Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest stinis

tror ikke en vektnedgang på 4,4 kilo er noe problem å gå ned til sommeren. har gått ned 4,4 selv de siste tre ukene, fikk jeg vite for en time siden, hehe. det går nok bra tine83:D grattis med bursdag snart:)

 

I dag har jeg veid meg på formiddagen, og ikke kvelden. hadde gått ned 1,5 denne uken, og 4,4 på kurs tre totalt. veldig fornøyd med det, så da er det 16,1 kilo så langt. men siden jeg veide meg på dagen og ikke kvelden, så tror jeg tallet er litt urealistisk, men tanke på at jeg hadde jo ikke spist like mye den dagen som jeg pleier når jeg veier meg på kvelden, og mat veier jo litt, men allikeveel, JIPPI!!!

Kurs 3:

8.mai: 99,5

15.mai: 97,7 (-1,8)

22.mai: 96,6 (-1,1)

29.mai 95,1 (-1,5) hurra!

 

centimerer forandringer:

midje: 97,5 (0)

lår: 67 (+,5)

hals: 34 (-0,5)

overarm: 29 (-0,5)

rumpe/hofte 119,5 (0)

bryst: 110,5 (-1,5)

 

ikke noe å juble for, men bedre enn ingenting:D

 

alt vel damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gøy å høre at dere er så flinke.

Tror ikke 4.4 til august er noe urealistisk. Jeg har som mål å gå ned 3.3kg til St. Hans og 14trimpoeng i uka helt til september..... (Jeg har det med å sette meg for høye mål). I løpet av sommeren har jeg ikke satt meg noe mål, men jeg har som mål å gå ned.... vanligvis pleier jeg å gå opp om sommeren!

Ned 39: Det er så moro at du klarer det så bra for tiden. For når en har gått ned endel er det så lett å bli litt sløv. Men du bare skjerper deg enda mer! Supert, du er kjempeflink!

Hvordan gikk festen?

Tine83: Du er så heldig som bor slik til at du kan gå fjellturer. Det er det beste jeg vet, å jeg lengter etter fjellet! Men her er det bare masse høy skog og v sjøen er det så masse folk. Jeg har bodd på fjellet før, det er helt supert å gå fjellturer!

Mine mål:

97.1

Hals: 37.5 virker ikke som jeg har gått så mye inn, men merker det på kjedet!!!

Overarm:33.5

Bryst:115

Midje:101

Ende:108

Lår:61.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

festen gikk greit, merket at det var lenge siden sist. hehe.

ang vektreduksjonen min, kan ikke skjønne at det går så bra om dagen, men fy så gøy!!

 

ha en flott dag videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

jeg begynte på kurs 17.januar, begynte en uke etter de andre. har gått bra før og, men nå har det virkelig løsnet, aner ikke hvorfor, men det kan være fordi jeg har lagt med ned et par hundre kcal i menyen. rundt 1700. kommer til å fortsette med det jeg gjør nå.

 

trener forresten også mer kondisjon enn styrke, for styrketrening bygger jeg så vakent med muskler av, sto stille i to uker, og hadde 14-17 trimpoeng, hehe.

 

deilig å begynne sentg på jobb noen dager altså, sukk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du nok svaret! Hvis kroppen din godtar det så stå på! De kiloa du er kvitt er jo borte! Jeg også la meg under i kcal. Men kroppen min reagerte så voldsomt. Fikk dundrende hodepine og ble helt skjelven. Må bare ta det litt roligere.

 

Skal på grilling i kveld. har kjøpt laks, godt sammen m poteter og grønnsaker. ... Men det er kake der... Og til søndag skal jeg i konfirmasjon... og så har jeg skjeia ut litt... hm er spent på vekta til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må bare fortelle at jeg blir så innspirert av deg ned39. I går bakte jeg kake til barnebursdag. Jeg smakte ikke på hverken fyllet, kaka eller godteriet! Fordi jeg stod og tenkte på deg. Ser jo at fordi du er så stight så får du flotte resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

det kommer nok til å gå bra steg, flott at du ikke smakte på glasueren og sånn. selv er jeg ikke så flink til det, hehe, men da kutter jeg bare ned kcal på middagen for eksempel, hvis jeg har kommet høyt opp på noe annet, hehe.

 

ha en flott dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Jeg har vært litt travel i det siste, men nå er jeg tilbake ;) Jeg var inne i en litt dårlig periode, men nå er jeg skikkelig motivert igjen, heldigvis!!!

 

Så fint å lese at det går bra med dere! vekta mi viste 110,2 i morges og jeg er kjempefornøyd!

 

Jeg har pleid å drikke nesten bare vann, masse vann, men nå har jeg funnet ut at fun light er tingen for meg! Jeg blir ikke så godtesjuk som før når jeg drikker det, det er sikkert fordi det gir meg litt følelsen av å ha fått i meg noe søtt.. så godt som null kalorier, men jeg vet at den ikke er sunn likevel, den inneholder andre ting som ikke er bra for kroppen.. men for å gå ned i vekt er den super for meg :)

 

Jeg var syk i to uker, og la jo på meg litt igjen, så nå er det ekstra deilig å være tilbake!

 

Gratulerer med dagen Tine83!!! Håper du får en knallbra feiring :) Unn deg litt godt, bare husk å begrense deg... vi er jo nesten akkurat like gamle :)

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Vimsa: kjempe bra at du er her nå, var faktisk på vei inn for å etterlyse deg nå! Fun light er tingen for meg og, både fersken isteen og saftene, helt genialt, iallefall nå i varmen. Virkelig godt å ha deg tilbake her:)

 

i dag tror jeg at jeg har svettet vekk 3 liter, ikke fordi jeg har trent, men fordi jeg har vært ute fra halv 11 til halv 5. nydelig, ungene i barnehagen likte det og.

 

men nå er det kino, håper alt er vel med dere, og at dere får en fortreffelig helg. vi snakkes senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Nå fant jeg plutselig ut at det er 1. juni i dag, steike. det er ganske heftig. har ikke vært noe flink til å trene siden torsdag, får komme meg ut en tur i kveld. skal grille hos svigers i dag, håper de har noe sunt å grille, og ikke bare pølser.

siden torsdag har jeg ligget på 1500-1650 kcal, egentlig litt lite, skal prøve å ligge på 1700, får skjerpe meg litt.

 

går det bra med dere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida ikke hele tiden. Men var på hytta i helga....

Godt du er i siget igjen Vimsa. Raporter gjerne om trimmen din for det er så innspirerende.

Har ikke nådd målet mitt på 14tp i uka denne uka, og har bare i dag og i morgen å gjøre det på. Vet ikke helt om jeg klarer det for jeg skal ha selskap hjemme til helga og da må jeg vaske litt... vinduene er gule av blomsterstøv. Skal se om vindusvask gir tp.

Skal prøve fun light. Blir litt lei av vann...

Hvordan det går... sneglefart. Spist endel is og kake i helga. Men ikke sjokolade eller jo litt,... vanskelig altså. Synes egentlig jeg er så flink.. men lett gjort.. litt vin og... men spiste laks og knekkebrød... Mye er bra. Får ikke veid meg denne uka på kurset. Men veide meg hjemme her om dagen 96.4. Det går nedover, men det synes på vekta at jeg ikke er helt pinlig nøye!

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Får ikke vært her så mye når det er så knallbra vær ute... har vært og padla kano (i går), og blitt helt hekta!!! God trim er det og ;) Har jogga en tur også, og gått lange turer i skogen :) Er ikke like flink med treninga som tidligere, men jeg henger da med :)

 

Jeg må se å få kjøpt meg en kano eller kajakk... det var knallmoro! Artig å se at flere tyr til light-saften...den er jo ikke sunn, men for å gå ned i vekt er den fin.

 

spent på vekta på kurset i morgen. Sist jeg var på kurs viste den 112,4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på kurs i morgen Vimsa!

Ja, kano er helt herlig. Nå har jeg gått løs på vinduene. Skriver det opp som maling- bli ikke det nesten samme? Er alene m ungene i dag så da kommer jeg ikke fra, så da måtte jeg finne på noe annet. Søren har bare 7tp til nå og her jo lovet meg selv 14 i uka. Skal gå i morgen men jeg må jo gå himla langt hvis jeg skal få 7tp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Prøv bordtennis... det gir mange trimpoeng, og om man er skikkelig ivrig er det knallgod trening! Kan bruke et hagebord om ikke du har et ordentlig bordtennisbord.. 14 poeng i uka er jo ganske mye, så om du ikke klarer det akkurat den uka her, ikke bli for skuffa. Synes du er kjempeflink!

 

Jeg og samboeren tok en liten sykkeltur for å kjenne på formen nå, og den var ikke så værst... kom meg veldig greit opp alle de bratte lange bakkene uten å bli for sliten :) Hurra :)

 

Tror du fint kan sette det opp som maling, det er vel egentlig litt mer slitsomt enn å male, så da har du ditt på det tørre.. ;)

 

Ha en fin dag i morgen alle sammen, og takk for at dere er her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Ja, tenkte jeg skulle se etter et sånnt stålbord på loppa. Kan jo stå i garagen i sommer... men en må jo ha noen å spille med. Tok 20min styrketrening. Var ok å få løst opp litt iskuldrene også gitt... hørtes ut som kjeks baki der!

 

Og - ja det er kjempeviktig å ikke bli så forferdelig skuffa når vi ikke når måla. Men hadde jeg ikke satt meg de måla så hadde jeg neppe vaska vinduer eller tatt styrketrening i kveld. Og da har jo målsettingen fungert!

.... Det dere ikke vet er at jeg satt og spiste vanlig is mens jeg skrev inn. her.. fy søren å dum det går an å bli... men nå er boksen tom! Æresord skal skjerpe meg m det m is!

Ha en god natt og atter en fortreffelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

ikke bare lett bestandig med små fristelser i hverdagen. det verste er når man er borte, det fleste har jo ikke vaniljeisen fra sans. lykke til med veiedag for de som har det i morgen

 

 

god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

-men synes ikke det gjør noe, med to is i uka altså... Nå kom jeg nettopp hjem fra joggetur, og det var sinnsykt varmt!!! Jeg er så stolt av meg selv, at jeg kom meg ut i varmen! Da jeg kom hjem, hoppa jeg en stund på trampolina, og ble sliten der også. Er rimelig fornøyd nå!

 

Håper det vises på vekta i kveld...

 

Helt enig i at mål er kjempeviktig, det var ikke det jeg mente ;)

 

Jeg har merka at de to ukene jeg var syk har ødelagt litt for meg. Ikke fikk jeg trent eller spist riktig, og heller ikke nok vann. Håper ingen av oss blir noe mer syke fremover nå, for det er jammen tungt å komme i gang igjen!!!

 

Gleder meg syyyykt til sesongavslutningen av "Frustrert fruer" i kveld :) Tror jeg skal hamstre inn frukt og bær til den..

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

Da har jeg kommet til14.4. tp. Men nå har jeg vannblemmer under bena etter å ha gått, og såre fingre etter all vindusvasken. Men de blir så fine. ... Nå ser jeg til nabon! Må nok fordele de trimpoenga litt utover i uka, så et ikke blir sånn krampe på slutten.

Hm, vet ikke helt hva jeg skal si om fristelser.... merker i alle fall at jeg er inne i en vanskeligere periode.

Men: du er superflink Vimsa. Ja, å jogge i varmen skulle gitt dobbelt m trimp. for det er så slitsomt. Liker best å jogge regnvær, men det må vi visst se langt etter... og det er jo bra altså!

Har tatt fram klærna fra sommeren for to år siden.. de er så trange. Egenetlig bra jeg får de på, men litt deprimerende å gå i sånne trange klær! Tror jeg må ta fram den største buksa mi i kveld... bare for å mimre! Kanskje det kan skape litt ny motivasjon?

Takk for påminnelsen om frustrerte. Har grilla .... på jobben i dag så jeg har så dårlig samvittighet. Må finne på noe lurt.. tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

vannspreder under trampolina er konge! helt ufattelig morsomt!

 

har vært på tur med ei venninne og datteren i dag, har spist buffe (holdt meg unna alt som heter bacon, is og ruskrask) og klart å spise faste måltider. hurra. men merker at det blir mye stillesitting og bilkjøring, utrolig kjedelig, og så rakk jeg ikke stavgangen jeg hadde så lyst til å få med med, men får ta det igjen til uka:) lykke til i kveld vimsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Jeg møtte på kurs jeg, kl 19.15, også var det ingen der! Jeg venta litt, for det begynner egentlig ikke før 19.30, så sendte jeg melding til kursleder, også viste det seg at kursene fremover er klokka 18.00, så jeg rakk ikke kurset :) Utrolig surt, siden det tar ca 30 monutter å kjøre hver vei... Kurslederen var jo helt fantastisk da, hun kom tilbake slik at jeg fikk veid meg :D Kjempebra :) Jeg hadde gått ned 1,3 (på 2 uker), og med tanke på at jeg gikk opp en hel kilo mens jeg var syk er jeg veldig fornøyd, for da har jeg jo egentlig gått ned 2,3 kg på 2 uker :) Dette ble veldig rotete skrevet, men det får ikke hjelpe...

 

Nå har jeg en del "rette"-arbeid foran meg her, så jeg får legge vekk pcen...

 

Vimsa

 

Ps: Har prøvd sprederen under trampolina, og det er gøy, men kaldt... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Vimsa: 1,3 på to uker er ikke så ille. har veiedag i morgen. smugveide meg istad, og det var snakk om 0 gram verken ned eller opp, men får se hva kursvekten sier i morgen, har jo gått veldig bra de siste ukene, får det forundrer meg ikke om det plutselig sier stopp nå, eller at jeg går opp. huff, gruer meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk! Nei, det er ikke så rart om du står stille en uke, du har vært rå-flink!!!!

 

Det er så fint å ha dere her inne synes jeg :) Er det bare oss tre igjen her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...