Gå til innhold

Here we go again!!


Gjest Salia

Anbefalte innlegg

I dag sendte jeg ukerapporten min. Det er en dag for tidlig egentlig, men siden jeg må avgårde klokka 7:20 i morgen tidlig, valgte jeg å måle og herje i dag istedetfor å stå opp så himla tidlig i morgen for å skrive rapport og sende inn.

 

Jeg blir snart gal tror jeg.

Jeg har hatt en latmannspåske altså, så jeg er ikke veldig overrasket over at vekta har gått opp med 300 gram.

MEN! Jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å gå ned mer enn de 300 jeg har gått opp. Jeg går jo ikke ned! Jeg fører dagbok, jeg går lange turer, jeg trener pilates, jeg skrumper inn både her og der, men ikke pokker om jeg går ned i vekt! SÅ mye muskler får jeg ikke av å gå 45 min tur og trene pilates 20 min om dagen altså! Det nekter jeg å tro!

Jeg har bedt kurslederen min om råd i dag, så får vi se hva hun sier til dette. Jeg blir smårar jeg.

Nå er det 2 uker til mens også. Da går jeg opp en del, for så å gå ned til utgangspunktet igjen. Så snikveier jeg meg i løpet av uka og blir lykkelig over å se 300 gram ned, eller 200 gram ned og tenker at ENDELIG! Endelig skal jeg også gå ned i vekt. Også kommer onsdagen og jeg er oppe igjen på samme vekt som alltid. Det er IKKE moro lenger. Jeg er ikke veldig langt unna å gi opp hele prosjektet.

Det er 2 ting som holder meg gående: Det er forumet her med alle dere fantstiske mennesker som støtter og sparker og hjelper til så mye! Også er det det faktum at jeg krymper sakte men sikkert i cm rundt livet. Ikke mye å skryte av alle andre steder på kroppen, men livvidden blir mindre ihvertfall.

 

Jaja. Det var klagesangen for i dag. Nå får jeg bare bite tenna sammen og overleve de dagene som kommer med vektoppgang pga eggløsning og mens, også bare håpe at det ihvertfall blir borte etterhvert. Jeg skal vel kanskje bare være glad til for at jeg summa summarum ikke går opp.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Du er jo kjempeflink! Jeg så lengselsfullt på cm-målene dine. Jeg skulle mye heller ha gått ned to cm i midjen i uka sånn som du gjør iblant, enn å gå ned noen få hundre gram! Bare gi det litt tid, så får du nok fort en overraskelse skal du se.....

 

Heiaklem fra tonton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sendte jeg ukerapporten min. Det er en dag for tidlig egentlig' date=' men siden jeg må avgårde klokka 7:20 i morgen tidlig, valgte jeg å måle og herje i dag istedetfor å stå opp så himla tidlig i morgen for å skrive rapport og sende inn.

 

Jeg blir snart gal tror jeg.

Jeg har hatt en latmannspåske altså, så jeg er ikke veldig overrasket over at vekta har gått opp med 300 gram.

MEN! Jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å gå ned mer enn de 300 jeg har gått opp. Jeg går jo ikke ned! Jeg fører dagbok, jeg går lange turer, jeg trener pilates, jeg skrumper inn både her og der, men ikke pokker om jeg går ned i vekt! SÅ mye muskler får jeg ikke av å gå 45 min tur og trene pilates 20 min om dagen altså! Det nekter jeg å tro!

Jeg har bedt kurslederen min om råd i dag, så får vi se hva hun sier til dette. Jeg blir smårar jeg.

Nå er det 2 uker til mens også. Da går jeg opp en del, for så å gå ned til utgangspunktet igjen. Så snikveier jeg meg i løpet av uka og blir lykkelig over å se 300 gram ned, eller 200 gram ned og tenker at ENDELIG! Endelig skal jeg også gå ned i vekt. Også kommer onsdagen og jeg er oppe igjen på samme vekt som alltid. Det er IKKE moro lenger. Jeg er ikke veldig langt unna å gi opp hele prosjektet.

Det er 2 ting som holder meg gående: Det er forumet her med alle dere fantstiske mennesker som støtter og sparker og hjelper til så mye! Også er det det faktum at jeg krymper sakte men sikkert i cm rundt livet. Ikke mye å skryte av alle andre steder på kroppen, men livvidden blir mindre ihvertfall.

 

Jaja. Det var klagesangen for i dag. Nå får jeg bare bite tenna sammen og overleve de dagene som kommer med vektoppgang pga eggløsning og mens, også bare håpe at det ihvertfall blir borte etterhvert. Jeg skal vel kanskje bare være glad til for at jeg summa summarum ikke går opp.......[/quote']

 

er du sikker på at du spiser nok? Få hjelp av kurslederen din til å se på det sammen med deg om du kanskje må justere litt?

 

Ellers så er jeg sikker på at vekta peker nedover igjen, og du kan glede deg over cm! Pass på å drikke masse så tømmer du kroppen for salter og diverse du har overskudd av:) Stå på! Gi for all del ikke opp.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig dårlig på å føre dagbok, men jeg vet jo sånn nogenlunde hvor mye jeg skal ha i meg om dagen altså. Har ført opp alt jeg har fått i meg i dag, og må bare finne en middag vesla og jeg kan lage oss i dag. Vi er alene hjemme siden gubben må jobbe overtid. Han har deadlines som venter i kø denne uka, så han ser jeg nok ikke så mye til før til helgen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig dårlig på å føre dagbok' date=' men jeg vet jo sånn nogenlunde hvor mye jeg skal ha i meg om dagen altså. Har ført opp alt jeg har fått i meg i dag, og må bare finne en middag vesla og jeg kan lage oss i dag. Vi er alene hjemme siden gubben må jobbe overtid. Han har deadlines som venter i kø denne uka, så han ser jeg nok ikke så mye til før til helgen tror jeg.[/quote']

 

Hmm. håper kurslederen din har noen gode tips til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi akkurat spist middag og dessert, og jammen kom jeg ikke høyere enn 1270 kalorier gitt! Nå er jeg så super-mett at bare tanken på å måtte spise kveldsmat får det til å velte seg...

 

Jaja. Jeg får prøve å finne på noe tenker jeg. Kanskje jeg tygger i meg noen nøtter bare for å komme meg opp på riktig nivå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første eksamen unnagjort. Nå er det en snau uke igjen til neste eksamen som er på mandag. Da er det sosiologi og psykologi som står på timeplanen... DET er tunge saker skal jeg si!!

Jeg tror det gikk sånn nogenlunde OK i dag, men jeg tror jeg er litt avhengig av at sensor skjønner språket mitt denne gangen. Det ble nok litt vel mye essay-preg på det hele selv om jeg forsøkte så godt det lot seg gjøre å dekke alle sider ved spørsmålene.

Nåja. Jeg har gjort som jeg alltid pleier å gjøre: Jeg kasta eksamensspørsmålene og kladdearkene mine i søpla på vei ut. Det er min symbolske handling for å markere at nå er jeg ferdig med dette faget!

 

Ukebrevet fra kursleder var oppmuntrende. Hun sier hun er imponert over alle cm jeg har mistet i løpet av disse 4 ukene, og det er jeg igrunnen litt enig i sånn i all beskjedenhet :) Jeg HAR mista 4 cm rundt livet, og jeg HAR gått masse tur!

Det er bare å stå på videre det! :)

 

I går førte jeg nitidig dagbok over alt jeg har spist, og jaggu hadde jeg ikke så god styring som jeg trodde gitt. Jeg kommer ikke opp på riktig nivå jeg. Jeg havner alltid under uansett hva jeg gjør til daglig. I dag overskrider jeg nok tenker jeg i og med at jeg hadde med sånne fylte jaffakjeks på eksamen. Det er en situasjon hvor jeg trenger blodsukker, så jeg har alltid med en Cola Zero, en pakke jaffa, og en appelsin eller 2. Nå er det heldigvis ikke hver dag jeg tar eksamen, så det overlever jeg nok :)

Får bare "pilatesisere" det av meg i morgen :) I dag er jeg HELT eksamensutkjørt og skal ha fri fra alt. Så er det på'n igjen med lesing og tur og pilates i morgen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første eksamen unnagjort. Nå er det en snau uke igjen til neste eksamen som er på mandag. Da er det sosiologi og psykologi som står på timeplanen... DET er tunge saker skal jeg si!!

Jeg tror det gikk sånn nogenlunde OK i dag' date=' men jeg tror jeg er litt avhengig av at sensor skjønner språket mitt denne gangen. Det ble nok litt vel mye essay-preg på det hele selv om jeg forsøkte så godt det lot seg gjøre å dekke alle sider ved spørsmålene.

Nåja. Jeg har gjort som jeg alltid pleier å gjøre: Jeg kasta eksamensspørsmålene og kladdearkene mine i søpla på vei ut. Det er min symbolske handling for å markere at nå er jeg ferdig med dette faget!

 

Ukebrevet fra kursleder var oppmuntrende. Hun sier hun er imponert over alle cm jeg har mistet i løpet av disse 4 ukene, og det er jeg igrunnen litt enig i sånn i all beskjedenhet :) Jeg HAR mista 4 cm rundt livet, og jeg HAR gått masse tur!

Det er bare å stå på videre det! :)

 

I går førte jeg nitidig dagbok over alt jeg har spist, og jaggu hadde jeg ikke så god styring som jeg trodde gitt. Jeg kommer ikke opp på riktig nivå jeg. Jeg havner alltid under uansett hva jeg gjør til daglig. I dag overskrider jeg nok tenker jeg i og med at jeg hadde med sånne fylte jaffakjeks på eksamen. Det er en situasjon hvor jeg trenger blodsukker, så jeg har alltid med en Cola Zero, en pakke jaffa, og en appelsin eller 2. Nå er det heldigvis ikke hver dag jeg tar eksamen, så det overlever jeg nok :)

Får bare "pilatesisere" det av meg i morgen :) I dag er jeg HELT eksamensutkjørt og skal ha fri fra alt. Så er det på'n igjen med lesing og tur og pilates i morgen igjen.[/quote']

 

Deilig med en eksamen mindre å tenke på? Jeg kommer heller ikke opp på riktig nivå hvis jeg ikke fører opp det jeg spiser. Hvis jeg passer på spiser jeg nok, men hvis ikke går det skikkelig drit...

 

vær flink å føre opp alt du putter i deg så skal du se at vekta går nedover! Jeg synes det var tungt å huske på alt i starten, men nå går det greit. Noen dager fører jeg opp alt jeg har tenkt å spise i løpet av en dag og bruker det som en dagsmeny. kanskje det kan funke for deg og? Bare et tips.

 

Jeg er helt enig i at det er imponerende at du har mistet 4 cm på 4 uker. Vi er nok litt lite vi. mister og mer cm selvom jeg ikke mister noe særlig kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen. Håper det har gått greit. Lykke til med neste eksamen og vi krysser fingre for at det forsvinner noen gram på veien også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk og takker igjen :)

 

Joda. Det er deilig å være ferdig med en eksamen, men så var det resten da.....

 

På tirsdag har jeg eksamen i sosiologi og psykologi. Den gruer jeg meg litt til altså. Tror den blir ganske tøff. Psykologi er ikke så vanskelig, men sosiologien er så vanskelig å gripe tak i. Det er ganske høytflyvende og filosofiske greier, men jeg TROR jeg har littegranne kontroll på den også. Langt i fra så mye som ønsket, men litt ihvertfall......

Etter den eksamenen har jeg en uke fullstendig fri. Da skal jeg bare kose meg og gjøre det JEG har lyst til. Gå turer med bikkja, kose med katta, spille spill, legge puslespill.... I det hele tatt: Ha FERIE!! :)

Så er det striskjorta og havrelefsa igjen med brukerveiledning og brukermedvirkning. Dette er temaer vi har hørt om helt siden vi startet på skolen uten å lære noe om det før nå, så forventningene er helt klart til stede. At undervisningen ser ut til å være obligatorisk gjør meg enda mer spent. Ingenting er så til de grader demotiverende som å måtte være tilstede på undervisning som man ikke føler man får noe igjen for.....

Den eksamenen er en hjemmeeksamen med start 2 juni. Det gir meg litt vel lite tid til å jobbe i sommer, men det får vi ta som det kommer. Jeg håper å få sommerjobb på Oslo Fengsel siden jeg etter all sannsynlighet skal inn der på praksisplass i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du er flink med studier, Salia! Ville bare ønske deg lykke til med eksamen på tirsdag. Hva blir du når du er ferdig? Faren min hadde visst også psykologi og sosiologi, og han er pedagogisk-psykologisk rådgiver. Virker veldig interessant! Jeg kunne sikkert ha studert noe "ordentlig" jeg også, hadde jeg ikke vært så oppslukt av musikken. Menmen, nå er jeg altså fløytist med radiojobb på si, og trives vel egentlig rimelig bra med det.

 

Ha en god helg, og kos deg i finværet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow' date=' du er flink med studier, Salia! Ville bare ønske deg lykke til med eksamen på tirsdag. Hva blir du når du er ferdig? Faren min hadde visst også psykologi og sosiologi, og han er pedagogisk-psykologisk rådgiver. Virker veldig interessant! Jeg kunne sikkert ha studert noe "ordentlig" jeg også, hadde jeg ikke vært så oppslukt av musikken. Menmen, nå er jeg altså fløytist med radiojobb på si, og trives vel egentlig rimelig bra med det.

 

Ha en god helg, og kos deg i finværet!!![/quote']

Takk og takk. Joda. Det er jo bare å stå på egentlig. Har ikke så mye valg gitt hehe.

Jeg studerer velferdsfag ved Høyskolen i Oslo, og får den flotte tittelen "Velferdsviter" når jeg en gang er ferdig. Sudieretningen oppsto som et resultat av NAV-reformen. Litt i feil rekkefølge fordi NAV ble vedtatt først, og studiet kom etterpå. Dermed har det blitt mye tull for brukerne i overgangsperioden.

 

Nå har jeg lest og lest og føler i grunnen at det snart er på tide med en pause igjen. Så ser jeg på klokka og det viser seg at jeg bare har sittet her i 45 min.... Jaja..... Jeg kjeder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Guri Malla! osv...

Jeg har akkurat lagt inn dagens gå-med-Bella-tur, og vips så dukket det 5 eplet på treet frem gitt! Sett på makan!!! Trodde ikke jeg skulle få se det enda. Det er jo ikke såååå lenge siden eple nr 4 kom fram...

 

Lurer litt på om ikke jeg skal trene litt styrke i dag og jeg... Sånn på gulvet her hjemme liksom... Jeg må få trent opp ryggen min, og magen må jeg jo også trene jeg som har tatt mål av meg å miste 5 cm til før pinse. Det går vel tregere og tregere etterhvert ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Guri Malla! osv...

Jeg har akkurat lagt inn dagens gå-med-Bella-tur' date=' og vips så dukket det 5 eplet på treet frem gitt! Sett på makan!!! Trodde ikke jeg skulle få se det enda. Det er jo ikke såååå lenge siden eple nr 4 kom fram...

 

Lurer litt på om ikke jeg skal trene litt styrke i dag og jeg... Sånn på gulvet her hjemme liksom... Jeg må få trent opp ryggen min, og magen må jeg jo også trene jeg som har tatt mål av meg å miste 5 cm til før pinse. Det går vel tregere og tregere etterhvert ville jeg tro.[/quote']

 

Er de ikke motiverende de eplene? Jeg løper etter dem nesten... Styrke sammen med kondisjonstrening er bra! Det beste er i samme økten, stryke rett før du går tur med Bella:) muskler forbrenner mer enn det fett gjør,det er derfor det er så gunstig med styrke først og så tur. Prøv det så blir du stram og fin, men det blir du sikkert uansett.

klem vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke styrketrening på meg i dag gitt...

 

Jeg tror nok at hvis det skal bli noe styrke på meg, må jeg gjøre det FØR jeg går ut på tur ja. Er ikke bare for forbrenningens skyld det altså. Når jeg har vært ute og gått er jeg svett og sliten, og mer opptatt av at jeg må gjøre andre ting, vil gjerne dusje osv... Da blir det ikke til at jeg trener noe mer.

 

Var på Tupperware-party hos en venninne også. Da ble det 3 kakestykker gitt, og kalorigrensa ble godt og vel sprengt. Dog ikke mer enn med litt over 100 kcal, men likevel.....

 

I morgen er det skole og det betyr å gå frem og tilbake til bussen, og det er slitsomme greier. Hjem fra bussen er det bare oppover. Tar riktignok ikke mer enn ca 10 min å gå, men det er drøye bakker. Blir jo litt trening det også, og når jeg kommer hjem er det Bella sin tur. Hun må jo ut og gjøre sine "forretninger" når hun har vært hjemme alene så lenge stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke gått for mye vet jeg. Det ble jo turer på Bella, men ikke den langturen jeg hadde sett for meg.

Jeg var ganske sliten i hodet da jeg kom hjem dra skolen, så hun fikk en kort runde med lek og tur før jeg kollapset i en stol... Jaja. Godt det er helg så hun kan få litt skikkelig tur i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en inaktiv dag. Sukk... Jaja. Godt det snart er over ihvertfall.

Eksamen på tirsdag, også har jeg fri nesten en uke før undervisning i nytt tema 7 april.

I morgen blir det nok en stillesittende dag, men jeg har bestemt meg for å være flink på morgenen og så være med gubben på tur med Bella utpå dagen. han skal jobbe han også, så vi blir sittende her og blomstre begge to. Da er det deilig med et lite avbrudd i form av en tur på 30-40 minutter i skogen.

 

 

Får bare håpe på litt bedre vær i morgen altså! I dag har det vært skikkelig drittvær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været i dag har vært mer enn trøstesløst med regn og litt vind. Det har hølja ned mer eller mindre non-stop hele dagen.

Vi kom oss da ut på tur likevel. 40 min i skauen med bikkja. Det vil si: Det gikk lenger tid enn de 40 min da. Bella møtte en Bella først. Den andre Bella'n var en 4 år gammel Rottis jente, så det var jo stas. Hun synes jo at vår Bella var liten og teit, men de fikk nå lekt litt ihvertfall.

Så møtte vi tre andre hundejenter på tur. Den ene var en liten bull-terrier (sånn tin-tin hund). De er så fantastisk artige altså! Ikke akkurat vakre hunder da. Jeg våger meg på å erte på meg noen her inne ved å si at de er så stygge at de blir skikkelig sjarmis :( Hun frøs litt da i regnet og snøen så hun måtte få på seg frakken sin. Helt herlig lita jente som satte Bella skikkelig på plass da Bella trodde hun kunne være tøff mot den lille. Det skulle hun ha seg frabedt ja! hehe

 

Ellers har jeg prøvd å lese litt i dag også, men må jo innrømme at det går tregere og tregere med oppfatningen av stoffet nå altså!

 

Bare en dag igjen. Jeg skal nok lese litt i morgen også, men stort sett skal jeg slappe av og prøve å ikke tenke for mye på eksamen. På tirsdag er det over. Heldigvis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst lykke, lykke til med eksamen på tirsdag!!! Skjønner det skal bli godt å bli ferdig!

 

Og tusen takk for all støtte du gir meg, med alle innlegga på tråden min! Tusen takk! Jeg skal bli flinkere til å støtte deg.... tiden har flydd litt fort, men det gjelder å prioritere!

 

Jeg var også ute på tur i dag, kl 08.00!! Ikke rart jeg var alene i skogen, foruten (morgen-) fuglene! Men det var stort sett opphold, så jeg tror det var ett fint tidspunkt å gå tur på i dag... Nå fyrer vi i peisen, skal lage meg en kopp med options!

 

Ha en fin kveld! Synes du har lagt opp løpet til eksamen fint. Jeg pleide å sprenglese og pugge de siste dagene, og ikke minst natta før..... Lykke til tirsdag!!!!! Skal tenke på deg og krysse fingrene!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst lykke' date=' lykke til med eksamen på tirsdag!!! Skjønner det skal bli godt å bli ferdig!

 

Og tusen takk for all støtte du gir meg, med alle innlegga på tråden min! Tusen takk! Jeg skal bli flinkere til å støtte deg.... tiden har flydd litt fort, men det gjelder å prioritere!

 

Jeg var også ute på tur i dag, kl 08.00!! Ikke rart jeg var alene i skogen, foruten (morgen-) fuglene! Men det var stort sett opphold, så jeg tror det var ett fint tidspunkt å gå tur på i dag... Nå fyrer vi i peisen, skal lage meg en kopp med options!

 

Ha en fin kveld! Synes du har lagt opp løpet til eksamen fint. Jeg pleide å sprenglese og pugge de siste dagene, og ikke minst natta før..... Lykke til tirsdag!!!!! Skal tenke på deg og krysse fingrene!

 

Klem fra XXL[/quote']

Ja prioriteringer vet jeg alt om disse i disse dager...

Heldigvis er det snart over for denne gang. Så er vi igang med et nytt tema fra mandag av, med hjemme eksamen 2-4 juni.... Blir spennende.

 

Tusen takk for at du kikker innom av og til! :(

Det er så koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag begynte skikkelig dritt!

Jeg som ville trene pilates i lange baer i dag, falt i trappa på vei ned til frokost og slo meg noe aldeles fryktelig! Kommer til å få DET praktfulle blåmerket på låret! Snakk om tulling! Jeg VET jo at trappene våre er kjempeglatte uten tøfler eller slippers på!

Jaja. Pilatesen ble litt amputert i dag da. Klarte ikke alle øvelsene som innebærer å ligge på siden på matte. Det får komme når det gjør mindre vondt i låret tror jeg....

 

 

Jaja. Jeg får prøve å få inn litt stoff i dag også, og ellers bare kose meg og slappe av. Jeg skal på besøk til en gammel venninne i ettermiddag, og hadde regnet med å skulle gå alene, men så viste det seg at vesla ville komme hjem i dag istedetfor i morgen, så enten må hun være med, elelr så må hun på besøk til naboen.... Gubben må nok jobbe overtid i dag tror jeg. Han har en stor deadline som puster han i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag begynte skikkelig dritt!

Jeg som ville trene pilates i lange baer i dag' date=' falt i trappa på vei ned til frokost og slo meg noe aldeles fryktelig! Kommer til å få DET praktfulle blåmerket på låret! Snakk om tulling! Jeg VET jo at trappene våre er kjempeglatte uten tøfler eller slippers på!

Jaja. Pilatesen ble litt amputert i dag da. Klarte ikke alle øvelsene som innebærer å ligge på siden på matte. Det får komme når det gjør mindre vondt i låret tror jeg....

 

 

Jaja. Jeg får prøve å få inn litt stoff i dag også, og ellers bare kose meg og slappe av. Jeg skal på besøk til en gammel venninne i ettermiddag, og hadde regnet med å skulle gå alene, men så viste det seg at vesla ville komme hjem i dag istedetfor i morgen, så enten må hun være med, elelr så må hun på besøk til naboen.... Gubben må nok jobbe overtid i dag tror jeg. Han har en stor deadline som puster han i nakken.[/quote']

 

Da kan vi være blåmerkepålåretkompiser! Jeg går nemlig rundt med et heftig et etter å falt i trappa :( Det er dritvondt men det går over. Bra du klarte å gjøre noen av øvelsene :D

 

lykke til med lesingen og eksamen imorgen :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en stoooooooooooooooor trøste-mandagsklem fra meg! God bedring med låret!!!

 

Hilsn tntn :(

Takker og bukker! :D

Nå synes jeg skikkelig synd på meg selv. Stort blåmerke OG eksamen i morgen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi være blåmerkepålåretkompiser! Jeg går nemlig rundt med et heftig et etter å falt i trappa :( Det er dritvondt men det går over. Bra du klarte å gjøre noen av øvelsene :D

 

lykke til med lesingen og eksamen imorgen :)

klem

Takk og takk!

Ja ikke sant det gjør noe så sinnsykt vondt??? Lenge siden jeg har falt sååå heftig altså. Har hatt et par omganger med å skli på fotbladet ned et trinn eller to, men ikke sånn som dette!

 

Får bare håpe det høster tilstrekkelig med oppmerksomhet og medlidenhet av gubben hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...