Gå til innhold

En ny start - 020108


Gjest pav

Anbefalte innlegg

Veldig varmt på østlandet ja!! Var ute kl. 0700 i dag, og ingen jakke trenger man her, selv så tidlig! Jeg synes det er litt for varmt. Koker jo på jobben!

 

Om det er noen trøst PAV, så gikk ikke jeg noe ned når jeg ammet heller. Jeg raste ned de 3 første ukene etter fødsel, så begynte jeg å gå oppover!! Så jeg har liten tro på at amming hjelper til med å gå ned!!

Men ikke fortvil for det!! Det går rett vei etterhvert!! :( Om du orker å gå turer i varmen så gjør det!

Snart ferie for min del.... :) En uke hjemme, så en uke på MC, så er det Legoland og Løveparken med ungene!! Tror jeg gleder meg mest av alle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 928
  • Created
  • Siste svar

De siste to ukene har vært helt fantastiske værmessig :)

Gikk ned 800 gram siste uka. Så det er bra. Maten blir så som så når det er så fint vær, mye is. Men prøver å alltid ha vannmelon i huset for tiden, pluss at jordbærsesongen har begynt :)

 

Hadde mitt første bad i sjøen på mandag, var faktisk ikke kaldt heller. Måtte bare sommeren vare leeeeeenge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angora

Nå er det visst meldt dårligere vær her på østlandet til uka, men vi kan jo håpe i det lengste. Kanskje jeg tar meg en tur på hytta til uken. Der er det alltid noe å gjøre, i år skal vinduene pusses og males. Så det er trim for meg! :( Mye grilling er det og, og det er jo sundt! Har ikke bil om dagene heller, så jeg har fått meg noen ekstra gåturer denne uka, og det har vært godt sånn på morgenkvisten før jobb!

Har kunnet sitte ute og lest korrektur på jobben, det var digg det. Nyte litt sol og frisk bris i håret! :)

 

Prøver å komme innom her i morgen og....så er det ferie, og da blir det uten data!

 

Snakes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned nye 400 gram ;) Håper virkelig det løsner nå.

4 uker til vi skal på ferie, målet fram til da er å ha nedgang hver uke, samt å drikke masse vann og bevege meg mye :D

 

Har forressten inngått en sjokoladeavtale med meg selv: Hver sjokoladefrie dag koster meg kr 10,- som skal legges på sparebøsse daglig og brukes til akkurat det jeg har lyst på uten snev av dårlig samvittighet for at jeg egentlig ikke har bruk for eller råd til det. Vet ikke helt enda hva jeg skal kjøpe, men har hele høsten på meg. Skal telle opp alle tierne 1/1 og se hvor mye jeg har spart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Hei folkens!

 

Jeg har vært litt fraværende. Har fortsatt ikke fått nett opp å gå i den nye leiligheta.

Nå er vi hjemme hos foreldrene mine på Østlandet. Skal nyte litt innlandssommer før vi har en langhelg i Praha, og en i Gøteborg, som inkluderer U2 konsert! ;)

 

Jeg har vært lite på Friskhuset og trent. Men jeg har prøvd å holde meg i aktivitet med å gå, sykle, etc.

Jeg har tatt meg litt ferie rett og slett. Passer på hva jeg har i meg da, så det blir ikke så ille alt i alt.

 

Uansett.. fra 8.august er jeg klar igjen. For fullt med trening!

 

Håper alle koser seg med ferie og sommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte på grete roede kurs i februar og er nå på kurs 3, tenkte jeg skulle være litt mer aktiv på denne siden her å kanskje få noen lure råd underveis. :D har gått ned eller holdt vekten stabil hele veien, men sist veing så hade jeg gått opp 1,1 kg,har ikke hatt noen spesielle utskeielser eller, noen andre som har opplevd det? men er alikevel fornøyd med at jeg følger menyen og opplegget! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 400 gram denne uka...hmm...begynner jeg kanskje å komme litt i siget? Nedgang for fjerde uke på rad :)

 

Nå er det ferie her, i morgen reiser vi på Glamat i Stavanger en tur. Blir nok ikke så mange utskeielser, køene er vel for lange til det...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er jeg igjen..... etter 4 ukers fravær!! deilig med ferie. Har ikke fått lest igjennom alt fra dere her enda, men skal sjekke opp hva dere har bedrevet sommeren med etterpå!! :D

 

Jeg har hatt en middels bra ferie med tanke på været. Med tanke på mat har jeg vært flink! Veldig lite snop og potetgull. Tror det ble to sjokolader.....på 4 uker!! Jeg er faktisk litt stolt av meg selv. Det blir jo alltids litt ekstra mat og anderledes mat, men det gikk stort sett bra. Pøvde å velge kylling og salater. Lite alkohol var det og. Så sommeren sett under ett sånn matmessig er jeg fornøyd. Har vært i masse bevegelse også. Leide badmintonrackert og bane og spilte i en time. Det var slitsomt og morsomt.

 

Nå er det jobb og hverdagen er her...... vurderer et GR kurs.... må se om jeg har tid og råd!!

 

Ha en fin sommer videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det tydeligvis ikke så mye om dagen!! Ikke mange som har vært her i ferien heller....regner med at flere er tilbake snart?!

 

Nå er det helg..... sola skinner og det er VARMT!! :) Deilig.

 

God helg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Hei alle sammen!

 

Jeg har vært fraværende i ferien. Mest pga manglende tilgang på nett, men nå er det i boks, så nå er det ingen unnskyldning.

Jeg må bare innrømme det.. jeg har vært slapp i ferien. Og nå sitter jeg med dårlig samvittighet. Det har vært mye gåing i byer o.l, men lite skikkelig trening. Går på penicilin nå, men planlegger å starte rolig ut denne uka her, så er det full pupp!

 

Matlysta har vært elendig, så det har hverken blitt så mye mat eller snop. Men jeg merka at den shortsen jeg sa skulle passe i juni ikke passet, så jeg ble litt skuffa over meg selv. Nå er det ingen unnskyldning lenger.. vurderer å begynne å skrive opp maten igjen. Hvertfall så jeg har sånn cirka oversikt.

 

Ferien har vært veldig bra. Den nye leiligheta er fantastisk, og vi trives veldig godt. Praha i 5 dager var deilig, med knallvær og gode opplevelser. Og høydepunktet, for min del, U2 konserten i Gøteborg.. ahhh!! Helt utrolig!

 

Håper alle har hatt en bra sommer, og er klare for ny dyst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli flinkere til å trene! Er fast bestemt på å bevege meg på sykkel eller bare bena når minsten er på fotballtrening. Jeg kan jo bruke den tiden til noe fornuftigere enn å ligge på sofaen eller stå på sidelinja og skravle med andre late foreldre!! :)

 

Skapet er fullt av godteri etter ferien. Selvom det vra lite spising i ferien, så ble det litt hadling med hjem!! Så da er det bare å være nazi når jeg åpner kjøleskap og "godteskap"!!

 

Ha en fin uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg har kommet i gang med trening igjen. Og siden jeg fortsatt har 1 uke fri før skola begynner har jeg muligheter til å innarbeide gode vaner neste uke også.

 

Spinning 2 i går var utrolig slitsomt og kanskje ikke det lureste siden jeg fortsatt går på penicilin. Men det var godt når jeg var ferdig. Fikk med en gang ltt bedre samvittighet. Tar det litt roligere i dag. Skal gå en tur på en times tid i løpet av dagen. Og noen mageøvelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake fra ferie. Nå skal jeg begynne å GÅ istedenfor å bil når jeg skal i gangavstand til ting. Starter i dag med å spasere til minstens fotballkamp! :)

 

Når det gjelder PAV, så TROR jeg hun har sen ferie! Hun blir sikkert ikke bare borte herfra i hvertfall!! :)

 

Snakkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jeg har kommet godt i gang igjen. Null snop. Og trim, trim, trim. Forrige uke klarte jeg 16 trimpoeng. Og skal klare målet mitt på 15 denne uka også.. om ikke mere. Har 1200 kcal forbrent allerede :)

 

Det er godt å komme i gang. Og jeg kjenner humøret blir bedre, og jeg blir mer opplagt.

 

Planen er å sykle noen turer til og fra skole f.o.m neste uke. Og det vil bli over 2 mil tur/retur.

 

Prøvde også på meg klær jeg ikke har brukt på over ett år.. og den ene toppen fra Kina var altfor stor. Og en annen som ikke har passet på mange år satt nesten som et skudd. Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig når klær passer igjen!

 

Jeg har jo vært veeeeldig sløv med trening! Men nå skal det bli bedring. Er skikkelig på hugget nå. Startet i går med en kjapp tur til fotballkamp med minstejenta. Så tok jeg 2x30 knebøy i dusjen etterpå! Dette gjorde jeg før også. Greit å bruke tiden i dusjen til noe fornuftig mens vannet renner nedover og shampooen gjør sin virkning!! :) Skal for alvor også ta frem trimballen igjen. Fin å gjøre rygg og magetrening på.

 

Så får jeg se om det fører til mer nedgang frem til jul.

 

Lykke til med syklingen de mange milene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Jøss.. knebøy i dusjen. Jeg er imponert!

 

Jeg har mageøvelser jeg akter å ta før jeg drar avgårde på skole og sånn f.o.m neste uke. Det burde hjelpe på midjemålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...2x30 nye knebøy i dusjen i dag tidlig!! :) Må bruke tiden der jeg kan!! I kveld er det frem med ballen. Kjenner at ryggen skriker etter flere muskler.... eller den roper etter de som en gang var der!! Så skal jeg klare å holde meg oppreist, så MÅ jeg begynne med styrketrening ofte!!

 

Nå er det helg og i morgen skal jeg på fest! Vet ikke helt hva vi får servert. Men jeg skal være forsiktig med alkoholen. Spare litt kcal i løpet av dagen også. Spise en suppe til lunsj, tenker jeg.

 

GOD HELG..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktrulte

Da er vel snart alle i gang igjen? :)

 

Jeg kasserte 17 trimpoeng forrige uke og sier meg veldig fornøyd med det. Buksene passer også bedre nå enn i starten av sommerferien, noe jeg er veldig fornøyd med. Har en shorts i skapet som fortsatt er i det trangeste laget. Den skal sitte som et skudd til jul!

 

I går startet jeg litt rolig, med jogging og en time med "stram opp".. men det ble faktisk 750 kcal før jeg var ferdig.

I dag er det step puls som står på planen. Slitsomt, men veldig godt å få opp pulsen.. i håp om bedre kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...