Gå til innhold

Flere som blir med?


Gjest Amie73

Anbefalte innlegg

Gjest Lillian72

Hei og hopp! Jammen gikk det ganske bra med meg denne uka,- til tross for store utskeielser lørdag kveld :-) 800 gram ned og 2 cm mindre! (Stort smil fra meg!)

Håper dere andre også har bra resultater!

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:vekt 89,4 kg - midje 90 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1: vekt 79,8 - midje 106

23/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1:

22/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1: vekt 97.6 kg - midje 104 cm

22/1: vekt 96,3 kg - midje 99 cm

Svar med sitat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar
Gjest papaya73

Hei, alle sammen, ned 600 g denne uken, og 2 cm. Jeg hadde egentlig håpet på mer siden det var 1,9 kg ned sist (mye vil ha mer) men tilsammen er det jo 2,5 kg på to uker, og det er jo over en kg i uken. Lykke til dere andre.

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:vekt 89,4 kg - midje 90 cm

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1: vekt 79,8 - midje 106

23/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1: vekt 86 kg - midje 98 cm

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1:

22/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1: vekt 97.6 kg - midje 104 cm

22/1: vekt 96,3 kg - midje 99 cm

Svar med sitat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alle Sammen.

 

Denne uken er jeg veldig fornøyd. Gikk jo ingenting ned forrige gang, men nå ble det 1,4 kg. Det er totalt 3,4 kg:-) Ser det er mange bra resultater her jenter. Så flinke vi er!!

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:vekt 89,4 kg - midje 90 cm

28/1:

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1:

28/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1: vekt 79,8 - midje 106

23/1:

28/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1: vekt 85,7 kg - midje 96 cm

28/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1: vekt 86 kg - midje 98 cm

28/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1:

22/1:

28/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1: vekt 97.6 kg - midje 104 cm

22/1: vekt 96,3 kg - midje 99 cm

28/1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madrugada

Ser ut til at tallene mine (fra i går) har falt ut, så jeg legger dem inn på nytt :-).

Kun 600 gram ned sist uke, men nedgang er nedgang og jeg har ikke mista motivasjonen!

 

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:vekt 89,4 kg - midje 90 cm

28/1:

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1: vekt 89,1 - midje 98

28/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1: vekt 79,8 - midje 106

23/1:

28/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1: vekt 85,7 kg - midje 96 cm

28/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1: vekt 86 kg - midje 98 cm

28/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1:

22/1:

28/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1: vekt 97.6 kg - midje 104 cm

22/1: vekt 96,3 kg - midje 99 cm

28/1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Heisann! Fikk et kjemperesultat denne uken også. 1,9 kg ned!!!! Kjempefornøyd:)

 

Og det er det andre som kan være også skjønner jeg. Kjempeflinke er dere!!!!!

 

 

Freckles

2/1:vekt 92,2 kg - midje 94 cm

8/1:vekt 90,5 kg - midje 92 cm

15/1:vekt 90,2 kg - midje 92 cm

22/1:vekt 89,4 kg - midje 90 cm

28/1:

 

Madrugada

2/1: vekt 91,6 kg - midje 103 cm

8/1: vekt 90,6 - midje 103 cm

15/1: vekt 89,7 - midje 100 cm

22/1:

28/1:

 

Ennovy

8/1: vekt 80 kg - midje 120 cm

15/1: vekt 79,8 - midje 106

23/1:

28/1:

 

Amie

2/1: vekt 89,1 kg - midje 99 cm

8/1: vekt 87,1 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 87,1 - midje 97 cm

22/1: vekt 85,7 kg - midje 96 cm

28/1:

 

Papaya

8/1: vekt 88,5 kg - midje 100 cm

15/1: vekt 86,6 kg - middje 100 cm

22/1: vekt 86 kg - midje 98 cm

28/1:

 

Bollen74

8/1: vekt 83,2 kg - midje 98 cm

15/1: vekt 80,3 kg - midje 95 cm

22/1: vekt 78,4 kg - midje 94 cm

28/1:

 

Dennis

8/1: vekt 99,4 kg - midje 104 cm

15/1: vekt 97.6 kg - midje 104 cm

22/1: vekt 96,3 kg - midje 99 cm

28/1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk nå er vi alle godt i gang! Hva tenker dere om målene vi har satt oss for mai? Tror det skal være ganske så oppnåelig nå. Vi må bare forstette det vi gjør.

 

Nå gleder jeg meg bare til å kome under 85 kg, synes liksom det er mer på vei mot 80.. hehe -må jo ha noen små delmål. Tenk om jeg klarer det til neste uke.. Eller så kan det jo ta lenger tid, det stopper jo opp innimellom!

 

Lykke til med ny uke dere!! Det blir vel uke 4 nå da...

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian72

Er helt enig, vi må fortsette det gode trenden, så går nok dette bra. Ser at jeg ligger litt etter Amie og Madrugada, men så lenge jeg går ned i hvert fall 500 gram i uka så er jeg egentlig fornøyd. Det er jo flott at dere andre går ned så mye,- jeg skjønner nesten ikke at det går an, jeg! Hurra for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Fortsetter vi sånn alle sammen, så vil alle nå målene sine på sikt:)

 

Jeg har hatt noen travle dager nå, med mye overtid på jobben.. Da er det ikke så enkelt å følge den oppsatte kostholdsplanen. Men jeg har hatt med meg ekstra niste, så jeg har i alle fall ikke spist overtidspizza. Men det har blitt litt sen middag da, og har ikke hatt samme overskudd til trim. Resten av uken blir hvertfall normal, og gleder meg til det:)

 

Snart er det helg igjen også - denne uken har gått fryktelig fort (men det gjør jo hver eneste uke...).

 

Delmål og slikt har jeg ikke tenkt så mye igjennom. Men jeg vet at jeg skal bruke noen 1000-lapper på nye klær når jeg nærmer meg 65 kg - i tillegg så har jo jeg en del klær i klesskapet som kommer til å passe etterhvert. GLEDER MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå nydusja og med god samvittighet i sofaen. Har vært på spinning og tok skikkelig i... -Men er mest fornøyd med at jeg kom meg dit i det hele tatt. Har av en eller annen grunn plutselig blitt så vanskelig å motivere meg for trening. Helt siden i sommer har jeg gått dit og synes det har vært bra. Men nå merker jeg at jeg er litt negativ og tenker... åh, tening i dag... uff...

Hva skal jeg gjøre for at det ikke skal skli ut nå? Synes jo det er helt herlig når jeg har gjort det. Dette er noe jeg kjenner igjen fra tidligere, men bestemmer meg for å gå uansett nå. Er redd for å skli ut av de gode rutinene jeg har nå. Noen av dere som har/har hatt det sånn?

 

Ellers går det veldig bra her. Holder meg til den maten jeg skal, og ligger bra an med trimpoeng. Veldig glad for at vi alle er i godt driv!

 

Og ja.. nesten helg -men begynner jo å bli gode på det også vi;-)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian72

Ja, alle har vel til tider slitt litt med motivasjonen. For min del prøver jeg å trimme jevnlig, men jeg gjør kanskje ikke det jeg pleier.

Jeg er jo mye på spinning og aerobictimer av ymse slag, men i de periodene jeg ikke orker tanken på å dra på Spenst, ringer jeg venninner og hører om de vil være med å gå en lang tur. Mye bedre enn å bare gå på kafe og skravle:-) Det er jo mange her som pleier å gå mye turer, og for dem er det kanskje greit å gjøre noe annet enn det. Kanskje det går an å ta turen til et treningssenter for dem? Der er det jo alltids mange muligheter,- og man får jo proff hjelp til å sette opp et treningsopplegg også.

Eller hvis det er en svømmehall der du bor, så kan du kanskje prøve en par turer dit i uka? Får håpe dette hjalp litt, og husk at du angrer aldri på en treningsøkt, selv om det noen ganger er tungt å få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Dette er jo strålende synes jeg. Og delmålene skal vi nå!!! Jeg er enig at det kan være litt vansklig i blandt å motivere seg for trening, men det er da vi trenger det som mest, men kanskje som noen nevnte prøve noe annet, en lang tur kan gjøre underverker. Jeg har også som mål at min lille beagel skal ned i vekt, så her er det turer av ulike salg hver dag nå. Hunden (Raja) har gått ned 400 g.

Ellers så har jeg endelig fått montert min stepmaskin, startet kanskje litt hardt,...... ble veldig støl, en i kveld er det en ny runde. Ellers så er jeg også mye ute med barna, i går dro jeg den minste på akebrett opp en lang bratt bakke (nesten en km) så kjørte vi ned igjen, det var trim det. Raja fikk også trim, for hun løp ved siden av akebrettet ned igjen, mange fluer i en smekk.

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon ja.... det er det dårlig på her, men det gjelder kun trening er kjempe motivert sånn ellers,nøye med mat og drikker mye vann.

Del mål er kjekt å ha, det første er og komme meg under 90 er noe med det 8 tallet???? så er det under 85 som er målet. Har også masse klær som kan tas fram i d.i.v størelser etter vert. Gleder meg masse til den kofferten skal fra, mye fint og NYTT der.

Syns at alle er kjempe flinke til og trene:-) ros til dere.

Fredag er jo allerede i morgen så jeg har akkurat vært og handlet inn mat for helga. Syns det er enklere og planlegge det på for hånd.

 

ha fortsatt en fin ettermiddag jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Nå er jeg klar for en tur:-) Var på spinning i går og er helt mør i bena. Så da blir det en tur ut å gå med en venninne. Deilig med frisk luft også, bir ikke så mye av det når jeg jobber inne hver dag... Men i morgen har jeg fri. Deilig!

 

Titter innom etterpå! Ha en fin kveld så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

...nå må jeg få meg en treningsøkt i dag. Her er ikke akkurat motivasjonen på topp i dag. Er så fryktelig trøtt. Holdt på å sovne når jeg satt og hjalp til med leksen til jenten min i dag. Men prøver å si til meg selv at jeg blir mindre trøtt etter en runde på elipsemaskinen.

 

Er det noen som begynner å få kommentarer ang. vekttap da? Her er det ingen som har lagt merke til noe ennå. Men jeg legger utrolig stor merke til det selv, får mindre "pølse" over buksa og føler meg mye bedre. Når jeg ser meg i speilet, så kan jeg glede meg over forskjellen og ser frem til en enda lettere utgave av meg selv.

 

Gleder meg til helgen, selv om det blir et bursdagsbesøk å gå i. Men jeg føler at jeg har stor kontroll på matinntaket fortiden - så jeg tror det skal gå bra.

 

Værmeldingen for helgen ser ikke spesielt bra ut for oss her vestpå - men skal nok finne på noen aktiviteter som brenner noen kalorier likevel. Kanskje ta med ungene i svømmehallen (etter tips ovenfor) - tror jeg har det som et av helgens mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her er det ingen som har kommet med noen kommentarer. men JEG kjenner det, måtte ta belte på buksa her om dagen og det er jo veldig bra:-)

Føler også som deg Bollen at jeg har kontroll på matinntaket:-) Ha en go natt alle sammen

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en deilig tur tidligere i kveld. Er så lite ute, så skulle ha vært flinkere til å gå tur. Men en ting av gangen, er i gang med spinning ++ Stor forskjell fra i fjor!

 

Ellers har jeg hatt venninnebesøk, så ble et par glass rødvin. Har vært veldig flink her tidligere, men fikk veldig lyst på det i dag. Hmmm, så er det fest på lørdag -blir nok litt vin da også, men begrenser det da.. Det er det her med balansegang da. Litt kos er veldig bra, men må ikke falle tilbake i gamle spor.

 

Bolen: Ingen kommentarer her enda, men skal nok mer til før det synes. En jeg kjenner meg også mye bedre, og så kjenner jeg det på buksene. Er litt utolmodig nå, gleder meg veldig til å bli slankere igjen og til å fonye meg litt. Har tenkt litt på om det er lurt å legge inn noen premier underveis. Kanskje ansiktsbehandling eller massasje eller noe. Noen som har planlagt det underveis?

 

Svømmehallen høres deilig ut, har ikke vært der på mange år. Veldig mange gode ideer her.

 

Ha en god natt og en sunn fin dag i morgen!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det helg dere! Deilig med fri og så blir det vel noen utfordringer... Men nå er vi snart vant til å tenke sunt:-)

 

Jeg har vært flink og trent i dag, 3,8 poeng. Så blir det snart besøk her, kyllingmiddag i dag. Godt med litt vin ved siden av, så skal kose meg med det. Merkelig.. er faktisk vin som er mest fristende om dagen -ikke potetgull og godis.. hmmm

 

Ha en fin kveld! 'Snakkes' i morgen!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Nå er pizzaen fortært, ett trimpoeng har jeg fått tidligere i dag - og nå venter sofaen. Passe fredagsslapp; det er deilig det! Og ikke minst: ungene er i seng.

 

FREDAGSRO!!!!

 

Fredagen er spesielt fin synes jeg - da ligger helgen foran meg. 2 DAGER FRI!

 

KOS DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en dag med mye hus arbeid så tokk jeg bena fatt og gikk en laaaaaang tur, fikk hele 4.8 trim poeng der ja,DEILIG:-) var det. tok et vellfortjent boble bad når jeg kom hjem.

Så var det litt fredags kos med taco som middag,endelig så skal jeg slappe av på sofaen, men den gang ei for nå rammla det inn 3 gjester,koselig det altså men da var det bare og sette seg opp igjen. Men nå er sofaen min igjen

HERLIG:-)

Ha en flott lørdag så titter jeg innom i morgen.

 

hilsen D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madrugada

Hei jenter!!

 

Prøvde å komme meg inn her i går, men ga opp! Av og til er dette nettstedet utrolig tregt...

 

Men, i dag er det lørdag og jeg skal snart ut for å handle inn mat til uka som kommer. Klarer fortsatt å planlegge middagene på forhånd, og nå er neste ukes meny klar. Vi sparer faktisk penger på det også, siden vi slipper å gå innom en matbutikk på vie fra jobb.

 

Det har ikke blitt så mye trim denne uka, men fikk tatt ei økt i går som ga 2 trimpoeng og det er jeg fornøyd med :-)!

 

Nå snør det tett ute, men jeg skal på strikkekafé seinere i dag, så det gjør ingenting. Og ungene er elleville for nå kan de endelig gå litt på ski igjen!

 

Forresten ikke bare jeg som har tatt av noen kg her i huset. Mannen min har også gått litt ned, og det er jo en kjempebonus :-)!

 

Ha en flott lørdag :-)! Og stå på ! Derer er utrolig flinke :-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan dere,

 

Nyter virkelig helg nå, deilig å ha fri! Har gått lang tur nå og sitter venter på at middagen skal bli klar. Skal prøve meg på noe nytt; pestomarinert torsk og grønnsaksform. Er sulten nå, så gleder meg!

 

Ellers har jeg ikke vært helt flink denne uka, ble 1800 kalorier både torsdag og fredag (pga vin...)..... Får håper at 15 trimpoeng veier opp for det. Begynner å nærme seg ny veiing... Like spennende hver uke det!

 

Ha en fin kveld jenter!!!

 

A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74

Deilig med slike lørdager der programmet ikke er fullt!

 

Jeg var flink i dag. I stedet for å ta bilen til kjøpesenteret så tok jeg beina fatt. Ca 1 times tur i friskt tempo - så deilig. Fikk handlet i fred og ro før mannen kom og hentet meg og ørten handleposer.

 

Nå er det snart middagstid, og etter det skal jeg en tur på elipsemaskinen.

 

Håper alle koser seg i hjel!

 

PS! Ja det blir kjempespennende med ny veiing snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian72

Hei til alle.

Idag har jeg hatt en super dag, selv om jeg har skeiet ut litt allerede. Var i svømmehallen med ungene på formiddagen og i byen en tur etterpå. Deilig med slike enkle og morsomme trimpoeng ;-)

 

Jeg sa opp kontorjobben min i november, og har vært sykmeldt siden da. Det er rart hvor riktig avgjørelsen faktisk var - kropp og sjel har hatt det utrolig mye bedre denne tiden. Men uansett; ønsket mitt var å begynne å jobbe i barnehage,- det har jeg hatt lyst til i mange år. Og når jeg kom hjem fra byen i dag lå det brev fra en barnehage jeg har søkt på jobb hos om at jeg fikk jobben!! Hurra!! :-) Begynner i slutten av februar, det blir moro, jeg gleder meg innmari.

Feiret med en halv brødskive med nugatti (he he, det var deilig) og et par konfektbiter til kaffen, syntes jeg fortjente det. Skal ta meg et vinglass eller to i kveld også, så får det gå som det går med veiing til uka. Får håpe det går greit likevel, jeg legger inn litt ekstra trim nå i kveld og i morra.

Er fortsatt litt gira etter svaret fra barnehagen, så jeg hiver meg på litt husvask til før jeg slenger meg på sofaen i kveld.

 

Ha en strålende lørdagskveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en fin og rolig lørdag. Sto faktisk opp ganske tidlig i dag , spiste en go frokost med mann og barn.Etter på dro jeg og gubben til stor senteret alene noe vi nesten aldri gjør. ruslet runt og tittet og handlet litt, så tokk vi lunsjen der før vi dro hjem. Det ventet den ene sønnen + en kompis på at vi skulle dra på kino.Vi så surf up og den var ganske fin:-) vi skal ha hjemmelaget pizza litt senere men nå skal jeg først ta 30 min på sofaen før jeg starter med den.

Ha fortsat en fin lørdags kveld:-)

 

Hilsen D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollen74
Men uansett; ønsket mitt var å begynne å jobbe i barnehage' date='- det har jeg hatt lyst til i mange år. Og når jeg kom hjem fra byen i dag lå det brev fra en barnehage jeg har søkt på jobb hos om at jeg fikk jobben!! Hurra!! :-) Begynner i slutten av februar, det blir moro, jeg gleder meg innmari.

[/quote']

 

Så gøy Freckles. Tipper det ga et puff for selvtilliten. Jeg vet alt om hvordan det er å ha en jobb man ikke trives i. Nå ser det ut til at jeg er på rett hylle ang. jobb også. Det er deilig!

 

Masse gratis trimpoeng får du også i en slik jobb - i forhold til kontorjobb. Og det er jo positivt også.

 

Lørdagen gikk veldig bra, både i forhold til trim og kalorier. Spiste litt sjokolade, men det smakte ikke himmelsk - så det ble med bare litt. En god runde på elipsemaskinen ble det også.

 

Nå har været blitt bra og vi skal snart på skøyter. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...