Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

Nå Hilde, har du gjort klar sykkelhelvete for en date ikveld? Ingen unnskyldninger altså, halen slapp du for ei god stund siden, så det såret har grodd *ler*

 

Håper du har en fin dag på jobb, Hilde!

 

Klem fra skravlehøna som snart ikke er blånn lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Ok, shopper du ennå????? Fant du så mye gøyt i den butikken at du ikke kom deg ut derfra. :)

 

Det er vel travle dager for deg nå denne uken med sambiss avgårde og du som skal reise, tenker på deg.

 

Prøv å ikke glemme deg selv opp i alt. Har du reisefeber? :)

 

Ønsker deg en kjempefin tirsdag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det er tirsdag i dag ikkesant?

Nå har jeg prøvd å skrive her inne siden jeg kom i morges, men det kommer alltid noe i veien!! Jobb for eksempel...*gah!!!*

 

Trude: Hihi, nei jeg kom meg da ut derfra etterhvert, med varmt kort og 2 poser med klær. Fikk utrolig god hjelp der, jeg sto i prøverommet i 3 kvarter mens de 2 ansatte løp rundt og hentet ting :) Så nå er jeg klar for Roma!

Sambiss er ikke helt borte, han bare jobber så mye han kan :) Sikkert for å ligge i forkant....han skal jo ta seg av unger i 4 dager så da får han ikke gjort så mye annet, du vet...mannfolk!!

 

Hege: Takk for i går, det var moro! Jeg er så glad jeg endelig har sluppet halen...*ler* Såret gror fort og jeg er klar for sykkelhelvete i kveld....gjort klar sykkelen? Tørket støv av den mener du? :) Du er så streng (takk) og jeg skal sykle i kveld. Lover :)

 

Nei, må jobbe....ha det fint alle sammen!!

 

 

Kleeeem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har du lovet det, og gjør du ikke som strengeHege sier så kommer jeg og setter meg på deg....og jeg er langt fra normalvektig enda *mohahaaaaaa*

 

Tenker du ble skremt nå ja.... Og ja, det var støvtørken jeg var bekymret for, samt at den var ryddet tom for klær og annet rot som er hengt over den. Neida, jeg har ikke vært hjemme hos deg, men jeg har vært hos veldig mange andre som har sånn sykkel og i 10 av 10 tilfeller fungerer den som klesstativ!

 

 

Sånn...hypp,hypp, sal opp hesten cowboy og ri inn i solnedgangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, jeg sykler!! Skal bare få lagt småtroll først :)

 

Hehe..sykkelhelvete står i loftstua hos oss, der ungene for det meste leker. Så den blir ofte brukt til å feste pledd til når de bygger "hytte" :)

 

Jaja, nå er det snart kveld igjen, barnetv med kveldsmat for de små og pc for mor! Når de har sovnet skal jeg sykle, dusje og vaske det som må vaskes før torsdag. God plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og etter leggetid da er det????

 

 

Sykling, ikke sant!!!!!!*nikker ivrig*

 

Jeg er streng med deg, mens jeg selv skal finne sofa`n ikveld. Hadde en date med Stieg Larsson inatt og han var såpass spennende at jeg fikk sånn ca tre timers søvn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og etter leggetid da er det????

 

 

Sykling' date=' ikke sant!!!!!!*nikker ivrig*

 

Jeg er streng med deg, mens jeg selv skal finne sofa`n ikveld. Hadde en date med Stieg Larsson inatt og han var såpass spennende at jeg fikk sånn ca tre timers søvn.....[/quote']

 

 

..........da er det.......hmmmmm......den var tricky :) Jeg har sykla.

 

*flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde.

 

Synes du er kjempeflink som sykler hjemme i stuen, og selv om det er et vondt sete :)

 

Hører du får det travelt i dag. Ønsker deg en kjempefin dag. Ikke glem å drikke masse vann.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde.

 

Synes du er kjempeflink som sykler hjemme i stuen' date=' og selv om det er et vondt sete :)

 

Hører du får det travelt i dag. Ønsker deg en kjempefin dag. Ikke glem å drikke masse vann.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

 

Takk :) Det var Hege som trua meg til å gjøre det *snufs*...haha!!

Travelt er det ja, har ikke tid til å skrive så mye, men jeg er da innom å myser litt!! Håper du har det bra Trudemor!!

 

Klem over fjellet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente det...me like å ha kontrollen slik altså :)

 

Blåser på rumpa og er litt stolt på dine vegne!

 

 

*ler* først truer du meg også blåser du etterpå? Hihi....ok, du veit jeg trenger ett spark bak, men pass på såret for jeg er enda litt øm etter haleslippet :)

 

PS!! Har jeg nevnt at jeg skal til Roma i morgen????? Hæ? Hæ? HÆ???? :)

 

(Jeg kommer til å savne dere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Roma planen? Hvem reiser du med? Hva skal sees osv osv? :)

 

All the details please :)

 

 

S

 

Torsdag til søndag, reiser med kollegaer (kickoff uten jobbrelatert aktivitet)

 

Skal se:

Collosseum

Trevifontenen

Forum Romanum

Peterskirken

Vatikanstaten

Mange restauranter og barer

 

Penger skal brukes og familiefri tid skal nytes :)

 

Hilsen sliten 2barnsmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det nå i tilfelle jeg ikke kommer innom senere i dag, GOD TUR! Ha en fantastisk fin tur til Roma. Gleder meg på dine vegne. :)

 

Stooor klem fra Trude

 

Det ER mulig jeg kommer innom og sier det flere ganger, hihi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det nå i tilfelle jeg ikke kommer innom senere i dag' date=' GOD TUR! Ha en fantastisk fin tur til Roma. Gleder meg på dine vegne. :)

 

Stooor klem fra Trude

 

Det ER mulig jeg kommer innom og sier det flere ganger, hihi. :)[/quote']

 

 

Thanx my friend :)

Skulle gjerne hatt dere med!!

 

Kleeeeem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammafri er deg vel undt Hilde. Kos deg masse i Roma!

 

Og jada, jeg er både snill og slem jeg....først litt slem for å få deg litt småirritert og tent og så er jeg snill igjen, sånn at du ikke begynner å mislike meg vet du :)

 

 

God tur til Roma, neste gang du skal på tur, skal jeg ligge i kofferten, for da er jeg så slank at du bærer meg så lett som bare det *hahahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke hjemme snart. Du er høyt savnet! Hvordan var Roma? Fortell, fortell. Det var vel ikke så veldig varmt der heller nå, eller? Er SÅ nysgjerrig.....som vanlig! ;)

 

Håper du har hatt en fantastisk tur.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...