Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

Innom for å ønske deg velkommen hjem igjen. Du er savnet. Håper du har hatt en superfin tur og at du ikke har savna oss så altfor mye.

Ønsker deg masse lykke til i morgen.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

En liten morgenhilsen her i kalde Noreg. Du lengter vel tilbake til Roma du, hæ? Uansett, ønsker deg en fin dag og lykke til i uken med mat og drikke og mosjon (tortursykkel/monster) ;)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....dit MÅ dere dra :)

Roma var fantastisk flott. Det flommet over av ting å se på der, bygninger, kirker, statuer og alle de gamle ruinene fra det gamle romerriket. Helt utrolig. Jeg er ikke sånn overveldes interessert i kunst og stein (*ler*) men ja..vi hadde en flink guide en av dagene som trollbandt de fleste!

 

Været var nydelig, vi ramla ut på fortausrestaurantene med en gang, nydelig sol og 17 grader på dagen!! Det var litt nedtur å måke snø av bilen på gardermoen i går for å si det sånn ;)

 

Maten da? Har spist 2 x 3-retter hver dag med tilhørende viner, drinker og champagne. Har kosa på meg 2 kilo, men det var verdt hvert gram! Skal spise de av meg denne uka :)

 

Bursdagen ble feiret på fin restaurant, fikk smykke av kollegaene mine, kake og champisen fløyt. En glimrende måte å feire at man atter en gang ble 29 år...hihi!!

 

Nå sitter jeg på jobben, har spist mine vanlige knekkebrød og drukket te og vann. Har jo nesten ikke drukket vann der nede, kan jo ikke fly på do på annenhvert hjørne heller.

 

Har selvfølgelig savnet dere her inne, herlighet jeg "snakker" jo snart mer med dere enn vanlige venner!! Håper dere alle har det kjempefint og dere har rast ned i vekt siste uka :D Skal lese på trådene deres etterhvert, og hvertfall i kveld.

 

Nå må jeg jobbe litt - stooooooooor klem til dere alle sammen fra Vilde...35 :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann opptrådte på sirkus med en levende krokodille.

Avslutningen av nummeret var en riktig gysning. Han dro ned gylfen og tok fram sin stolthet og plasserte den mitt i gapet på krokodillen. Så lukket han krokodillens kjeft og stod aldeles stille. Publikum var dødsstille.

 

Etter ca ett minutt tok han fram en liten gummiklubbe, ga krokodillen et kraftig slag i skallen og da åpnet den gapet.

Mannen kunne dra ut sin stolthet igjen, helt uskadd. Publikum jublet og var lettet.

 

Da sier mannen at han tilbyr 10.000 kr til den fra publikum som våger å gjøre det samme. Dødsstille publikum, ingen våger å stille opp.

Da rekker en blondine på første rad opp hånden: - Jeg kan prøve, hvis du lover å ikke slå meg så hardt med den der klubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flire...;):)

Velkommen hjem VildeHilde. Så bra at du har hatt en fin tur.

De 2 kiloene fyker raskt av igjen' date=' skal du se.

Gratulere med vel overstått bursdag.

Klem fra Rina:)[/quote']

 

Tusen takk.

Ja, jeg er ikke så bekymret for de kiloene, de skal vekk sammen med alle de andre alikevel! Håper du har det fint :)

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har savnet deg, så det var deilig å se deg vel hjemme igjen! Høres ut som du har hatt en topp tur, de to kiloene der de raser av denne uka og så er du back in track again!

 

Ha en flott kveld!

 

Klem fra Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps: http://www.toucher.cc venter på deg ;)

 

Hei!!

Vi fikk besøk (som aldri gikk *gaaah*) i går så det ble for seint til å logge seg på, var så supertrøtt at jeg bare måtte legge meg.

Er spent på stedet jeg, skyhøye forventninger faktisk...hehe :)

Kommer på i kveld jeg Hege!

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmliser, Trude *hehehehe* Neida, følg gjerne den linken du også! Jeg kan fortelle deg mer om det på msn!

 

Så godt å ha deg hjemme igjen, Vilde! Og besøk som aldri går er ganske så slitsomt! Vi bor såpass langt unna sivilisasjonen at når folk først tar turen, blir de en stund!

 

Ha en flotters dag og så gleder jeg meg til du kommer innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få deg hjem igjen. Så flott at du har hatt en super tur da. Det er du vell undt.

Håper at alt er bra med deg. Og sånne besøk er jammen ikke enkle. Kan jo begynne å spørre sambissen om når dere må opp i morgen og gjespe veldig. Kanskje de tar et hint da.

 

Ja ja ønsker deg en riktig så go natt og søv gøtt

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få deg hjem igjen. Så flott at du har hatt en super tur da. Det er du vell undt.

Håper at alt er bra med deg. Og sånne besøk er jammen ikke enkle. Kan jo begynne å spørre sambissen om når dere må opp i morgen og gjespe veldig. Kanskje de tar et hint da.

 

Ja ja ønsker deg en riktig så go natt og søv gøtt

 

Klem Lena

 

Hallo Lena ;)

Deilig å være hjemme også, tross alt! Deilig å komme seg bort men fint å komme hjem også.....godt med ett avbrekk i hverdagen!

Håper alt er bra med deg og dine :)

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trøtt Trudings her. Jeg kommer til å innta sofaen om noen få strakser og rikker meg ikke før jeg skal avgårde til venninnene mine som jeg ikke har sett på evigheter. Barna skal få passe seg selv, tar med mobilen så da går det greit. De er nå egentlig såpass store de to eldste at det bør gå greit.

 

Håper du har hatt en fin dag på kontoret og at alt er vel med deg. Tusen takk for hilsen på tråden min. :D

 

Klæææææm fra Truden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fjernet enda en visdomstann - så nå sitter jeg og syns synd på meg selv. Har så klart spist alt for lite, frister ikke å gape for å si det sånn....... *syt & klag A/S*

Nå er sambiss nede og legger minsten, eldste har gjort lekser og ser nå på Disney mens jeg vurderer å ta noe dop.... :D Jepp, må ha dop.

 

__________

5 min pause

__________

 

 

sånn, pille svelget...best for den at den virker kjapt. Møkk altså, at det kan bli så vondt av å fjerne noe??!!

 

*gaaah*

 

og til slutt så håper jeg selvfølgelig at dere andre har det fint, er flinke med maten og drikke mye vann :)

 

Ha en fin kveld alle sammen

 

Klem fra syteHilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sympati sendes også fra særp. Uff jeg vet akkuratt hvor ille du har det nå ja. Det er ikke noe godt å trekke. Føler virkelig med deg.

Ellers så håper jeg du blir bedre til i morgen. Og med dop innabords så sover du nok også som en sten i natt.

 

Stor sympatiklem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, det er bedre i dag! Ikke så hoven lenger heller. Godt det er helg sier jeg :D

 

Jeg er hjemme i dag, sammen med mini som våknet i natt med øreverk...stakkars liten. Han er også bedre nå, men valgte å holde han hjemme.

 

Håper alle har det fint!

 

Hildeklem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann pildemor Hilde. :)

 

Håper verken har gitt seg litt, det tar noen dager dessverre, men den første er vel den verste. Blåser på her fra Vesten... :D

 

I dag har jeg først vært på kurs, har vært og farget håret til min mor og har også vært og kjøpt julepresanger for henne. Mine foreldre er blitt gamle, min mor blir snart 75 år og jeg merker det mer og mer for hvert år som går at de er blitt eldre. Føler trang til å ta meg av dem.

 

Nå venter jeg på at pappaen til mine barn skal hente dem, slik at jeg kan sette i gang. Gleder meg som en unge her.... det er nå helst sånn det skal være er det ikke. Uff, nå breier jeg meg på tråden din igjen, er ikke bergenser for ingenting nei, :)

 

Håper du får en kjempekoselig 1.adventshelg, Hilde. Kos deg med barna, det husker de når de blir eldre. :D

 

Stoooor klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, hvor får jeg tak i lilla stearinlys nååå da??? *nevøs latter*

 

Tenke tenke.....plantasjen er oppe! Yey!

 

Vi har det bra, sambiss driver og legger det nye gulvet, jeg er på jobb en tur og minsten er hos mormor. Hjemme er det alstå et salig kaos av møbler og annet dill som trengs til gulvlegging. Ber til høyere makter om at naboene tilgir bruk av sirkelsag på trammen en søndag.....tralala. Håper han er feridg når vi kommer hjem etterpå...så vi får satt på plass møbler og rydda litt ....og tent det hersens lyset! (ja det lilla ja...hehe)

 

Mat da? Har ikke tellt maten denne helgen, men vet jeg har gått ned noe av Roma-kiloene i allefall....så får vi se i morgen tidlig hva tallet er. Klarer ikke helt å fokusere nok mellom gulvlegging, vond munn og halvsjuke unger...*gaaaaah*

Må skjerpe meg til uka...ja det må jeg :D

 

Ha en finfin adventssøndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann pildemor Hilde. :)

 

Håper verken har gitt seg litt' date=' det tar noen dager dessverre, men den første er vel den verste. Blåser på her fra Vesten... :D

 

I dag har jeg først vært på kurs, har vært og farget håret til min mor og har også vært og kjøpt julepresanger for henne. Mine foreldre er blitt gamle, min mor blir snart 75 år og jeg merker det mer og mer for hvert år som går at de er blitt eldre. Føler trang til å ta meg av dem.

 

Nå venter jeg på at pappaen til mine barn skal hente dem, slik at jeg kan sette i gang. Gleder meg som en unge her.... det er nå helst sånn det skal være er det ikke. Uff, nå breier jeg meg på tråden din igjen, er ikke bergenser for ingenting nei, :)

 

Håper du får en kjempekoselig 1.adventshelg, Hilde. Kos deg med barna, det husker de når de blir eldre. :D

 

Stoooor klem fra Trude[/quote']

 

Trudemooooor, jeg savner deg! Håper du har hatt en fiiin helg. Visste du forresten at du er favorittbergensern min? Og her inne kan du breie deg anytime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...