Gå til innhold

Flere som blir med?


Gjest Amie73

Anbefalte innlegg

Gjest Lillian72

Hei til flere nye,- det er jo bare moro :-) Jeg har også hatt noen utfordrende dager, med bursdagsfeiring og besøk hele helga. Men har vært flink med trening også, bare i går ble det 5,6 trimpoeng. For meg går det i ymse aerobic-timer og mye spinning, og det drar opp noe helt grådig. Godt er det, for da unner jeg meg litt ekstra med bedre samvittighet.

Men jeg har aldeles ikke gått ned så mye som sist, men litt ble det da... Må ta meg sammen resten av denne uka, ser jeg. Med kakespising og sånn er jeg bare

fornøyd med at jeg ikke gikk opp igjen...

Lykke til med veiing til dere andre!

 

Her er lista:

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar
Gjest papaya73

Hallo, da var det tid for resultater, jeg har gått ned 1,9 kg er kjempefornøyd, midje er dessverre det samme.

 

jeg synes alle er flinke. Jeg får masse av motivasjon av denne tråden, i steden for tv, her om kvelden ble det en ekstra tur på bikkja!

 

Her er lista:

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1:

 

blir spennende i kveld å se de andre resultatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det begynner å bli ganske mange med her, men lurer på om det kanskje er plass til enda en til...? Hvis det blir klussete og uoversiktlig med så mange på lista, så kan jeg heller bare skrive litt i tråden av og til :D

 

Jeg har holdt på siden i slutten av november og synes at det går litt smått, men har i dag runda mine første 5 kg ned. Hurraaa!! Jeg skal ha fire 5-kiloer til før jeg er fornøyd... og da skal jeg veie 74 kg. Starta paa 98.9 kg.

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er flinke alle sammen. Vi skal være stolte uansett om vi ikke har gått ned hver uke så lenge vekta ikke går opp,det er jo ganske vanlig og gå ned i vekt den ene uka og sentimeter den andre,og så lenge vi vet at vi har vært flinke med maten å trening så kommer vekta etter,selv om det ikke synes samme uka. Så stå på alle sammen :-)

 

Klem D

 

Her er lista:

 

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1:vekt97.6kg- midje 104 cm

 

blir spennende i kveld å se de andre resultatene.

 

 

papaya73

Se offentlig profil

Send en privat melding til papaya73

Finn alle innlegg av papaya73

Legg papaya73 til i vennelisten din

 

#78 15.01.08, 14:36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madrugada

Så var det min tur. Har gått ned 0.9 kg og er veldig fornøyd med det (delig å såvidt se 8-tallet på vekta..), enda mer fornøyd med -3 cm rundt midjen :-)!

Jeg har ikke hatt spesielle utfordringer annet enn å få til å spise nok...

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1:vekt97.6kg- midje 104 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Kjempe bra Madrugada, tenk å kunne runde over til et nytt ti-tall, stå på!! Dennis har også stått på ser jeg, Amie, jeg føler med deg att du er skuffet, men jeg kan nok også stå i ro til neste uke, tro Dennis har rett, så lenge mann er flink å følge dietten og rører på seg så kommer resultatene.

 

Ha en hyggelig kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som dere kanskje har sett, her ble det på stedet hvil denne uken. Litt frustrerende, men gir ikke opp!! Har tatt en ekstra treningsøkt i dag, kansje det hjelper på:-) Ellers har uka mi gått bra, både når det gjelder mat og trening. Den enest 'synden' er at jeg er skikkelig dårlig på å drikke vann.. Tror dere det har noe å si for resultatet?

 

Har forresten gått ned en cm i midjen da:-)

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1:

22/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1:

22/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1:vekt97.6kg- midje 104 cm

22/1:

 

NESTE VEIING OG MÅLING, Tirsdag 22/1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til denne tråden!

 

Vi er en veldig motivert og bra gruppe, så her er det bare å hive seg på. Jo mer aktiv jo bedre.

 

Vi har veiing og måling på tirsdager. Da er det bare å kopiere den oversikten som er sist oppdatert og føre inn sine egne mål.

 

Skal vi sette en strek for gruppa nå? Eller hva sier dere andre?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Amie, sist jeg gikk på GR-kurs, sa vår veileder Ellen Mork (hun på framsiden) at det viktigste var å få i seg ca 2 liter veske for dagen (uten om te og kaffe), men at det beste var vann, for det renser kroppen litt også. Men det var mange på kurset som ikke klarte å drikke bare vann, og det sa hun ikke var noe krise, om en som sagt drakk noe annet.

 

Jeg pleier å ha en halvliters flaske med romtemperert vann i nærheten på kjøkkenet, da husker jeg det, samtidig som at jeg synes det er lettere å drikke romtemperert vann enn kaldt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

...føler jeg meg nå! Det ble akkurat 3 kg i minus, og minus 3 cm i midje. Selvfølgelig fornøyd, og en inspirasjon for uken framover. Har bare tid til en kjapp rapport nå. Får se om jeg får tid til å komme innom senere i kveld.

 

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1:

22/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 80,2 - midje 95

22/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1:vekt97.6kg- midje 104 cm

22/1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amie' date=' sist jeg gikk på GR-kurs, sa vår veileder Ellen Mork (hun på framsiden) at det viktigste var å få i seg ca 2 liter veske for dagen (uten om te og kaffe), men at det beste var vann, for det renser kroppen litt også. Men det var mange på kurset som ikke klarte å drikke bare vann, og det sa hun ikke var noe krise, om en som sagt drakk noe annet.

 

Jeg pleier å ha en halvliters flaske med romtemperert vann i nærheten på kjøkkenet, da husker jeg det, samtidig som at jeg synes det er lettere å drikke romtemperert vann enn kaldt vann.[/quote']

 

Bra å høre at det ikke er helt krise. Jeg har blitt noe flinkere, men ikke på 2 liter. Men om jeg regner te og kaffe er jeg der. Hadde vannflaske på jobben i dag og rakk 1 liter (ca). Men har aldri hatt så mange dopauser jeg ... hehe... Får førve igjen i morgen!

 

Er enig i at det er bedre med romtemperert vann, i alle fall om en skal klare å drikke et helt glass uten at det iser i panna:-)

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Amie73, da hiver jeg meg på i gruppa! Kjempefint å rapportere til dere. Jeg har holdt på siden 27. november. Veide da 98.9 kg og var 105 cm rundt midjen. Mine mål etter nyttår nederst i gruppa!

 

Vel veid og målt, folkens! Alle som har rapportert har mindre kg og/eller cm enn tidligere, og det er kjempebra. Lykke til på veien til neste rapportering alle sammen!

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1:

22/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 80,2 - midje 95

22/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1:vekt97.6kg- midje 104 cm

22/1:

 

skrulle

1/1: vekt 95.1 kg - midje 100 cm

8/1: vekt 94.3 kg - midje 97.5 cm

15/1:vekt 93.8 kg- midje 95 cm

22/1:

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...føler jeg meg nå! Det ble akkurat 3 kg i minus, og minus 3 cm i midje. Selvfølgelig fornøyd, og en inspirasjon for uken framover. Har bare tid til en kjapp rapport nå. Får se om jeg får tid til å komme innom senere i kveld.

 

 

Hvodna er det mulig? Det er så utrolig bra Bollen! Gratulerer, jeg er skikkelig imponert. Noen triks å gi bort?

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERT BOLLEN:-) dette var jo bare helt fantastisk forstår godt at du er fornøyd nå.

 

Til Amie så kan du kjøpe noe som heter Ja-Da pulver og blande i vannet,det er helt uten kcal og de finnes med d.i.v smaker. Bruker det for og variere litt. Har lært at tisser du Solo drikker du for lite vann og tisser du farris drikker du nok. Jo mere vann du drikker jo mere avfalsstoffer transporterer kroppen ut.

 

Eller så har alle gjort en strålende innsats denne uka :-) stå på videre til neste veiing alle sammen.

 

Ha en go natt.

 

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til denne tråden!

 

Vi er en veldig motivert og bra gruppe' date=' så her er det bare å hive seg på. Jo mer aktiv jo bedre.

 

Vi har veiing og måling på tirsdager. Da er det bare å kopiere den oversikten som er sist oppdatert og føre inn sine egne mål.

 

Skal vi sette en strek for gruppa nå? Eller hva sier dere andre?

 

Lykke til![/quote']

 

Det er egentilg det sammme for meg men det kan jo bli veldig mange å forholde seg til vis det kommer flere? Nå har vi en mulighet til og bli bedre kjent vi som er her.

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Takk for mange gode tilbakemeldinger:) Og det er mange som har vært flinke denne uken. Fortsetter vi slik, så må jo dette bli bra på sikt!

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg har gått ned så mye. Regner ikke med at det fortsetter i samme tempo, det er ikke anbefalt på noen som helst måte.

 

En ting jeg gjør, er at jeg drikke mye vann. Og ja det blir en del turer på do.

 

Kommer sterkere tilbake i morgen. Er så trøtt nå, god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Onsdag er en god dag, det nærmer seg helg med stormskritt:) Dagen i går var som sagt en god dag for meg. Jeg hadde en kjempefin bursdagsfeiring med mann og barn. Vi gjorde det enkelt med litt vafler og gele. Til helgen blir det større feiring med hele familien. Jeg fikk mange fine presanger, men den største overraskelsen var vel vektnedgangen:)

 

Gruppen her har jo gjort det kjempebra, veldig gode resultater. Om man ikke gikk ned så mye denne uken, så blir det gjerne større utslag neste uke, hvis man følger opplegget videre.

 

Nå ser det ut til at alle i familien er friske igjen. Så i morgen regner jeg med blir en normal dag.

 

I går ble det ingen trening på meg, men satser på en runde på elipsemaskinen i kveld. Kan ikke gi slipp på de gode rutinene jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Bollen. Virker som om du er skikkelig motivert og det er bra:-)

 

Dagen i dag har gått bra. Synes det går bra med maten og er ikke sulten hele tiden lenger... Var det den første uka. Treninga i dag gikk ikke helt som planlagt. Gikk til treninga og skulle på spinning.Men allerede under opvarminga fikk jeg skikkelig mageknip... Tror jeg spiste for kort tid før treninga og at det ble litt stress. Måtte bare gå av sykkelen og komme meg hjem... Kjedelig det, fordi den sykkeltimen er bare en gang i uka, og den er veldig bra... Men går det ikke så går det ikke.. Heldigvis ble magen bedre straks jeg fikk slappet av litt.

 

Men slutt på klaginga... Leser litt i boka til Dr Phil '7 nøkler til varig vekttap'. Måtte smile litt nå jeg lesteom nøkkel nummer en: riktig tenkemåte heter det kapitelet. Fikk litt lyst til gjengi noe her:

"selvfornedrende tenkning: Jeg gikk ikke ned noe denne uken. Jeg må ha gjort noe galt.

Riktig tenkning: Jeg har nådd et forventet platå. Det er et godt tegn. Kroppen min justerer seg i forhold til den positive forandringen som har skjedd"

Litt greit mtp at jeg selv ikke gikk ned noe denne uken og dere vet jo hvor motløs jeg ble.. hehe -tror dr Phil er en smart mann jeg!

 

Håper det går bra med alle dere andre! Ha en fin kveld!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Gratulerer så mye Bollen med både bursdag og vekttap. Strålende jobba.

 

Jeg har bare et spørsmål til dere her, jeg er veldig lett påvirklig når det gjelder reklame, og slanke produkter står jo i kø. Jeg har ikke kjøpt noe enda, men f.eks Spirosann, er det noen som har prøvd dette eller noe annet? Eller er det bare humbugg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madrugada

Vel overstått bursdag Bollen :-)!

I går var det travelt både på jobb og hjemme så jeg fikk ikke tid til å stikke innom her.

 

Må si vi er flinke jenter!!

 

Når det gjelder vann, så drikker jeg mellom 1 og 2 liter pr dag + litt kaffe og te.

Jeg mener å ha lest at det ikke er bra å drikke for mye vann, men husker ikke helt hvorfor... Kanskje greit å finne en gyllen middelvei :-)!

 

I dag skal jeg trimme (nå har jeg sagt det her, så da er det bare å gjøre det ;-))! Rakk det ikke i går, så det er bare å hive seg rundt. Jeg skal jobbe både lørdag og søndag, men regner med å få lagt inn en trimøkt eller to i løpet av de dagene.

 

Papaya: Jeg har ikke prøvd det middelet du nevenr, men et par andre vektreduserende produkter. Synes ikke noen hjalp jeg. Dvs det står på de aller fleste pakningsveiledningene at man må trimme + spise sunt og regelmessig, og det klarer vi da selv, gjør vi ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian72

Gratulerer Bollen, med gårsdagen og vekttapet!

Dere er utrolig flinke alle sammen!

Jeg er enig i at vi godt kan sette strek for flere deltagere nå, synes også at det er greit vi blir godt kjent vi som er her... J

eg gikk jo heller ikke ned noe særlig denne gangen, men trener masse, drikker masse vann (2-3 liter pr.dag) og prøver å være flink med maten. Så jeg håper på bedre resultat neste uke! Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Jeg har bare et spørsmål til dere her' date=' jeg er veldig lett påvirklig når det gjelder reklame, og slanke produkter står jo i kø. Jeg har ikke kjøpt noe enda, men f.eks Spirosann, er det noen som har prøvd dette eller noe annet? Eller er det bare humbugg?[/quote']

 

Jeg har ikke prøvd slankeprodukter, men har da både hørt og lest at det meste er humbug. Har bare tro på vektreduksjon ved hjelp av sunt kosthold og trening. Hadde det vært et slankemiddel som virkelig HJALP, så tror jeg det hadde vært en verdensnyhet. Men jeg har litt mer tro på disse reseptbelagte hjelpemiddelene (reduxil f.eks.), men de er jo en ekstra hjelp på veien for de med meget høy BMI. Og selv da må man spise sunt og trene for at de skal få varig virkning.

 

TUSEN TAKK:) for alle gratulasjoner folkens. Det er kjekt med bursdag.

 

I dag får jeg besøk, men håper at jeg får en liten treningsøkt på tampen av dagen. Og jeg må innrømme at det ble litt for mye middagg i dag. Hjemmelaget pizza er alt for godt. Men jeg synes det er lov en gang iblant, spesielt når det er favoritten. Og det er jo ikke akkurat noe jeg spiser så veldig ofte heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madrugada

Helt enig med deg Bollen, man skal unne seg noe godt innimellom. Hjemmelaget pizza er jo snadder :-)!

 

Ble ikke trim i dag... Mannen i huset måtte ut ent ur, og de elleville var ekstra elleville akkurat da... Nå får jeg straks besøk.

 

I morgen har jeg fri, så da skal jeg trene litt ekstra :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Jeg fikk det til i dag også. Elipsemaskin er genialt for meg. Hadde aldri kommet meg på treningsstudio, men å trene litt mens jeg ser på TV er det som passer for meg.

 

God natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...