Gå til innhold

Transformation - 2008 =)


Gjest Konstantine

Anbefalte innlegg

Gjest haypergirl88
Så flink du er missrosa :)

 

selv har jeg gått ned fra 117' date='2- 115,5kg denne uka :) JIPPI! jeg er 21,5kg lettere :) Love it! jeg er så happy, jeg vil bare danse av glede! HURRA HURRA HURRA![/quote']

 

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest haypergirl88

Huff ble for mye mat i går, men uansett ente med å bli syk i natt, altså spysyk :) men men!

 

i går fikk jeg gått 10min tur og er sånn passe fornøyd, skulle vel egentlig fått til lengre, men var så dårlig vær at jeg rett og slett ikke orket lengre, og i dag får jeg ikke gått tur pga jeg skal feire bursdagen min på forskudd med familie, har egentlig bursdag den 25juli!

men får se om det blir en tur på meg i dag, men tror nok ikke det

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

En tragisk dag i dag for Norge. Håper alt er bra med alle deres.

 

Men jeg har nå trent litt styrke på stuegulvet i en halvtime cirka, nå er jeg kvalm og svimmel så ga meg..

 

men er i rimelig dårlig form kjenner jeg.. må forbedres fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

 

Smint, jeg sa en gang jeg skulle vise deg litt av det jeg lager...

Har fått meg en liten syblogg, så da kan du kikke der.. har ikke lagt ut alt jeg har laget før, men kommer til å legge inn det jeg lager fremover.

 

pinkdogdesign.blogg.no

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi missrosa! Så kjempeflink du er :) Likte særlig godt den siste kjolen, og veldig fine kort også Alt du har sydd ser jo ut som det er noe man kan kjøpe i butikk, proft med andre ord! Skulle ønske jeg også hadde sånt talent :) Må være veldig gøy å kunne lage så fine ting, tipper niesen din blir glad for den kjolen.

 

Idag har jeg gått en tur på 30 min, ikke så mye men glad for det uansett, greide faktisk ikke mer, formen er ikke så god for tiden :/ Men kjempefint vær ute, og spiser en del jordbær og vannmelon, veldig godt :) Men også brownies... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Tusen takk for skryt, det er alltid hyggelig!

 

Hvordan går det nå om dagen? Det er jo viktig at du ikke sliter deg ut nå som du er så "sent" i graviditeten. Og vannmelon og jordbær er jo superdeilig!! hihi

 

Jeg derimot er ikke gravid, så jeg burde være ute å trene mer, jeg er flink noen dager og andre dager ikke. Håper å få en litt god trend. Det ville vært deilig å se 6 tallet igjen..

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da har jeg ihvertfall bestilt to treningsdvd'er,

jillian micheals 30 days shred, og en annen dvd som het bootcamp et eller annet og som vist nok skulle være bra. Bestilte fra play.com, så får de i posten om noen dager. Billig og jeg tenker det er verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konstantine

Heisann,

 

Ville berre stikke innom å sei at eg synest det er så utrulig kjekt at det er liv i denne tråden som eg starta for 3år siden endå!!:)

 

Så tenkte eg at eg skulle gi ein liten oppdatering om korleis det går med meg.

Når eg var aktiv her for noen år siden var eg egentlig litt yo-yo slanker, prøvde å gå ned i vekt med forskjellige dietter som ikkje passa meg. Så då blei det mye opp og ned mellom 59 - 64kg, og i denne perioden nådde eg og min høyeste vekt noensinne, 68kg. Men i løpet av siste del av 2009 og heile 2010 har eg klart å kontrollere inntaket mitt mykje bedre, i tillegg til å vere meir aktiv. Gjekk i løpet av siste halvår 2009 ned frå 64kg til 61kg, og i løpet av 2010 gjekk eg frå 61 - 57kg. Har i løpet av våren 2011 vert ganske stabil på 55kg, men no har det begynt å legge seg litt sommerflesk på sidene. Tenkte derfor det var på tide å ta tak i dei siste kiloene for å bli meir komfortabel i eige skinn. Målet mitt no er ikkje egentlig så mykje å gå ned i vekt, eg er jo ikkje så veldig tung, men det er meir å stramme opp og komme i bedre form. Dette gjelder spesielt magen siden eg er epleforma og dei fleste ekstra kiloane desverre har samla seg der.

 

Alder: 23

Høyde: 163cm

Høyeste vekt: 68kg (2009)

Vekt nå: 57kg (25.07.11)

Midjemål: 74cm(25.07.11)

 

Delmål1: 55kg

Mål: 52kg

 

Eg skal prøve å ete ca 1400 kalorier daglig, og trene 3-4ganger i veka, og er veldig gira på å*komme i gang! Men har denne gangen hengt meg på ein anna tråd borte i "ned under 10 kilo" gruppa. Men mye mulig eg stikk innom her og frå tid til annan;)

 

Uansett, lykke til alle sammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei konstantine kjekt å høre fra deg igjen :) høres ut som det går bare fint med deg! Var i ganske lik vektsituasjon som deg før jeg ble gravid, bare noen kg som skulle bort og ellers bli sunnere og få mer dreis på treningen. Men nå er jeg gravid så da blir det vel slanking igjen etterpå, nå er det mer fokus på å være sunn og i aktivitet! Du må ha lykke til videre!

 

Vi har holdt denne tråden i gang lenge ja, hehe, faktisk tre år?? Ikke rart at jeg egentlig ikke hører til her lenger..er over 25 år for leeenge siden :)

 

Missrosa jo det går ganske greit med meg, blir ikke noe særlig trening nå da, bare 6 uker til termin og jeg har jo et litt komplisert svangerskap med risiko for tidlig fødsel, men gåturer skal jeg fortsatt få til! :) Du må si fra hvordan de videoene er, gir jo litt ny motivasjon å få nye treningsformer!

 

Ha en fin dag alle sammen og en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!!

Ja, 3 år faktisk... det er en stund. Jeg var 75 kg når jeg begynte her, var nede i 62 faktisk en periode og nå er jeg oppe i 71,4 igjen. Argh... men nå har jeg vært ute å gjort et forsøk på å trene, men det er rett og slett for varmt til å løpe i dag, men ble rask gange i 40 minutt. Bra det og.

 

Lykke til fremover konstantine =)

 

Jeg skal gi dvd rapport smint,

 

Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hvordan går det her da?

Jeg venter på dvd'ene mine, håper de kommer i morgen.

Da begynner jeg med en gang.

 

Denne høsten og starten på vinteren har jeg et stort håp om å se 5-tallet først på vekta,

Jeg skal være flink, jeg har også fått med mannen min på å være mye mer bevist på hva vi spiser. Da håper jeg det vil gå lettere.

 

det vil si at jeg må ned ca 13 kg for å se 59 tallet.

Om jeg i snitt går ned ca 650 g i uken så vil jeg være 59 til juletider.

 

Om jeg er flink, trener og bevist på hva jeg putter i meg så er jo det ganske fornuftig, faktisk.

 

Ja, men da krysser jeg fingrene for meg selv og håper på det beste, skal lage en liten plan nå, og skrive smilefjes på fullførte treningsøkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missrosa, høres ut som en god plan :) Jul ja, er jo ikke mange månedene til faktisk! Jeg roer litt ned nå ang mat og trening til etter fødsel, men DA er jeg med for fullt igjen, gleder meg sykt mye til å trene og få kroppen min tilbake, så er motivert allerede, hehe. Skal i bryllup neste sommer så tenker at mitt mål må bli å komme tilbake til mitt gamle jeg til da, julen blir nok antagelig et litt for nært mål for min del. Men hvem vet hvor mye vekt jeg blir kvitt under fødsel, blir spennende! Har gått opp 9 kg til nå og har bare litt over en måneds tid igjen, så er fornøyd med den oppgangen :) Spørs litt når jeg føder, men utti oktober eller mer mot slutten så bør jeg kunne trene igjen så da skal jeg bli mer aktiv her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det høres smart ut å roe det hele litt ned til etter fødsel ja.. jeg vet mange går jo også ned når de ammer.

I dag kom dvd'ene mine i posten, bestilte fra play.com, det kostet meg 20 pund. det vil si ca 180 kr, for to dvd'er.

 

de heter:

Jillian michaels, 30 days shred

Clare Nasir's bootcamp

 

Ha en fin dag og en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Fy f.... jillian er hard!! Jeg kjente det virkelig, dette blir bra tror jeg...

 

De sier at følger man denne i 30 dager mister man ca 9 kg, jeg forventer ikke akkurat 9 kg på 30 dager, men noen kilo tror jeg vil renne av, og det er jo flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker for tidlig, men det går bare fint, koser oss hjemme med snuppa nå :D magen er faktisk nesten helt flat igjen, forundret! Har fortsatt 3 kg ekstra men det er jo å forvente, fødte for bare en uke siden. kan ikke trene før slutten av sept, men kommer til å gå turere nå da :) kommer innom nå og da! flinke dere er, hørtes ut som en hard video missrosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Et av mine støvlettpar som ALLTID har vært vid rundt leggen strammer, skikkelig. Og jeg HATER det.

Nå må jeg virkelig ta meg hardt i nakken, trening skal være en hverdagsting IKKE en en og annen gangs happening, nå må jeg bare få det til, ikke skrive om det men faktisk GJØRE det.

 

ARG!!!

 

En liten utblåsning fra meg.... huh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...