Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

Hei Lena og Mayca :)

Takk for hilsner!

 

Meg går det kjempebra med, hvis vi ser bort fra slankingen :D

Har offisielt lagt det på hylla til januar. Ender bare opp med fårlig samvittighet hvis jeg prøver å gjennomføre og ikke klarer....som jeg vet jeg ikke gjør. Trøsten får være at jeg i løpet av høsten har snudd hodet ganske langt med tanke på å være bevisst hva jeg putter i munnen :)

 

Jeg ønsker dere alle en god og fredfylt jul.

Nyt noen late dager med familie og venner, husk å ta vare på de gode stundene.

Vi "snakkes" på nyåret, da er det full fres mot sommermålet :)

 

Ta vare på dere!

Juleklem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Vel overstått!

Da var den største delen av julen bak oss, bare noen dager med romjul igjen før det nye året starter.

Jeg er på jobb i dag, egentlig ganske greit. Sambiss har fri og er hjemme med barna. De fortjener jo lang juleferie :D

 

Har spist med begge hender siden før jul og det kjennes på kroppen, har ikke vært på vekta...burde kanskje gjøre det i morgen så jeg får tallet og "våkner".

 

Jepp, det er en plan.

 

Ellers får dere kose dere videre alle sammen, nyt noen late dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått jul og lykke til med nyttårsfeiring. Håper den blir fin og at du er tilbake om et par dager med masse motivasjon slik jeg er. Vi må pushe hverandre nå fremover. Vi går jo mot lysere tider og jeg skal IKKE ha med meg disse kg jeg la på meg i julen, nei.

 

Gleder meg til 2008! Satser på at det blir et godt og spennende år med masse muligheter og gleder.

 

Nyttårsklem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig.

Denne dagen har jeg ventet på. Hvorfor? Fordi jeg har vært så slem med meg selv å tillatt meg å blåse i alt....fra sånn ca midt i desember. Visste jeg ville angre på det. Men nå er dagen her :( Endelig. Gleder meg til å ta fatt på dette halvåret. Til sommern skal jeg kunne gå på stranda, og faktisk kle av meg litt! Det blir knallbra!

 

Ok, bra start i dag. 3 knekkebrød og vann.

Føler meg skikkelig stinn...noe som er ganske naturlig når man har gått opp over 3 kilo. Føler egentlig for klyster og fullstendig gjennomspyling...*ler* Omgangssyke kanskje? Hmm...

 

Har med 6åringen på jobb i dag, skole og barnehage klarer så klart ikke å samkjøre planleggingsdager...så til fredag må jeg være hjemme med 3åringen. Hurra. Kort uke på meg. Håper det kommer litt snø så vi kan trimme meg med akebrettet :)

 

God nyttår alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Godt nyttår!!

ser du er klar til å sette i gang og svi bort noen kilo. for det er nytt år og det er mange kilo vi ikke trenger. så bort med dem!!

 

kjekt med kort uke da! jeg er heldig som har fri til mandag. så ingen unnskyldning for ikke å pelle meg i gang med trening og husrydding!! hehe

 

ønsker deg en flott uke, juletillegget er borte fort som f..

vi skal heie hverandre freemover. :(

 

håper du har en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayca jo!! Hei :( Takk for at du stikker innom, savner deg faktisk her inne! Og har dårlig samvittighet for å ikke lese bloggen din oftere....men det skal jeg gjøre imorgen den dag!!......for nå skal jeg sove!! Vi "snakkes"

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Hilde. Håper solen skinner på deg, vel ganske snart i hvert fall, hihi. Måtte bare innom før jeg skal til fysioen. Han ba meg ta med boksehanskene fordi han denne gangen kom til å bli hardhendt. Jeg har faktisk lyst å ta dem med meg bare for å se uttrykket hans. *ler*

 

Er du i rute igjen etter julefeiring da, eller såvidt i gang? Jeg er såvidt i gang, men er tross alt i gang. Ikke verst bare det. :(

 

Ønsker deg en super dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Nytt år og nye muligheter. Her har det også sneket seg på noen kg og de skal jammen bort. Jeg skjerpet meg inn igjen fra og med igår og idag har jeg trent. Føles jo bare så mye bedre med denne sunne livsstilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linehans1

Måtte titte innom dagboken din og se hvordan det gikk med deg. Skjønner du skal ha en hjemmedag i morgen, det blir sikkert deilig, snakk om kort uke. Kos deg med langhelg. Og så krysser vi fingrene for masse snø så akebrettet kan dra av deg de "teite" julekosekiloene.

Ha en fortsatt fin-fin kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg unner deg men missunner deg dagen du får i morgen. Så deilig da med både fri og snø. Kan jeg tenke meg du skal kose deg ja. Ønsker deg en super kveld videre.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*streeeeeekk*

Takk for hilsner jenter! Jeg har det kjempebra, og har kommet tilbake i gode vaner igjen. Helt merkelig at overskuddet kommer på plass med en gang også, men det gjør det og det er sååå deilig!

 

Jepp, hjemme med 3åringen i dag + at jeg passer ei nabojente som er like gammel. Nå sitter de ved bordet og leker med playdoh :( Skal nok ut og trekke de en tur på kjelken etterpå!

 

Ha en god dag alle sammen.

 

Hildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om en fortsatt fin helg og lykkke til i kommende uke:)

 

Så fint å høre at du har fått tilbake overskuddet og er godt i gang igjen da, det var kjempe flott å høre.

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det skikkelig hverdag igjen ;)

Forrige uke likk litt så som så, var på fest på lørdag og spiste / drakk ca en ukes kalorier tror jeg....pinnekjøtt er vel ikke akkurat magert!?! Og ikke strawberry daiquries heller...? Jaja, i dag er det back to normal og knekkebrødfrokosten er vel på plass i magen :)

 

Vekt: ned 0,8 siden nyttår

 

Klem fra fornøyd Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,8 kg tross pinnekjøtt og diverse andre godsaker!!! Det er jo kjempebra! Jeg turde meg opp på vekten i dag og det var ikke noe vakkert syn, nei. 125,3 kg. Nå skal jeg til SATS og trene. Skal ha veiledningstime i dag. Oj, må nok forte meg gitt.

 

Vi "snakkes".

 

Ha en fin dag, Hilde. ;)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen?? *ler*

Jeg er her jeg ;) Og jeg er kjempeflink! Ingen dårlig samvittighet her i gården. I går kveld syklet jeg i tre kvarter faktisk. Skal ikke si hvor godt det er å sitte i dag. *syt & klag*

 

Gikk det bra på Sats i går forresten? Håper det.

Ha en stråååålende dag i Bergen Trude :)

 

Hildeklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra nedgang Hilde. Det er jo bare helt supert.

He he ang den rumpa, du får blåse opp en badering etter ungene så får du avlastet litt. *ler*

Flink du hilde. Stå på, og jeg tror virkelig at du får til dette.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen?? *ler*

Jeg er her jeg ;) Og jeg er kjempeflink! Ingen dårlig samvittighet her i gården. I går kveld syklet jeg i tre kvarter faktisk. Skal ikke si hvor godt det er å sitte i dag. *syt & klag*

 

Gikk det bra på Sats i går forresten? Håper det.

Ha en stråååålende dag i Bergen Trude :)

 

Hildeklem!

 

 

Wow, 3 kvarter på sykkel står det respekt av spør du meg. Ikke rart du har god samvittighet. Skal vi blåse på? Hihihi. Det gikk greit på trening hin dagen og skal nå gjøre meg klar og dra avgårde til trening. Senere i dag skal jeg til fysioFrode. Det er han som ikke er stygg, for å si det sånn. *ler*

 

Ha en strålende dag, Hilde.

 

Klæææææmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å gjøre på jobben for tiden? Hvordan går det ellers? Får du gått deg turer med venninner om kveldene?

 

Uansett håper jeg at du har det bra, fokuserer riktig og føler deg vel.

 

Ønsker deg en fin og sunn dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det mandag igjen da!

Her går det helt greit, jeg har kuttet at alt av snop og usunne ting igjen, men mangler motivasjon til å gjøre dette 100%. Middagene er verst. Finnes det noe mer kjedelig enn å veie opp 100g ris? *ler og gaaaaah* Ok, jeg kunne vært flinkere til å finne på litt mer spenstige middager...men det er ikke lett å please alle heller....det skal være sunt, forholdsvis kjapt å lage....samt at O lille kresen på 3 år skal like det.

 

I dag er jeg hjemme fra jobb, jenta vår på 6 er ikke i form. Tror ungen fikk en grei overdose frisk luft i helgen...mulig det er det som har gjort utslaget...hehe....men vi fikk tilbake snøen og da er det knall å være ute ;)

Menn har som kjent mye viktigere jobber enn oss kvinner, så jeg tapte kampen om å gå på jobb i dag, med det resultat at jeg må jobbe i kveld...dvs ingen gåtur.....men det løser jeg ved å sykle hjemme nå på dagen.

 

Vekta viste minus 0,3 i dag. "hurra"

 

Takk for hilsner Lena, Trude, Eve og Janne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...