Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

hmm, hva i all verden er det som skjer... Dette gikk jo som vanlig, etter uke med nedgang går jeg opp igjen. Blir så himla frustert av dette her!

 

Nå begynner til og med kurslederen min å bli utålmodig. Så planen for neste uke er nå: 1400 kcal de dagene jeg ikke trener - 1600 kcal de dagene jeg trener og 8-10 trimpoeng.

men neste uke er jo en nedgangsuke uansett, så noe ordentlig resultat av dette vil jeg vel ikke se før om 2 uker!

 

Jeg er lei jeg dere... Nå har jeg holdt på siden Januar med kurs og har kun gått ned 5,7 kg! Hun ene som begynte et kurs eller to etter meg har snart gått ned 17 kg.. og jeg kan ikke skjønne hva hun gjør annerledes.. Unntatt de ukene der jeg har kommet hjem med pizza midt på natten selvfølgelig ;)

Men selv om jeg er lei betyr ikke det at jeg gir meg.. Nå har jeg bestemt meg for 70 kg, så jeg skal f#¤% meg klare det også! Men det tar jo bare så himla lang tid. Det hører nok antagelig med til historien at jeg nå ligger og vaker rundt det kg tallet der jeg har vært mest i mitt voksne liv. ca 76 kg.. Og det skal visstnok ha litt å si har jeg hørt..

 

Så her er dagens nedslående tall:

 

28/8 : 77,1 kg

4/9 : 77,6 kg

11/9: 76,7 kg

18/9 : 77,4 kg = + (!) 0,3 :)

 

Dere får ha en god helg alle sammen :)

 

Hilsen Sans1 - Den som gir seg er en dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sans, dette var synd! Så flink som du har vært, så er det rart, men klart at det har noe å si at det er der vekta har vært mest de siste åra.... men snart må det jo gå ned, og du er flink som ikke gir deg:)

Jeg skal heller ikke gi meg, vil ikke være en dritt:p hehe

 

Hun som har tatt av 17 har kanskje hatt mye mere å ta av enn deg, eller mye vann i kroppen.... uansett så har du ihvertfall gått ned totalt da!

 

Ha en riktig fin helg alle sammen!!

 

På meg blir det fotballcup

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da Sans1 - det var jo ikke meningen du skulle ta følge med alle vi andre som heller ikke fikk det til denne uka.

 

Grrr.... godt å høre at du har litt faenivoldskhet i deg - ikke pokker om vi gir oss. Men du skal vite at jeg skjønner deg så inderlig godt. Det kjennes jo blodig urettferidig ut at andre "bare" raser ned, og så står man der og stanger hodet i bomull. Det er jo til å bli sprø av.

 

Til Dovre faller!

 

God helg,

Mimi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

 

Ny uke, nye muligheter:)

 

jeg har fått halsbetennelse, streptokokker, og har vært hos legen og fått antibiotika. har gått og hangla i over 2 uker, så når jeg lå våken i hele natt med vondt i halsen, orka jeg ikke å gå på jobb, men fikk bestilt meg en legetime istedet...

Håper det blir fort bedre nå;)

Har fått vaska klær idag, og lagde risgrøt til ungene kom fra skolen, og nå er snart middagen ferdig. Bortsett fra det har jeg bare liggi på sofaen.....

 

Håper dere andre har hatt en fin helg, og er friske og raske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Mamsen - det hørtes ikke. Bra ut. Riktig god bedring herfra!

 

Jeg jobber som en gal for tida og da er det vanskelig å holde fokus. Ikke at jeg har falt i så mange feller, men det blir ikke helt jevn og riktig inntak - pr i dag har jeg null forventninger til torsdag! Sukk....

 

Håper dere andre er i siget, pigge og i god form!

 

Mimi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

jeg er også skeptisk til veiing torsdag - har ikke vært flink, ikke så mye utskeielser, men ujevnt, og for få måltider. Skal ta meg selv i nakken - selv om jeg nå er ferdig på kurs, er jeg jo ikke målet nådd...

 

Sans - det var leit! Men vi står på videre!

Til Dovre faller ja:)

Og god bedring til Mamsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimi, jeg tror nok du klarer deg på torsdag:) Du spiser nok riktig og bedre enn du frykter:)

 

dalaknut, satser på det samme med deg også;) Jeg har vært veldig flink og spist riktig nå, så jeg håper det har gått litt ned ihvertfall..

Formen er ikke den beste, men jeg er på jobb igjen.... halsen er litt bedre, så antibiotikaen virker ihvertfall, selv om det tar litt tid.

 

Ha en fin dag alle sammen, men jeg må gå til ny time:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen, gid du alltid kunne spå riktig på den måten.

Ned 0,6 kg. God fornøyd

 

18.08: 74,8

21.08: 73,8

28.08: 73,0

04.09: 72,5

10.09: 72,0

18.09: 72,0

25.09: 71,4

 

Neste uke blir det imidlertid verre. I helgen reiser vi bort, sier ja til hverandre, og spiser 9 retters ;):) :)

 

Jeg må jobbe litt. Kommer kanskje innom senere i dag.

 

Lykke til til dere andre.

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/9: 63,3 kg

11/9: 64 kg

18/9: 64 kg

25/9: 63,5 kg

 

Mål: 58 kg

 

Jaja, det var jo litt ned ihvertfall.

 

Grattis til deg Mimi, og ja, jeg håper jo at jeg kan klare å spå riktig da, hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Mamsen - og tusen takk for den flotte hilsenen. Hva du kan!!! ;)

 

Her er klærne strøket, kofferten nesten ferdigpakket og humøret godt. Vi drar rett etter jobb i morgen og gleder oss stort!

 

Ha en fin helg dere også!

 

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer med dagen, Mimi! Håper dere har den flotte dagen dere har ønsket dere ;)

 

Og grattis til både mimi og mamsen med nedgang..

Jeg har desverre ingen tall å komme med denne uken, da jeg ikke var på veiing på tordag. Hadde en samling med jobben, så det får vente til neste uke.

Men jeg klarte målet om 8-10 trimpoeng - tok den liksågodt helt ut og endte på 10 blank :) Fornøyd med den.

 

Nå sitter jeg og prøver å opparbeide litt lyst til å gå ut og skaffe meg et trimpoeng eller to.. Kikker ut vinduet og ser at været blir mer og mer ruskete, frister ikke akkurat mest, hehe. vi får se!

 

Har også en leilighet som trenger en skikkelig overhaling.. Slottet mitt har desverre blitt oversett de siste ukene pga høstens første jeg-vil-bare-sitte-her-i-sofaen-og-ikke-gjøre-noe. Og her sitter jeg.. kl er 1540 og jeg har fortsatt morgenkåpe på! Snakk om lazy singel-liv :)

(hørte selv nå for tragisk det hørtes ut så jeg skal gå og ta meg en dusj og få på meg noen klær!)

 

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Klemmer Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sans, det høres ut som om du har vett på å kose deg og nyte tilværelsen:)

Så flink du har vært med trimmen også!

 

Mimi, nå er jeg spent på å få høre alt fra den store dagen;)

 

Jeg har vært på elgjakt, og fikk en idag, og så 3 stk. En veldig flott 10 tagger stut også, og det var moro!!

Har gått masse, ca 300 m rett opp skråningene på toppen av fjella på heia første drivet idag, så har fått trimma:p Ellers så er det veldig deilig når man kan være ute hele dagen og i tillegg få trim

 

Kos dere og ha en fin søndags-kveld:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst - gratulerer Mimi:) Håper dere hadde en uforglemmelig helg!

 

Jeg har vært litt flink i helga, lagde pølse og makaroni...lite fett fredag, og pitapizza lørdag. I går ble det kinamat, men det er vel ganske sundt med kyllingrett håper jeg. Drakk vin og var på fest lørdag, men klarte styre unna usunn mat iallefall!

Å så har jeg ridd mange timer, så det ble vel ikke fullgæli! Meget motivert for ny uke, med pilates og håndball!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dalaknut, du er i full aktivitet hver eneste helg:) Og, i tillegg får du masse trim, så bedre kan det jo ikke bli;)

 

Jeg har fått vært ute litt i skogen idag, og det var deilig.

Ellers har ungene spilt fotballkamp, og jeg har stått i kiosken...

 

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, hvordan går det med dere alle sammen?

 

Idag skal jeg på kino med jentegruppa jeg har på jobb, så der blir vi meg og helsesøster, med 6-7 elever. Vi skal se på Wild Child, får håpe den er bra! Har stekt baguetter jeg skal lage til oss, og så tar vi med oss popcorn, og fyller vannflaskene;)

 

Ellers er jeg trøtt for tida, men det er vel litt antibiotikaen, og også årstida....

 

Haa en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine damer,

 

Tusen takk for hyggelige hilsner. Vi har hatt det helt fantastisk. Til og med været var perfekt: 18 grader og sol, så vi gikk til kirka og fikk massevis av hyggelig oppmerksomhet langs veien.

 

Vi har spist og drukket og badet i luksus i mange dager, så vekta viste opp 500 gram i dag - men vet dere hva? Det var verdt det!!!

 

18.08: 74,8

21.08: 73,8

28.08: 73,0

04.09: 72,5

10.09: 72,0

18.09: 72,0

25.09: 71,4

02.10: 71,9

 

Håper dere nyter høsten!

Klem fra Fru Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere har kost dere, Mimi.. Ved sånne anledninger skal man virkelig IKKE tenke kalorier og vekt!

 

Ja, da er det veiedag igjen.. kjenner det i hele kroppen.. Noen timer igjen enda da.. Men det er 2 uker siden veiing så nå håper jeg virkelig på litt positive resultater.. Håper på nedre del av 76 tallet og ønsker 75 tallet.. hahaha.

Har ihvertfall 20 trimpoeng å vise til disse siste 14 dagene, men tror faktisk at jeg noen dager kan ha spist litt for lite. Håper ikke det ødelegger noe.

 

Har også en vannvittig utfordring om dagen.. Narvesen har smågodt på tilbud.. Det er bare en ting jeg liker bedre enn smågodt og det er billig smågodt!! Har desverre røket på noen små "porsjoner" av det, men det har vært på dager der jeg ikke har nådd kalorigrensa mi, så jeg håper det har gått greit.

 

Mamsen - så deilig med London tur da!! Kjenner nå at jeg angrer litt på mine 5 uker med ferie i sommer.. skulle gjerne hatt noen dager å gå på nå i høst. Men sånn er det!

 

Kommer tilbake senere i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Da har jeg vært på vekta og endelig et litt positivt resultat!

Ned 1 kg og jeg skla vel være fornøyd med det på to uker.. Det hører jo også med at jeg gikk opp for 2 uker siden, så dvs at forrige uke normalt var nedgangsuke og denne opp igjen, hihi.

 

Her er tallene:

 

28/8 : 77,1 kg

4/9 : 77,6 kg

11/9: 76,7 kg

18/9 : 77,4 kg

2/10: 76,4 = - 0,7 totalt.

 

Fortsatt ikke fornøyd med totalen på dette kurset, men vi får vel ta de positive resultatene vi kan få ;)

 

Ha en fortsatt strålende kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, alle sammen!

 

Jeg gjorde det jeg IKKE skal gjøre.. ved veiing for to uker siden hadde jeg gått OPP 1,6 kg uten noen som helst god forklaring. Da ble jeg så sur at jeg ikke orket å gå inn her, og siden har jeg holdt meg unna. Kjempeteit! Spesielt nå når jeg ser at det var flere som hadde det tungt den uka..hehe.

 

Uansett, etter og ha gått å skula på vekta i to-tre uker nå, så tvang jeg meg selv opp i morrest -og jøss! Ned 1,6 kg igjen. Hehe.

 

GRATULERER Mimi med vel overstått:)

 

Og gratulerer til resten som ser ut til å være i siget nå? Hvordan er denne ukas resultat for resten?

 

Hilsen Arti som lover å aldri "forsvinne" mer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mimi, så bra å ha deg tilbake som Fru:D

Vekta skal man ikke tenke på på sånne dager, og ikke var det stort heller!

 

Sans og Arti, gratulerer begge to!! Vel fortjent!

 

Må hive meg rundt nå og få rekt det jeg må, men vi snakkes til onsdag:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...