Gå til innhold

Skal vi pushe hverandre litt? Jeg er klar, og sånn som jeg gleder meg!


Gjest Mammamai07

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamai07

Fy søren så flinke dere er jenter!!!

 

Og tusen takk for oppmuntrende ord sol og impulsiw!

 

Får jeg det ikke til denne gangen, så skal jeg jammen prøve på det du driver med impulsiw. Men bare så det er sagt, så har jeg smør på skiven og veier opp med litt kaloririkt pålegg osv. Så jeg lever liksom ikke på noen spesiell slankekost heller føler jeg. Men når helgen kommer DA har jeg jo vært så flink, at da må jeg bare premiere meg selv ved å kjøre alt på rattattan:(

MEN, denne uken har godt bra hittil, så jeg får vel bare gyve løs på helgen med tursko og epler;) Bedt på ost og kjeks og vinkveld på lørdag, men jeg får vel bare prøve å holde meg i skinnet! Takk for støtten. Varmer godt!

 

Sol... tusen takk for mange gode og motiverende ord fra deg og! Dere er jammen noen gode jenter! Problemet mitt er at jeg er flink til å se for meg selv slank og fin... så har jeg vært flink da vettu, og tenker at det skader ikke med litt kos i helgen. Og så begynner jeg å kose meg da vet du... og såååå koser jeg meg så mye at jeg får dårlig samvittighet og blir skuffa over meg selv, og da spiser jeg enda mer, for da er det liksom ikke noe vits lenger. hihi... lettlurt vettu;) Men nå skal jeg virkelig begynne å fokusere på hva jeg vil med livet mitt altså! Jeg vil føle meg bra og ikke føle at kroppen lager begrensinger for meg!

 

Tusen takk dere:) Nå skal jeg virkelig ta meg sammen, som jeg har sagt noen ganger før... men nå bare MÅ jeg altså! Håper virkelig jeg klarer det, og at ikke dette tullet har ødelagt så altfor mye for meg for veiingen til søndag. Tør nemlig ikke gå på vekta å se akkurat nå.

 

Jeg vil benytte sjansen til å si at dere er virkelig flinke! Dere må virkelig være stolte av dere selv! Jeg skal jammen prøve å følge deres eksempel!

 

Lykke til i den nye uken!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Mammamai: Så bra :) Jeg er helt sikker på at du klarer det. Vær sterk i helgen :) Det er ikke lett når det blir slike sammenkomster. Uansett, lykke til.

 

Gizmo: Lenge siden du har vært innom. Er alt bra med deg?

 

Impulsiw og Maysa: Går alt bra med dere to?

 

Har akkurat kommet hjem fra trening. Er veldig flink med treningen om dagen. Det er blir fast 3 dager i uken med styrke og 2 dager med enten rask gange eller kondistrening. Nå er jeg så sulten og skal gyve innpå litt laks.

 

Uansett lykke til alle sammen.

 

 

Hilsen Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

da var veiedagen kommet igjen... og nå veier jeg 111,5kg. så da føler jeg på en måte at jeg starter på nytt i dag...

blir spennende å se hvordan denne uken går!

lykke til til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

 

Jeg hadde ny kurskveld på mandag som var, men har bare ikke fått tid til å skrive her inne. Dette var siste kurskveld av kurs nr 2. Neste mandag starter jeg med godt mot på kurs nr 3. Har tenkt til å holde på hele dette året i hvertfall. Håper jeg klarer å stå nesten stille i sommer og ta opp tråden etter ferien igjen. Her er resultatet fra siste veiing:

 

7/1: 98,5 kg

14/1: 97,4 kg

21/1: 95,4 kg

28/1: 95,4 kg

4/2: 94,9 kg

11/2: 94,9 kg

18/2: 94,1 kg

25/2: 93,3 kg

3/3: 92,6 kg

10/3: 91,5 kg

17/3: 91,2 kg

31/3: 89,9 kg

7/4: 89,6 kg

14/4: 88,6 kg

21/4: 88,0 kg

28/4: 87,1 kg

 

Totalt har det blitt -11,4 kg på to kurs og er strålende fornøyd med det.

 

 

Vært stille her inne ser jeg, men håper å høre fra dere.

 

 

Lykke til jenter!

 

 

Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det går bra med meg jeg sto stille denne uka jeg har skeia veeeldig ut men ikke i forhold til det jeg spiste før.

 

jeg har blitt henvist til en klinikk i asker som har med slanking og gjøre ....skal bli spennende og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

da var veiedagen kommet igjen... og nå veier jeg 111,5kg. så da føler jeg på en måte at jeg starter på nytt i dag...

blir spennende å se hvordan denne uken går!

lykke til til dere

Svar med sitat

 

Hei alle sammen

 

Mammaimai07: Så bra du er i gang igjen!! Det er om å gjøre ikke å gi opp altså. Selv om det går sakte til tider så må vi NED!! Sånn er det :(

 

 

Jeg hadde ny kurskveld på mandag som var, men har bare ikke fått tid til å skrive her inne. Dette var siste kurskveld av kurs nr 2. Neste mandag starter jeg med godt mot på kurs nr 3. Har tenkt til å holde på hele dette året i hvertfall. Håper jeg klarer å stå nesten stille i sommer og ta opp tråden etter ferien igjen. Her er resultatet fra siste veiing:

 

7/1: 98,5 kg

14/1: 97,4 kg

21/1: 95,4 kg

28/1: 95,4 kg

4/2: 94,9 kg

11/2: 94,9 kg

18/2: 94,1 kg

25/2: 93,3 kg

3/3: 92,6 kg

10/3: 91,5 kg

17/3: 91,2 kg

31/3: 89,9 kg

7/4: 89,6 kg

14/4: 88,6 kg

21/4: 88,0 kg

28/4: 87,1 kg

 

Totalt har det blitt -11,4 kg på to kurs og er strålende fornøyd med det.

 

 

Vært stille her inne ser jeg, men håper å høre fra dere.

 

 

Lykke til jenter!

 

 

Sol

Svar med sitat

 

Hei sol: FYFADER å flink du har vært :heia: sier jeg bare. Det er så flott altså. Du er en motivasjon for oss alle. STOR KLEM :D

 

 

 

ja det går bra med meg jeg sto stille denne uka jeg har skeia veeeldig ut men ikke i forhold til det jeg spiste før.

 

jeg har blitt henvist til en klinikk i asker som har med slanking og gjøre ....skal bli spennende og se.

 

Maysa: så spennende. Hva slags opplegg har de? Åssen ble du henvist dit?

Håper du har det bra :)

 

 

Startdato for meg var 3 mars på 128.9 - 1 mai 122.8 - MINUS 6100 gram :) Er veldig glad for det asså. Det går sakte men sikkert!

 

Lagte Atkins vafler i dag med smør og splenda og det smakte! Lenge siden. Har vært litt "uflink" innimellom, men nå er det "harde bud" hehe...

 

Ha en strålende kveld jenter! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hva slags opplegg de har, men de har viiist rååå bra fysiterapeuter hehe legens sitat..de har også knytta til seg psykolog og lege ..så ja det blir spennende....husk impulsiw er mange slankeklinikker men jeg kan ikke dra avgårde pga barna..men drammen psykologiske senter ga meg avslag på psykolog hjelp derfra jeg var ikke syk nok hehe...men de foreslo denne klinikken og legen ble irritert på seg selv fordi hu ikke hadde tenkt på det selv hu sa du skulle jo seff hvert der fra begynnelsen hun er enig med meg at når man er helskeskadelig overvektig så har man et system som skal hjelpe oss og at vi skal være nødt til og betale det selv seff det er jo ofte vår egen feil, men er jo ofte en grunn til at vi er der vi er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Ja skal du reise på "slankefarm" da eller? hva heter det?

 

Jeg har fått mama lupes tortilla lefser og pita brød fra USA. Lavkarbo alt sammen så jeg har hatt det godt i helgen *glise* Atkins barer til 14 kroner stykk!! Så jeg har spist litt av det også... kun 3 karber pr sjokolade... mmmmmm

 

Har gått lang tur i dag. Syklet 5 km x 3 denne uka så jeg har vært flink faktis!!

 

Åssen går det med dere????

 

Klem fra siw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du er jo knall flink...nei ikke slankefarm den heter friskvernsklinikken i asker er på en måte litt samme opplegg som en slanke farm men skal inn 3 ganger i uka fra begynnelsen var inne og så på det på nettet..du kan søke på navnet så kommer det opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Nå er sommeren kommet og grillsesongen står i startgropa. Jeg er forberedt og skal bare spise kjøtt og grønnsaker. Har oppskrift på "juksepotetsalat", så det blir nok redningen.

 

Ellers går det ganske bra. Har begynt å telle kalorier igjen for jeg er glad i mat og har spist litt for mye til å gå ned. Har stått stille siste uka. Men nå fortsetter jeg ufortrødent og melder fra hva jeg har spist! :(

 

I dag:

1779 kcal

26 karbohydrater

124.5 g fett

84.3 gram protein

 

Er mett enda etter middagen. Stekte laks i ovnen med philadelfiaost og salat til. Stekte et par løk, noen gulrøtter, babymais og paprika i olje i panna. Det ble veldig godt. Hadde litt rømme på salaten.

 

Har spist to brødmåltider i dag. Ja bRØD. Har eksperimentert meg fram til et mellomgrovt lavkarbobrød som smaker brød :D så har jeg hatt gulost og svartpølse på.

 

Håper det går bra med dere andre altså!!

 

Stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Håper dere stikker innom altså. Ser det er VELDIG lite aktivitet her nå.

 

Det er ikke lett å slanke seg - det kommer oppturer og nedturer. Det viktigste er at vi holder SAMMEN i de dårlige tidene også! :(

 

 

Så nå håper jeg alle melder fra hvor dere er! :D:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Impulsiw

 

 

Så flink du er. Har ikke hatt mulighet til å skrive så mye her inne dessverre. Har en del oppussingsprosjekter og da blir det så lite tid til overs. Har for første gang ikke trent en dag jeg etter planen skulle :( Får ikke tid til alt...Sukk

 

Det ser ut som du holder koken for oss her inne og at opplegget du kjører nå fungerer fint for deg.

 

 

Hvor er resten????

 

 

God pinsehelg til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Her har tiden bare gått om dagen... Har holdt på med så mye forskjellig ute og sånn, at jeg helt har glemt å stikke innom her. Beklager altså. Fikk nok en nedtur og... og da bestemte jeg meg for å roe det helt ned. Så den uken som nettopp var gikk det veldig bra! I dag begynner jeg på jobb igjen, og jeg føler at nå kan det virkelig begynne! Mye lettere å holde koken når man har rutiner og er i farta på jobb altså! Så jeg er virkelig spent på fremtiden nå altså. Litt trist og lei i dag da det blir veldig rart å jobbe... det er jo 1,5 år siden sist. Men jeg får prøve å tenke positivt på det, at da blir det iallefall enklere å holde koken.

På søndag nå veide jeg 111,5... så da får vi se til søndag igjen da.

 

Moro å se at dere er så flinke!!! Ja, det kommer oppturer og nedturer... men vi SKAL klare det altså! Lykke til jenter:) Gleder meg til å høre hvordan det går med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her ,, men det har skjedd så mange ting på en gang blir gærn ..jeg lånte vekk bilen på fredag og de kjørte utfor med den ,,,det gikk bra med dem ..men ikke med bilen og hadde bare delkasko ...kjipt altså,, men men..

 

jeg hadde gått ned 400 g i morges...men har vært en tøff uke ..ui morgen drar jeg på spa hotell i bergen skal bli såååå deilig gleder meg til og få slappet av igjen...

 

jeg har sagt at jeg slapper av denne uken med slankinga orker bare ikke..men prøver og være forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Fy søren så kjipt Maysa:( Jaja, det er ikke så mye å gjøre med, men surt allikevel kan jeg tenke meg ja! Du får kose deg masse på spatur da... det hørtes herlig ut!

 

Her går alt veldig bra! Vet ikke om jeg har gått ned noe særlig, MEN det går bare så bra å holde stø kurs når jeg jobber altså:) Dette blir nok bra:D

 

Ha en strålende 17. mai da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Heisann Jenter. Håper dere hadde en fin feiring.. Jeg har holdt meg til lavkarbo bortsett fra i dag. Sprakk på noen kronesis som lå i frysen! Når sukkertrollet først har våknet er det uråd! Så jeg må starte igjen fra i morgen men jeg er vel kanskje ikke alene om det?

 

Har ikke turt å gå på vekta. Vi har vært en uke i sverige og det ble mye sukkerfritt godteri og brennevin.. hehe..:)) Det gjør jo sitt med vekta. Så nå er planen å veie til fredag da..

 

SKAL telle både karbohydrater og kalorier og gå for Skaldermans steinalderkost. DVS.. egg, kjøtt, fett og feite meieriprodukter!! Itte noe grønnsaker de første 5 dagene i alle fall. Så får jeg se åssen det går. Føler at jeg står ved et skille nå... tatt av de vanlige fem - seks kiloene og begynner å slappe AV! Det går ikke så jeg må få motivert meg. Hadde 8.5 i blodsukker etter isen så jeg er redd jeg har Diabetes type 2.. i værste fall. Skal til legen 2 juni så det kan bli spennende.

 

Ellers har jeg gått litt turer, syklet og vært ganske aktiv. Men de siste dagene har vært fæle på gikta. kroppen stivner :D Så nå tar jeg naproxen for å lette smertene.

 

Men den som gir seg er en dritt! I morgen er det opp og fram..

 

Håper ingen har GITT OPP???? Det er ikke lov å gi opp en må bare finne andre måter å gjøre det på..trur eg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Har en hard lavkarbo uke nå. Det vil si IKKE grønnsaker.. bare kjøtt, fett, egg, fløte ost osv.. :) så nå skal jeg få bukt med søthungeren!

 

Håper dere andre melder inn snart..savner dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impulsiw

Tror jeg kutter ut denne tråden. Det ser ut som de langt fleste har gitt opp. Da er det ingen vits å fortsette hvis det er 1-3 som titter innom en gang i blandt.

 

 

De som fortsatt vil ha kontakt kan nå meg på msn: turidvsin@hotmail.com

 

Det er VELDIG hyggelig om DU tar kontakt med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammamai07

Jeg er her jeg altså!

Det er bare så liten tid til datasitting om dagen! regner med at sommeren gjør utslag på datasittingen deres og? jeg kommer iallefall innom med jevne mellomrom, og håper jeg ikke blir alene;) ?

 

Jeg har veid meg nå, og er nede i 110,7, så nå rusler det nedover igjen. Og det beste av alt er at nå føler jeg at jeg er tilbake der hvor at dette er livstilen min, og det går greit som bare det. Så jeg går noen spennende uker i møte:D

 

Hvordan er det med dere da jenter? er det ingen igjen her eller???

 

HALLOOOOOOO! *knis*

Lurer sånn på hvordan det går med dere?

 

Hmmmm... impulsiw, håper ikke du har diabetes type 2 da! Du får fortelle meg hvordan det går da! Krysser fingre for deg!!! det kan jo virke veldig viktig for deg at ikke du spiser karbohydrater da ja. Håper du finner ut av det! elelrs da, ble det ikke noe veiing etter svensketuren? Svarte deg på privatmelding og jeg:)

 

Ellers dere andre da? Det er, som impulsiw sier, ikke lov å gi opp;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...