Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Deilige, deilige vårhelg :)

 

Kan endelig melde om en helg der alt ble gjort riktig! Startet med trening etter jobb fredag, 1,5 times gåtur søndag og kaloriinntaket har vært etter "boka".

Jeg merker med en gang at ting skjer og det er digg!

 

Målte meg rundt livet i går og endelig er jeg under 90 cm, retter sagt 89, dvs at jeg har 1 cm igjen til jeg er innenfor anbefalt livvidde for kvinner (er ikke det 80-88 cm? Mener jeg har lest det et sted)

 

Jeg tror nok du kan regne hagearbeid som litt trim, Mimi :D

 

3 dager igjen til jentetur med masse shopping og det skal bli deilig å kunne kikke på litt normale størrelser!

Veiedag blir onsdag pga nevnte tur.

 

Nå sitter jeg egentlig bare og venter på at det skal bli tid for å gå på SATS, på planen i dag står Danceaerobic. Ny instruktør ser jeg, det skal bli spennende og sikkert veldig morsomt og knotete, haha

 

Ha en kjempefin kveld dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Pga tur i morgen er jeg, som nevnt tidligere, litt tidlig ute med ukesveiingen. Og denne jenta kan når hun vil!! - 1,2 på 6 dager, det er nesten litt mye, haha. Men som min venninne sier; raskt på, raskt av, så kanskje det ligger noe i det?!

Veldig fornøyd ihvertfall..

 

Jeg orker ikke finne den lange vekttråden min, så jeg begynner med etter påske vekt.

 

16/4: 73,1

22/4: 71,9

 

Hvordan går det med dere?

Nå har vi jaggu runda 1500 innlegg og det er ikke dårlig så få som vi er :)

 

Ha en strålende helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

 

Grattis Sans1 - wow! Mulig det er litt mye, men det står det like fullt respekt av!

 

Jeg har gått ned 0,5 kg, hvilket for så vidt er etter boka, men sånn i begynnelsen synes man alltid det er litt lite. Da pleier det gjerne å gå litt raskere.

 

Men grunnen er enkel; jeg har ikke kommet i gang med å trene. Jeg gror fast i sofaen, ja eller i hagen da (det er vel mer sannsynlig, sånn rent praktisk, hehe), og det er rett og slett ikke bra nok.

 

I helgen må jeg jobbe med eksamen, for ikke å snakke om all den jobben jeg bør gjøre i tillegg. Kanskje jeg bør belønne meg selv med litt fri - og ta en joggetur?

Det er det som skal til :-)

 

Håper du er i siget også Mamsen.

Ønsker deg en fortryllende tur Sans

 

Vårklem fra

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, GOD TUR, og GRATTIS med flott nedgang:D Og ja, du kan når du vil!!

 

Mimi, grattis til deg også!!!!! Helt etter boka, og fortsetter du sånn kommer du i mål;)

Hagetrim kan vi vel kalle det?? det teller!

 

Etter påske var jeg over 65 kg... husker ikke hva (vil glemme det så fort som mulig!! )

23/4: 64,5 kg, så det er ihvertfall NED

 

Idag har jeg vært en smule gal.. kjøpt den knallfine skinnjakka!! 2300 kr... huff JJaja, den var fin da:) Str 36 passa best, så nå kan jeg ihvertfall ikke legge på meg, for jeg tok den;) Er verre med bakdelen og låra her....hmf....

 

Ha en super helg dere, og ja, så mange innlegg!! Vi har jammen meg stått på da!

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann, da håper jeg dere har hatt en strålende helg!! Sans, du har vel kost deg litt ekstra? Hatt det moro vel?

Jeg har gått MASSE!!! Vært superflink, hehe:D Nå SKAL jeg ned!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok Sans1 på tur, så da får vi holde liv i tråden enn så lenge, skjønt den ser ut til å overleve uansett :)

 

Jasså, du har vært ut og skjemt deg selv litt bort Mamsen? Godt å høre. Jeg er sikker på at du fortjener det. Hvordan går det i heimen for tida da?

 

Jeg har hatt en litt for rolig helg. Det plager meg at jeg ikke kommer i gang med å trene. Skjønner ikke hvorfor... Det har aldri vært noe problem tidligere. Bortsett fra det har jeg vært ganske sund og jeg har ikke de store utskeielene å fortelle om. Jeg har vært ekstemt trøtt. Fredag kveld sloknet jeg på sofaen før Nytt på Nytt var omme og like fullt sov jeg godt og lenge lørdag morgen. Synes jeg har vært mye trøtt den siste uka...

 

Nok om det. Ønsker dere en fin fin uke!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

 

Godt å se at dere også er i siget igjen :) Gratulerer med flott nedgang, begge to.

 

Jeg har hatt en fantastisk tur med MASSE gåing, riktignok fra butikk til butikk, men dog :)

Venninna mi går med skritteller og på lørdag gikk vi over 15000 skritt bare på shoppingen alene. I tillegg kom turen tilbake til byen og hjem på natten. Tror nok allikevel at kaloriinntaket har oversteget forbruket, men det får heller være :) Er mest stolt over at jeg 1) ikke kjøpte godis i tax-free'n eller spiste sjokolade på hele turen. 2) at jeg kjøpte med meg en banan tilbake på hotellet da jeg kjente at jeg var sulten og det var en stund til middag - istedenfor å sluke hele potetgull posen og 3) at jeg nå klarer å smake på kun 4-5 pommes frites hvis det følger maten. Og det har blitt en vane!

 

For å gi dere oppdatering på venninna mi så fikk jeg gledestrålende sms på mandag der hun fortalte at hun hadde gått ned 1,5 kg på en uke og at hun ikke føler at hun slanker seg engang. Veldig glad på hennes vegne

 

Nå må jeg løpe videre :)

tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi - ikke ofte jeg kommer inn og så er det vår tråd som ligger øverst!

 

Trodde du skulle på tur lenger enn som så Sans1. Velkommen hjem igjen og gratulere. Jeg synes du er råflink for tida... Du ruler taxfree'n! Go go go. Du fortjener virkelig hvert gram du går ned. Jeg unner deg det inderlig.

 

Ikke dårlig at dere fikk gått såpass mange skritt shopping. Wow! Og så var det vel ekstra moro å handle klær, nå som det 1)sitter penere 2)er mer å velge mellom...

 

Nå skal jeg lage litt sunn mat her - vi tastes!

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Her var det liv:)

Mimi, kjenner igjen det å være trøtt... sånn er jeg også for tida... og i tillegg sover jeg dårlig når jeg legger meg sånn annenhver dag:( Jaja, i heimen har det vært litt begge deler, så optimist den ene uka, og pessimist den andre.... men tar en dag av gangen, og skal til rådgivern igjen på mandag... så får vi se...

 

Sans, så utrolig flink du er!!!!!!!!!!!!! Og, jammen har du fått masse trim på turen også da! Flink i taxfreebutikken også, så dette må bli bra:D Og, det fortjener du!!

Moro å høre om venninna, du gjør en god jobb der:)

 

Skal snart hjem nå, vi snakkes litt senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Jeg blir så glad for tilbakemeldingene deres :)

Gruer meg allikevel til veiing i morgen.

 

Ja, det var en langweekend med venninner.. Tror ikke vi hadde hatt råd til flere dager med det shoppingnivået vi holdt, haha.

 

Og jaaaaaa seff var det gøy med klær som passet og mer å velge i.

 

holder dere fortsatt på torsdag som veiedag eller? Jeg kommer ihvertfall innom med rapport i morgen.

Så nå skla jeg ut og skaffe meg 2 trimpoeng før Lost. Det er bare å sette på Ipoden og gå! :)

 

Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, så flink du er!!! håper du var fornøyd med vekta idag:)

Min viste OPP:( Mister hele motivasjonen jeg... syns liksom jeg gjør alt riktig, og så er det lønna... Noe må være galt med forbrenninga mi... kanskje alt styret i heimen, ikke vet jeg....

spiser riktig, vært masse ute, gått turer, og spiser 4 måltider, pluss frukt, og nok vann....

jaja, får håpe på bedre tall til uka...

 

ønsker dere alle en flott helg, med masse sol og kos:D

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Mamsen - det er ikke noe moro. Jeg stod bomstille, men jeg kan ikke skryte av å gjøre alt etter boka, for jeg VET hva som mangler: trening. Skjønner ikke hvorfor det byr meg sånn i mot for tida... Jeg har alltid vært ganske sporty, men nå er lysten helt borte.

 

For min del tror jeg det er nøkkelen - så hva venter jeg på???

 

Du da Sans1, hvordan gikk det med deg?

 

Over og ut,

 

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så bra at ihertfall sto stille Mimi, det kunne vært verre:)

Og, det med trimmen kjenner jeg igjen, det er et ork... men det å gå turer er ihvertfall ganske koslig om man er flere...

 

Er spent på veiing imorra, og håper på ned. Har vært flink, og igår spiste jeg vannmelon til kvelds. Null kalorier og masse vann:p Og, kjempegodt!! Det skal jeg kjøpe inn i dag også... Blir lettsalta torsk til middag idag, og det gleder jeg meg til:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer og går motivasjonen som det passer seg.

Etter jenteturen ble det en økning på 400 kcal og i helgen sklei jeg skikkelig ut på både mat og godis.. jaja. Men NÅ dere, nå (hihi)

 

Nøyaktig 4 uker til ferie.. Jeg har 4 uker å gjøre det på og jeg VET at jeg kan få helt ok resultater hvis jeg nå bare skjerper meg! Siden jeg sklei utpå i helgen frykter jeg at det er mer opp denne uken, men det skal jeg tåle.. for neste torsdag er det NED!!

 

Så hva sier dere jenter?? Nå er det kun ned som teller, sommeren er like rundt hjørnet! (og bunaden skal på om 1,5 uke.. den har jeg ikke brukt på noen år)

 

har 140 kcal igjen i dag.. det blir akkurat en posjon havregrøt det.. og det metter jo mye mer enn et usselt knekkebrød med brunost :D

 

Klem Sans1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kort innom med veiestatus (og det betyr jo som vanlig at det er nedgang, haha)

Ned 300 i dag, og det er jeg forsåvidt fornøyd med etter den helgen jeg hadde.

Da har jeg akkurat 2 kg til jeg er på 70.. så målet nå er 2-3 kg på 4 uker, så nå må jeg jobbe beinhardt!

Hadde jeg kommet under 70 til ferien ville jeg vært veldig fornøyd :D

 

Dagens tall:

16/4: 73,1

22/4: 71,9

30/4: 72,3

7/5: 72 = 1,1 ned siden påske.

 

Må løpe videre. Skal på teater sammen brodern og hans fru :)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, GRATTIS, det er superbra at du gikk ned selv etter at du følte at du hadde sklidd ut!! Kroppen din tåler det tydeligvis bra, så når nok målene dine før ferien:D Du er full av motivasjon også, og det smitter:)

 

Hos meg ble det 1 kg ned, endelig!!!!!!!!!!!

Etter påske var jeg over 65 kg... husker ikke hva (vil glemme det så fort som mulig!! )

23/4: 64,5 kg, så det er ihvertfall NED

30/4: 65,3 kg

8/5: 64,3 kg

 

 

Når det gjelder søtsug, har jeg det ikke lengre i det hele tatt... Det er bare at jeg er sulten noen ganger, og det er da jeg får lyst på noe... Og, har jeg da vannmelon i huset som nå, slipper jeg alle de fruktkaloriene jeg pleier å spise for mye av..

Som tidligere sagt, kjører min mann frukt og grønt for Bama, og igår kom han hjem med 3 STORE vannmeloner!!!!!!!!!!! Oj.... jeg spiser mye, men hvor lenge tåler de å ligge? Er vel borti 20 kg tilsamen tipper jeg, hehe... han har skjønt at nå er det det jeg vil ha, hehe

 

I helga har vi barnefri her, så får se hva helga bringer.. Ingen planer enda ihvertfall...

 

Kos dere alle sammen, og ha en flott helg!!

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig mamsen :D Grattis.

 

Så godt å høre at jeg kan være motiverende.. Jeg har prøvd litt på det da.. Vil jo gjerne at dere skal komme ordentlig igang igjen også..

 

Jeg tror jeg skal greie det nå.. FErien er plutselig så nærme at det er nå eller aldri, haha.

 

Har akkurat fått i meg fredagstaco'n, og har fortsatt et par hundre kalorier igjen og de skal brukes på banan og vaniljeis.. mmm

 

Har egentlig ikke sjekket kaloriinnholdet på vannmelon, men er det nesten lik null altså?? Jeg har en bit i kjøleskapet.. det er jo så mye av det i butikkene nå.

Men kjøpte ikke i dag, kjøttet var så lyst og da tenker jeg at det ikke smaker noe.

 

Ha en strålende helg dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, jeg spiste også taco i helga, igår, men det ble litt snop til dessert her, men ikke mye:p

Vannmelon inneholder 90% vann, og som gulrota, 36 kalorier pr 100 g, så det kan vi spise så mye vi vil av:D

Du klarer å nå målet ditt, det er jeg overbevist om!!! Og, jeg er igang, dette skal jeg også klare!!

 

Varen tur ute på lokal pub igår, hadde det artig:) og fikk dansa litt også:)

 

Ha en flott søndag

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Idag skinner sola fra skyfri himmel, deilig:D

Håper dere får en flott dag!!

Jeg skal ha klubb ikveld, lage viltgryte, ris og brokkoli... det får stå sin prøve:p

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk, men gjør ihvertfall det jeg kan best.. teller kalorier. I dag sov jeg litt lenge og det har derfor blitt for lite totalt. Derfor koser jeg meg nå med dream vaniljeis og banan.. mmm Nye favoritten!

 

Rota det til skikkelig på søndag med overspising av potetgull.. Vet ikke helt hva som gikk av meg. Vi får se hvordan det utarter seg på vekta på torsdag :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Uffda Sans1 - ikke moro å være syk. Godt å høre at du nyter litt is i alle fall.

 

Her går det så som så med treninga. Vet ikke hva som går av meg der altså. Om ikke annet ligger jeg ikke på sofaen. Jeg har blitt hagegal! Flere kvelder på rad har jeg stått på hodet i staudebedd og rotet i jord, dratt i ugress, plantet og sådd. De to siste kveldene til kl 23... Jeg får i alle fall frisk luft.

 

Ellers har jeg mensen så jeg er usikker på om det frister å stå på vekta denne uka. Men det gjør det jo aldri, så det er ingen vei utenom . Jeg sluttet på p-piller for en tid tilbake og det gir noen særs lite hyggelig utslag på huden blant annet. Jeg håper det skal gå over, men det ser ikke sånn ut...

 

Håper du er i siget Mamsen . Fortsatt god bedring Sans1

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Sans, god bedring til deg, og isen høres god ut, nam nam:p

Noen sprekker må man regne med, de kommer innimellom, men u klarer å ta deg inn igjen, så det går nok helt fint:)

 

Mimi, så moro med hage da, og kan tenke meg det blir fint! Du får jo vært i aktivitet, så det hjelper... Holder også på litt ute, og skal få planta litt nå før 17 mai.

 

Ønsker dere en fin dag, og håper dere har sol og flott vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det torsdag igjen jenter.. Hvor er resultatene deres?? Min har latt vente på seg, ikke pga oppgang som vanlig, men pga nettproblemer. Nå håper jeg at jeg har klart å løse de..

 

Ned utrolige 1,3 i dag!! Hurra, hurra for meg. Dette skal jeg klare (har allerede begynt å planlegge 17. mai i hodet) 700 gram igjen til ønskevekt før ferie.

Hadde vært så deilig om jeg hadde klart det på en uke nå, så jeg kan begynne å øke matinntaket før solen tar overhånd.

 

Dagens tall:

16/4: 73,1

22/4: 71,9

30/4: 72,3

7/5: 72

14/5: 70,7 = - 2,4 siden påske YAY

(og jeg er vel faktisk under vekta jeg hadde før dumme mars kom)

 

Er frisk igjen, men det er allikevel deilig at det er helg i morgen :)

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Grattis sans, utrolig bra jobba;)

Mine tall ble ikke noe ned... søren også..

 

Etter påske var jeg over 65 kg... husker ikke hva (vil glemme det så fort som mulig!! )

23/4: 64,5 kg, så det er ihvertfall NED

30/4: 65,3 kg

8/5: 64,3 kg

15/5 64,3 kg

 

ha en superfin 17 mai:D

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også Sans1 - jeg bøyer meg i støvet!!!

 

Jeg er helt kaputt etter en fantastisk helg som gikk i 100 fra torsdag til søndag. Sloknet på sofaen i går kveld.... er fortsatt ikke uthvilt!

 

Tastes senere i uka...

 

Mimi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...