Gå til innhold

Flere som blir med?


Gjest Amie73

Anbefalte innlegg

Gjest Lillian72

Hallo fra Gjøvik,- så vet dere det :-) I dag har jeg ikke fått trimmet noe, bortsett fra snømåking da, det er det såvisst litt trim i! Huset er fullt av unger og deres venner, så registreringa mi i dag har visst også blitt litt til og fra. Det er ikke alltid like lett å konsentrere seg om hverken spising eller skriving med bråk og folk og dyr som springer rundt beina på en hele tida. Nå høres det sikkert ut som om jeg har mange barn, men jeg har bare to... Begge er jenter og har alltid (føles det som...) besøk, men det skal jeg jo bare være glad for. Ellers rommer huset en selger-mann (som er altfor mye borte), en hund, to katter og noen gullfisker. For tiden er jeg sykmeldt og skulle tro jeg hadde all verdens tid til alt mulig, men det stemmer ikke. Stort sett går det i husarbeid og trening, planlegging av hverdagen og denslags. Ungene er med på håndball, ridning og dansing,- så ettermiddagene er det i hvertfall ikke problemer med å få fylt opp! Men jeg merker at det er veldig lurt med tanke på slanking å legge en slagplan over middagene i det minste,-prøver å bestemme meg for hva vi skal ha de neste 3-4 dagene. Sparer sikkert både tid og penger på det også. Nå må jeg visst drive litt fredsforhandlinger,- vi snakkes!

 

Freckles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar
Gjest papaya73

og god kveld,

jeg var sånn passe motivert før jeg begynte å ta tak i ting, men når jeg ser at vi er flere her med samme mål omtrent, må jeg si at jeg begynner å bli kjempe -motivert. Har ikke fått trimmet så veldig, men jeg har gått mye turer ( i løssnø en dag ... det var tungt) har kjøpt inn en elipsemaskin jeg også, som jeg får håpe på å få montert snart, ikke lett å komme ut fra hjemmet med tom små barn i huset. Men tur med hunden skal det være hver dag, det er bestemt (er på slankern hunden også)

 

Hilsen fra Vingrom, (like ved Lillehammer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle dere.

 

Ja, det er bra vi er flere. Jeg har heller ikke trent i dag. Hadde planer om å gå en tur, men ble ikke noe. Har malt ferdig skap på kjøkkenet og ellers bare slappet av etter middagen. Lagde bakt søtpotet med skinke, mais og purre. Kjempegodt. Har vært litt fysen på noe godt i dag, så trengte en god middag. Men dagens kaloritelling ligger rett under 1600, så er fornøyd. Rart hvor vanskelig det er å ligge unna noe ekstra godt enkelte dager, trenger viljestyrke da.

 

Ha en fin kveld!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott tiltakk.

 

Begynte på G-kurs 7/1-08 og startet uka ikke så bra,ble syk første dag og er først på bena igjen nå.

 

Mine mål er 99.4 kg og 104 i midjemål.

 

Håper på 5-6 kg ned på vert kurs og har tenkt og gå der til jeg når målet mitt på 67kg.

 

Er snart 37 år har to gutter på 11og 13 år.

 

hilsen Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Motivasjonen er på topp fremdeles her. Tirsdag-fredag har gått over all forventning. Jeg ligger på 1500-1600 cal pr dag. Jeg har hatt grønnsaker til middag hver dag, og spist 2-3 frukter hver dag. Er flink til å drikke vann på jobben, da går det ned vel 2 liter. Men må bli flinkere på kvelden, foreløpig så går det mye i pepsi max. Jeg har trent 25 min på elipsemaskin alle 4 dagene, og klarer litt flere meter hver dag, med litt høyere "belastning" hver dag.

 

Men hva gjør dere når dere blir godtesyk? Foreløpig er jeg så motivert at jeg tenker ikke på godteri i det hele tatt. Men jeg vet at det kommer:( Har dere noen tips til hva man kan lage seg en kveld i ny og ne, som ikke er usunt?

 

Hvordan gjør dere det med kosemerkene. Bruker dere de hver dag, eller samler der til en bestemt dag? Bruker dere de på godteri eller noe annet. Jeg sparer ukens kosemerker til søndag, da jeg skal i selskap da. Skal kose meg med et kakestykke da.

 

Håper vi kan hjelpe hverandre på veien til en livsstilomlegging. Dette skal vi få til alle sammmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye! Vi har veiedag på tirsdag, så her er det bare å finne frem konkurranseinstinktet;-)

Ellers er det viktigste at vi støtter hverandre og deler gode/dårlige erfaringer. En bra gjeng det her!

 

Jeg synes jeg klarer meg bra enn så lenge. Motivasjonen holder seg fortsatt bra. Var veldig fysen i går, så spiste noen sjokorosiner. Men i dag har jeg holdt meg helt unna godis. Det var felleslunsj med is og godis på jobben i dag, men jeg klarte å holde meg til matpakka. Følte meg skikkelig flink da!

 

Kjenner meg veldig fornøyd med meg selv de dagene jeg har trent, men får faktisk litt dårlig samvittighet de dagene jeg ikke gjør det. Merkelig... Før jeg kom i gang med treninga i sommer hadde jeg jo aldri dårlig samvittighet. Og målet er jo ikke å trene hver dag, men å ligge mellom 8 og helst 10 trimpoeng i uka. Det har jeg klart denne uka. Jippi! Må jo være litt fornøyd da.

 

Svar til bollen74.: Når jeg er godtesyk lager jeg meg en kopp te, enten earl grey eller en fruktte. Så har jeg 2 sukketter og melk i. Det blir søtt og godt! Drikker det nesten hver kveld jeg! Ovations sjokolade er også ok innimellom. Ellers hjelper det av og til å tenke:

'one second on your lips,

rest of your life on the hips'

Hjelper meg av og til (f.eks på lunsjen i dag) -men sprekker jo innimellom uansett. Det må en vel nesten regne med.. Det viktigste er at en da ikke slutter med hele opplegget, men tenker -ok, jeg har hatt en sprekk, men er i gang igjen nå...

 

Nå er det helg. Ønsker dere lykke til med å motstå fristelser. Fortsett å vær så flinke dere har vært til nå! For det har vi alle sammen vært!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Bollen 74.

 

Når du er godtesyk kan du ta en banan i skiver, ha på litt menkomel krem og strø litt nesquik over.Det er kjempe godt og helt greit å spise. Eller

hva med en varm kopp med options som er kakao pulver med under 36 kcal pr kopp.Den er veldig god.

 

Kose merker kan du gjøre akkurat som du vil med enten om du tar alle på en gang eller litt hver dag, til sjokolade eller annet godt for eks vin. summen er den samme uansett.

 

Lykke til videre

 

Hilsen Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Amie:

 

Te er jo kjempegodt det! Men er det ikke kalorier i te i det hele tatt. Har liksom tenkt at det er kalorier i fruktte, f.eks. sitronte som jeg er så glad i. Hvordan er det med suketter - er det kalorier i det?

 

Du er jo kjempeflink hvis du klarer så mange trimpoeng i uken - spesielt hvis du ikke trener hver dag. Hva slags trening er det du holder på med? Jeg klarer bare 25 minutter på elipsemaskinen jeg - da er jeg helt pumpa. Jeg regner 1 trimpoeng pr økt på maskinen. Er det riktig? Kanskje noen kan mer om dette enn meg.

 

I morgen er det meldt fint vær, så familien håper på en tur på skøytebanen. Da blir det jo gjerne et lite trimpoeng det også:

 

Du var jo kjempeflink i lunsjen i dag da! Det står det respekt av! Hvordan gjør du det med kosemerkene; bruker hver dag eller samler du?

 

Nå er det kveld igjen, treningsøkten er over og pepsi maxen står på bordet. Må bare ha pepsien om kvelden. Håper jeg klarer å kutte ut etterhvert. Men jeg får nå i meg over 2 liter på dagen da.

 

Fortsatt god kveld til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Til Bollen 74.

 

Når du er godtesyk kan du ta en banan i skiver' date=' ha på litt menkomel krem og strø litt nesquik over.Det er kjempe godt og helt greit å spise. Eller

hva med en varm kopp med options som er kakao pulver med under 36 kcal pr kopp.Den er veldig god.

 

Kose merker kan du gjøre akkurat som du vil med enten om du tar alle på en gang eller litt hver dag, til sjokolade eller annet godt for eks vin. summen er den samme uansett.

 

Lykke til videre

 

Hilsen Dennis[/quote']

 

Takk for gode tips. Trenger mange, har et helt liv som skal snus om på. Går du kurs da Dennis (er du mann eller kvinne ?)? Jeg begynte som nevnt tirsdag, og lærte om kosemerker da. Skjønte at man kan gjøre som man vil med dem...lurte bare på hva andre gjorde. Det lureste er jo kanskje å bruke de litt hver dag, men har jo dette selskapet på søndag - så jeg trenger de jo da. Så denne uken får jeg i alle fall spare de.

 

Riktig god kveld til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amie:

 

Te er jo kjempegodt det! Men er det ikke kalorier i te i det hele tatt. Har liksom tenkt at det er kalorier i fruktte' date=' f.eks. sitronte som jeg er så glad i. Hvordan er det med suketter - er det kalorier i det?

 

Du er jo kjempeflink hvis du klarer så mange trimpoeng i uken - spesielt hvis du ikke trener hver dag. Hva slags trening er det du holder på med? Jeg klarer bare 25 minutter på elipsemaskinen jeg - da er jeg helt pumpa. Jeg regner 1 trimpoeng pr økt på maskinen. Er det riktig? Kanskje noen kan mer om dette enn meg.

 

I morgen er det meldt fint vær, så familien håper på en tur på skøytebanen. Da blir det jo gjerne et lite trimpoeng det også:

 

Du var jo kjempeflink i lunsjen i dag da! Det står det respekt av! Hvordan gjør du det med kosemerkene; bruker hver dag eller samler du?

 

Nå er det kveld igjen, treningsøkten er over og pepsi maxen står på bordet. Må bare ha pepsien om kvelden. Håper jeg klarer å kutte ut etterhvert. Men jeg får nå i meg over 2 liter på dagen da.

 

Fortsatt god kveld til alle sammen![/quote']

 

Hei bollen,

Te er ingen kalorier, og det er ikke suketter heller. Blir noen få kalorer av melken, men det er så lite og det er det verdt. Grunnen til at dette hjelper på godtesyke er at det er veldig søtt og godt. Prøver å drikke litt grønn te også, men det har ikke samme søte, gode kosen:-)

 

Jeg trener mest spinning, får bra med poeng for det. En av treningsveilederene der jeg trener snakker mye om motivasjon og variasjon. Så det som er min utfordring nå. Frem til i dag har jeg fått alle trimpoeng på å gå tur og spinning. I dag prøvde jeg easy step. Var ikke akkurat grasiøs, men det var ganske ok. Får prøve igjen, så kanskje jeg får dreisen på det.

Vanskelig det med trimpoeng, må jo bare bli sånn ca da ikke alt står på lista. På treninga er det en maskin jeg kan tenke meg er noe alla elipsemaskin. Prøvde den i dag. På 30 min sa maskinen at jeg var oppe i 300 kcl. La dette derfor inn som veldig rask gange, det var samme kaloritelling. Tror jeg fik 1,5 poeng for denne halvtimen.

 

Ellers så har Dennis rett, sjokodrikken heter options. Den er kjempegod og nesten ikke kalorier. Tror faktisk jeg har en pose i skapet. Kjenner jeg får mer lyst på noe ettersom kvelden går.... Tyr kanskje til den etterpå:-)

 

Jeg prøver å spare kosemerker til helga, men er ikke alltid sånn det går.. Brukte 5 kosemerker i går på de sjokorosinene.... Går utover kvoten i helga det, men skal nok gå greit. Ok å kikke innom her når fristelsen blir for stor. Kan jo ikke skuffe dere heller... hehe

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du lurt på om jeg var gutt eller jente. Er en jente på snart 37 år to gutter på 11 og 13 år. Har gått på G-kurs for mange år siden og tipsene jeg ga er fra den gang jeg gikk da. Ha fortsatt en strålende helg.

 

hilsen D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Lurte litt pga. nicket ditt Dennis.

 

Er det noen som har noe ekstra spennende på programmet i helgen da?

 

Her er det en helg i "familiens tegn", være mest mulig sammen med barna - og finne på aktiviteter sammen med de. Hverdagene blir så travle; så få timer igjen av dagen når alle er kommet hjem fra barnehage, skole og jobb. Da er det deilig med rolige helgedager, hvor livet kan nytes.

 

Nå er jeg nettopp våknet etter en 20-minutters hvil på øyet. Blir ofte til at jeg sovner litt på sofaen om fredagskvelden. Men nå skal jeg se resten av krimmen på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Har dere hatt en god start på dagen? Nå er frokost og litt husarbeide unnagjort. Mann og barn dro nettopp ut av huset, de skulle avgårde for å kjøpe noen presanger (jeg har bursdag neste uke...hurra!).

 

Jeg har altså huset for meg selv ett par timer fremover. Deilig! Jeg må jo en tur innom her å finne litt motivasjon. Så snart blir det nok en runde på elipsemaskinen.

 

Lørdager og søndager er fantastiske dager. Selv om jeg har en jobb jeg stortrives i, så ser jeg alltid frem til disse dagene. Hele familien finner liksom roen disse dagene.

 

Ønsker dere en fantastisk lørdag, så kommer jeg kanskje innom i kveld med en rapport om dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var denne dagen over og det har godt strålende. Syns dagene er greiest, det er verst mot kvelden spes i helgene når mann og barn tar frem godte skåla.Har kjøpt meg menkomel krem og bananer så det blir vell en banan oppskåret i biter m krem og litt nesquick over senere tenker jeg det er bare sååååå godt når søt hungeret kommer krypende.

Ha fortsat en strålende lørdags kveld så detter jeg vel innom sener i kveld tenker jeg.

klem D:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madrugada

Hei damer!

Skal si det har vært aktivitet her i dag, artig!

Uka har gått utrolig fort, og det passa meg utmerket å ha planlagt middagene. Så det har jeg gjort for neste uke også :-).

 

Har fått trimma litt, men ikke i dag. I dag har vi vært på farten mesteparten av tida, men jeg har likevel fått spist regelmessig. Vi var hos noen venner og spiste lunsj, men siden fruen i huset der vi var også skal ned noen kilo så var det ingenting å frykte med tanke på maten.

 

Må si dere er flinke til å trimme!! Skal øke mengden trim etterhvert, men foreløpig tar jeg det litt rolig.

 

Problemet mitt denne uka er at jeg ikke har klart å spise nok. Skal ligge på 1600 kcal, men det har jeg enda ikke klart... Kan komme opp i 1500, men da klarer jeg rett og slett ikke spise mer. Men nå er jo dette min første uke, og jeg regner med at jeg bare må lære meg å spise nok. Sulten er jeg i alle fall ikke!!

 

I morgen er det søndag, og er væretlike flott som i dag så skal jeg gå meg en laang tur.

 

Ha en trivelig lørdag :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Så var det kveld igjen. Akkurat nå så er mannen på badet og hjelper barna med kveldsstellet.

 

Så gøy å komme inn her å lese deres innlegg, og få små smakebiter på deres liv. Det er kjekt å kunne dele opplevelser med dere. I min familie så er det bare mannen min som vet at jeg går på GR-kurs. Han støtter maks opp rundt meg, og har latt være å kjøpe snop og andre fristelser. Det er ganske hardt for ham også -han er jo vant med å spise snop hver dag han også (men er normalvektig likevel...). Her i går måtte han ha noe usunt, men da var vi enige om at han kjøpte et potetgull jeg ikke liker. Godt at han hjelper meg på veien.

 

Jeg har hatt en fantastisk dag:) Det har vært nydelig vær. Skøytetur ble det dårlig med, da banen var stengt pga. stevne. Da var vi jo allerede kledd for aktivitet, så vi gikk en tur rundt vannet der i stedet. Og det var en fantastisk tur. Jeg har aldri vært så aktiv på tur med familien før. Vanligvis er det mannen som tuller og tøyser på slike turer. I dag hadde jeg flere løpekonkurranser med barna, vi stakk også av fra stien og besteg små topper. Alt i alt en aktiv tur - og svetten kom godt fram. I tillegg så hadde jeg en 28-min økt på apparatet også. Fornuftig med maten har jeg også vært, selv om det var lørdagsgrøt i dag. Men det går an å ta en liten porsjon, med minimalt med smør og sukker på.

 

Nå er det sofaliv resten av kvelden. DEILIG:)

 

Fortsatt god kveld til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har barna sovnet godt inn og gubben på sofaen,så da kan jeg titte innom her før jeg sovner jeg også. Hadde en herlig middag i dag bestående av stekt kylling file, ris og kremet kylling saus,det eneste som ikke var så bra var at det blir så mye mat at jeg ikke orker alt sammen. Eller så har jeg drikket så mye vann denne uka at det var rart og drikke Pepsi Max enda det er noe av det det gikk mest av før. Men det er jo bare bra,har bestemt meg for at brus er bare til helgene og ikke i uka. Er nemelig av den som drakk litersvis ver dag før så dette er jeg stolt av og håper jeg klarer og holdet på det.

 

Og til deg Bollen74 så er det kjempe flott at mannen din hjelper til, da går alt så mye bedre. Har en mann som er flink til og rose og hjelpe meg også. Det er ikke så mange som vet at jeg heller går på kurs, syns egentlig det er veldig greit sånn.

Vi snakkes senere alle sammen:-)

 

Hilsen D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld alle sammen!

 

Da var jeg hjemme igjen. Hadde besøk på dagen i dag og har vært på besøk i kveld. Sitter her med litt dårlig samvittigher nå som jeg har lagt inn dagens kalorier... 1950.... huff... Det er alt for mye. Ble brød med eggerøre ++ til lunsj og pizza og to glass vin i kveld. Om jeg sammenlikner med tidligere hadde dette vært helt vanlig... Men nå som jeg er i gang (og ser hvor flinke dere er - selv om det er helg) får jeg skikkelig dårlig samvittighet.

 

Har gått en halvtimes tur, ellers ngen trim heller. Men skal trene i morgen for å gjøre noe godt igjen. Har trent 3 ganger denne uka, og det er målet mitt. Om jeg klarer mer burde det jo veie opp noe for denne dagen.

 

Veldig bra å ha dere her! Dere er heldige som har menn som støtter dere, det er sånne menn man skal satse på;-)

 

Om jeg ikke tenker på maten har dagen vært veldig bra. Har fått hjelp til å henge opp en lysekrone jeg fikk til jul og til å fikse litt småting her hjemme. Synes det ble veldig bra.

 

-og så er det jo deilig med helg da!

 

Vi snakkes i morgen jenter. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
God kveld alle sammen!

 

Da var jeg hjemme igjen. Hadde besøk på dagen i dag og har vært på besøk i kveld. Sitter her med litt dårlig samvittigher nå som jeg har lagt inn dagens kalorier... 1950.... huff... Det er alt for mye. Ble brød med eggerøre ++ til lunsj og pizza og to glass vin i kveld. Om jeg sammenlikner med tidligere hadde dette vært helt vanlig... Men nå som jeg er i gang (og ser hvor flinke dere er - selv om det er helg) får jeg skikkelig dårlig samvittighet.

 

Har gått en halvtimes tur' date=' ellers ngen trim heller. Men skal trene i morgen for å gjøre noe godt igjen. Har trent 3 ganger denne uka, og det er målet mitt. Om jeg klarer mer burde det jo veie opp noe for denne dagen.

 

Veldig bra å ha dere her! Dere er heldige som har menn som støtter dere, det er sånne menn man skal satse på;-)

 

Om jeg ikke tenker på maten har dagen vært veldig bra. Har fått hjelp til å henge opp en lysekrone jeg fikk til jul og til å fikse litt småting her hjemme. Synes det ble veldig bra.

 

-og så er det jo deilig med helg da!

 

Vi snakkes i morgen jenter. God natt.[/quote']

 

 

Jeg synes du har holdt deg fantastisk i skinnet jeg. To besøk - og ikke mer kalorier enn det. Tenk det er nok fremdeles under ditt daglige behov. Før livsstilsendringen din så ville nok kaloriinntaket ditt vært betydelig høyere i dag.

 

Du er godt igang med fysisk aktivitet også! Kjempebra:)

 

Dette vil gå bra det Amie. Stolt av deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Eller så har jeg drikket så mye vann denne uka at det var rart og drikke Pepsi Max enda det er noe av det det gikk mest av før. Men det er jo bare bra' date='har bestemt meg for at brus er bare til helgene og ikke i uka.

 

Hilsen D[/quote']

 

 

Du imponerer Dennis! Skulle ønske jeg hadde din viljestyrke når det gjelder Pepsi Max. Skjønner ikke hvordan du klarer det jeg. Jeg må nok innrømme at det har blitt mer Pepsi i dag enn vann.... Men får vel prøve å gjøre det bedre i morgen. Trøsten er at jeg har nok bortimot halvert forbruket av Pepsi denne uken - og doblet inntaket av vann. Et steg i riktig retning i alle fall.

 

Jeg og mannen er nettopp ferdig å se film nå. Han har gått å lagt seg - men jeg måtte inn å se om det var noe nytt fra dere. Rart egentlig at det er så spennende å høre fra dere - jeg vet jo nesten ingenting om dere. Men tror at dere er noen usedvanlig fantastiske mennesker.

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Hvordan går det med resten av dere: Madrugada, Ennovy, Papaya og Freckles? Kom igjen med noen innlegg da, "jo flere kokker jo mere søl" - eller noe sånt. Hva skjer i livene deres, har dere det bra, fortell,fortell,fortell....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har holdt deg fantastisk i skinnet jeg. To besøk - og ikke mer kalorier enn det. Tenk det er nok fremdeles under ditt daglige behov. Før livsstilsendringen din så ville nok kaloriinntaket ditt vært betydelig høyere i dag.

 

Du er godt igang med fysisk aktivitet også! Kjempebra:)

 

Dette vil gå bra det Amie. Stolt av deg:)

 

Takk for det! Du har jo rett:-) Går jo opp og ned når en er på slanker'n (eller skal jeg si livsstilsending.. hehe) Ser ikke så mørkt på det i dag, men fikk skikkelig dårlig samvittighet i går...

 

Nå har jeg akkurat spist frokost (Wasa skorpa med leverpostei) og skal ut gå en tur. Det er jo en sånn utrolig fin søndag!

 

Denne tråden er så utrolig bra! Og det er fordi alle er så motiverte og flinke til å 'stikke innom' siden. Dere som ikke har skrevet på en liten stund.. Hvordan går det med dere i helgen?

 

Nyt søndagen! Så stikker jeg innom her i kveld:-)

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madrugada
Hvordan går det med resten av dere: Madrugada' date=' Ennovy, Papaya og Freckles? Kom igjen med noen innlegg da, "jo flere kokker jo mere søl" - eller noe sånt. Hva skjer i livene deres, har dere det bra, fortell,fortell,fortell....;)[/quote']

 

Jeg er her jeg...skrev et innlegg i går også :-)!

 

Jeg har det bare bra :-)!

Har ikke vært så aktiv i dag, mye sitting foran pc-en, men trim skal det bli.

Hadde tenkt å gå en tur, men det er så glatt at da blir det ikke rare trimmen selv om jeg bruker brodder.

 

Til middag i dag skal jeg prøve ei ny oppskrift fra kursboka (har prøvd flere allerede); fisk tandoori (skal bruke steinbitfilet). Ungene er glade i fisk + mat med smak, så regner med at det går bra.

 

Jeg er forresten også ei Pepsi Max-dame, men har nå begrensa det til kun helgene. Både ungene og vi voksne i familien drikker mye vann, så det var heldigvis ikke noen overgang. Det er kun ved spesielle anledninger vi har brus til middagen.

 

Kosemerkene har jeg ikke brukt denne uka. Kanskje litt dumt, men jeg har ikke hatt lyst på snop, snacks eller vin...merkelig i grunn for vanligvis er jeg ganske fysen på det ;-)! Jeg vet det er anbefalt å bruke kosemerkene, men jeg kan ikke tvinge det ned. Jeg har jo allerede problemer med å få i meg nok kcal som det er...

 

Ha en fortsatt fin søndag jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Takk for det! Du har jo rett:-) Går jo opp og ned når en er på slanker'n (eller skal jeg si livsstilsending.. hehe) Ser ikke så mørkt på det i dag' date=' men fikk skikkelig dårlig samvittighet i går...

 

 

A[/quote']

 

 

Ja vi kvinner er ganske flinke til å få dårlig samvittighet. Verdensmestre faktisk:)

 

Før du la om kostholdet så ville du tenkt tilbake på gårsdagens inntak, og vært oppriktig stolt over deg selv. Nå derimot så gir 1950 cal. (var det ikke det?) den svarteste samvittighet. Ganske absurd - men slike tanker får jeg også.

 

Så begynte du dagen på en god måte i dag da. Håper du får en god dag i dag. Ser fram til ny rapport i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...