Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

Ned 39:rumpe/lår: mener at jogge, løpe,gå tar der. Hvis en ser på idrettsutøvere, så er det løpere og de som går, som er smalest der. Muligens tilfeldig?

Amming.... supert for lår og rumpe! Men du er vel litt ung? .... men da går en jo ut i bryst....

Imponerened liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest MyeMindre
Ned 39:rumpe/lår: mener at jogge' date=' løpe,gå tar der. Hvis en ser på idrettsutøvere, så er det løpere og de som går, som er smalest der. Muligens tilfeldig?

Amming.... supert for lår og rumpe! Men du er vel litt ung? .... men da går en jo ut i bryst....

Imponerened liste![/quote']

 

Må si meg uenig i deg der altså. kan være at vi ser utrolig forskjellige idrettsutøvere. Av å gå og jobbe/løpe bygger man opp musklene i lårene(og leggene) og disse utvider seg da. Ja man får strammet opp men ikke blitt noe tynnere der. Men nå er det jo gjerne en forskjell på oss som er her inne og proffe idrettsutøvere, så jeg tror absolutt ikke at det har en negativ innvirkning på oss dersom vi beveger oss mer, tror det ikke er noen akutt fare for å oppnå så muskeløse bein. Har selv drevet med håndball og dansing i mange år, og kan av den grunn aldri kunne få veldig smale bein, da jeg har veldig godt utvikled beinmusklatur. Menmen.

 

Alt i alt så tror jeg at sunt kosthold og trening er bra for å stramme opp hele kroppen. Bare fortsett slik su gjør ned39, så blir du nok førnøyd!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at du er innpå her myemindre! jer er ikke skråsikker på det der...Jeg sa jo nettopp at det kunne være tilfeldig, men Ingrid Kristiansen og Grete Waits er noe av de tynneste idrettsutøverne jeg har sett, og de løper jo rimelig langt! Men tror også at plassering av kilo er endel genetisk. Og Ned39 husk at det er sunnere å ha fettet rundt rompa og brystet enn rundt magen, ... litt å tenke på for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis
Ned 39:rumpe/lår: mener at jogge' date=' løpe,gå tar der. Hvis en ser på idrettsutøvere, så er det løpere og de som går, som er smalest der. Muligens tilfeldig?

Amming.... supert for lår og rumpe! Men du er vel litt ung? .... men da går en jo ut i bryst....

Imponerened liste![/quote']

må få protestere litt her nå ang for ung til barn, er da gammel nok. det er veldig individuelt når man er klar, er klar snart merker jeg;) litt tidlig ute kanskje.

 

har begynt å gå og løpe mer de siste dagene, i forhold til styrketrening, og vekten raser jo, så det er nok en grunn til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis
Må si meg uenig i deg der altså. kan være at vi ser utrolig forskjellige idrettsutøvere. Av å gå og jobbe/løpe bygger man opp musklene i lårene(og leggene) og disse utvider seg da. Ja man får strammet opp men ikke blitt noe tynnere der. Men nå er det jo gjerne en forskjell på oss som er her inne og proffe idrettsutøvere' date=' så jeg tror absolutt ikke at det har en negativ innvirkning på oss dersom vi beveger oss mer, tror det ikke er noen akutt fare for å oppnå så muskeløse bein. Har selv drevet med håndball og dansing i mange år, og kan av den grunn aldri kunne få veldig smale bein, da jeg har veldig godt utvikled beinmusklatur. Menmen.

 

Alt i alt så tror jeg at sunt kosthold og trening er bra for å stramme opp hele kroppen. Bare fortsett slik su gjør ned39, så blir du nok førnøyd!!

 

Ha en fin dag![/quote']

Takk takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del jeg mente ikke at du var for ung, poenget mitt var heller at det ikke er min sak når du vil ha barn og forsøkte meg med en myk måte å si det på! Beklager!

Sett i gang! Jeg var 27 da jeg fikk mitt første, jeg har angret på at jeg ikke startet tidligere. Jeg har ei på jobben som ble bestemor da hun var 38. Hun sier at det var helt fantastisk. SÅ NEI du er ikke for ung!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis
For all del jeg mente ikke at du var for ung' date=' poenget mitt var heller at det ikke er min sak når du vil ha barn og forsøkte meg med en myk måte å si det på! Beklager!

Sett i gang! Jeg var 27 da jeg fikk mitt første, jeg har angret på at jeg ikke startet tidligere. Jeg har ei på jobben som ble bestemor da hun var 38. Hun sier at det var helt fantastisk. SÅ NEI du er ikke for ung!

 

Ha en fin dag![/quote']

var overhodet ikke meningen å virke morsk i den uttalelsen, hehe, hadde et lite smil om munnen da jeg skrev det:) Ha en flott helg videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

-vekta står jo helt stille... men det er jo ikke noe rart, sånn som jeg har stappa i meg i det siste! Også har jeg jo holdt senga hele uka! Nesten ikke rørt meg i det hele tatt. Nå skal jeg starte igjen, for nå er jeg nesten helt frisk :(

 

Har nettopp registrert meg på facebook, så tiden min strekker ikke til like mye som før her inne... Men veldig artig på facebook, hadde aldri trodd jeg skulle registrere meg der, men..

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro du har meldt deg inn på facebook, men håper vi får rapporter her!

Bra du er frisk igjen. Lykke til med å komme igang igjen. Det er ikke noe problem for deg bare du får kommet igang m joggingen vettu!

Kommet ned til 96.8 endelig. Så nå er det bare 1.8 til 95. Det er egenlig ganske motiverende.

Synes jo det går bra tregt om dagen, men i dag fikk jeg på meg en bukse som jeg IKKE fikk på meg for noen uker siden. Og den var ikke trang! Det er moro!

Ha en fin uke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

snart 95 kilo på meg og, veide 96,6 sist, spennende! hva var startvekten din steg? ser ut som vi er veldig like om dagen, spennende.

 

torsdag er det veiedag igjen, alltid en sursøt følelse å vente på den. har hatt to bra uker på rad, og har ikke en god følelse ang torsdagen. var i dåp i går, gikk egentlig veldig bra, deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....like i vekt ja, men her suser det nok ikke nedover. Går heller i snelgefart! Men har tenkt å ha en fullfokusuke. Blir litt små utskeielser og mange "ikke så farlig" etterhvert, så jeg tenkte jeg skal prøve å veie og skrive inn denne uka. Startvekten var 107.8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som Vimsa bruker mer tid på facebook gjør jeg et stunt for å holde høy aktivitet på denne tråden!

Så er det noen som vil henge seg på her så er dere velkommne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tine83

Hei. Eg treng med-sammensvorne på min vei til et slankere liv

Akkurat no virker det komplett umulig for meg å gå ned i vekt. blir så fortvila. skjønner ikkje ka eg feil. føler at eg eter sunn mat, og har gått to gode fjellturer i helga. men likevel har eg klart å legge på meg over 1kg bere på to dager.. arrrgh!" blir så fortvila.. kan eg hive meg med her og få ny motivasjon? treng det SÅRT.. *buhu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

du kan få all den motivasjonen du vil ha;) jeg hadde opptil 17 trimpoeng i uka, man skulle tro jeg kom til å gå ned, men jeg sto stille i 2-3 uker, fordi kroppen holder på mye væske når man trener. du kommer nok til å gå ned i vekt skal du se, hvor mange kalorier spiser du om dagen da? har mye å si. spiser du ofte nok, MAKS 4 timer mellom måltidene!

 

ellers lykke til, vil du være med å ha startvekt og centimeter her (både høyde og kropp)?

 

Hilsen oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporty av deg å hive deg på her. Husker godt første innlegget mitt... et STEG for meg!

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg har det ofte slik og det plager meg at selv nå når jeg har gått ned 11kilo så kommer slike tanker om at dette klarer jeg ikke osv. Men jeg VET at dette styrer vi selv og derfor jobber jeg hele tiden med å fortelle meg selv at dette går. jeg klarer dette Og å fokusere på små framskritt og det jeg gjør bra.

Du har nok ikke lagt på deg en kilo. kroppen har naturlige svingninger på 1-2kilo. Men vi skal heie hverandre fram og finne hver våre veier.

Kan du si litt mer om deg selv? vekt høyde, når du begynte å slanke deg etc.

Mitt gode råd er: meld deg på kurs. Ellers slutter jeg meg til ned 39. sine gode råd. Skriver mer i morgen for nå roper senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tine83

Hei igjen folkens!

Så kjekt å få vere med her. Eg vil gjerne vere med å ha startvekt og slikt! korleis fungerer det?

Litt om meg ja, skal vi sjå: eg er (snart) 25 år, har en sønn på snart 2 år (en god del av vekta kom på under og etter sv.skap!) før eg blei gravid gikk eg ned 10 kg (frå 93 til 83), men så blei eg gravid og kg rulla på.. etter fødselen var eg oppe i 95, fekk fødselsdepresjon, gikk på lykkepiller og gikk opp til 109.. så har eg gått opp og ned i ettertid. vert nede i 100,5 men er no på 104.. ALTFOR masse.. er så fortvila, for eg føler at det ikkje er slik eg skal vere.. eg er 171cm høg og altså 104kg. føler at vekta hovudsaklig sitter på magen og baken. ugg ugg.. men også rundtom på resten av kroppen.. så over til kostholdet. eg har prøvd å ete 1800kcal pr dag no i en mnd. gikk ned 2,3kg første vekene, men no har det stoppa opp. lurer på om eg et for lite faktisk. føler eg har sulta meg litt.. og eg har ikkje vert flink til å ete ofte, det har vel heller blitt sjeldent og mykje. og er ikkje flink å drikke vatn, må liksom ha noke smak på det.. og sist men ikkje minst: eg er TOTALT sjokolade avhengig.. det er det beste eg veit. og har ikkje lyst å måtte gi opp det heller.. då føler eg at en del av gleden blir borte..

 

Nok om meg, kan ikkje dokke fortelle litt om dokke? =) kjekt å høyre litt om andre sin situasjon. og eg tar gjerne imot gode tips om alt som har med slanking å gjere.. snakkes!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Vel, får fortelle litt om meg og,tror ikke jeg har fortalt hele historien til de andre fra før heller, så det er jo greit å få gjort det.

 

Jeg er 20 år, 171 cm høy og veier i dag 96,6 kilo, gått ned fra 111,2. veldig stolt med 14,6 kilo. Har slitt med spisingen i fem-seks år, bulemi, overspising og aneroksia, og etter det har det bare kommet på. Særlig det siste året. jeg mistet broren min i fjor sommer, og etter det steg vekten til værs. Gikk opp rundt 15-17 kilo fra juli til januar, og fant ut at nå er det nok.

 

Har en faktastisk samboer, som er snill og støttende, heldigvis. Og vi skal prøve å få barn nå, ville nok veid litt mindre, men er opptimistisk, og tror dette blir bra!

 

Jeg har veiedag på torsdag, bare koselig om du vil ha det sammen med meg Tine83:)

 

Koselig å få med en til på tråden.

 

Nå er det tid for middag storfe mørbrand og bakt potet, nydelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38. Lykkelig gift, og har tre flotte barn. Bor i Vestfold.

Jeg slet m vekta helt fra jeg gikk på barneskolen. Da trodde jeg at jeg var tjukk... nå er jeg det! Har gått opp og ned siden. Har tatt to skikkelige raus før. Første gangen møtte jeg på en skikkelig vektterskel, ante jo ikke hva det var og gav til slutt opp.... og da gikk jo vekta til himmels! Så tok jeg et raus mellom to av barna, da var jeg ganske uheldig, for da jeg hadde gått ned til 86-87 var jeg utsatt for en ulykke og ble sittende stille i tre månder! Og da ... ja det kan dere vel tenke dere!

Etter alle de åra m opp og ned tror jeg at kiloa sitter like mye fast i psyken som i kroppen. Derfor jobber jeg vesentlig med det mentale. Gi meg selv troa på at jeg kan klare å gå ned og at jeg kan klare å holde meg der. Jeg er klar over at å gå ned så mange kilo er en enorm jobb. Men jeg er et menneske som klarer mye og har mye å være stolt over. Derfor må jeg prente inn at jeg skal klare dette også!

 

Dessuten er jeg igang med et enormt prosjekt for meg på annet vis. Jeg vet at dette prosjektet m slankingen vil gi meg selvtillit som har overføringsverdi til det andre prosjektet jeg er igang med! Derfor er det spesielt viktig for meg å lykkes.

 

Kan skrive mye mer... men vi skal jo møtes når vi har gått ned 30kilo, vi får spare litt til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

steg, gamlemor er vel å ta i? samboeren min er 32, 12 år eldre enn meg, vil neppe kalle han gamlefar, hehe. være stolt av prestasjonen din, du gjør en super jobb! Du har all grunn til å rose deg selv, spennende med et prosjekt til forresten! noe du vil dele med oss? ingen tvang altså, man har da tross alt et privatliv. bor i vestfold jeg og forresten, kursleder kari bast buer, hørt om henne? knall bra dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 39:Hm, skulle vært moro å svare deg på mye av det der!

Hvis du vil oppgir mailadr, skal jeg svare deg der. Eller finnes det noen mulighet her inne for å sende privat melding? jeg tror jeg skal holde en lavere profil ! har også noe m prosjektet mitt å gjøre!

Ellers kunne vi jo møtes en dag!

TIne83: Bor du slik til at du kan gå på kurs, elles kunne du jo ta et internettkurs.

Forstår det m sjokoladen, kanskje du skal ta det onde v roten og bestemme deg for å ta maks fem biter av sjokoladen. Pakk den vekk. Neste gang tar du fem biter, pakk den vekk eller kast resten. Det er en øvelse. Når du har gjort det mange nok ganger, tar du fem biter maks.

Jeg har ingen fast veiedag. Skriver inn her når det er noe nytt.

 

Nei er nok ikke noe gamlemor,... men strengt tatt kunne jeg jo vært mora di!!. Ble tatt for å være 25 her om dagen... har vel sagt det før... lever lenge på det vet du!

 

Storfe mørbad... hallo er du kokk eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

haha, kokk du liksom. bare slanger på marinade og legger det i panna, enkelt og greit:) sender deg en privat mail nå:( Står oppe i høyre hjørne når du er inne på tråden vår. under nicket ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

i dag har jeg bestemt meg for at jeg fortjener en fest. skulle jo ut 17.mai, men det ble ikke noe. men i dag skal jeg:) sparer inn kcal til hvert måltid, har brød med vita smør og krydder istedet for pålegg, og kutter ut melke- og fruktrasjonen for i dag. ellers kommer resten av maten i dag på ca 800 kcal, mens drikken kommer på 972, hvis jeg drikker 6 glassflasker med cider. og det skal jeg unne meg!!!

 

har ellers prøvd å legge meg på 1700 kcal denne uken, istedet for 1900 som jeg har hatt de siste månedene. har gått ganske bra, en dag meg 1889 kcal, men det får gå. spent på veiingen i morgen!

 

Nå gleder jeg meg skikkelig til i kveld, men det er nok ikke den beste dagen å dra ut på, med tanke på at jeg har veiedag i morgen. hehe. men det får gå. er ost og vin kveld med den ene jobben min i dag. og det vil jeg være med på!

 

Oppdateringer ønskes fra dere som har veiedag i dag;) LYKKE TIL JENTER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå fortjener du virklig en fest! Håper du får det kjempekoselig. Smart å spare inn litt kcal. Men pass på¨å spise mye ja grønnsaker så ikke du er så sulten for da blir du fort full. Har hatt en dårlig opplevelse m det... ble så sjuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

må vel si det sånn at jeg har gått på en smell eller to der selv, lite mat og mye alkohol liksom, huttetu. ikke stas. men det var i mine enda yngre dager, hehe. skal bare slappe av og kose meg i dag, og gulrøttene er innenfor rekkevidde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tine83

i helga er det bursdag, eg fyller 25. jihuu! men ! med bursdag følger kaker/brus/alkohol og det som verre er.. så eg har lagt meg i trening no, gått 3 fjellturer på 5 dager (gnagsår AU!) så håper at eg skal klare å gå ned det som eg måtte gå opp i helga like fort.. har funne ut at fjelltur er en god treningsform for meg. klarar ikkje jogging og slike ting, det er eg for tung til.. eg har vurdert gr kurs mange ganger, men det er pengane (mangel på) som har stoppa meg.. men en vakker dag skal eg melde meg inn, viss eg ikkje klarar dette aleine.. kjekt å høyre litt om dokke andre.. håpe vi kan dra kvarandre fram mot et lettare liv. ;) eg har et mål om å komme under 100 innan august. (er 104,4 no) er dette å ta i for mykje ? er det nokon andre som har lignande mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...