Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til i hovedstaden i dag? Skinner solen på dere? Det gjør den her heldigvis. :D

 

Er alt på plass igjen nå da? Noen sinte blikk fra naboene? :)

 

Ønsker deg en super mandag. :D

 

Klem fra favorittbergenseren din, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

1,5 ned, det betyr at jeg enda har igjen 0,5 kilo Roma på kroppen.

 

Dagens fasit er 111 kilo, dvs 14 ned totalt.

 

Takk for hilsner jenter :D Alltid koselig!

Her er det gråvær og glatt i dag, håper sola kommer igjennom snart :)

Hjemme er det fremdeles rotete, vi mangla ei pakke gulv for å få det ferdig!! Er det mulig?? *ler* (jeg lo ikke i går kveld..)

 

Nei jeg må jobbe videre!

Ha en fin dag alle sammen :)

 

Hildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempeflink du er, ned 1,5 er jo helt topp. De neste 500 gr klarer du denne uken! Stå på, Hildemor.

 

Så typisk at det var for lite gulv, det er alltid like "festlig". Det blir nok sikkert kjempefint.

 

Ha en fortsatt fin dag. :D

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en fiiin dag :D

Så flink du er på alle måter...legger gulv,går ned i vekt så det monner

Stå på videre,og håper dere får tak i mere gulv av samme sort :)

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i huleste er du? Har du gått i hi????? Vi savner deg her inne.

 

Gi en liten lyd!!!

 

Trudis

 

*lyd*

 

Jammen altså, jeg var her i går???? *ler*

Herrefred nå har julestresset og panikken sneket seg inn på meg. Det er mengder å gjøre på jobben og jeg har ikke tenkt på julegaver enda. I går var det først julegrantenning i barnehagen, så hjem å innhalere middagen før vi det var julegrantenning på skolen. Når vi kom hjem og fikk ungene i seng skulle vi sette på gulvlistene, men tror dere vi hadde fått riktige lister? Neeeida, hadde fått sånne som er rundt dører..*gaaah* Og da var det så klart for sent å få byttet de.

 

 

(Lunsjpause)

 

 

 

Håper dere har det bra alle sammen, skal lese på trådene deres i kveld :D

 

Stor klem fra JobbeHilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo innrømme at jeg hadde glemt at du viste deg her i går ja, oooops :D

 

Det høres virkelig interessant ut hvordan dere innhalerer middagen *ler*, den var søkkandes god!

 

Nei, jeg har sittet limt fast til stolen og foran pc'en og vært innom diverse ting. Nå MÅ jeg sette i gang.

 

Ha en super dag, Hildemor, ikke stress, presangene blir kjøpt i løpet at noen timer, det vet du. Har forresten skrevet en liten hilsen til deg inne på toucher også, hihi. Vet ikke helt hva jeg skal skrive der inne, føler meg mer "trygg" her, hmmmm. Det kommer seg vel.

 

Ciaooo.

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde. Nå må du ikke stresse så veldig da. Puste med magen. Jul blir det uansett.

Når det gjelder lister ja. Er det ikke typisk da. Syntes dere har hatt max uflaks nå altså. Først ei bakke for litte med gulv å så dette med listene. Tenker på deg.

 

Håper at det går bra med deg da. Og som jeg sier til mine kollegaer er at vi bare får gjort en tingen av gangen.

 

Ønsker deg en super kveld

 

Tusen takk for praten i går

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg egentlig planer om å skrive mye her inne, er så lenge siden jeg har gjort det. Det ble ikke sånn da, noen hadde strødd sovepulver i sofaen vår, så jeg sovna kl 19.30 og sov rundt faktisk. Sambiss hadd eprøvd å vekke meg når han skulle legge seg....uten hell...*ler* Men han hadde lagt pledd på meg da, det skal han ha!

Maten har gått sånn passe dårlig denne uka, uten at jeg tror jeg har lagt på meg noe....enda. Har ikke veid en matbit, og ikke drukket noe vann. Onsdag var det juleavslutning på skolen så da spiste jeg kake....og i kveld er det julebord med jobben. Det er ikke lett å gå ned i desember. Men på en annen måte så har jeg ikke dårlig tid heller? Målet får være å ikke gå opp før januar....og så sette inn støtet da :)

 

Ellers går det fint. Barna spretter opp om morningen. Julekalender er gull ;)

Håper dere andre her inne har det bra! God helg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde. Nå må du ikke stresse så veldig da. Puste med magen. Jul blir det uansett.

Når det gjelder lister ja. Er det ikke typisk da. Syntes dere har hatt max uflaks nå altså. Først ei bakke for litte med gulv å så dette med listene. Tenker på deg.

 

Håper at det går bra med deg da. Og som jeg sier til mine kollegaer er at vi bare får gjort en tingen av gangen.

 

Ønsker deg en super kveld

 

Tusen takk for praten i går

 

Klem Lena

 

Hei Lena :)

Du har helt rett, det blir jul uansett. *puste med magen*

Gulvet er ferdig og listene er på plass. Nå mangler vi bare den nye sofaen og gardiner så er vi helt ferdige ;)

Ha en super dag, så snakkes vi!

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Hei Hilde! Jeg har også kjent litt på den der med maten denne uka her. For meg startet utforbakken da vi hadde selskap i helga. Jeg tok riktignok ikke mer enn det jeg hadde bestemt meg for på forhånd - i helga. Men så ligger det der da, hele uka gjennom og roper. Jeg skal også på julebord ikveld og skal kose meg med både god mat og vin - fordi jeg har fortjent det! Jeg skal skjerpe inn igjen fra i morgen jeg, slik at jeg kan kose meg med god mat i jula og møte jannuar fortsatt 12 kg lettere! (kanskje enda mer!)

 

Vi snakkes Hilde og kos deg ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkk møkk møkk møkk møkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

1,5 opp, og det er ikke det grann rart. Burde vært mye mer sånn som jeg har spist siden torsdag. Nå angrer jeg selvfølgelig bittert. Det er virkelig ikke verdt det.

 

Fra i dag og fram til julaften blir det stram linje. Ikke f*** om jeg skal ødelegge dette nå. Jeg skal kose meg fra 24. til 31. Thats it. Ikke nå.

 

 

MØKK!!!!!!!!!!

 

I kveld skal jeg trene, jeg skal sykle...faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå skjerper vi oss både du og jeg, og så får vi en flott julefeiring ikke sant? Full fokus de siste to ukene nå!

 

Ikveld er det sykkel på deg, jeg må vente til i morgen, for ikveld skal jeg på besøk!

 

Vi skal komme oss gjennom denne fristelsenes tid både du og jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp med hodet nå da. Det blir litt sånn at man går opp innimellom og så lenge du vet årsaken så er det vel også noe du kan rette på. Vi trenger fult fokus vi nå frem mot jul. Det er da de virkelige fristelsene kommer.

 

Du er ei sterk og flott jente Hilde og jeg vet at dette kommer du til å klare med glans. Det er bare å stå på og brett opp ermene og drikke masse vann.

 

Jeg har virkelig stor tro på deg.

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depper du? Eller har du fått influensa? Eller kanskje du ganske enkelt er kjempetravel? Si piiiip hvis noen stemmer. :)

 

Håper du har det bra og at ikke alt strevet i forbindelse med julen har tatt overtaket på deg. :D

 

Ønsker deg en superfin dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen og takk for hilsner :)

 

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg er deppa over dette. Varierer litt.

 

Maten går rett vest. Pendler mellom julelunsjer og kakehelvete overalt. Overalt!!! Og i kveld er det nytt julebord. Har vurdert å ikke gå, men jeg kan ikke trekke meg.

 

Julestresset har jeg landet litt, hadde fri i går og fikk handlet så godt som alle gavene....og det enda over ei uke igjen til få på plass pynt, pakke inn gavene, dele ut gavene, kjøpe maten, vaske huset osv. Også skal vi se PuttiPluttiPott i helgen. Det gleder jeg meg til :)

 

I dag har de julebord i barnehagen :D Sendte avgårde en stivpynta pjokk i dag tidlig. Bukse, skjorte, vest og slips......og hanekam. Han var bare nydelig. Skulle vært mulig å legge ut bilder her!!

 

Jaja, jeg håper dere alle har det fint, jeg gleder meg faktisk til januar nå....da det er lettere å være slanker.

 

Ha en fin dag

Klem fra Vilde34....som faktisk er Hilde35 *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom her med en liten fredagshilsen til deg og en god helg hilsen, ro deg ned og kos deg i førjulstiden :D

 

Syns jeg ser for meg din lille gutt før han drar til bh, sikkert kjempe søt der han dro avgårde.

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg nye batterier til vekta mi :D Det må være noe galt med den....for jeg har virkerlig levd som før den siste uka.....og gått ned 0,5 kilo. Det stemmer jo ikke. Kjenner på kroppen at jeg er litt større.

 

Kan det ikke bli januar snart? Sukk...jeg fikser ikke å være flink nå.

 

Dette skjedde hos oss i helgen:

- Julebord

- Bakt pepperkaker med ungene

- Vært i spektrum og sett Putti Plutti Pott

- Handlet

- Ryddet sortert og kastet leker (greit å gjøre litt plass til nytt)

- Tent det 3.adventlyset

- Tatt 52 bilder av ungene, ett av de kan muligens bruker til julekort....*gaaah*

- Spist alt for mye og ikke veid en matbit

 

Ok, nå sitter jeg på jobb, har glemt brillene hjemme idag, så unnskyld alle skrivefeil...hehe....nå skal jeg skrive julekort til jobbforbindelser :)

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det? lenge siden jeg har vært innom og hilst på nå!

har tenkt på dere alle midt oppi eksamenene og savnet dere,hehe...so its good to be back!

det er både stress og koslig med juleforberedelser.. det er jo litt spesiell stemning. enda mer spesielt er det vel når man har barn som gleder seg så fælt!! :D

 

håper du har det bare fint

hilsen may

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...