Gå til innhold

En ny start - 020108


Gjest pav

Anbefalte innlegg

Gjest frktrulte

Jeg er stolt av meg selv nå. Været ute var surt og kaldt, men jeg reiv meg opp av sofaen. Sykla deretter 4 km i motvind til Friskhuset. Jogga intervaller, tok sit-ups og 20 minutter på elipsemaskin, før jeg sykla hjem. Føler meg så mye bedre nå :)

920 kcal er forbrent (inkl. sykkelturen til og fra). Er glad jeg avbestilte spin 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 928
  • Created
  • Siste svar
Gjest frktrulte

Jeg har meldt meg på Body Pump i dag, så det blir en roligere dag med trening. Tror det er lurt for kroppen. Dessuten skal jeg sykle frem og tilbake fra skola både torsdag og fredag, så da blir det litt ekstra trim på kroppen der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frktrulte, hvilket område bor du i? Er du klar over alle de flotte turløypene som finns rundt omkring i Bodø-marka? :)

 

pav, flinkis som ikke har rørt sjokolade så langt i dag! Og flink som har begynt å gå tur! Går du fortsatt ned i vekt eller?

 

I dag kjøpte jeg litt tørket frukt for å ha i skapet for å døyve det værste søtsuget. Mulig det er minst like ille som godteri men det føles i allefall mye sunnere :D Registrer det på kosemerker da....

 

Har lagt vekta nede i kjelleren, helt innerst....lite tilgjengelig...og det hjelper! Der skal den få ligge til neste Fredag tenker jeg. Visst jeg ikke bytter veiedag til Mandag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg bor foreløpig på Hunstad. Planlegger å forflytte oss til høsten igjen. Bodø-marka har jeg ikke fått utforska så mye. Har gått et par turer i maskinisten, da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å gå i maskinisten....og vågøyvannet. Det er masse turløyper her på Hunstad også. Bor på Hunstad selv, men regner med du bor lengre ned siden du sier du har ett stykke å sykle til skolen :D

 

Det er bare å si i fra visst du vil bli med på litt turer. Jeg og Linekath skal trø stiene i vår/sommer. Det har så vidt blitt fritt for snø og er fortsatt en del gjørme....men det tørker fort nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det null sjokolade for første dag på leeeeeenge. :D

 

Måtte sjekke vekta igjen i dag etter alle utskeielsene, ned 500 gram siden mandag :) 1,6 kg igjen til jeg ser 8-tallet først på vekta igjen...

 

I dag regner det her...for første gang på lenge. Så planen er å gjøre litt husarbeid nå i formiddag, så en tur ut etter lunsj. I går ble det over 10000 skritt, og det skal jeg ha i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Shhh: Jeg bor helt på toppen, øverst på Øvre Hunstad. Vil kanskje tippe det er rundt 4 km eller noe frem til skolen. I tillegg har jeg alle oppoverbakkene på tampen på vei hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke helt søthungeren kan komme av mangel på vanlig mat. Er flink og spiser frokost hver dag, og kunne spist sjokolade til dessert til frokosten...hehe...Prøver å få til en vanlig lunsj også, samt middag og kvelds. Kveldsen er vel det måltidet som varierer mest og ikke alltid er like sunt....

 

Men nå har jeg ikke spist sjokolade siden tirsdag, så jeg er ganske fornøyd med det. (Selv om det bare er torsdag i dag da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og lånte med meg to bukser hjem i går (jada i småbyen får vi fortsatt låne klærne med hjem fra butikken for å prøve den) en i størrelsen 42 og en i L (var utsolgt i XL og XXL) og gjett hva...begge passte. Hadde aldri trodd av 42 skulle passe allerede... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Pav: Så bra! :D Slike ting hjelper masse på motivasjonen!

 

Jeg skal ha en rolig helg.. slappe av. Det har vært hektisk på skola denne uka. Så noen treningsøkter, og litt avslapning må til.

 

Håper alle får en bra helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld skal jeg koooose meg med 20 biter smågodt :D Ba min elskede kjøpe 20 biter til meg, thats it - og det er faktisk en god del når man ikke har spist sånt på en stund! Mulig vi popper litt popcorn i kveld - jeg er alene med jenta mi som har ei på overnatting. Koselig det :) Elskeden er ute på jobbfest.

 

Det har ikke blitt mer trening enn den turen på 660 kcal. Men i går gikk jeg opp og ned trappene her og ryddet i bod-ting fra den gamle leiligheten. Gikk nok noen ekstra kcal der. Og i morgen skal jeg å vaske i den gamle leiligheten. Tenker jeg tar på meg pulsmåleren da og tar det som en teningsøkt! Kanskje jeg går ene veien også...

 

Har dilla på plommer!!

 

Har ikke veid meg i dag :) Blir spennende neste uke. Skal være flink med turgåing *lover meg selv*

 

Ha ei nydelig helg da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Min elskede er også på jobbfest :D Så jeg har kjøpt meg litt smågodt selv.. skal kose meg litt her i mitt eget selskap. Titte litt på tv og slaske.

Var nettopp på spinning nå. Og nå mekker jeg sammen en hjemmelaget burger.

 

I morra er det også spinning, og mest sannsynelig grillings ute en eller annen plass hvis været tillater det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elskede er akkurat reist i utdrikningslag (som varer til i morgen), ser ut som det er guttas helg dette...så nå sitter jeg og ser på Mikke Mus klubbhus på disney....tror jeg har sett denne episoden 100 ganger allerede, men gidder ikke begynne dagen med å bli uvenner med junior.....

 

Jeg hadde også sjokolade i går kveld, da hadde jeg ikke spist siden tirsdag, så det er jeg godt fornøyd med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soleia

Synes du er superflink! Det er vel rom for litt sjokkis når du ammer skulle jeg tro.

Du nærmer deg jo 8-tallet alt, og smetter inn i str 42 og str L rett etter fødsel.

Nice!

 

Jeg heier på deg- men det vet du jo :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rom for litt sjokolade ja. Jeg har ikke gitt meg noe sjokoladeforbud, men jeg hadde spist så mye sjokolade at jeg var blitt totalt avhengig igjen, så nå prøver jeg å begrense meg til helgene om ikke annet.

 

Nærmer meg 8-tallet ja...gleder meg allerede :D

Har et lite håp om å se det i løpet av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg har innsett det, at om jeg skal klare å leve med de endringene jeg har gjort i forhold til kosthold kombinert med trim, så klarer jeg ikke å kutte snop helt ut.

Jeg er altfor glad i sjokolade og smågodt til at jeg aldri skal få spise det.

Så jeg må heller konsentrere meg om å begrense inntaket. Lørdag har blitt min kosedag, men siden jeg spiste i går er det ingenting i kveld.

 

Var på en spinningøkt på formiddagen her også.. og fikk svidd av 800 kcal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vasket jeg badet på den gamle leiligheten og brukte ca 650 kcal :) Tok det som en treningsøkt jeg....hadde pulsmåleren på meg..fikk ikke tid til å gå tur.

 

Ellers så har jeg spist litt godteri i helga og registrert det også - Mest på Fredag og endte da opp på 2100 kcal :D Men det er vel i grunnen ikke mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

20 trimpoeng denne uka, og 15 treningsdager unna gratis genser på Friskhuset. Jeg er veldig fornøyd! Målet er 5 treninger neste uke og 15-18 trimpoeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trener du dobbelt så mye som meg frktrulte :) Men jeg kommer etter! Bygger opp formen min nå! I går da jeg gikk tur kjente jeg at jeg måtte gi på - kroppen hadde skikkelig lyst til å jobbe litt. Deilig følelse!

 

Skal klare minst 10 trimpoeng denne uken også...

 

Og jeg har ikke veid meg på en stund nå...skal klare å vente til Fredag. Kjenner jeg gruer meg. Er så redd jeg ikke går ned....... Men i så fall må jeg vel finne ut av HVORFOR jeg ikke går ned... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Målte kroppen igjen i dag tidlig. Den viste -1 cm på livvidden og -2 cm rundt hofte/rompe.. :) Herlig.

Kjenner nå at målet med at shortsen fra i fjor sommer skal sitte som et skudd, kommer nærmere og nærmere.

 

Jeg begynner å bli lei. Det meste egentlig. Skole. Aldri ha råd til noe. Presset til å trene. Holde stramme tøyler på snop og alt usunt. Det er faktisk litt slitsomt.

 

Håper motivasjonen kommer i takt med at det snart er sommerferie på meg. Skal på Afro Dance i kveld.. håper energien kommer snikende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...