Gå til innhold

The long and winding road... :->


Gjest tsj

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Først må jeg si at det er veldig koselig at jeg innspirerer deg. Bare gi treningen en sjanse så blir du nok like gira som jeg er. Jeg har vært på spinning 3 dager på rad nå. Det er bare sykt deilig. Vettu jeg brenner ca 900 kcal jeg på hver spinningtime. Det er skikkelig hardt men fy flate så deilig etterpå.

Håper du snart får tatt av deg 3,5 kg så du får kjøpt det pulsklokke. Det er bare gull verdt.

 

Jeg krysser fortsatt fingrene mine for at du får den jobben. Jeg unner deg den av hele mitt hjerte.

 

Ellers så håper jeg at alt er bra med deg og at humøret er på topp.

 

Nå skal jeg snart i dusjen å så er det håndballkamp p TV

 

Klem Lena

 

Heia Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har nevnt i diverse tråder skal jeg altså på intervju i dag kl 14.00! Har vondt i magen, sommerfuglene har fest der, MEN jeg gleder meg også. Mest av alt til å få det overstått. Guuuuuuri malla som jeg håper jeg får den jobben!

 

Er topp motivert for tiden ang kostomlegging. Prøver meg frem ang mat. Ser i forskjellige oppskriftsbøker, sunne oppskrifter. I går laget jeg meg en marokkansk tomatsalat med kikerter. Hmmmm, den var spesiell. Har masse igjen, men i dag skal jeg blande den med litt fullkornspasta tror jeg og selleri og kanskje litt flere grønnsaker. Skal ha den til middag. Skal fortsette å prøve forskjellige oppskrifter og etter hvert skal ungene få smake også, det kommer an på hva det er jeg lager, men jeg vil at de skal få gode matvaner de også. :)

 

Nå skal jeg snart i dusjen og så skal jeg stelle og sminke meg. Skal en tur på senteret her og gå innom Zizzi. Kanskje jeg finner noe rimelig jeg kan ha på meg i dag. Blir helt uvirksom jeg før jeg skal på noe jeg gruer meg til. Så det beste er å sitte her, tror jeg. :)

 

Nei, jeg får vel komme igang med dagen min. Kryss fingre og tær kl 14.00 i dag. I kveld skal Sindre og jeg muligens til en familie som har sibirkatter og han skal "sniffe" på en for å se om han reagerer. Hvis ikke skal vi kjøpe en sibirkatt! Yeah! Nå må jeg ikke glede meg altfor mye på forhånd, det er en viss sjanse for at han reagerer uansett, men jeg krysser fingrene.

 

Ha en super dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude!

 

Lykke til på intervjuet i dag. Det kommer til å gå kjempebra. Du er en flott jente som er flink til å snakke for deg. Jeg krysser fingre og tær....

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han alergisk ovenfor alle dyr.? Kjenner 4 stykker som er alergikere,som ikke reagerer på lundehund.(De røyter nesten ikke.)

Hvis dere finner noen der nede i bergen som har den hunderasen,går det jo an å besøke dem.Kjenner ett par lundehund hundeeiere der.

Vel og merke om dere gjerne vil ha hund,kan jo være redd hunder for allt jeg vet. :))

Klæm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener kjomsa og Janne.

 

Janne, nei, vi vil bare ha katt og da blir det sibirkatt. Vi kunne ikke komme der i dag allikevel, så imorgen skal vi teste Sindre hjemme hos noen oppdrettere. Blir spennende å se.

 

Det gikk forresten greit på intervjuet. Får vite det i morgen. Men er positiv. Da blir det en del jobbing fra og med neste fredag.

 

Nå må jeg hvile meg litt, er helt pumpet!

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Trudemor...klart du skal ha hund,kommer med en valp å setter på trappen di neste gang vi skal ha valpekull :)

En liten gooo valp innpakket i pledd,oppi kurven...Jeg vil bo hos dere står det på lappen :)))

 

Tuller :)

 

Håper du får en fin helg du og dine :) ,skal prøve å få trimmet en del i helgen,gav mersmak det der som heter trim....selv om jeg er støl som ei 90 års laydi.

Det går over regner jeg med.

Takk for du er du, ett herlig humør,og masse oppmuntring får vi fra din kant

Go helg Trude,og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Jannemor, du Jannemor! Tror jeg hadde smeltet totalt om jeg åpnet døren en dag og der lå en liten valp. :)

 

Det ble ikke noen tur til et testhjem i går, men vi skal i ettermiddag. Da skal Sindre testes om han tåler Sibirkatt. Stakkars gutten min. Har sagt at han er viktigst, klart han er det! Men jeg må kose ekstra mye med ham nå.

 

x'svigers ringte i sted og sa at han hadde nå bare snakket med kun den ene fra møtet i går og han var helt innstilt på at jeg begynte. Han skulle snakke med den andre personen også, men trodde dette gikk helt greit. :)

 

Klarer ikke slippe jubelen løs helt før jeg får helt offisielt svar, men som sagt, tror jeg har fått jobben! Yeah!

 

Ellers har jeg kun spist en skive med Ingers rugbrød i dag og drukket en kopp te og en kopp med rosa grapefrukt juice. Jeg er skikkelig uggen i magen, har vært det siden i går, mulig i forgårs også. Men var kvalm i går kveld. Heldigvis har det ikke utviklet seg. Jeg skal på kurs i morgen og dermed basta! Er så spent på dette kurset. Healingkurs.

 

Nå burde jeg gjøre noe vettugt her.

 

Preikes!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Har vært litt fraværende denne uken og ikke fått med meg intervjuet ditt. Men så spennede da! Krysser fingrene for at "han andre" fra møte også er positiv, selvfølgelig er han det!! :) Masse lykke til! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten helgehilsen i fra meg til deg, med ønske om en fin og koselig helg:)

 

Her snør det som bare det nå, store våte snøfiller, æsj er ikke så glad i denne snøen jeg..... og i går blåste det veldig og høy vannstand slik at det var problemer flere steder.Jammen med det skifter det fort.

 

Håper at jobben er din, det tror jeg:), skal bli spennede å høre.

 

Håper det går bra for dere når dere skal teste gutten din om han tåler katter.

 

Vi skrivs

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med deg på kurs :) håper det er reiki kurs du skal på' date='det har jeg lyst å lære :)

Klem :)[/quote']

 

Reiki? Hva er det? *nysgjerrig som vanlig*

 

Det var ikke reiki, Janne. Men det var kjempegøyt og interessant. Fikk virkelig utbytte av det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FIKK JOBBEN! YEAH! Begynner neste mandag.

 

Skal kombinere min jobb og denne jobben i 2 mnd, slik at til sammen blir det 90% jobbing fra neste fredag den 1. februar. Er spent på hvordan det vil gå. Håper på det beste.

 

Har vært sånn midt på treet ang mat denne helgen. Har syndet med sjokolade. Men gjort er gjort, gidder ikke ha dårlig samvittighet for det. Jeg går videre.

 

Nå skal jeg lete etter sengen min.

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1
JEG FIKK JOBBEN! YEAH! Begynner neste mandag.

 

Skal kombinere min jobb og denne jobben i 2 mnd' date=' slik at til sammen blir det 90% jobbing fra neste fredag den 1. februar. Er spent på hvordan det vil gå. Håper på det beste.

 

Har vært sånn midt på treet ang mat denne helgen. Har syndet med sjokolade. Men gjort er gjort, gidder ikke ha dårlig samvittighet for det. Jeg går videre.

 

Nå skal jeg lete etter sengen min.

 

Snakkes![/quote']

GRATULERER!!!! Dette var en god nyhet på en ellers blå mandag.

Krysser fingrene for at det kommer til å gå kjempebra, blir sikkert uvant med høyere prosent i starten, men det går seg nok fort til. Gratulerer igjen.

Klem fra Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse m jobben, :)

Klemmmmm :)

 

Reiki healing...hadde jeg vært kurset kunne jeg gitt ei fin forklaring,..men det er muligens finsk eller islandsk kultur det kommer fra...

Man bruker tankene,positiv energi,.. for å ønske den som skal heales frisk...og det må trenes opp,det er vel det man lærer. Tror egentlig det er mye likt andre metoder.

Selv fikk jeg hjelp av en reikimaster da jeg skulle gifte meg i 03...hadde styra og herja på til bryllupet...og fikk ryggplager...tok flere minutter fra jeg prøvde å reise meg fra en stol til jeg greide å stå..tårene rant,og fortvilelsen var stor. Er så heldig å ha ei venninne som vet råd...jeg ringer Karianne,så kan hun heale deg...jeg hadde ikke stor tro nei...men var villig til å prøve allt. To timer senere var jeg nesten helt ok...litt eksta forsiktig m ryggen,men helt grei..og er evig takknemlig :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufattelig trøtt i dag. Skikkelig vondt i viljen også kjenner jeg. Jeg har forstått at jeg blir veldig påvirket av sol og lys i det hele tatt. Det er så grått og trist for tiden og akkurat nå påvirkes jeg veldig av dette. Har bare lyst til å legge meg. Mulig jeg gjør det også, selv om jeg har massevis av husarbeid å gjøre. I dag har jeg ikke lyst til å tenke sunnt i det hele tatt. Bare lyst til å gi blaffen i absolutt alt.

 

Noen som har lyst til å snakke meg "på plass" igjen?

 

Tror jeg finner sengen min igjen. Er ikke noe særlig humør nå, nei.

Ønsker dere nå allikevel en fin dag. Håper dere klarer å leve sunt og fornuftig.

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufattelig trøtt i dag. Skikkelig vondt i viljen også kjenner jeg. Jeg har forstått at jeg blir veldig påvirket av sol og lys i det hele tatt. Det er så grått og trist for tiden og akkurat nå påvirkes jeg veldig av dette. Har bare lyst til å legge meg. Mulig jeg gjør det også' date=' selv om jeg har massevis av husarbeid å gjøre. I dag har jeg ikke lyst til å tenke sunnt i det hele tatt. Bare lyst til å gi blaffen i absolutt alt.

 

Noen som har lyst til å snakke meg "på plass" igjen?

 

Tror jeg finner sengen min igjen. Er ikke noe særlig humør nå, nei.

Ønsker dere nå allikevel en fin dag. Håper dere klarer å leve sunt og fornuftig.

 

Trude[/quote']

 

Hei Trude!!

 

Ikke noe tull... Fortsett og vær flink..

Husk alt det spennende du har foran deg, med ny jobb og nye arbeidskollegaer.

Tenk hvor deilig det blir og føle seg mer vel med seg selv...

Så fortsett den smale vei og tenk på deg selv:-)

 

Har du prøvd en sånn lyselampe, vet de annbefaler den til alle som sliter i mørket... Kan jo være greit å prøve.

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gir jeg deg en go klem...jess....også vet jeg ikke om jeg er den rette til å snakke deg på plass...men jeg kan jo saktens skremme deg på plass...

Før jul hadde jeg det slik...jeg var lei...lei lei...hele slankingen...vekt...mat.....og rett og slett nøt å være deppa....ja jeg måtte jo like det,etter som jeg valgte å være slik.

Men faktum er...det eneste jeg oppnådde var å gå opp fra 138,til 148....nå har jeg slitt bort fire av de kiloene...og det er surt å tenke på at jeg ikke sjerpa meg i tide....en dag er ok....men ikke 3-4 uker....slik hadde jeg det i den verste mørketiden.

Så nå er du så vennlig å gi fa....i husarbeid....kle på deg etter været...og ut å gå

:))) kom igjen.

Jeg setter meg i bilen og kjører ekstratur for å gi deg ett spark i baken :))

Klem på en meget bestemt måte fra meg,jeg unner ikke deg å gå igjenom samme motløsheten jeg selv fikk føle da vekta bare ble stuvet bort og twispakkene liksom forsvant av seg selv før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takker for svar og formaninger. :) Har ligget og sovet, er ikke fullt så trøtt nå. Det morsomme er at min kommende sjef ringte og vekket meg! Bare håper han ikke hørte at jeg lå og sov, prøvde å høres helt vanlig ut.

 

I dag blir det frokost nå. Lager meg en kopp te, har ikke lyst på kaffe kjenner jeg. Jeg kommer til å begynne på husarbeidet, men tror jeg tar ting etterhvert. Putler på litt her og der, det pleier å hjelpe meg når jeg har det slik tror jeg. I dag tar jeg uansett tingene etter hvert. Sindre og jeg skal besøke den familien med sibirkatt igjen. Han skal testes 2 gnr denne uken. Hvis det går bra, tar jeg kontakt med de som har kattunger og prater med dem. Krysser fingrene. :)

 

Så nå skal jeg altså spise frokost, rydde litt på kjøkkenet, sette på en oppvaskmaskin. Etterpå setter jeg på en vaskemaskin. Så får jeg se etter det. Skal dusje og kl 15 reiser vi avgårde for å besøke denne familien.

 

Jeg har også bestemt meg for å veie meg 2 gnr i mnd, eller rettere sagt annenhver tirsdag. Jeg skal ned 2 kg i mnd (minimum) og innbiller meg at det blir lettere når jeg ikke henger meg for mye opp i det med vekt og veie seg hver uke. Jeg må prøve dette. Hvis vekten viser minus 1 pr gang, gjør jeg det riktig og er på rett vei. Skal prøve dette. Burde måle meg også, er ikke så glad i det, men hvis jeg får tid om morgenen, skal jeg måle meg samme dag som jeg veier meg.

 

Nå får jeg sette i gang. Først "frokost". Ha en fin dag alle sammen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Hvis du trener kan det å måle være veldig motiverende, for når du bygger muskler går ikke vekta så mye ned men cm'ene forsvinner likevel og det kan da forklare de gangene det går litt tregt. Om du ikke liker det å vite hvor mange cm det faktisk er kan du jo bruke et bånd uten og sette streker for annenhver uke.... men cm'ene går ikke like fort som kiloene vanligvis :) Personlig gleder jeg meg over å være akkurat under meteren i omkrets for tiden :)

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Hei Trude :)

Så godt å lese at du er ved litt bedre mot. Regner med at telefonen fra din nye sjef var en positiv telefon :)

Du må ikke finne på å gi opp nå, det vil vi ikke godta :) Så fortsett i den gode trenden du er, veie seg sjeldnere er det jo ingenting i veien for så lenge du er flink i mellom. Jeg trenger veiingen for motivasjonens skyld. Men det vi må være klar over (og det virker det som om du er) er at dette er kommer til å ta tid. Vekten min har økt i ihvertfall 10 år, jevnt og trutt og da tar det litt tid å få den ned igjen. Ha en fin dag, lykke til med kattebesøket i dag.

Motivasjonsklem fra Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag.

 

Tlf fra sjefen min var i grunnen bare for å fortelle meg at de hadde hatt et personalmøte hvor de hadde fortalt at jeg skal begynne som ny sekretær ved avdelingen der.

 

Jeg kommer nok ikke til å komme innom så ofte som tidligere. Kommer nok innom i ny og ne, men jeg må opp før 5.30 hver morgen heretter, (med unntak av de dagene jeg skal jobbe hos KK i februar og mars) og hva jeg får av tid til å komme innom på disse sidene mens jeg er på jobb vet jeg ikke. Men jeg skal fortsette med å gå ned i vekt og skal ha faste treningsdager også.

 

Ønsker alle sammen lykke til her inne og ønsker dere mange fine dager fremover.

 

Pssst: Det går mot lysere tider og vår! Jippi!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott du stikker innom oss i ny og ne,selv om det blir noe travlere hverdag for deg og dine ;)

Så...sekretær Trude...Gratulerer m ny jobben :D)))

Blir spennende å følge deg fremover.

Håper det går greit ellers med motivasjonen :)

Klem fra nord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...