Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg er her enda jeg også.. men mister litt piffen til å komme innom når det er så sjeldent oppdateringer :) så det er vel en spiral..

 

Jeg har ikke vært på veiing på et par uker, men tror ikke jeg har gått noe ned uansett.. etter kursslutt har jeg hatt en liten sånn høstgreie, der jeg bare har lyst på masse mat og godis.. Har falt for noen av fristelsene og har holdt meg unna andre.. så det er helt greit.

 

Jeg har endelig fått tak i og kommet igang med dette Slim7 produktet..

Mamsen - det er et produkt av sjøgress/tang som øker forbrenning og renser kroppen.. Så til forskjell fra andre lign produkter så er denne todelt og ikke bare for rensens skyld.. Det eneste jeg merker er at det bobler fryktelig i magen om dagen, haha.. Ikke som vond mageknip, men det er bare livlig nedi der :)

Håper den hjelper på litt..

 

Ellers har jeg etter samtale med kursleder i forrige uke begynt å droppe brødmåltidene.. dvs jeg baker et brød av kruskakli, linfrø og sesamfrø som jeg spiser istedenfor.. Ikke spes godt, men med pålegg med mye smak blir det helt ok.. (makrell i tomat og kaviar) Og jeg skal prøve meg på 1300 kcal om dagen..

Med det godtesuget jeg har om dagen er ikke DET bare bare :)

 

Så nå håper jeg på litt resultater frem mot jul :)

 

Håper dere får en god uke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Sans, det skal bli spennende å høre om slim7 virker som du forventer, og nå må det vel bli bra med nytt brød og greier:) Gleder meg til å høre om dette fungerer

 

Kjenner til godtesuget, selv om jeg ikke er der for tida, men det er ikke lett... hva gjør du nå da? Sparer litt til kvelds når suget kommer? Frukt eller mat...

 

Her går det litt så der, og vet ikke hva vekta viste sist, men 64,1 idag ihvertfall, så det er ingenting å juble for.

Tror ikke jeg kommer til å gå ned noe jeg, før jeg får livet mitt stabilt.... ikke vet jeg, men jeg spiser stort sett bare sunt og det jeg skal ha.... og drikker bare vann....

 

Skal forresten på foreldrekafè idag med foreldre fra klassen til minsten. Noe nytt vi skal prøve på. Blir nok ikke lenge, har ikke sovet mer enn 1 time inatt, så håper jeg sover godt til natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Fikk sove inatt heldigvis, og det er stille på jobb pga operasjon dagsverk, så dette er bra, hehe

Skal ha klubb ikveld, så får hjem å ordne litt før de kommer:p

 

Ha en fin kveld dere andre også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Da var det i dag vi skulle vært på vekta, men jeg var opptatt med kontraktsmøte og tenkte mer på mitt kommende hjem enn på å huske å stå på vekta.

 

Jeg tror du har rett Sans1, det blir en spiral ... er det få innom og skriver så kommer man selv innom sjeldnere. Det har vært få her i det siste. Kanskje de trenger å bli etterlyst og vite de er savnet? Artiiiiii, Dalaknuuuut - hvor er dere? ;)

 

Jeg skal jo ikke klage over å ha gått ned uten innsats i det siste, men det har faktisk sine ulemper. Man blir slapp, mister fokus og gjør lite for å oppnå målene. Ingen tvil om at jeg har ligget på latsiden i det siste.

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har gått opp mer. Kanksje er det litt hormorner inne i bildet siden jeg etter manges års bruk har sluttet på p-piller, men jeg synes alltid hormoner - uansett om det er av eller på - betyr opp i vekt.

 

Når begynner du på nytt kurs Sans1 - er det i dag? I så fall er det jo sannhetens time for deg i kveld. Det går nok bra skal du se. Jeg håper kurslederen din står på sammen med deg for at du skal oppnå målet ditt.

 

Godt å høre at du har fått sove Mamsen. En god natts søvn er viktig. Du får si fra når det kommer brev i posten. Lykke til!

 

Ha en fortsatt fin torsdagskveld. Jeg må dessverre jobbe litt til!

Mimi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Endelig helg:D

Posten har kommet og timen er 11 november... Håper det blir bra!

 

Skjønner at det er fort å bli lat Mimi, men du har fokuset på hus nå, og du har hatt nok å styre med siden dere giftet dere... så du er nok igang igjen snart;)

 

Nå venter jeg på min niese som skal sove hos tante, koslig!! Ungene er ute og går halloween, og her ringer det på i ett, hehe....

Fotballcup for minsten i helga, og imorra kveld får vi besøk av en familie med 4 barn, og da skal jeg servere ørrett, nam nam:D Får steke noen karbonader også til noen av ungene...

 

Ha en fin helg alle sammen, og som Mimi håper jeg snart dere andre er på plass igjen

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt!

 

Det blir litt stille her - og det går nok ut over motivasjonen til hver og en.

 

Taco er vel ikke så ille? Det spiser jeg jevnlig. To skjell og masse grønt, ikke ost men litt rømme og bruker jeg karbonadedeig.

 

Ellers prøver jeg å holde fokus her, men det går jo litt opp og ned.

 

Ser ut til at jeg stabiliserer rundt 70 akkurat nå.

Vil gjerne mer ned, men jeg må finne ut hvor stor motivasjonen er!

 

Håper dere andre har det bra.

Klem Mimi

 

PS godt å høre at dere har fått time Mamsen. Det blir spennende å se hva den 11. bringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Godt å se at du er her Mimi:)

Motivasjonen kommer nok igjen skal du se, men å stabilisere der du er nå, og så holde deg der en stund kan jo være lurt

 

Er spent på den 11 jeg også, for dette livet her er veldig i bølgedaler, og akkurat nå gruer jeg litt til helga og frykter dårlig steming.... men er jo ekspert i å grue for ting som ikke skjer også da, så jeg håper på det beste, og at magefølelsen slår feil....

 

Ha en fin dag:) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg også, sånn så vidt det er.. Var på kurs i går for første gang på 3 uker.. skulle da få vite resultatet av denne slim7-opplegget mitt.. Men det spørs om jeg ikke har klart å ødelegge det selv altså.. med å overvurdere evnen til å øke fettforbrenning. Vekten min sto fortsatt stille, men hvis jeg hadde spist som jeg skulle burde den vist nedover, haha. Det blir nok for mye mat og snop om dagen.. og siste uken har det også skortet på trening.

 

OK - nå er jeg lei av å ikke komme meg noen vei.. så etter kurs i går satte jeg opp litt punkter for hvordan jeg skal kunne nå målet mitt.. drikke mye vann, fokus osv osv..

Jeg skal nå ned på 1200 kcal for å se om det kan hjelpe noe.. Som kursleder sa; etter 2 år på slanking venner kroppen seg til 1600 kcal!

Så jeg har også satt opp dagsfordelingsplan.. Så nå MÅ jeg klare å holde fokus en uke - få litt resultater - som igjen muligens kan gi meg litt ny frisk motivasjon!

 

Det er godt å se at dere stikker hodene innom, mimi og mamsen! :)

Mimi - skulle ønske det var meg som lå og vaket rundt 70.. da hadde jeg vært ved målet mitt! :)

 

God helg til dere alle!

 

Klem Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag to på 1200 kalorier.. Nå føler jeg virkelig at jeg er på slankekur.. Var sulten i går kveld. Fyller opp med anbefalte produkter: asparges, cherrytomater og sukkererter.. Fant ut at cherrytomater er glimrende som snaks.. De var søte og gode :)

 

Dette blir en utfordring, men jeg skal prøve å ta den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

 

godt å se at du har vært innom Sans1. Det høres ut som om du er fit for fight, har funnet frem motivasjonen og brettet opp ermene. Høres ut som en plan jeg burde henge meg på.

 

Ja, jeg er fullt klar over at jeg ligger og vaker der du har målet ditt, og jeg er heller ikke veldig overvektig. Samtidig er det litt mer enn bare kosmetisk, for jeg sliter sååå med å få klær som passer over brystet. Det er sørgelig få kjoler og topper som passer meg. Hvis jeg en dag får barn og bringa øker ytterligere, så tror jeg rett og slett jeg må under kniven. Og da forsvinner det et par kg bare der. Og så er det midjemålet mitt da, som slett ikke er sunt. Det er en annen god grunn.

 

Jo, jeg må ned ... ingen tvil om det. Men det har vist seg vanskeligere denne gangen enn forrige. Og da er det vanskelig å holde på motivasjonen. Det kan dere begge skrive under på. Derfor synes jeg også du er et råskinn Sans1 som fortsetter og fortsetter. Det gjelder for så vidt deg også Mamsen. Der tror jeg dere er flinkere enn meg.

 

For vår del, altså her i heimen, har det vært fokus på alle mulige andre ting i det siste. Når vi flytter tror jeg også jeg melder meg ut av Elixia - for da blir det litt langt dit, og støttemeldlemskap er i alle fall bare tull. Til gjengjeld kommer vi nærmere marka - så da er det bare å komme seg ut på tur.

 

I går fikk vi en av våre bryllupsgaver - som har bidratt til en fantastisk helg. Vi visste ikke hva det var, bare at vi skulle møte opp i Oslo - og derfra stod overraskelsene i kø. En ukjent person dukket opp og fulgte oss på en nydelig restaurant - der vi ble oppvartet og fikk nyyydelig mat som var alt annet enn GR-mat. Så ble vi geleidet på konsert og til slutt endte vi opp på et veldig fint hotell. Og i dagtidlig dukket "giverne" opp og spiste frokost sammen med oss. Helt herlig!

 

Mamsen, i dag er det 9. Så da er det bare to dager til dere skal "i ilden". Jeg håper det blir en positiv opplevelse for dere. Krysser fingrer for dere!

 

Håper dere har hatt en fin helg så langt.

Jeg må jobbe litt og så skal vi på kino.

Jeg holdt nesten på å skrive "glad i dere" ... og det slo meg plutselig at jeg ikke kjenner dere. Men i alle fall; jeg setter veldig pris på dere :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, mimi - du er så søt! Men man får jo litt følelse av å kjenne hverandre når man deler så mange opp og nedturer. Høres ut som en helt super gave å få!

Sånne koselige overraskelser gir mange fine minner istedenfor vasen som ville støvet ned på en hylle! Noen er bare så flinke til å finne på litt orginale ting!

 

 

Det der med motivasjonen min kan jeg prøve å forklare.. Jeg har tenkt mye på det nemlig og lurt på SELV hva det er som driver meg og får meg til å fortsette..

 

Jeg tror nemlig det at hvis jeg gir meg i en dårlig periode, der jeg ikke får det til, vil jeg være så demotivert og lei at jeg bare hiver meg over det jeg har savnet og forsaket med den holdningen om at jeg klarte det jo ikke uansett, så da kan det være det samme.. Det igjen vil jo bare resultere i oppgang! og DET vil jeg jo ihvertfall ikke.

Da jeg satte i gang dette i januar - eller høsten før - var tanken min at dette skulle bli den siste gangen jeg slanker meg... Så jeg syns jo verden er litt lei mot meg nå, haha. Men det er noe i meg som bare sier at "ikke f"#¤% om jeg gir meg nå" for jeg orker ikke gå igang igjen senere..

 

Så da ruller det og går da :)

I går var jeg ute og spiste middag i Oslo etter konsert med koret jeg synger i.. Tenkte fornuftig ved matvalg og valgte rødvin fremfor øl.. Alt inkludert havnet jeg på 1300 kcal.. haha.. av dem var 500 vin ;)

og det rare var at jeg spiste frokost, lunsj, middag, en latte og en pære! Så jeg fikk jo i meg mat også..

 

Da har jeg altså hatt en hel helg på 1200 kcal pr dag.. og det gikk greit! (to twist-daim biter lørdag, men det må vel være lov ;) )

 

Men jeg LOVER dere.. Har jeg ikke nedgang på torsdag så vet jeg sannelig ikke hva jeg skal gjøre!

 

 

Ha en strålende uke alle :)

 

Mamsen - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, SÅ glad jeg ble da jeg så at dere to har vært så ivrige her inne!! Ordentlig opptur å lese:D

Og, Sans, jeg tror jammen meg jeg må henge meg på deg og begynne og registrere hva jeg putter i meg, for nå ble jeg motivert, hehe... men må begynne imorra, siden jeg skal på det møtet etterpå og så rett på jobb igjen og kurs frem til 20 ikveld, med pizza...

Nå om dagene har vi det kjempefint hjemme, men håper alikevel at vi kan få hjelp, siden det svinger så mye som det gjør... dere skal få rapport imorra, og tusen hjertelig for all støtte:)

Mimi, for en flott og superbra gave å få!!!

 

Kommer inn igjen imorra, må få unna litt her....

 

Klemmer fra meg, som også føler at vi kjenner hverandre så godt at man får lyst til å skrive glad i dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bare et lite referat fra igår:)

 

Terapien igår gikk egentlig bra, det kom jo frem mye 'dritt', og hun så jo reaksjoner hos oss begge, på begge måter....

Etterpå var vi veldig gode venner og dro på kafe og spiste litt mat...

Vi skal tilbake i januar, og så tar vi det derfra.... Håper vi kan klare å bruke noe av det hun sa, slik at vi kan holde fred i heimen til over jul Fikk sagt mye begge to, og det beste var jo det at hun ikke så noen voldsomt faretruende signaler hos oss.... merkelig nok.... men det betyr jo at vi kan få det bra igjen, hvis begge vil jobbe mye med det, som hun sa

Men, vi har en lang vei å gå, som må jobbes med.....

Føler ikke at noe er forandra enda, men det at vi får lufta det vi tenker på med noen andre tilstede, tror jeg er lurt...

Så, vi får ta en dag av gangen, og håpe på det beste. Det viktigste er om han kan holde seg unna for mye alkohol, og det ble det også snakka litt om igår, men jeg ville ikke ta alt med en gang, for vi skal tross alt leve sammen i denne perioden også, og jeg ser jo at han jobber med det selv nå...

 

Dette ble langt, men fikk forklart litt

 

Skal spise litt nå, men ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

 

Sans1 så flink du har vært i det siste. Det blir veldig spennende å se hva vekta sier i morgen.

 

Jeg har ikke vært noe flink i det siste. Har hatt fryktelig mye å gjøre på jobb, ikke trent og nå er jeg SÅ sliten og har mye vondt i hodet. Det henger godt sammen alt sammen. Og snart skal jeg til en muntlig eksamen - lurer på når jeg skal få tid til å lese til den!

 

Mamsen - så godt å høre at dere var på rådgivning begge to, at dere fikk snakket og at dere hadde det fint sammen etterpå. Det må jo være en god start. Jeg håper dere fikk noen gode råd med på veien - som dere rent faktisk kan bruke.

 

Jeg må jobbe litt.... igjen. Gemalen er på jobb han også. Ikke no' fare for at vi er for at vi er for mye sammen for tida i alle fall!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mimi, det høres ut som om du har for mye å gjøre, så jeg håper du passer på deg selv også midt oppi alt. Eksamen er alltid nervepirrende, men hvis du får forberedt deg så hjelper det... så prøv å bortprioritere noe annet så du føler at du er i rute.....

Og, når begge jobber mye får man ikke mye tid sammen, så bruk den tida dere har veldig godt;)

 

Her er det full fart, men har begynt å registerer hva jeg spiser idag, så får vi se:) En begynnelse ihvertfall, hehe.... og nå skal jeg kutte ut snop igjen... var jo så flink en hel mnd, men har skeia ut de siste 2 helgene, og da varer helga frem til søndag kveld:( Ikke bra..... Prøver frem mot jul nå og ser hvor lenge jeg klarer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag igjen og endelig tid for litt nedgang :) 0,7, og det er jeg veldig fornøyd med!

Siste ukes harde regime har funket og det inspirerte meg til å gå på en ny.

 

Denne uken tror jeg at jeg skal få litt fart på treningen, for som mamsen sier er det jo jul snart og jeg vil prøve å gjøre en skikkelig innsats før det.

Denne julen ser jeg for meg blir måteholden. Selv om jeg gjør en god innsats før jul vil jeg ikke klare å bli ferdig så det er på ingen måte grunn til fråtsing. Men litt ekstra kos skal det jo bli. Jeg skal bare prøve å være litt forberedt å vite hva jeg evnt putter i meg.. Tror det kan være en grei innfallsvinkel.

 

Ukens tall:

Jan: 83,1

28/8 : 77,1 kg

4/9 : 77,6 kg

11/9: 76,7 kg

18/9 : 77,4 kg

2/10: 76,4 kg

9/10: 76,4 kg

16/10: 76,4 kg

5/11 : 76,6 kg

13/11: 75,9 kg = 7,2 totalt.

 

Da er det 5,9 kg igjen til målet og jeg så endelig 75 tallet som jeg nå har lengtet etter siden før sommerferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer Sans!!! Endelig, ja dette har du venta på, og det unner jeg deg virkelig!!

Jeg er også flink om dagen, kjøpt skritt-teller igår, for å motivere meg selv, og begynt å rocke hver dag med ringen min:p

Spiser sunt og riktig, og har ikke skrevet i helga, men er innenfor, det må jeg være.... og drukket bare vann og litt cola zero....

Nå steker jeg ørrett, selvfiska, så gleder meg til mat:D

 

Ha en fin søndag

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfisket ørret - intet kan vel smake bedre enn det Mamsen :-)

 

Sans1 - wow, jippiii og gratulerer! Herlig og vel fortjent. Jeg unner deg det av hele mitt hjerte! :)

 

Jeg har vel ikke akkurat vært flink. Jeg gikk ned med flagget torsdag morgen - helt nedsyltet i forkjølelse, karret meg på jobb igjen fredag - kun fordi jeg for en gang skyld faktisk var helt og aldeles uunværlig. Deretter har jeg ligget hele helgen... syk nok til å ikke gjøre noe fornuftig, og frisk nok til å spise alt mulig rart. Ikke bra... men jaja... gjort er gjort og spist er spist.

 

Nå aner jeg tendenser til gjennomtrekk i ett av neseborene, så kanskje er jeg på bedrings vei, skjønt hodepinen er fortsatt inntakt. Hadde det ikke vært fordi jeg fra i morgen og 3 uker frem får en student på hospitering, så hadde jeg nok blitt hjemme i morgen også. Men det går bare ikke. Stakkar'n kommer jo reisende fra utlandet og alt - så da må jeg nesten være på plass.

 

Ellers har jeg vært sammen med min kjære hele helgen. Vi er ganske flinke til å være sammen altså Mamsen - også selv om vi jobber en del. Forresten har vi nettopp bestilt oss en liten ferietur til Paris i romjula :) Det blir kos! Så får det stå til at det er krisetider og verden går dårlig. Vi har gratis overnatting - så da er mye spart.

 

Ønsker dere alle en fin uke!

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi få opp tråden vår litt her... ellers forvinner vi ned i intet, og det vil vi jo ikke :-)

 

Hvordan går det med dere?

 

Jeg er fortsatt forkjølet og småsjuk, men i dag tidlig var jeg så lei av å se på "syke meg" i speilet at jeg fant frem litt ekstra sminke fra skapet. Jeg har det ikke noe bedre, men tanken er at når jeg går forbi et speil neste gang, så skal det være litt mer oppløftende :-) så nå ser jeg så pigg ut at til og med en kollega bemerket det i dag tidlig. Så da følte jeg meg straks bedre. Hahaha... jeg er lett å lure.

 

Ellers har jeg ikke noe spesielt å berette fra matfronten. Jo forresten, min kjære bakte brownie i går kveld. Trenger jeg å si mer?

 

Håper det går bra med dere!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Her går det også bra.. Har stålkontroll på 1200 kcal-grensa om dagen! Veldig stolt av det.. Cluet er å holde seg unna mat man ikke har kontroll på og planlegge litt. Synes nesten det er lettere å slanke seg når jeg skal spise så lite.. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tror muligens det har noe med at jeg må være så forsiktig.

 

Forrige ukes nedgang ga meg også ny motivasjon i bøtter og spann, og jeg kjenner nesten at kiloene renner av om dagen.. hehe, bare litt overdrevet :)

Men jeg føler at det går min vei nå. Med min historie skal jeg jo være forsiktig med å bli for positiv, men det er virkelig ingen grunn til at jeg ikke skal klare noen kg før jul nå.

 

Er fortsatt litt "av" treningsbølgen om dagen, men håper jeg skal klare å komme meg på SATS til uka igjen. Har allikevel 7-8 trimpoeng denne uken, så jeg gjør jo det jeg skal.

Nå som vekta endelig har løsna litt skal jeg holde meg unna vektene en stund og heller konse om nedgang og kondis.. Men dette har jeg jo sagt før, for så å endre mening når vekta stopper opp.. haha

 

Får ikke veid meg i morgen pga jobbseminar, og det er litt kjipt merker jeg.. Nå trenger jeg alle oppturer som er. Men da får jeg bare krysse fingrene og håpe på enda mer nedgang neste uke! Vi heier på over kiloen da!! haha

 

Egentlig har jeg jo sagt hele den siste uka at jeg har 5,9 kg igjen til målet mitt - 70 kg.. Men jeg burde jo egentlig si at jeg har 6 kg igjen.. så kommer jeg under 70 kg :)

 

God bedring Mimi!

Og mamsen - hvordan går det med skjerpingen?? Håper det går bra :)

 

Klem Sans1 (endelig snart snas1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimi, håper du er bedre!! Jeg har gått og hangla og vært syk og førkjøla noen dager jeg også, og vondt i hodet.... er bedre, og er på jobb, men legger meg tidlig:)

Og, litt sminke hjelper, hihi...

Så heldig du er da, som har en mann som baker! Lager han god mat også?

Paris i romjula...mmm... så koslig;)

 

Sans, eller snas1:) du er virkelig flink!!! Og det motiverer meg! jeg er like flink som jeg begynte på, og har begynt å rocke litt hver dag (med ringen) og kjøpt meg ny skritt-teller, og spiser det jeg skal i tillegg til vann. Ligger på 1400 tenker jeg, har ikke reg alt(middag), men skal gjøre det noen dager nå for å være sikker. Og snop er slutt før jul, så skal jeg heller kose meg med GOD samvittighet i jula...

Er sikker på at du klarer å komme veeeldig nærme målet ditt innen jul, du strutter jo av motivasjon nå, og det merkes på hele deg. Skal bli moro å høre vekta:)

 

Ha en fin dag, jeg kommer innom igjen imorra for å ønske god helg

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld kjære venner,

 

Jada, her går det veien om dagen, så det er ikke vanskelig å fylle opp motivasjonskvoten. Et eller annet funker veldig bra, så "nåla" viste 1,1 ned i dag :D

Har ikke så mye annet å melde egentlig.. Jeg ligger på ca 7-8 trimpoeng (kun turgåing) og 1200 kalorier. Fikk beskjed i dag om å passe på at jeg kommer meg opp på det hver dag. Hun advarte meg også om at det nå vil bli litt vanskeligere å holde vekten i etterkant og at jeg må være veldig forsiktig. Men det er greit!

Neste uke får jeg en fy liste og en ja liste over julemat og kos.. Lover å gi dere noen tips

 

Godt å høre at jeg kan overføre litt motivasjon, mamsen. Keep up the good work, så får du resultater igjen snart du også :)

 

Ukens tall:

Jan: 83,1

28/8 : 77,1 kg

4/9 : 77,6 kg

11/9: 76,7 kg

18/9 : 77,4 kg

2/10: 76,4 kg

9/10: 76,4 kg

16/10: 76,4 kg

5/11 : 76,6 kg

13/11: 75,9 kg

20/11: 74,8 kg = 8,3 totalt

 

Da er det 1,7 kg til jeg runder 10 kg og 4,9 kg til målet :)

 

Apropos gårsdagens innlegg om at jeg ikke ville få med meg veiing i dag; det ble store endringer i planene da jeg klarte å forsove meg!!!!! Fader assa... så sinna på meg selv. Men jeg er über b-menneske og hørte ikke 2 vekkeklokker + telefon fra kollega. Så da var det ikke annet å gjøre enn å ta en vanlig dag på jobb og få med meg kurs (aldri så galt osv, hehe)

 

Ha en fin kveld. Jeg har så mye kalorier igjen at jeg kan kose meg med både en chai-latte, klementiner og rosiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...