Gå til innhold

Fit For Fight


Gjest Mimi

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Oj, så moro å se at det er liv her inne da!!! :P

 

Grattis med ned dere, heelt fantastisk bra!!

jeg orker ikke å være frustrert Mimi, visste jo at det kunne bli sånn når jeg ikke hadde vært flink... men når jeg har vært flink og ikke går ned.... da!!..hehe

 

Sans, det er ikke lett når man ikke vet hva man egentlig får, så kjempelurt at de serverte sausen ved siden;)

 

anne og sans, så flinke dere er som har planene klare for husarbeid! jeg skal nok også gjøre litt, men imorra skal jeg og ungene på Barnas Grand prix for å se på en av mine elever opptre, og så spise pizza med noen venner etterpå. Søndag har jeg invitert resten av 3 klasse hvor minsten går, med foreldre, til ski- og akedag:p

Så... skal ihvertfall få gjort litt med ungene

 

GOD HELG til dere alle, og KOS dere masse, hihi

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Det er godt å se at alle er i godt umør. Nå er badet ferdig malt, og det ble kjempebra. Lyst og triveligt.

I morgen blir det få skrudd på plass alle tingene som skal henge rundt på veggene:-)

Har jo ikke blitt noe trening idag da, men det er jo litt trening å male ser jeg når jeg legger det inn.

 

Eldstemann har innvitert oss på middag i morgen, så vi tenkte at vi skulle gå til han. Tar sirka en time hver vei, så det vil nok gjøre godt.

Ha en flott lørdagskveld og søndag.

 

klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så flink du er anne, og det har nok blitt kjempefint!!! Så koslig å bli invitert på middag til sønnen, og at dere går så langt blir jo bra trim:)

Håper du har fått kost deg!!

Nå har vi kommet hjem fra tur, og været var helt fantastisk:D Strålende, varm sol fra blå himmel:)

 

Kos dere og nyt morsdagen;) Jeg ble vekt med stekte egg og marsipankake til morran, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann:) Ny uke, og nye muligheter!!

 

Så bra at du koste deg hos sønnen anne, og jammen fikk du trimmen også!

 

Var på vekta idag, og den viste jammen ned!! Trodde jeg hadde gått opp minst 1 kg i helga som jeg har spist, men neida 63,5 idag:) Tror den var 64,4 sist:.. så går rette veien når jeg ikke fortjener det;)

 

Kaldt her idag, minus 15 grader, men et strålende solskinn:D

 

Ha en flott uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra mamsen, da gjør du jo noe riktig :) Ikke vær for streng mot deg selv nå! Ned er ned, vet du..

 

Ja, her fikk jeg gode resultater og PANG der var jeg syk gitt.. Fikk selvfølgelig jobbet uken ut og trent fredag kveld før det kastet seg over meg. Så her sitter jeg, mandag kveld med omgangssyke!! Ikke morsomt.. I dag har jeg spist en banan og en halv bolle.. og det er vel stort sett mønsteret jeg har fulgt de siste dagene. I dag har jeg fått vært en tur på butikken og har fått tak i farris og eplemost. og nå skal jeg putte en grandis i ovnen. MÅ ha noe som smaker litt. Får håpe magen ikke knurrer for mye.

 

håper dere får en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring fra meg også. Uff - hørtes ikke moro ut. Håper du snart er på beina igjen.

 

Jeg fikk ikke trent som planlagt i helgen, men rakk tur-retur IKEA ikke mindre enn to ganger (vi må alltid tilbake og bytte det vi kjøpte feil. At vi ikke lærer grrrrr..) og har holdt på en del i huset.

 

Eller har det vært kjempekaldt, men jeg holder ut og går i alle fall til og fra jobb hver dag. Er spent på om det gir noe utslag på sikt.

 

Tastes mer senere.

Mimi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha :) Ser ut som det går seg til nå. Tar en ekstra dag hjemme i morgen for å komme ordentlig til hektene igjen. Fortsatt litt slapp men det ordner seg sikkert når jeg får i meg ordentlig med mat igjen.

Grandisen var forresten nydelig :)

 

Det eneste fine med sånn sykdomsperioder er at jeg ser hvor glad jeg har blitt i min nye livsstil! Gleder meg til middag i morgen med poteter, fiskekaker (fant noen med veldig mye fisk i) og maaaaaaasssse grønnsaker!

 

Haha, Mimi, kjenner til problemet.. Det holder liksom aldri med en tur på Ikea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Confession; Jeg har spist alt mulig jeg ikke skulle i dag. Og det er ikke min skyld. hahahaha.... :) eller dvs det er jo KUN min skyld, men jeg var på møte på jobben i dag, og der var det ei som var så grei å ta med nøtteblanding, krokanrull, smil, tyrkisk pepper og tørkede bananer. Og jeg klarte kun å holde meg unna smil'n, og det er kun tilfeldig.

 

Hmm... jeg må tydeligvis på jakt etter min standhaftighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, kjenner meg også igjen Mimi. Vi pleier å besøke svigerforeldrene mine en kveld i uka og min mor en kveld i uka, og som dere sikkert kjenner til så er alltid et mas om at: "Ta nå bare et kakestykke, du er jo slank nok, og tenk på at jeg har laget dette til dere"

Dårlig samvittinghet og for å slippe maset så blir det fort et stykke.

 

Men har funnet en løsning:-) Et bitte lite stykke som spises sent, slik at alle andre kanskje tar 2 når du er ferdig ;-)

Av og til er dette lett, men noen ganger er motivasjonen på bånn, og da er det lett å bare trykke i trynet uten å tenke. Det skjer av og til det ja.

 

Men i morgen er det atter en veiedag, så da får jeg se hvordan denne uka har forløp.

PS. Har handlet på IKEA og trengte faktisk ikke å returnere for å få noe som skulle vært med:-) Alt var der, er ikke det flott vel? Ha en fortreffelig dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det torsdag igjen dere og at jeg fikk resultater denne uken er vel ikke merkelig!

Sitter og smiler litt for meg selv her nå, men jeg må vel kanskje ta høyde for at det kan gå litt opp igjen neste uke nå som jeg er tilbake på "normalt" matinntak.

Ned 1,5 kg, hehe, inkludert en god rens av kroppen. Aldri så galt osv.

 

Var tilbake på jobb igjen i dag og det gikk fint. Litt slapp og varm/kald men nå går det rette veien.

 

Mimi: det kan skje de beste av oss :) Jeg sliter med denne lysten til å bare dytte innpå fra tid til annen. Noen ganger klarer jeg å holde igjen og noen ganger ikke. Nå om dagen er det sommerens ferie som holder meg på matta. Vi bestilte tur i går - spørs hvor lenge jeg klarer å bruke det som motivasjon, haha

I morgen har jeg tenkt å gi mine kjære kolleger litt fredagsgodt, håper jeg klarer å styre sjokoladelysten.

 

Ukens tall:

Jan: 83,1

28/8 : 77,1 kg

4/9 : 77,6 kg

11/9: 76,7 kg

18/9 : 77,4 kg

2/10: 76,4 kg

9/10: 76,4 kg

16/10: 76,4 kg

5/11 : 76,6 kg

13/11: 75,9 kg

20/11: 74,8 kg

27/11: 74,8 kg

5/12 : 74 kg

11/12: 73,8 kg

15/1: 73,2 kg

22/1: 73 kg

29/1: 73 kg

5/2: 72, 3 kg

12/2: 70,8 = 12,3 totalt

 

Bare 900 gram til jeg ser 60 tallet igjen.. det er lenge siden ;)

Det er vel i utgpkt det jeg har igjen til hovedmålet er nådd også, men jeg går nå offisielt ut med nytt mål-tall: 68! Da vil jeg ha gått ned 15,1 kg og det burde være noe jeg kan klare å holde.

Så da er det 2,7 kg igjen til jeg er ferdig slanket!!

 

Nå blir det fiskekaker :) Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja, jeg skulle jo vært innom før, men glemte det rett og slett, og vi har ikke fått nett hjemme ennå.

 

Jeg hadde uansett ikke noe hygglig å melde. Jeg var i grunnen ordentlig sur da jeg så resultatet som viste opp opp opp....

 

Så da gleder jeg meg istedet over gode resultater for deg Sans1 :) Jippiii...

 

Anne, jeg skal prøve å ta med meg rådet ditt videre.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Over og ut - fra Mimi som forhåpentlig snart er på nett igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vekta i dag - og er tilbake der jeg startet rett over jul, og det er er jeg ærlig talt litt sur og gretten over.

 

Det hjelper vel heller ikke på humøret at jeg har mensen og føler meg både oppblåst og konstipert. Ikke desto mindre er det ikke noen grunn til at vekta viser mer. Jeg det gjelder noen, men slik pleier det ikke å være for meg. Tvert imot.

 

Jeg vet jeg bør skriver at det bare er å ta seg sammen og gå på med krum hals. Men egentlig har jeg mest lyst til å krype under dyna, gjemme meg og glemme det.

 

Om ikke annet så er jeg i alle fall ærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her var det jammen ikke mye liv!?

 

Hva skjer'a? :)

 

Håper dere har det bra og er slanke, sunne og spreke som aldri før!

 

Jeg har vært borte en stund grunnet ferie og det faktum at vi fortsatt ikke har nett hjemme, men det er tydeligvis andre som er opptatt her også.

 

Jeg avsluttet dessuten ferien med en liten matforgiftning, og er på jobb igjen for første gang i dag. Er ikke helt 100% ennå, så jeg verken trener eller spiser riktig. Spiser svært lite for å si det sånn. Det er rett og slett lite som frister, men matlysten kommer vel snart tilbake.

 

Håper dere ikke er helt borte...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, jeg har hatt en liten 'pause', men er tilbake:)

Mimi, huff så skummelt med matforgiftning da! Godt at du er på beina igjen:)

Sunn, slank og sprek er ikke meg, men fra idag? Hehe:)

Har hatt litt å stri med, men tar en dag av gangen

 

Håper vi kan få litt liv i tråden vår igjen, og motivere hverandre:D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamsen

 

Godt å se at du har holdt litt liv i tråden her...

 

Jeg er her vel ennå, men vi har fortsatt ikke nett hjemme og da blir det så som så. Utrolig at nettleverandørene kan bruke så lang tid. Det er ikke til å tro. Vi bor tross alt ganske sentralt. Riktig nok er ingen av dem kjent for god service, men likevel.

 

Jeg lover å komme innom. Det er uten tvil på tide å ta i et skikkelig tak! Nå drar jeg imidlertid snart på ferie. Om to uker setter vi kursen mot den sørlige halvkule og blir borte til etter påske. Så i den perioden blir jeg nok svært lite aktiv her!

 

Håper det er fler som stikker innom!

 

Mimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så koslig at du er her da Mimi!!! Og ja, helt utrolig at de kan bruke så lang tid på å få innstallert internett....

Så deilig med ferie da, hvor drar dere hen?

Blir Polen på meg og jentene, og min søster i mai, gleder oss:D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

nå ble jeg glad.. har vært litt forum-lei i det siste og det har ikke noe med vår tråd å gjøre, mer at jeg ikke finner noe interessant i de andre :D Men da var det godt å se at dere fortsatt holder koken!

 

Men jeg har vel også feiret bursdag i ca 2 uker nå, med treningsfri og alskens som det medfører.. haha, flink til å finne grunner til å spise det jeg vil.

Men nå er jeg igang igjen og er klar for å ta fatt på siste episode.. (litt tv-slave ser jeg.. hehe, jeg mente seff de siste kiloene)

Torsdag for 2 uker rundet jeg endelig 12 kg på ordentlig (jeg var jo over 12 kg etter omgangsyken, men det teller lissom ikke) Nå spørs det da hvor stor skade jeg har gjort med denne festingen og spisingen min, hmm.. angre, angre..

jaja.. Tror vel ikke jeg tør å veie meg i morgen, så vekt blir det først neste torsdag, haha

 

har akkurat kommet hjem fra step30 og mage/rygg time, har kokt havregrøt og skal nå kose meg med lost :P

 

åh hei, jeg glemte jo å si at jeg nå har kjøpt 2 olabukser i str 31 (som også målbuksen min er i) og de sitter som støpt.. Deilig, deilig, deilig..

Får mye komplimenter om dagen, spes fra en vennegjeng et stykke unna som ikke ser meg hver uke.. og det er ikke bare kg de skryter av, men også viljestyrken min og evnen til å stå på, dette litt ned, men krabbe meg opp og fortsette.. Og det er så utrolig godt å få skryt for det.. for nå har jeg pokker meg holdt på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...