Gå til innhold

Here we go again!!


Gjest Salia

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med trimmen?? Jeg har 3 poeng hittil.....skal prøve å få noen i dag' date=' men 14 kan jeg glemme.... Klarer du??

 

Ha en fin dag og helg!!

 

Klem fra XXL[/quote']

Jeg tror det skal holde hardt å få 14 poeng for meg også denne uka altså.

Jeg ligger på 6.1 så langt uten å ha gått tur i dag. Mandag skal jeg på skolen igjen, så da blir det heller ikke pilates tror jeg. Må gå lang tur med Bella før jeg går. Tirsdag har jeg fri, så da kan jeg trene pilates en time også håper jeg....

 

Tror ikke jeg klarer å komme over 10-12 poeng denn uka altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar
Jeg tror det skal holde hardt å få 14 poeng for meg også denne uka altså.

Jeg ligger på 6.1 så langt uten å ha gått tur i dag. Mandag skal jeg på skolen igjen' date=' så da blir det heller ikke pilates tror jeg. Må gå lang tur med Bella før jeg går. Tirsdag har jeg fri, så da kan jeg trene pilates en time også håper jeg....

 

Tror ikke jeg klarer å komme over 10-12 poeng denn uka altså...[/quote']

Hei på deg! Jeg fikk ikke trent i dag heller da dattera mi ble syk...Men vi får ta det igjen ved en senere anledning!!

 

Ha en fin søndag, når den tid kommer.

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det ingen trening over hodet for meg. Jeg ble igjen hjemme og vasket gulv og ryddet til vi fikk middagsbesøk mens gubben var ute med Bella. Jeg fikk veldig dårlig samvittighet da for å ikke gå tur med henne i dritt-været, men det fristet ikke han noe særlig å vaske gulv heller, og dessuten er det deilig å slippe å ha Bella som raser rundt og sloss med vaskefilla også hehe.

 

Jeg får ta det igjen i morgen. Da blir det en del labbing på meg tenker jeg. Først må jeg gå en skikkelig tur med Bella, så er det jo et stykke å gå til bussen, masse trapper på skolen, og oppoverbakker hjem. Når jeg kommer hjem må Bella ut igjen, så da får jeg meg enda litt mer tur der... Joda. Morgendagen blir aktiv den. Ikke alt jeg skriver opp som trim da. Jeg skal ta tiden på å gå opp alle trappene til klasserommet i morgen, også se hvor mange ganger jeg går opp dit i løpet av skoledagen og gange det sammen da. Hvis det når over 5 min, skriver jeg det opp, hvis ikke går det som bonus-trim :) Regner i grunnen ikke med at det blir over 5 min altså... Så mange trapper er det dog ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha dårlig samvittighet for i går. Gulvene trenger å prioriteres de og!

Det høres dessuten ut som det blir litt trening på deg i dag da:) Gå i trapper er jo super trening! Jeg er for lat så jeg tar stort sett heisen, men så har jeg vogn med og da...

Blir ikke noe treningssenter tur på meg før i morgen. orker ikke i dag og vil heller ut og gå et par timer i frisk luft:)

 

Ha en god mandag og en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta det igjen i morgen. Da blir det en del labbing på meg tenker jeg. Først må jeg gå en skikkelig tur med Bella, så er det jo et stykke å gå til bussen, masse trapper på skolen, og oppoverbakker hjem. Når jeg kommer hjem må Bella ut igjen, så da får jeg meg enda litt mer tur der... Joda. Morgendagen blir aktiv den. Ikke alt jeg skriver opp som trim da. Jeg skal ta tiden på å gå opp alle trappene til klasserommet i morgen, også se hvor mange ganger jeg går opp dit i løpet av skoledagen og gange det sammen da. Hvis det når over 5 min, skriver jeg det opp, hvis ikke går det som bonus-trim :) Regner i grunnen ikke med at det blir over 5 min altså... Så mange trapper er det dog ikke :)

 

Prøv å ha på deg skritteller en dag og sjekk hvor mange skritt du får.

 

Jeg har min teller på meg hele tiden, men skriver bare opp minutter med aerobe skritt som trim. Alt det andre går inn i det totale antallet skritt jeg får hver dag. Jo mer jeg går på jobben, jo lettere blir det å oppnå målet mitt for antall skritt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg får ta det igjen i morgen. Da blir det en del labbing på meg tenker jeg. Først må jeg gå en skikkelig tur med Bella' date=' så er det jo et stykke å gå til bussen, masse trapper på skolen, og oppoverbakker hjem. Når jeg kommer hjem må Bella ut igjen, så da får jeg meg enda litt mer tur der... Joda. Morgendagen blir aktiv den. Ikke alt jeg skriver opp som trim da. Jeg skal ta tiden på å gå opp alle trappene til klasserommet i morgen, også se hvor mange ganger jeg går opp dit i løpet av skoledagen og gange det sammen da. Hvis det når over 5 min, skriver jeg det opp, hvis ikke går det som bonus-trim :) Regner i grunnen ikke med at det blir over 5 min altså... Så mange trapper er det dog ikke :)[/quote']

 

Prøv å ha på deg skritteller en dag så får du se hvor mange skritt du faktisk går.

 

Jeg har på meg min skritteller hele tiden, men noterer bare det jeg får av aerobe minutter som trim. Alt det andre går inn i det totale antallet med skritt. Jo mer aktiv dagen min er jo lettere blir det å oppnå målet mitt for antall skritt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje begynne med skritteller igjen... Men det er liksom ikke noe vits når jeg vet at den jeg har ikke er riktig. Jeg har ikke råd til å kjøpe noen ny teller nå ihvertfall. Det får bli et senere prosjekt.

 

I dag er jeg i dårlig form også. Hodepine og generelt kjempeslapp og trøtt. Fikk mens for alvor i går, så det kan ha noe med det å gjøre. Er mer eller mindre kronisk sulten også i dag. Føler jeg gafler innpå helt ukritisk, men det er jo ikke så usunt egentlig det jeg spiser da.... Knekkebrød med søtt pålegg istedetfor is som vi har i fryseren... Hmm kanskje jeg skulle ta litt av den vanliljeisen og blande med smoothieblanding.... Det hørtes godt ut. Jeg prøvde bare appelsinjuice her om dagen, og det ble litt for surt, og blandet med mangoen i soothieblandingen ble resultatet litt.... merkelig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det? Formen oppadgående?? Håper det! Jeg har faktisk gått ned 800 gram denne uka!!! Er så glad!! Og har bare begynt å spise mere! Endelig!! håper det fortsetter!

 

Får du til noe trim den kommende uka?? Hvor mange poeng blir det den siste uka? Jeg fikk ca 6... satser på mere den kommende uke

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det? Formen oppadgående?? Håper det! Jeg har faktisk gått ned 800 gram denne uka!!! Er så glad!! Og har bare begynt å spise mere! Endelig!! håper det fortsetter!

 

Får du til noe trim den kommende uka?? Hvor mange poeng blir det den siste uka? Jeg fikk ca 6... satser på mere den kommende uke

 

Klem fra XXL

Heisann!

Takk for oppmuntringer! :)

Nei formen er desverre like laber den altså. Jeg tror bihulene mine krangelr litt med meg for det er litt uehagelig å tygge også i tillegg til at jeg har en skarp hodepine som sitter rett over høyre øye...

Det ble ca 9 poeng på meg denn uka. Har ikke regnet sammen enda, men det ble ikke noe mer enn 9 ihvertfall.

Håper å få til litt mer til uka. Det hadde vært artig å runde 10 altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hyper-deppa i dag. Gikk på vekta for min ukentlige veiing, og OPP 1.5 kilo gitt. Hurra! Magemålet OPP 2 cm. Hurra!

Det er NØYAKTIG derfor jeg går på GR-kurs: For å føle meg mislykket og for å bli (om mulig) ENDA feitere og se ENDA mer gravid ut.

Nå er det mens på gang, men stort sett pleier jeg å gå opp i forkant (gjorde jo det også selvsagt...) og tilbake til normalen når mensen har stabilisert seg. Men neida. Denne gangen skal jeg visst fortsette å gå opp. Det er jo klart det. Jeg har jo bare trent mer denne uken enn noen gang før, og ikke med mye muskelbyggende heller. Ikke skeiet ut med godteri. I det hele tatt holdt meg forholdsvis strengt til "den smale sti" og se hva jeg får igjen for det!

 

Nei... Jeg rømmer inn i spillenes verden før jeg skal sette meg til og lese til neste forelsesning. Må bare rapportere mine synder til kursleder først. Hvilke synder forresten?? Jo: nå husker jeg det: 1/2 plate Yade sjokolade og 1/2 plate marsipan fordelt på hele uka. Dermed er det opp 1.5 kilo! Ingen fare for at jeg kommer til å bevege meg ute blandt folk i dag ihvertfall. Må jo ta med bikkja på tur, men hun blir jo bare lykkelig om vi går i skauen så hun kan løpe likevel.

 

I tillegg verker mellomgulvet mitt for 6-7 dagen på rad. Jeg føler meg halvkvalm om morgenen og til langt ut på dagen. Aner ikke hva i helvete jeg gjør som er så himla gærent!!

Har en mistanke til at verkingen i mellomgulvet skyldes stress. Stress som kommer av dårlig samvittighet for å ikke lese nok. Av manglende nedgang, og nå for sikkerhets skyld også av vektoppgang. Av å vite at det er en knapp måned til release-party på jobben til gubben, og han vil at jeg skal være med. Det betyr at jeg må vise meg ute blandt folk. Sånn som jeg ser ut!! Hva vil folkene han jobber sammen med tro?? Det kommer nok også av å vite at det er ca 1 mnd til vi skal inn og ta mål av oss til draktene vi skal få sydd til bryllupet. Jeg ville så gjerne gå ned litt til det så jeg kunne se fin ut i ny drakt til bryllupet. Nå føler jeg at jeg kommer til å se ut som en dårlig stappa pølse!

Jeg ser gravid ut. Magen er utspilt og stor og er ut som jeg er minst 6 mndr på vei.

Jeg lurer litt på om noe av oppgangen skyldes vann i kroppen, så jeg har begynt på Uvalette igjen. Urtetabletter som virker mildt vanndrivende. De har hjulpet før, så jeg håper de hjelper nå.

 

Det var dagens utblåsning. Jeg bare må få ut frustrasjonene mine et sted, og da tar jeg det utover dere.... Ikke bra... Unnskyld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi deg en stooooooooooor trøsteklem, Salia! Du gjør en kjempejobb! Bare hold frem som du stevner, så skal du se vekta gjør et hopp nedover snart. Du vet, man legger jo vanligvis ikke på seg over en kilo på en uke hvis man spiser normalt. Og du har jo absolutt ikke skeia ut, så det må være en "feil" som retter seg snart. Men jeg skjønner hvor deprimerende det er å se oppovertall på vekta. Jeg har jo gjort det maaaaaaaaange ganger tidligere, og nå for tida står jeg forholdsvis på stedet hvil.

 

Men vi gir oss ikke!!!!!!

 

Forresten - jeg hadde sånn oppblåst følelse i magen for noen uker siden - og så viste det seg at jeg hadde urinveisinfeksjon og antagelig en mageinfeksjon samtidig! Kanskje det hadde vært en ide å ta med en urinprøve til legen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gi deg en stooooooooooor trøsteklem' date=' Salia! Du gjør en kjempejobb! Bare hold frem som du stevner, så skal du se vekta gjør et hopp nedover snart. Du vet, man legger jo vanligvis ikke på seg over en kilo på en uke hvis man spiser normalt. Og du har jo absolutt ikke skeia ut, så det må være en "feil" som retter seg snart. Men jeg skjønner hvor deprimerende det er å se oppovertall på vekta. Jeg har jo gjort det maaaaaaaaange ganger tidligere, og nå for tida står jeg forholdsvis på stedet hvil.

 

Men vi gir oss ikke!!!!!!

 

Forresten - jeg hadde sånn oppblåst følelse i magen for noen uker siden - og så viste det seg at jeg hadde urinveisinfeksjon og antagelig en mageinfeksjon samtidig! Kanskje det hadde vært en ide å ta med en urinprøve til legen....?[/quote']

Jammen jeg har jo vondt oppunder ribbeina. Ikke nedover i magen.... *ser forvirra ut*. Jeg er litt redd for magesår jeg da.....

 

Tusen takk for oppmuntrende ord! Det er balsam for sjelen det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa seg... du strever litt du... det viktigste nå er at du ikke gir opp! Mensen er irriterende greier som gir utslag på vekta. drikk mye mer vann under mensen. det er vann som samler seg opp. det du har gått opp går av igjen. det er jeg sikker på! Du gjør jo en så god jobb, og så lenge du gjør jobben kommer resultatene etterhvert.

 

Du burde kanskje få sjekket magen din hos legen? ta med en urinprøve som det blir foreslått her. tror nok ikke det er magesår. :) er nok bare en infeksjon hvis det er noe i det hele tatt og det får man medisiner for.

det kan og være eksamensstresset som har satt seg? rart med det etter at eksamen er unnagjort da kjenner man hvor sliten man egentlig er.

 

Stor klem fra meg til deg og en beskjed om at du må ta vare på deg. Gå turer og spis sunt! Ikke la deg stoppe av dette. Jeg vet du klarer det. heier på deg!!

 

Klem vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa seg... du strever litt du... det viktigste nå er at du ikke gir opp! Mensen er irriterende greier som gir utslag på vekta. drikk mye mer vann under mensen. det er vann som samler seg opp. det du har gått opp går av igjen. det er jeg sikker på! Du gjør jo en så god jobb' date=' og så lenge du gjør jobben kommer resultatene etterhvert.

 

Du burde kanskje få sjekket magen din hos legen? ta med en urinprøve som det blir foreslått her. tror nok ikke det er magesår. :) er nok bare en infeksjon hvis det er noe i det hele tatt og det får man medisiner for.

det kan og være eksamensstresset som har satt seg? rart med det etter at eksamen er unnagjort da kjenner man hvor sliten man egentlig er.

 

Stor klem fra meg til deg og en beskjed om at du må ta vare på deg. Gå turer og spis sunt! Ikke la deg stoppe av dette. Jeg vet du klarer det. heier på deg!!

 

Klem vagga[/quote']

Tusen takk snille deg :)

 

Fikk brev fra kursleder i dag med masse oppmuntringer. Hun ba meg være nøyere med å føre dagbok så hun kunne sjekke hva jeg spiser. Skal prøve å gjøre det den uken som kommer nå... Har allerede startet...

Kan jo gjøre som deg og rapportere her hvor mye jeg spiser hver dag kanskje....

Dette var 6 rapport til kursleder og jeg kan ikke la være å tenke at det betyr 6 uker uten noe resultat å vise til... Ikke moro. Føles litt som bortkastede penger det, og DET har jeg IKKE råd til ihvertfall! Nåja.... Får vel bare fortsette å stå på. Er ikke så mye annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er bra det. var isen god? Lyst på is eg og...

Faren er jo at jeg ender opp med å sørge for at jeg må avslutte dagen med iskrem eller nøtter eller et eller annet :)

 

Får kjøpe inn noen usaltede cashew-nøtter å ha i bakhånd tror jeg hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått ned litt av alt jeg hadde gått opp, men på langt nær alt sammen... Fører nitidig dagbok, og håper inderlig at jeg skal klare å komme over 1600 kcal hver dag. Nå har jeg kjøpt meg hvete-polarbrød til å ha som mellommåltid, og det ser ut til å dra totalen opp litt.... Det er bra greier vøtt! :)

 

Kjenner jeg blir sliten i hodet av skoledager, men jeg SKAL ut og gå litt til i dag altså. Jeg vil ha ihvertfall 1.5 om ikke 2 poeng hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om ikke jeg skal prøve å holde gubben hjemme mens jeg er på slanker'n jeg... I dag ser det ikke ut til at jeg har noen problemer med å nå 1600++ kcal. I går strevde jeg og måtte tvinge ned et ekstra polarbrød på kvelden for å komme opp i 1400+, og da var han på jobb og jeg på skole.

I dag har han fri, og det har jeg også. Jeg er så glad i sånne dager. De er så få og langt i mellom, men det er deilig å ha han for meg selv litt mer enn de 2 dagene i helgen. Som forsåvidt ikke har blitt to dager heller for enten har han reist inn på jobben, eller han har sittet hjemme og jobbet....

 

God tur i skogen ble det i dag også til Bellas fryd og glede.

 

Jeg sikler minst like mye på det tomme nabohuset som før. Det bare står der uten noen som bor i det. Pent og fint vedlikeholdt utenpå, men ser ut til å trenge en god del jobb inne. Akkurat det vi er på utkikk etter. Ikke aktiv utkikk altså. vi har jo ikke mer enn så vidt flyttet inn der vi bor nå, men det er en type hus vi har snakket om at vi ønsker oss. Noe vi kan gjøre til vårt eget.

Jaja. Jeg får fortsette å drømme. Ikke snakk om at vi får råd til å kjøpe det og pusse det opp sånn som økonomien vår er nå. For ikke å snakke om boligmarkedet som er på full fart ned.... Kan jo hende vårt hus er attraktivt da. Klin nytt og helt oppi markagrensa... Ikke det aller verste utgangspunktet skulle man tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tippet faktisk over 1700 kcal i går, og i dag viste vekta ned 400 gram fra i går. Forstå det den som kan hehe.

 

Tror nok jeg kommer til å tippe over 1600 med litt margin i dag også. Helg er liksom litt vanskeligere å styre enn hverdagene. Men så vidt jeg har forstått er det ikke noe stort problem å tippe helt opp på 1700 kcal så lenge jeg klarer å holde aktivitetene oppe. Det er den store utfordringen i helgene. vi er like late begge to. Heldigvis må Bella ut og gå, så hun får dratt oss opp av sofaen.

 

Lille Bella'n min! Skremmer mamma'n sin gjør hun!

Hun har fått det for seg at frokost er av det onde. Hun nektet rett og slett å spise i dag helt til jeg bløtet opp maten hennes. Da smakte vannet i skåla så godt at hun spiste opp resten oppi er også. Trodde bikkja var syk, jeg!

Snakket med vetrinæren på telefon i dag og han sa at jeg bare kunne kutte ut frokosten til henne og heller gi henne mat en gang om dagen istedet. Hun kommer nok til å bli litt forvirra til å begynne med, men jeg tror nok han har rett.

Hvis hun ikke vil spise etter 20 min, tar vi vekk skåla også får hun ikke mat før dagen etter. Da tar det ikke lange tiden før hun spiser tenker jeg. Går nok opp for henne at det lønner seg.... Det høres brutalt ut, men skader henne ikke, og det lærer henne at hun ikke kan mani****re oss med maten sin. Mange tror at de må tilsette masse greier i maten, eller at hunden ikke liker akkurat DET fòret, så de må kaste en hel sekk med mat og kjøpe noe annet osv osv mens det som foregår er at hunden har funnet en måte å styre eierne sine på.....

 

Jaja. Nok hundeprat for denne gangen. Jeg tar av når jeg først begynner hehe *rødmer*

 

Siden alle effektene av mensen endelig er borte fra kroppen ser jeg litt lysere på livet i dag enn jeg har gjort på lenge. Livvidden er nede på 84.5 cm igjen, og vekta nede i 84.7 igjen. Summa summarum har jeg ikke gått ned en tøddel mens jeg har gått på kurs, men jeg har jo krympet littegranne i livet da...

Fører stadig nitidig dagbok, og håper kursleder kan gi meg noen gode tips til onsdag.

 

Hundetur og butikk tur på programmet i dag... Også lese litt da....... Som vanlig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par dager uten rapporter fra denne kanten.

 

Har slitt litt med motivasjon og magetrøbbel. Ser jo sammenhengen der ja....

 

Denne uka har jeg ført opp hvert eneste måltid og hver eneste utskjeielse, og håper kursleder kan få noe ut av det. Jeg får ihvertfall ingenting ut av det. Ikke så mye som et gram nedgang så langt denne uka. I morgen er veiedag, og rapporteringsdag. Tror ikke jeg har mye å fare med der gitt.

 

Eneste som får meg opp og ut på tur er bikkja. Takk og lov for henne. Hadde jeg ikke hatt henne som må ut og løpe og røre på seg, hadde jeg vel ikke kommet meg til utgangsdøra en gang tenker jeg.....

 

Jo! En ting har kmmet ut av denne uka: Løs mage! Det sliter jeg virkelig med for tiden.... Aner ikke hvorfor, men tror kanskje det kan være nerver for eksamensresultater. De kommer i morgen nemlig. Ihvertfall den ene. Mulig jeg må vente noen dager på den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka var nest siste uke med rapportering til kursleder, og jeg har ført nærmest slavisk dagbok. Håper hun ser hva jeg gjør feil. Jeg har ikke gått over kcal grense mer enn en dag, men "kompenserte" ved å være litt under en av de andre dagene.

Skal bli spennende å se hva slags råd hun har å gi. Jeg har bestemt meg for at siden jeg har en innsending til skal jeg holde ut den uka som kommer. Hvis det hun råder meg til å gjøre ikke gir resultater, kutter jeg ut alt sammen.

Jeg kommer nok til å titte innom dere her inne med jevne mellomrom for jeg synes det er spennende å se hvordan det går med dere, men for min egen del kjenner jeg at det er over nå.

 

Jeg har ikke ork til å holde på sånn lenger. Det går utover min egen livskvalitet, det går utover humøret og i siste instans går det utover jentungen min og samboeren min. Begge får jo merke at jeg er deppa og utilpass. De få klærne jeg har som passer begynner å bli slitte nå, så det er snart på tide å kjøpe nytt. Det betyr å gå i butikker. Jeg har for det første ikke råd til nye klær som fulltids student. For det andre hater jeg å gå i butikker. Jeg hater å prøve de største størrelsene og se hvor stygt det sitter på meg. Moren min blir mer enn gjerne med for å kjøpe klær, men jeg bare klarer ikke å prøve dem, å se størrelsene jeg pleide å komme inn i måtte henge igjen mens jeg prøver størrelse 46-48 og ser at det ikke passer eller at formen på plagget får meg til å se ut som en dårlig stappet pølse!

Ender vel opp med Ellos igjen tenker jeg. De har mye fint, og det er klær jeg kan prøve i all stillhet for meg selv og ingen ser tårene mine når jeg ser hvordan jeg ser ut. Jeg gruer meg til 17 mai og jeg gruer meg til bryllupet.

 

Jeg skriver mange store ord på tråden til Okinawa for å sette litt mot i henne, men jeg kjenner at jeg ikke klarer å følge mine egne råd. En ting er å prøve å muntre opp og motivere en annen. Noe helt annet er å se hvor mislykket jeg selv er.

Jeg har veid det samme +- noen gram (max -2 kilo før jeg ble operet i beinet) de siste 2 årene nå. Det er nesten så lenge som jeg har drevet med slanking. Den første tiden etter at jeg begynte gikk jeg bare opp uansett hva jeg gjorde. Hormonene mine var nok litt ute og sykla på den tiden der takket være p-sprøyte og røykeslutt. Så gikk jeg litt ned, og dermed stoppet det, og der har det sått stille.

Jeg går nok en sommer til i møte uten å føle at jeg kan gå ut og møte folk. Jeg må ha på meg store klær som skjuler meg, og det er varmt når det er midtsommer og 30 grader ute. Jeg drar ikke på stranda med jenta mi for da må jeg vise meg fram blek og tjukk. Jeg vet ikke riktig hva det er med pigmentene mine, men jeg tar nesten ikke farge. Selv solarium har vært bortkastet de siste årene. Jeg kan jo ta en time eller to på våren i år og se hvordan det går, men har ingen store forhåpninger.

 

Om litt over en måned skal vi ta mål til bryllupsdraktene våre. Himmel og hav som jeg gruer meg. Jeg gjør mageøvelser hver kveld mens jeg messer inni meg at jeg MÅ miste noen cm til rundt livet. Kan bare håpe at det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du trenger en pause? Jeg kjenner ihvertfall at når fokuset blir fort stort på vekt og mål så trenger jeg en pause. det går nesten til hode på meg og da skjærer alt seg. Jeg sier ikke at det har gått til hode på deg, men det er lett å fokusere for mye av og til.

 

Syns det er vondt at du sliter sånn som du gjør. Skjønner hva du mener med å handle klær og ikke kunne prøve de størrelsene man har kunnet prøve tidligere... Det er kjedelig, frustrerende og fortvilende når det ikke går som man ønsker. og det er lov å være fortvilet!! Hva om du tenker at det er livstilsendring fremfor slanking? Jeg er sikker på at kroppen (og hodet) har hatt gått av de forandringene du har gjort uavhengig av hva vekta og målbåndet viser. Jeg tror kroppen din er friskere pga jobben du har gjort. Du er flink til å fokusere på å spise sunt og du er flink til å bevege deg. Fokuser på alt det du har gjort som er bra i den tiden du har holdt på med livstilsendringen så er kanskje ikke resultatet så ille likevel?

 

det hjelper nok ikke så mye uansett hva jeg sier akkurat nå, men jeg tipper du er en superjente med masse positivt å bidra med! Finn det som er positivt for deg enten det er kroppen din, studiet eller andre utenforliggende ting.

 

Det jeg syns er positivt med meg er øynene mine og lårene mine. andre ting som er positivt er jo at jeg har funnet meg en mann og giftet meg og fått barn. Lag din egen positive liste. Ha om nødvendig en liten bok liggende som du kan skrive ned det positive etterhvert som det dukker opp:)

 

Jeg hadde en "smil-og-vær-glad-bok" der jeg skrev ned 3-5ting hver dag som hadde vært bra. Det viste seg at den fyltes godt opp etterhvert. Vel, det var min metode. kanskje fungerer den for deg, kanskje ikke. Men jeg tror du kommer gjennom dette og, du har jo stått så bra på og ikke la de endringene du har gjort gå til spille fortsett med dem:)

 

Stoore klem fra Vagga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...