så er det jammen verdt det. Og han var helt enig. Føler meg litt mer vel nå, selv om jeg ikke gleder meg til bikinien i kveld. I badedrakt ser jeg helt forferdelig ut forresten.

 

Jeg var heldig og slapp noe særlig bekkenløsning.

 

Nei, dette blir et kort innlegg, store leker på lekerommet, men hun er veldig "survete" i dag så jeg aner ikke hvor lenge det er fredelig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg på dine vegne, og drømmer om min krigsdans når jeg også ser 70-tallet. Utrolig bra jobba til tross for litt sykdom og alt. Du må ha en fantastisk dag.

 

HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena
Gleder meg på dine vegne' date=' og drømmer om min krigsdans når jeg også ser 70-tallet. Utrolig bra jobba til tross for litt sykdom og alt. Du må ha en fantastisk dag.

 

HURRA![/quote']

 

Du er jammen god!!

 

Du har jo ikke så langt igjen til 7-tallet du heller da. Det går med litt jobbing! Denne uka får du jo masse ekstra trim ifm flyttingen. Gruer meg til vi en vakker dag skal flytte herfra. Bor i stort hus, med stort uthus hvor alt mulig er lagret. Da vi flyttet hit flyttet vi fra 35 kvm og hadde nesten ikke noen ting bortsett fra klær. Nå har vi fullt møblert stue, spisestue, kontor, soverom. Ja og så pluss alt til ungene. Trenger jo en egen flyttebil bare til tingene til jentene.....

 

Nå skal jeg nyte at begge jentene sover og kose meg med en kaffekopp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

I går var en litt hektisk dag. Storesøster var hjemme fra barnehagen pga hun har vært litt pjusk. Vi rakk likevel en tur på sykehuset så jeg fikk tatt en haug med blodprøver (Hb og ferretin var på normal nivå endelig), en tur på helsestasjonen (storesøster har strekt seg 5,5 cm på tre mnd, men har blitt enda litt tynnere ift høyden), et lite lekebesøk og lage middag til samboeren min kom hjem.

 

På ettermiddagen var det første babysvømming for lillesøster og storesøster sitt første siden i april. Begge storkoste seg!! Veldig koselig for mammaen og pappaen også. Kurset begynte veldig sent (18.15), så vel hjemme igjen var det pysj og kvelds for store. Lille var oppe litt lenger, men kl 21 la pappaen henne. Da skulle jeg liksom bare ta en liten lur på sofaen..... Vel, halv ett vekte sambo meg og sa han gikk og la seg.

 

Ble ikke noe trim i går, men i dag skal jeg trille og hente storesøster. Effektiv gangtid er ca 50 minutter så da blir det jo noen trimpoeng.

 

I kveld er det symøte, men skal prøve å klore ned noen ord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Måtte bare bruke noen kosemerker på en liten bit ostekake på "symøtet". Jammen verdt det i dag.

 

Ellers ble det to trimpoeng, og totalt kcal inntak på ca 2300 kcal. Mao var det ikke store utskeielsen.

 

I morgen skal jeg på trilletur hvis storesøster ikke er syk.... Laaaaaang trilletur regner jeg med siden vi har snakket om en runde på 7 km. Med masse bakker.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Så her skal nok mor få kjørt seg med sykt barn..... I tillegg blir jeg antagelig alene fra i morgen til tirsdag.

 

Det finnes ikke problemer, bare utfordringer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

I morgen er det 1. september, og mitt første vektdelmål var å komme ned i 79 kg. På onsdag veide jeg jo 300 gram mer, så jeg synes jeg har lov til å håpe at vekta sniker seg ned til 79 i morgen. Helt utrolig, 15 uker siden jeg fødte og bare 1 kg igjen av de 20 kg som snek seg på under svangerskapet med lille vennen. Jeg er veldig fornøyd med det!!

 

Så når den kiloen er borte tar jeg fatt på de fem kg som var igjen etter svangerskapet med store. Jeg er veldig spent på når jeg kommer til å føle at jeg er i mål. Tenker for meg selv at det kanskje er på 75 kg. Vet ikke. Det hadde selvfølgelig vært gøy å komme ned dit jeg var før jeg ble gravid. Men jeg vet at jeg jobbet hardt for å holde den vekta, og kanskje jeg skal la meg selv være et par kg tyngre. Vi får se:-).

 

Dagen i dag har vært hektisk, men klarte å få to trimpoeng på trilleturen med jentene. Ikke værst. Målet for uka er jo forsåvidt 10 tp, men ettersom store er syk vet jeg ikke helt om jeg kommer til å klare det. Blir mye mindre mulighet til å snike meg til litt trim utenom trilling.

 

Maten går fortsatt greit. Jeg lager middag fra gr kursbøkene stort sett hver dag, og vi spiser utrolig mye god mat. I dag har vi hatt fajitas. Nam-nam!!

 

Men nå tror jeg det er kvelden, skal legge inn vekta i morgen tidlig også i innlegget med målene mine. Ellers så reiser jentene og jeg til søsteren min i morgen, så nå blir det ingen nye innlegg fra meg før på søndag tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du er så nærme målit ditt, både det første og neste!

 

Er virkelig midt i eskekaos akkurat nå - skal sove i nytt hus i morgen :-)

Skriver mer om meg og mitt så snart vi er på nett på nytt bosted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HelleDudena

Her får slanking være slanking og trim være trim til jeg har friske barn igjen.

 

Er selvfølgelig fornøyd med at vekta viste under 79 på lørdag. Så får vi se på onsdag om det bare var et blaff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...