Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88

helgen ble usunn, men er flink igjen nå da, pluss ble ikke mye tim i helgen, men pån igjen i dag :)

gleder meg til å trene igjen!

 

etter jul en gang på nyåret blir jeg og typen min kanskje samboere pluss at vi skal kjøpe oss hund da, og det gleder vi oss masse til :) da bli det mer trim på oss<3

 

håper dre har hatt en fin helg og får en fin dag!

her regner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

Koselig med hund =)

 

vi pusser opp badet, så det meste av tiden går med til det om dagen, så blir ikke så mye tid til trening. Men, oppussing tar på det og...

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mye trim med hund ja! Smart :)

 

Oppussing av bad høres tungt nok ut, du får nok arbeidstrim ut av det!

 

Gikk 1 times tur på lørdag, men ble ikke trening i helgen slik jeg hadde tenkt.

 

Jaja, fornøyd bare jeg får rørt meg iallefall! Har til nå gått opp 7 kg og må si at det merkes på kroppen når jeg går eller gjør noe, særlig ettersom alt virker som det har lagt seg på magen. Kaaanskje det blir stepA i kveld.

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

God morgen alle samme :)

Det er kanskje litt tidlig tid å skrive på men siden jeg ikke fikk sove i natt pga jeg er små syk så trente jeg 10min styrke. det var kjempe deilig :) det skal bli en vane de nettene jeg ikke får sove!

 

btw gikk ned 200gram denne uka og er sånn passe fornøyd!

uansett fant jeg wii spill på ebay jeg har bydd på som jeg håper jeg vinner, The Biggest Loser 2009, har hørt om folk som har gått ned 9kg på 3uker med det, så da fristet det veldig. det eneste som er synd er at jeg ikke har noe tv :) men pytt pytt! får skaffe meg en tv eller ønske meg i bursdagsgave!

 

håper dere alle får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag har jeg malt et strøk på veggene i spisestuen. og strøk nr 2 i taket. Mannen og faren hans holder på på badet... blir bra, jeg er like hvit som veggene. Også har vi tømt garasjen for alt som var der. Vi kjøpte huset på tvangssalg, så alt som hørte til forrige eier sto der. Heldigvis var det faktisk båret ut dit, så huset var tomt å klart å flytte inn i.

 

Er temmelig sliten, vært en aktiv dag, det er jo bra det.

 

Hvordan går det med dere da?

 

smint, 7 kg merker du nok ja, men mye går jo vekk igjen da :) Kom du deg på stepA?

 

Vant du den dvd'en haypergirl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lars86

denne uka har jeg har spist någenlunde sunn mat pr dag :) tror vekta har gått nedover ,og har faktiskt også kjøpt forlovesringer til meg og haypergirl88 som kommer etterhvert :) gleder meg å flytte med deg etterhvert jenta mi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Missrosa jeg har ikke vunet det enda, men om 8timer ca er det mitt :) gleder meg, håper da jeg vinner det!

jeg har foresten ikke fått trent i dag pga veldig dårlig vær!

men tar det igjen i helgen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Da blir det kanskje nettkurs på meg etter sommeren noe jeg både gleder og gruer meg til! blir spennende, og denne gangen skal jeg virkelig klare det! orker ikke å være feit mer, vil at alle klærene mine skal passe igjen, orker ikke at dem ligger der sånn at jeg aldri får brukt dem, nå er jeg lei av å være i denne kroppen noe må gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lars86

kanskje jeg og skal starte på ett kurs etter sommern så kiloene går fortere ned til målet mitt :)lykke til jenta mi haypergirl88,støtter deg uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88
kanskje jeg og skal starte på ett kurs etter sommern så kiloene går fortere ned til målet mitt :)lykke til jenta mi haypergirl88' date='støtter deg uansett :)[/quote']

 

tusen takk, og lykke til selv vennen min :) dette klarer du, jeg vet du kan og du virkelig vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88
dette klarer du også haypergirl88 jenta mi <3' date='vet du greier det :)[/quote']

 

jeg vet ikke jeg :) redd jeg ikke greier det, men får se om det går denne gangen, for nå er jeg ikke aleine om slankingen om du forstår?

jeg vet det kan gå for meg også om jeg virkelig blir flinkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lars86
jeg vet ikke jeg :) redd jeg ikke greier det' date=' men får se om det går denne gangen, for nå er jeg ikke aleine om slankingen om du forstår?

jeg vet det kan gå for meg også om jeg virkelig blir flinkere![/quote']

 

jeg forstår deg jeg:)støtter deg når du trenger det jenta mi :) å slanke seg er ikke altid like lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88
jeg forstår deg jeg:)støtter deg når du trenger det jenta mi :) å slanke seg er ikke altid like lett :)

 

snill du er gutten min, når du kommer til fjells blir det mye gå turer, selv om det er regn, vi orker da vel 30-60min per dag?

og denne gangen blir det mye sunn mat og drikke lars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lars86
snill du er gutten min' date=' når du kommer til fjells blir det mye gå turer, selv om det er regn, vi orker da vel 30-60min per dag?

og denne gangen blir det mye sunn mat og drikke lars![/quote']

 

er med på det uansett :) liker å gå turer jeg i fjellet,det hadde vært både romanantiskt og søtt og ikke minst sunt for oss begge to jenta mi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

God morgen alle sammen :)

jeg har alt vært ute på en 10min gå tur alt, eller var ute før 06.00. kjempe deilig å gå tur i morgen solen og bare høre fuglene kvittre :)

seinere i dag blir det også en liten gå tur. men alt i alt i dag blir det vel bare 20min om jeg ikke tar en lengre en!

 

her skinner solen for første gang på lenge, så nå håper jeg den blir her :)

 

du får ha god tur til sverige de dagene du skal være der Lars!

 

ellers håper jeg alle dere andre får en fin dag/helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haypergirl88

Jeg verken orker å spise/drikke eller gå tur nå pga jeg har kjempe tannverk! så derfor raser bare vekta ned igjen, og jeg gjør ikke noe for at den skal gå ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ikke bra å høre at dere er demotiverte! Skriv plan! Det pleide å hjelpe for meg, tydeliggjør målene, senk forventningene? Endre minst EN ting denne uka som gjør dere sunnere, prøøøve å peptalke dere litt iallefall :)

 

Jeg har vært fraværende igjen, men er ikke meningen, jeg har vært innlagt på sykehus igjen, fikk premature rier så nå må jeg ta det heeeelt med ro. Utrolig kjedelig..kan kanskje begynne å gå tur igjen snart, men foreløpig må jeg ligge mye..så da sier det seg selv at jeg ikke løper inn her så mye. Men på den positive siden så tenker jeg mer bevisst på kostholdet nå og har blitt flinkere til å spise grønnsaker og til å velge frukt framfor godteri.

 

Min endring denne uka: Spise litt grønnsaker til hvert måltid. Om så bare en cherrytomat! :)

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

I dag, klokken 06.20 var jeg ute av døre med 2,5 kg vekter på hver fot og gikk fort i 45 minutter!! JAA!

Så er det bare å huske til i morgen, eller onsdag hvor utrolig deilig det er å bli litt sliten..

 

 

Takk for pep-talk smint! Du er god på det, jeg skal være mer motivert.

 

Uff, det er ikke artig når det er så mye ekstra med graviditeten, men du får ta det med ro og fortsette med din sunne grønsakstrend... =)

 

 

Ønsker alle en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra missrosa! :) Og så tidlig ute også, sikkert deilig å ha trent allerede så tidlig på dagen? Blir som regel så godt resten av dagen da.

 

Jepp fortsetter med grønnsakene jeg, ble en veldig sunn og fin dag matmessig i går, torsk til middag med poteter og kålsalat. Spist en del vannmelon og jordbær i det siste også, er jo sååå godt! Deilig å kjenne at jeg klarer å bytte ut godisen med frukt - og at det faktisk er bedre også.

 

Ha en fin sommerdag! Her skinner solen og er varmt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er missrosa :)

 

selv har jeg gått ned fra 117,2- 115,5kg denne uka :) JIPPI! jeg er 21,5kg lettere :) Love it! jeg er så happy, jeg vil bare danse av glede! HURRA HURRA HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...