Gå til innhold

The long and winding road... :->


Gjest tsj

Anbefalte innlegg

Guuuud jeg er så misunnelig på deg som kan trene på dagtid. Det vil jeg også!

Lykke til på Sats, og husk å drikke vann og sånn. Så snakkes vi snart håper jeg ;)

 

Ha en super dag over fjellet!!

 

Klem fra Pildur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar
Guuuud jeg er så misunnelig på deg som kan trene på dagtid. Det vil jeg også!

Lykke til på Sats, og husk å drikke vann og sånn. Så snakkes vi snart håper jeg ;)

 

Jeg er også misunnelig idag- Jeg skulle ha kommet i sig igjen etter jula. Min unnskyldning nå er at jeg faktisk er innesnødd, og klarer ikke forsere fonnene selv med min 4-hjuls-trekk. Jeg klarer ikke gå ute når det er glatt og ujevnt, så jeg må vente til snøen har smeltet. Jeg trener styrke med apparater. Det går fint å være tykk på treningssenter nå for tida- det er flere av oss der. Så det kan abslolutt anbefales. Kan jo gå i trapper og styre på litt innendørs da, men.... Jeg lengter etter sommeren- eller nei, da vil jeg jo være slankere- må jobbe som en gal med dietten nå da. Ikke lurt å vente til snøen har smeltet med det. Kos deg på trening. Håper du blir skikkelig gira og syns det er moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener. Det var kjempedeilig å trene. Virkelig. Jeg kunne nesten høre hvordan kroppen takket meg for at jeg trente musklene. Det var nesten merkelig. ;)

 

Skal tilbake igjen i morgen og det med glede! Og det er første gang for min del at jeg vil tilbake med en slik iver. Og den iveren og gleden må jeg prøve å holde på så godt som mulig.

 

Ellers kan jeg fortelle at forrige uke var ikke så enkel som jeg trodde den skulle bli. Kroppen har jo blitt foret med sukker og annen "gift" i desember og sukkertrangen har vært vanskelig å overse.

 

Har nå begynt med kromtablett. Håper den virker skikkelig snart.

 

Ønsker alle en fin og sunn dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass dag nå Trude så du ikke blir avhengig av treningen. Forresten det er utrolig deilig. Jeg trener ihvertfall 4 dager i uken og de ukene jeg ikke har mulighet til det blir jeg helt desperat.

 

Utrolig flott at du er i gang igjen. Stå på Trude jeg har virkelig troen på deg.

 

Klem Kløne Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det ga mersmak da :) Nå er du i gang vettu!

Hvor kjøper man kromtabletter? Me like.

 

Jeg kjøpte mine i helsekostbutikk. Ellers tror jeg de er å få på apotek. Men helsekost i hvert fall. Enjoy. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjapt innom for å si at nå drar jeg på trening hos Sats. Etterpå skal jeg til fysioFrode.

 

Har jeg forresten nevnt at jeg har håp om å få en ny jobb som først er 50% og om noen mnd øker til 100%. Da blir det jobbing fra 07.00-15.00. Så da blir det slutt på trening på dagtid, Hilde. Men da får jeg gå om ettermiddagen. Jeg skal inn og prate med dem om et par uker. Det er far til x'en som spurte om jeg var interessert! Jeg var sjokkert. Selvfølgelig er jeg interessert. Det er en annen type sekretærjobb enn den jeg er vandt med, ikke den mengden med bare skrivearbeid og dessuten er det mange flere forskjellige oppgaver som fører til en del vandring mellom avdelingene. Utover det er jeg ikke helt sikker på hva eksakt oppgavene går ut på, men jeg har en følelse at jeg vil trives. :) Svigerfar går av med pensjon i mai mnd ;) , det synes jeg er dumt for han er veldig populær og grei som sjef. Det som står mellom om jeg får jobben eller ikke, er at han må klare å overbevise kollegene sine at jeg er rett person til jobben. Imens tygger jeg negler, har vondt i magen, er nervøs, og er klar for tvangsinnleggelse. a080.gif

 

d080.gif

 

Have a nice day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da. Håper virkelig at du får jobben. Det fortjener du og jeg unner deg jobben av hele mitt hjerte.

Så flink du er til å trene da. Er det ikke deilig. Jeg nyter det i fulle drag.

 

Ønsker deg en super kveld.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da med utsikter til ny jobb, lykke til med det:)

 

Kjempe koselig at du har vært innom bloggen min, har skrevet et langt svar til deg der inne, så jeg tror ikke jeg begynner å si så mye her jeg.

 

Vill ønske deg en flott dag i allefall og så skrives vi

 

Setter pris på deg Trude:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

så spennende da! håper du finner en flott jobb som du trives i!! har mye å si både hvem man jobbber med og hva man jobber med. krysser alle fingrene for deg! dette går nok bra skal du se! bare å jage sommerfuglene. ;)

 

ønsker deg en flott torsdag..snart helg :)

 

håper det går bra med deg på alle måter!?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjapt innom for å si at nå drar jeg på trening hos Sats. Etterpå skal jeg til fysioFrode.

 

Har jeg forresten nevnt at jeg har håp om å få en ny jobb som først er 50% og om noen mnd øker til 100%. Da blir det jobbing fra 07.00-15.00. Så da blir det slutt på trening på dagtid' date=' Hilde. Men da får jeg gå om ettermiddagen. Jeg skal inn og prate med dem om et par uker. Det er far til x'en som spurte om jeg var interessert! Jeg var sjokkert. Selvfølgelig er jeg interessert. Det er en annen type sekretærjobb enn den jeg er vandt med, ikke den mengden med bare skrivearbeid og dessuten er det mange flere forskjellige oppgaver som fører til en del vandring mellom avdelingene. Utover det er jeg ikke helt sikker på hva eksakt oppgavene går ut på, men jeg har en følelse at jeg vil trives. :) Svigerfar går av med pensjon i mai mnd ;) , det synes jeg er dumt for han er veldig populær og grei som sjef. Det som står mellom om jeg får jobben eller ikke, er at han må klare å overbevise kollegene sine at jeg er rett person til jobben. Imens tygger jeg negler, har vondt i magen, er nervøs, og er klar for tvangsinnleggelse. [img']http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a080.gif[/img]

 

Have a nice day!

 

Hei Trude!

Så spennende med mulighet for ny jobb...

Du er blitt så flink å trene. Imponerende:-)

Veldig hyggelig at at du sendte meg en hilsen på tråden min, svarte deg der jeg.

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år ;)

Du er så flink ,håper du får den jobben :)

 

Har vært ei travel jul og nyttår for oss på fjellet ,hadde svigerinnen min og mannen på besøk i julen,så kom foreldrene mine ei uke,veldig veldig trivelig og godt.

Databoksen ble det ikke tid til rett og slett,så jeg er kjempeglad dere er her inne enda ,alle sammen :) har hatt en smule dårlig samvittighet for vennenen mine her . Men dere har vært der for hverandre så jeg trøster meg m det.(har lest masse i dagbøkene til dere,men ikke rukket å skrive hilsen til alle enda)

 

Håper du og ungene har det bra,og er friske.,og at skulderen din er bedre nå.

Go klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg jammen sovet mye. La meg 21.30! Det er meeeeget tidlig for denne dama her. :) Har våknet en del for en av guttene mine fikk sove inne hos meg. Jeg har visst en skikkelig god madrass, hehe. Føler meg skikkelig uthvilt og det er deilig. Har en travel dag foran meg, masse husarbeid å gjøre. Men det er deilig når det er gjort. Dessuten blir det en del trim av det. ;)

 

Er veldig fokusert på sunn mat og drikker masse vann. Denne helgen skal det ikke et gram sjokolade av noe slag inn i huset! Det beste for meg er å holde meg totalt unna. Eneste unntakene er når jeg er på klubb, da er det litt snop fremme, og vanskelig å overse. Men kanskje jeg kan unne meg litt da, hvis det er kun da vel å merke. Får se. Har masse jeg har tenkt å gjøre i helgen, ungene skal til pappaen, så jeg får masse tid for meg selv. I tillegg skal jeg ha en skjønnhetskveld på badet, tenker jeg. I 2008 skal jeg innføre en skikkelig skjønnhetskveld minst 2 ganger i mnd, helst 1 gang i uken. Jeg burde nok gjort det oftere, men altså fra en gang hvert skuddår og til dette blir litt av en forandring, hihi. Tror det er veldig viktig å ta skikkelig vare på seg selv skjønnhetsmessig når man er i en slik endring i livsstil som vi er. For min del føler jeg at det gir ekstra motivasjon til å holde ut, trene oftere o.l.

 

Jeg får sette i gang med dagen min, tenker jeg. Håper alle har det skikkelig fint. Ønsker en fin helg til alle også.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Så deilig å våkne og føle seg uthvilt. Det er det lenge siden jeg har gjort. Og spesielt deilig når det er fredag og helg ;)

 

Og skjønnhetskvelder, det hørtes utrolig deilig ut! Det er nok fornuftig å unne seg ja, føler seg litt bedre da. Syns det er deilig bare når jeg er nydusjet og smører meg med en deiligluktende og fuktighetsgivende krem, så å sette av tid til å gjøre mer må føles som luksus!!

 

Her skal det heller ikke sjokolade inn i huset i hele helgen, dette klarer vi sammen Trude! Mandag og veiedag nærmer seg så jeg er litt nervøs allerede nå kjenner jeg, newbie vet du, he he.

 

Ha en fin fredag og "kos deg" med husarbeidet, tenke trimpoeng var smart ;)

Klem fra Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet først 5.30, deretter 8.00 og til slutt 8.30. Da sto jeg opp og gikk rett i dusjen. Prøver å venne meg til å legge meg tidligere og stå opp tidligere. Har nettopp begynt med det, så det blir spennende å se hvordan det går fremover. For en som er vandt til å legge seg tidligst 01. (ca) blir dette en overgang. Men i tilfelle jeg får den jobben, som jeg håper inderlig på, da MÅ jeg legge meg i 22-tiden om kvelden og stå opp grytidlig om morgenen, ca 5.30. Grøss og gru. Men det skal gå hvis jeg bare får den jobben. Nei, best å ikke begynne å tenke på det. Får vondt i magen. Hehe.

 

Nå skal jeg straks ta meg til med litt husarbeid. Guttene er hos pappaen til i ettermiddag. Det har vært godt med en pause denne helgen, selv om det blir kanskje litt vel stille, så er det godt å bare tenke på seg selv og slappe av, gjøre akkurat det jeg selv vil.

 

Håper det begynner å regne! i løpet av dagen. Det er klink is ute og den vil jeg ha vekk! Har lyst å gå meg en tur, men på klink is er å be om brukne ben spør du meg.

 

Ellers har jeg med unntak av tirsdagen og klubb, vært flink denne uken. Er veldig spent på veiing i morgen. Tror jeg har gått ned, kjenner det på klærne i hvert fall. Masse vann som er forsvunnet vil jeg tro. Fettet forsvinner nok saktere, men vekk skal det.

 

Ellers ønsker jeg alle en fin søndag. Håper dere alle har det bra. Spis sunt og drikk masse vann!

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Du er ikke den eneste som er spent på morgendagens resultater. Har vært borte på middag i dag og fikk kaffe og kaker etterpå. Tok et bittelite kakestykke og litt light is, tok så lite jeg kunne og brukte laaang tid (de andre rakk servere seg 2 ganger). Litt kjedelig, men vi må vel godta å havne i sånne situasjoner innimellom, kan ikke låse oss inne heller, he he.

 

Håper du har hatt en fin søndag, jeg har forresten svart deg inne i tråden min ;)

Lykke til i morgen.

Klem fra Line ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trudemor ;)

Hvordan går det? Har du kommet skikkelig i gang nå? Jeg sliter.....

Når får du vite om du får den jobben da? Spennende... ;) Jeg har søkt på en jobb jeg også, men har ikke hørt noe fra de enda. Trives igrunnen godt der jeg er, men føler for å sjekke andre muligheter også!

 

Ønsker deg en god mandag, spis riktig og drikk vann, det skal jeg :)

 

Klem over fjellet fra Hildepilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en belønningsplan. Det er tross alt 60 kg jeg vil ned og jeg må motivere meg selv hele veien.

 

Minus 3 kg: Pulsklokke.

Minus 5 kg: Et nytt plagg.

Minus 10 kg: En tur til frisøren.

Minus 15 kg: Ansiktsbehandling.

Minus 20 kg: Nytt treningstøy.

Minus 25 kg: Pedikyr og manikyr.

 

Minus 30 kg: Her er jeg halvveis og trenger nok ekstra oppmuntring og motivering for å fortsette, så her vil jeg belønne meg med noe ekstra ekstra.

Så her blir det et "klippekort" med 10 behandlinger med muskelstimulasje med Bailine. Koster 3500,- mener jeg. Det er en treningssimulator og er visst verdt alle pengene har jeg hørt.

 

Minus 35 kg: Ansiktsbehandling.

Minus 40 kg: Treningstøy.

Minus 45: Ny garderobe. (Da mener jeg klær )

Minus 50: 10 ganger med Bailine til.

Minus 55: Pedikyr og manikyr.

Minus 60: Full skjønnhetsbehandling, både kropp og ansikt. I tillegg skal jeg spandere på meg enda en omgang med Bailine.

 

Det var listen min. Mulig det er dyrt og at jeg virker nok veldig selvopptatt med den, men hvis jeg skal klare dette, trenger jeg slike belønninger underveis og helt ærlig synes jeg at jeg fortjener det også da.

 

 

Dette er den listen som skal motivere meg til å holde ut og fortsette. Og det skal jeg.

 

Har ikke veid meg i dag. Gjør det i morgen. Her skinner solen! Jeg er sjokkert. Håper den smelter isen som lå i bilveien i morges. Har ikke turt meg ut igjen på det føret.

 

Skravla er i dag på sykehuset for å operere kneet sitt. Håper alle er med og krysser fingre for henne.

 

Nei, jeg får vel sette i gang med noe nyttig. Jeg tror jeg finner fram treningstøyet jeg og bare kommer i gang. Hele meg skriker egentlig, la meg være i fred, men jeg er inspirert av hvor flink Lena er og nå vil jeg også være flink.

 

Ha en strålende dag alle sammen, og Skravla, tenker på deg. Lykke til!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp,.. :D

Er tilbake i startgropen,..men pytt :)

Innom dagboken din å hilser på.Er så imponert over viljestyrken til dere alle sammen,har hatt tøffe tider i min kamp for ei trivselsvekt,men nå tror jeg (atter en gang)at jeg skal greie å holde en fin motiverende linje.

Men det er mange som sliter i perioder,er bare slik det er.

 

Krysser fingrene i lag med deg,for skravla :D

Ha en super dag videre Trudemor :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude.

 

Her er alt ganske bra for tiden. Sønnen min er i bedre form. Hatt veldig mye å gjøre i forrige uke så har ikke hatt overskudd til å være her inne.

Veldig spent på veiing i morgen, vært på 40 års lag i helgen og begrenset meg ikke for å si det sånn.....

 

Lykke til med veiing i morgen:-)

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooood mooooorgen alle sammen! Skjønner ikke hvorfor jeg er i så godt humør for da jeg gikk opp på vekten i morges var jeg godt opp et halvt kg! Nå stoppet den på 124,2! Men i godt humør er jeg like fullt og de kg skal av fortere enn svint. Hele forrige uke var pyton, sov elendig om natten, sov desto mer om dagen, elendig måltidsmønster osv. En ond sirkel. Har fortsatt problemer med søvnen, men jeg står opp om morgenen allikevel. Denne uken tror jeg at jeg får innkallelse til den jobben. Huff, får sommerfugler i magen bare jeg tenker på det. :) Det er nok hovedgrunnen til at jeg sover dårlig om natten. Tenker altfor mye. Prøver å stenge av tankene, men som jeg leste et eller annet sted, hjernen er som en uoppdragen unge! Og er ikke det sant? Jepp!

 

124,2 kg altså. Ok, det er mitt ståsted i dag. Nå må jeg øke til 3,5 kg før jeg får bestille en pulsklokke. Angående den listen, så har jeg tatt såpass dyre belønninger, for ellers føler jeg at jeg ikke blir motivert. Jeg skal spare til de forskjellige punktene på listen. Så nå prøver jeg å spare til pulsklokke. Etter den blir det neste punkt på listen osv.

 

Ok. Nå skal jeg lage meg frokost. Har endel ting som må gjøres her hjemme. Har bestemt meg for å fortelle etterpå jeg har trent istedet for å skrive at jeg har tenkt å trene. Føler meg alltid litt tåpelig hvis noe har kommet i veien for treningen, som for eksempel viljen min. :D Men det var skikkelig deilig med trening i går. Og det er utrolig, men jeg kjente det på klærne etterpå. Tror jeg fikk bort en del vann, ja.

 

Nå får jeg komme igang. Mulig jeg kommer innom senere i dag.

Ønsker alle en strålende dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...