Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

...... bare frem til mandag!

Heldigvis var vekta nede igjen i dag, så jeg håper oppgangen var en flopp. .....og at den snart går videre nedover.

Ned 39: Jeg kjører jo forbi der du bor på vei til hytta hele sommeren, så hvis du har lyst kan vi gjerne veie oss sammen noen ganger i løpet av sommeren. om ikke vektene er helt presise , så tror jeg det å ha noen fysisk å veie seg sammen med har sin effekt.

 

Da pakker jeg og blir borte til mandag, så da håper jeg dere er flinke og holder fullt liv her inne!

 

Vimsa: hvor blir det av resultatet ditt fra i går?

Ha en forblåst og fin helg! Jeg skal nyte ferie, og spise sundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

steg: det er jeg helt sikker på, hva med en gang midt i juli? må få kjøpt meg en ny vekt, nesten farlig for meg å ha en hjemme, men har vel kommet så langt at jeg kan klare det nå;)

 

HURRA! endelig regner det her, tro meg, jeg elsker solen, men nå trenger vi litt regn her nede i vestfold, er fryktelig tørt nå. har ikke fått gjort så mye spennende i dag, syklet i 15 min bare, og gått i 10, men bedre enn ingenting.

 

kos dere alle sammen, vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke kjøpe vekt for det, jeg kan ta m min.

Ja det kan jo bare regne her nå som jeg drar på ferie!!!!

FY deg ned39: det ikke bare å sykle 15min og gå 10min. Det er bra det! Vi må se det positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Etter jobb i går tok jeg frem sykkelen og syklet til kurset!! _ikke så fantastisk, tenker du kanskje nå, men det er nesten 4 mil ;) Jeg er rå-fornøyd med meg selv!!! I morges viste vekta hjemme 108,8 kg ;) Og da var jeg utrolig fornøyd!!!

 

Kursvekta viste at jeg hadde gått ned 1 kilo siden sist, og det er jeg ganske fornøyd med! Kursvekta viste 110,1 kg, så neste gang viser nok vekta et helt annet tall 10?,?. Jeg gleder meg utrolig til å ha tosifra!!!

 

Dette ble bare om meg, men det får bare være får nå har jeg ikke tid til å skrive mer...

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

-Sanka en del trimpoeng på den turen... Var kjempefornøyd etterpå! Kjente det på rumpa da, den var ikke vant til å sitte på sykkelsetet så lenge av gangen ennå gitt, litt tidlig på sesongen for meg, har vært litt treg med å komme i gang med syklinga i år.

 

Nå så jeg igjen at det var flere innlegg her jeg ikke hadde fått med meg...! Kanskje jeg hoppet over en side? Hmm, jaja.

 

Nå er det 9 dager igjen til sommerferien ;) HURRA! Jeg gleder meg så innmari!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsa: kjempe bra at du hadde gått ned 1 kilo, det er utrolig bra! jeg får "dommen" i kveld,.

 

jeg har nok spist litt for lite denne uken, var nede i 1399 kcal en dag, prøver å ligge på rundt 1600-1800. blir nok ikke noe trim i dag, skal kjøre litt rundt på lillesøster, til legen, besøke ei venninne som har kommet hjem for sommeren (som også har lagd den farlig gode og usunne ostekaken sin , fysj) og så på GR kurs klokka syv. får håpe det går bra i dag, som sagt før, er alltid en nervepirrende dag dette, og jeg snakker egentlig alt for mye om det. sommeren uten kurs kommer til å bli skummel. menmen.

 

lykke til alle sammen, vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet!!! Kun 0,1 kilo vekttap denne uken. og når jeg tenker etter, så vet jeg jo hvorfor. jeg spiser vel noe søtt nesten daglig, selvom jeg ikke ligger så høyt i kcal. dette er dritt. men det er min egen feil, kjedelig!!!

 

Kurs 3

8. mai: 99,5

15. mai: 97,7 (-1,8)

22. mai: 96,6 (-1,1)

29. mai 95,1 (-1,5)

05. juni: 94,8 (-0,4)

12. juni 94,7 (-0,1)

 

ned halvannen cm denne uken, gidder rett og slett ikke å skrive de inn nå, huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bur på vestlandet . og i helga har eg lyst på fjellet igjen! føler at eg ikkje nødvendigvis går ned så masse pga eg ikkje eg flink med maten, men eg føler faktisk at eg blir litt strammere her og der! Så får håpe på godveir! håpe alle får ei riktig god helg ;)

 

veit eg ikkje er innom her så ofte. men skal prøve å skjerpe meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Nå, klokka 23.00, kom jeg nettopp hjem fra joggetur som varte i ca 1 time. Jogga HELE tiden, til og med i de laaaange oppoverbakkene, er veldig fornøyd!!!

 

-når det er sagt, må jeg også si at jeg ikke har vært flink med maten de siste dagene, jeg har spist is, kake og sjokolade. Eller, faktisk kakeR og sjokoladeR... ikke bra! Nå skal jeg ikke skeie ut mer, det har jeg bestemt meg for, derfor fikk jeg så lyst ut å jogge.

 

Håper alle har det bra, og at dere har vært flinkere enn meg de siste dagene!!! Det skal jo ikke så mye til. Jeg blir (nesten) litt flau her...

 

Snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsa: så utrolig flink du er til å jogge!!!

 

Nå om dagen jobber jeg 12,5 timer lange vakter, og jobben er midt oppi all slags god mat, les, mye usunn mat. Gode penger, men fy for fristelser, og dette skal jeg klare i sommer, skeptisk, men håper det går greit!!! Er ikke bare bare å si nei takk når det står rett foran meg, men jeg får bite tennene sammen og oppdatere dere her, og få ut litt frustrasjon hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Ja, nå begynner vi på denne tråden å "gå i motbakke". Hvis alle egentlig var så flinke som det kan se ut til på denne tråden, hadde vi aldri treffest her.

 

Jeg har vær på ferie. Det skulle jo ikke bli noe problem.... gikk greit helt til min kjære kom m en flaske vin første kvelden. Og da merket jeg at mine elendige ferievaner var på plass med en gang. ( Glemte å fortelle at jeg hadde kjøpt noe sjokoladekjeks på flyplassen i tilfelle ungene ble veldig sutrete!) Jordbærvin og sjokolade.... Neste dag var bare tull, og neste også. Helt til jeg "våknet" og tenkte at nå er det nok. Bestilte en herlig fiskemiddag på kvelden og ... ok litt vin da også. Og litt...(mye). sjokolade på vei hjem i dag!

Lagrene er fylt opp av alt fra taxfree til konfektspesialiteter. Snakk om å gjøre livet vanskelig for meg selv!!!

Men vi har gått og gått og gått og badet og svømt og syklet og lekt. Så noe har jeg nok forbrent også. Og vi har hatt noen herlige dager!

 

Til dere alle: Hvis vi bare viser hverandre et glansbilde av alt som går bra _ Hvordan skal vi klare å hjelpe hverandre da?

 

Det er nå vi må stå sammen. Kanskje går det litt saktere. Men jeg møtte ei her om dagen som slanka seg, hun hadde gått ned 20kg på to år. Ja, vel. Greit nok det, bare det går ned.

 

Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å hente meg inn igjen i morgen. Men Jeg vil og sammen med dere klarer jeg det. OG DET GJØR ALLE DERE ANDRE OGSÅ. STÅ PÅ - VI SKAL MØTES NÅR VI HAR GÅTT NED 30 VET DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steg: så flott at du snakker rett fra leveren, flott!!!

 

jeg synes det er gørr vanskelig å skulle holde fristelsene unna om dagen, må innrømme at jeg småspiser fy-mat på jobb, men har til gjengjeld med gulrøtter og sunne matpakker til mellommåltider, selvom vi får mat på jobben. ikke lett når man blir servert usunn og god mat. får ikke til noe trening mens jeg jobber, det sier seg selv når jeg jobber fra 12.30 til 01.00, trenger all den søvnen jeg kan få, men går 20 min til jobb, bedre enn ikke noe. og hele jobben er gåing, gåing og atter gåing. spent på vekta til torsdagen!

 

ellers, HVOR ER DERE ALLE SAMMEN? må bli flinkere til å snakke med hverandre og holde hverandre oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 39.

Må bare si at du er kjempeflink som har m egen matpakke på den jobben. Og det er en utfordring å holde seg i skinnet. Men: det er jo så bra at du er bevisst. Mange ville tenkt, nei det er for vanskelig å slanke seg når jobber der og ikke får trent., Slapp av m den treningen. Mål hvor mange timer du går i løpet av dagen, og skriv inn endel av de. Da er jeg sikker på at du får masse tp. Jeg skrev inn i går etter ferien, skrev alt på lav aktivitet og ikke så mange timer som vi faktisk gikk. Men plutselg hadde jeg 15.5tp. Hold fast på hvor flink du er. FOR DU ER KJEMPEFLINK. Og - husk at nå er du sikkert på høy hverdagsaktivitet, da kan det nok være at du trenger mer mat. Spiser du for lite blir du sulten og står vanskeligere mot fristelsene..... men det vet jo du....

 

Det går mer og mer opp for meg at den verden vi lever i er full av fristelser og mye "vanlig " mat, er kalloririk. Jeg snakket med ei som er kursleder hos GR som hadde gått ned mange kilo. Hun fortalte at hun hadde laget seg en setning hun sa til seg selv: All denne gode maten er her i morgen også! Den hadde fungert for henne.

 

Jeg liker ikke griseri. Så noen ganger funker det for meg å innbille meg at maten er tilberedt på et udelikat kjøkken, eller at det er en slusk som har pakket sjokoladen. Ha ha! Men ....det funker ikke alltid.

 

Ikke spist sjokolade el. til nå i dag..... tror jeg må rapportere ganske jamt i dag for å hente meg inn igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN VIMSA!

 

vi har kjøpt ny bil i dag vi da, kjempe morsomt.

 

ellers er det fremdeles vanskelig å holde seg unna den dumme fy-maten på jobb, fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag føler jeg meg som robotkvinnen, tar en 24timers EKG-test, og går rundt med en monitor og masse ledninger over hele meg. rett og slett lekkert!!!

 

har vært veldig flink med maten så langt, masse grønnsaker ble det i dag, og ikke noe utskeielser, men får da se hva som skjer når jeg skal på jobb etterpå, krysser fingrene for at det går bra! To dager til veiedag.

 

Når har dere veiedag egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veie dag i dag!

OG Hipp hurra. I dag hadde jeg gått ned 1.5 på kurset og dermed rundet jeg 10kilo på kurset og fikk et herlig rødt tikilosmerke.

 

Stakkars deg, kiipt m sykdom. Men de er utrolig flinke i dag og det er jo helt fantastisk hva de kan måle og finne ut. Kunne vel trengt noe slikt i dag selv. Skulle jo absolutt ha disse 14tp som jeg har som mål. Ti min trampoline,tyve min styrketrening og avslutt m ti min trampoline skulle gi meg tre kjappe trimpoeng. Og jeg hoppa, trena i vei og var så fornøyd..... men nå... hjertet flyr som en jojo og jeg er helt kvalm. Kondisen tåler så mye mer nå, men styrketrening.... det kommer etterpå.....

 

laget tapaskjøttboller fra GRbok fem i dag. De var knallgode. Kommer til å bli faste i vårt kosthold.

 

Dere får tenke på meg i morgen... da er det nok en barnebursdag m wiener, kaker osv....

 

Spent på hvordan det går m deg i kveld Vimsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår bestemte eg meg.. no skal eg legge om kostholdet. eg er så lei av å sitte om kveldane og vere stappmett og kvalm. Så igår heiv eg sjokoladepålegget rett i bosset, og idag er eg igang med "operasjon ny livsstil". he he. men det rare er at eg føler at eg faktisk kan klare å vere flink denne gangen!. Eg skal legge vekk badevekta ei god stund slik at eg ikkje blir motlause dersom det ikkje går nedover med det same.. og heller kjenne på korleis kroppen føles.. så godt mot folkens! her skal det bli andre boller! har motivasjon og vilje idag, håpe eg klara å holde den oppe! ha en god onsdag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Tine83. Det nytter. Flott at du har lagt om.

Ned 39: Jeg har gått ned 12kg.

En rask titt innom før 16 spreke gutter raser inn her!

Ha en flott dag.

 

.... nå skal jeg inn på¨Freia.no og se etter noen smarte råd om kakepynting - som sagt det er alltid fristelser på lur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk greit helt til jeg tenkte at jeg skulle ta et kakestykke... da ble det to og smuler og litt brownies og litt engelsk konfekt......

Men nå er det halvanne uke ... nei søren det er jo st. hans. og... fire dager da... til party så da er det bare å få vekk alle rester og låse skapene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...