Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar

Så bra med 900 g i nedgang!!!

 

Spent på om jeg har gått ned noe til mandag...

I dag har jeg ikke trent, egentlig tatt det ganske rolig.

Men, er veldig fornøyd med innstatsen denne uken.

 

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. uke har gått kjempebra!!!

Målet var 12 tp, jeg klarte 12.5 tp

Veldig spent på vekten i morgen, var 69,3 forrige mandag

 

 

 

Mål for neste uke er 14 tp.

Mandag: fri

Tirsdag: ski ca 3 tp

Onsdag: gå langt og lenge ca 2 tp

Torsdag: løpe ca 3

Fredag: ski 3 tp

Lørdag: fri evnt gå en god tur

Søndag: ski eller løpe 3 tp

 

vi får se, men planen er slik!

 

Ha en fiiin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

kjempe flink du er :D

fin plan :)

 

Trening:

Mandag:

Gå tur i 30min – 1time

Tirsdag:

Gå tur/jogge i 30min – 1time

Onsdag:

Gå tur i 30min – 1time

Torsdag:

Styrke trening 15-30min

Fredag:

Gå tur i 30min – 1time

Lørdag:

Gå tur i 30min – 1time

Søndag:

Gå tur 30min – 1time

 

det er min plan, i går ble det 15min gange, i dag ble det 30min gange. siden jeg går kurs så starter en ny uke for meg vær frdag, så håper jeg har 7tp eller mer neste fredag<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

gratulerer med nedgang :D

 

ente med 20min styrke i dag jeg :) har det egentlig på torsdag men bytta litt jeg, også blir det ut å gå tur etter på :)

 

til middag i dag blir det wok med strimlet marinert kjøtt, wok pose, fulkornsris nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

takk, er litt bedre i dag men enda ikke ok, men nå ut en tur i dag fordet om!

så får heller bare sove når jeg kommer meg hjem igjen!

 

så i dag blir det 20-30min gange :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen, blitt bedre?

 

Jeg bare måtte ta en tur på wii'en, veier meg der.. og jeg har gått ned 800 g siden mandag!!!

så nå er jeg 68,3 kg

 

HERLIG!!

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt, men ikke gi opp...!

 

jeg har hatt en litt lat uke, har ikke hatt noe overskudd til å trene, men jeg gir ikke opp, denne uken tror jeg blir bedre, skal lage en liten plan, som jeg skal prøve å holde, både over mat og trening.

 

ha en fin, ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da var en liten joggetur unnagjort.. 40 min, 1,8 tp.

 

Hvordan går det med deg, haypergirl?

 

I går spiste jeg ALT for mye, i dag blir det bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei på dere, er det liv her fortsatt? Ble en uønsket laang pause for min del, har hatt flere sykehusopphold pga ekstrem svangerskapskvalme og vært sengeliggende i evigheter..men nå begynner dagene å bli bedre igjen :D Så jeg har endelig tenkt å prøve å komme i gang med litt trening igjen, selv om jeg gruer meg veldig, kroppen føles helt nedbrutt! Er her inne for å se om jeg finner litt motivasjon hos dere flinke damer :)

 

Planen er å dra på treningssenteret for første gang på torsdag, prøve meg på litt skimaskin og kanskje litt styrke evt. Får se, blir en terskel bare å dra dit igjen.

 

Håper alt er bra med dere og at dere er her enda? Ser det er en stund siden forrige innlegg. Klemklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

HEI SMINT!!

 

Jeg er innom stadig og ser om du dukker opp, og jammen var du her igjen!

Uff, hørtes ikke så greit ut, men bra at formen er bedre!

Er det lenge til du har termin?

Du får ta det rolig, så skal du se kroppen ikke føles så nedbrutt etter litt tid.

 

Jeg har ikke vært så flink egentlig, har veldig motivasjon og lyst og prøver hver dag, men blir ikke hele tiden like lett. Jeg har slitt med sykdom (kronisk) og det har resultert i at vekten ligger på 69/70 igjen og det liker jeg IKKE! Altså opp 5 kg på ganske kort tid.

Men om 9 uker reiser vi til Dublin for å feire 2 års bryllupsdag. Det blir koselig og da hadde det vært deilig å kunne gått ned litt til da.

 

Hyggelig å se deg her igjen... =)

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missrosa, så hyggelig å se deg igjen :)

Kanskje vi kan hjelpe hverandre fremover da, skal prøve å være litt aktiv her igjen jeg :) Satser ikke på å gå ned i vekt nå da, den går vel opp uansett tenker jeg, hehe, men vil spise sunt og fokusere på trening fremover. Du har jo et fint mål å se frem til, på 9 uker kan du få gjort mye bra :D

Jeg har termin i begynnelsen av september, er ca 4 mnd på vei nå. Gikk ned 6 kg i begynnelsen av svangerskapet pga at jeg var så dårlig, så for en gangs skyld var jeg på den vekta jeg ønsket, haha, men så ut som et vrak fordi alt av muskler var borte osv, har gått opp ca 4-5 av de kiloene igjen så har ikke begynt å legge på meg så mye enda da.

 

Skal vi sette oss opp noen mål? Jeg skal på jobb nå til kvelden, men kommer innom her senere og skal tenke ut noen mål for tiden fremover :) Det hjelper alltid på motivasjonen min å skrive ned hva jeg ønsker! Kjedelig at du sliter med sykdom, ikke noe som kan bli bra heller da? ettersom det er kronisk tenker jeg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka: Trening i morgen torsdag på 3T.

 

Neste uke: trene minst 2 dager på 3T.

 

Haha det var målene mine :D Må se an hvordan det går på trening i morgen, og hvis det går bare bra, kan jeg heller lage meg mer konkrete mål etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

BRA START SMINT!!

 

Har hatt en litt hektisk dag, ikke mange av de men i dag var det, det!

 

Jeg har en alvorlig psykisk sykdom, man kan vel kanskje ikke si 100% kronisk, men den blir ikke borte over natta for å si det slik. Så medisiner og slikt gjør det ekstra vanskelig å gå ned i vekt, det var jo i utgangspunktet de som fikk meg feit, jeg føk jo opp ca 25-30 kg på et par tre måneder... så det. Men, nok om det!

 

I morgen skal jeg også trene, jeg bare MÅ!

 

Også trene 1-2 ganger til før uken er omme så tar jeg neste uke når den kommer!!

 

Glad du er tilbake =)

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på medisiner enda da? Uff slike bivirkninger er ikke greie, nå er jo trening en veldig god hjelp på mye av psykisk sykdom så håper du føler det kan hjelpe litt?

 

Jeg trente i dag! Juhu! Og føler meg som en ny person, hehe. Ble 30 min på skimaskin og 15 min gåing på tredemølle, Tok det ikke så hardt ettersom det var første gangen, men godt å kjenne pulsen øke og å bli litt svett :) Bestilte time for å sette opp nytt styrkeprogram så skal dit på tirsdag! Så da blir det skikkelig trening etterhvert! Jeg ble veldig motivert bare av å trene i dag! Kjøpte inn masse sunn mat etterpå også, rart det der hvordan treningen alltid hjelper meg til å spise sunnere også. Så i dag blir det lapskausblanding med kylling til middag!

 

Jeg og kjæresten skal gå tur i skogen på lørdag, blir antagelig kakao og matpakke også, men blir uansett deilig å få gått seg en tur! Ellers har jeg planer om å fortsette joggeprogrammet mitt igjen, må kanskje ta en eller to uker om igjen, men orker ikke starte helt på nytt, skal iallefall kjenne om bekkenet mitt tåler å jogge, håper det går bra :)

 

Du har ikke lyst å slenge deg med på et joggeprogram så kan vi følge hverandre?? Men du er antagelig bedre trent enn meg akkurat nå og synes kanskje det er kjedelig med nybegynnerprogram, hehe.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...