Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

Gjest linehans1

Må ikke tenke på hva som kunne ha vært, helt enig. Fokuser på at det går bra og at du er på vei nedover. Under 100kg til ferien høres deilig ut. Lykke til.

Og ha en fortsatt fin dag på jobben, forhåpentligvis er du ferdig snart.

Ha en fin lørdag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Klart du kommer under hundre før sommerferien,skal ikke være langt unna i allefall.

Har en del å "ta igjen"jeg også,som jeg egentlig føler er unødvendige kilo å gå ned,..enda en gang liksom..men jeg har fjernet de tankene,så totalt på 3 flinke uker har jeg gått ned 5,5 kilo ;) snart er jeg der jeg var i høst,og det føles godt :D

 

Klem fra meg,og håper du får en fin dag,og ei fin uka

ps...mitt mål er ned 20 kilo til sommerferien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line og Janne ;) takk for hilsner.

 

Joda, mandag allerede!! Hadde en glipp i helgen, men er igang igjen i dag, så jeg tror ikke skaden er så stor. Skal gå meg en lang tur i kveld for å "rette opp".

 

Også må jeg endre signaturen min...*ler og gaaah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

*ler og ler* Synes jeg ser deg altså, du virker like blid uansett og målrettet ikke minst. Du kan nå tro hva du vil, men jeg synes at akkurat DET er motiverende, det at du glipper innimellom og *bretter opp ermene* og setter i gang på nytt. Gir en et håp og trøst om at man er så avgjort ikke alene om dette problemet.

 

Stor klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Janne1

Innom din tråd litt :))

Hvordan går det med deg,full fres hos deg også.Regner med det.

Håper du har det bra på alle måter...hvordan ser vektnålen ut :)rekker du under hundre før sommern :D

Klem fra meg,og god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Vilde34
Innom din tråd litt :()

Hvordan går det med deg' date='full fres hos deg også.Regner med det.

Håper du har det bra på alle måter...hvordan ser vektnålen ut :)rekker du under hundre før sommern :D

Klem fra meg,og god helg[/quote']

 

Hei Janne!

Går bra med meg vettu! Håper du har det fint også. Skal ta en kveld og lese litt på trådene her inne snart.

Jeg re-startet mitt nye liv i går.....og nei, jeg rekker nok ikke under 100 før sommer'n. Har igrunnen ikke gått ned ett gram siden før jul, trist men sant!

 

Men...nå er jeg igang igjen, den gamle GR-boka er atter en gang å finne på kjøkkenbenken :) Kan ikke si at jeg er så fryktelig motivert, men jeg bare måååå komme igang igjen!

 

I dag jobber jeg hjemmefra, skal til tannlegen med dattern min midt på dagen så da er det bortkastet tid å kjøre inn på jobben og tilbake...og fram og tilbake..osv osv...

 

Konklusjon: jeg lever og er igang igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er i gang igjen, kjempe bra:)

 

Sender deg noen heia rop. Heia, heia, heia stå på nå, tenk på at nå ligger sommeren snart for tur, dette klarer du.

 

Ha ei flott uke og en flott dag:)

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hvor er du i verden? Har du vært like "flink" som jeg har vært denne våren? Håper du finner veien inn hit igjen, for vi må jo prøve å støtte hverandre så godt vi kan. Gudene vet at jeg trenger all den støtten jeg kan få. Håper du kommer innom igjen og håper du har det bra.

 

Klem fra Trude

heksen fra Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest �)]xó^vÛ«
Jeg fant' date=' jeg fant. Bare sånn i tilfelle du vil bruke denne istedet for den nye tråden din. :)[/quote']

 

Dæven Trude...du er en nett-racer!! Takk skal du ha, skal lese gjenom denne en kveld og se hvor flink jeg var i fjor..hehe!! Men begynner på blanke ark og skriver i den andre tråden nå..har jo regga meg nytt nick og greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...